|
2003 年 8 月 6 日 星期三 【晴】
<健康大貼士 >(8)有肌肉的人,就算坐著看電視,也比一個無肌肉的人消耗更多卡路里,因為只要他有多你一磅肌肉,他身體會自然地燃燒五十卡路里,而無肌肉的人,反而要去做運動來燃燒這多餘的脂肪。
(9)美國及加拿大已經禁止蠔油進口,因驗出有致癌物,所以香港的蠔油近期大減價。
(10)鹽也不可吸收太多,因為鹽會幫助吸收糖份,少糖但吃鹽,也會幫助糖份的吸取。
(11)蜂蜜不要買來自國內的,盡可能選購外國產品。
噢~好久都無寫日記lu~~~大家有無掛住我呢~呵呵呵呵
好熱呀~sbi既2-yr bba hd收左我,但因為太貴,我放棄左~寧願再遴選ive既3-yr hd~
我今日放左工就去左辦手續勒~
26/7......阿昇既生日,我放左工,而阿成放假,之後同阿豪一齊逛街等阿christy放工一齊去食飯~
我地去左causeway bay既第一火鍋hot pot呀~都幾好食....同埋唔太貴~任點任食2小時~
........我呢排都好忙呀~我逢星期三放假,但俾左justine叫左去做義工~所以依家到8月尾,我day off既時候,我都唔係太得閒架咋~我仲拉埋becky仔去添~佢條友仔成日死響家中都無咩野做,就等佢吸取下做義工既經驗啦~佢阿媽都唔俾佢做義工既,怕佢有危險喎~不過佢本身都應該無咩危險.....哈哈哈哈~~~人地危險就真~今次既program係幫助8-11歲既小朋友了解傳媒.....佢地要做一個project~我地呢班義工就從旁協助勒~佢地可以拍廣告,短片等,亦可製作卡通~基本上我地呢班大哥哥大姐姐都唔係太識~咁點整呢???社工錢姑娘就請左港台rthk既小龍&詩馨黎幫下手勒~小龍對於今次既活動係非常之興致勃勃架~因我諗佢太熱愛佢既工作~想將呢樣野傳授俾d小朋友~good~~~
........29/7,zoe生日,我寄左2條手繩俾佢地,zoe好鬼串,我個時仲驚佢地唔多likey份生日禮物~好彩~佢地係超級鐘意架~呵呵呵呵~~~同日,我julie,man man,karen一齊去書展,大家一齊搜索daniel既野~大家既收獲都幾豐富~可惜,man man係唔記得左,so cheap~~
下次再報告~~~呵呵呵~
>>August 7, 2003 at 8:56:10 AM GMT+8
2003 年 7 月 27 日 星期日 【晴】
........................................雙子星座的女人------->>>是說緊我哦~
........雙子座女人像一個萬花筒,一會兒變一個花樣,你似乎永遠弄不清她真正的形狀。
有人說一個女人欣賞或吸引的男人,總會有一定的典型。但對於雙子座的女子來說可就不一定了。由於她雙重,甚至多重的個性,她所欣賞的、吸引的男性,可就是各種類型都有了!這麼聽起來,你的處境好像有點四面楚歌的樣子!不過你應該能夠了解,其他的男人也跟你一樣很難抵抗她的魅力。
........憑良心說,雙子座的女子實在很有趣,她可以像個小男生一樣,陪你上山下海的瘋狂玩樂;也可以正經八佰的跟你聊天文地理!
........當然,她更會像個小公主一樣跟你花前月下溫柔纏綿。她是那麼的充滿著樂趣和變化!只可惜她對你的態度,也是變化多端,難以捉摸。你以乎很難理解,為什麼昨天才令她痴迷的優點,今天竟成了被她嗤之以鼻的缺點。
........先不要傷心,也不要生氣!你應該先冷靜下來,認真的了解一下這個讓你開心又叫好你煩心的小精靈。
........雙子座的女子有著豐富無比的想像力,而在現實的生活中,愛情似乎是讓她發揮想像力的最佳園地,她幾乎可以在每一個愛情故事中,成功的扮演著不同的角色。
........因此很多人批評雙子座的女子把愛情當成遊戲。對於一些年紀很輕的雙子座女孩來說,遊戲的成分多少是有那麼一些的,但是請你務必相信,在每一個雙子座女子的心裡,都有著對於愛情天長地久的渴望。
........但是她們的多重個性,總是讓她在欣賞你某些優點的同時,又在挑剔你可能有的缺點。
比方說,她很可能在讚美你的藝術天份的同時,又批抨你太過軟弱!這樣反覆的情緒下,最困擾的人並不是你,而是她自己。
........因為雙子座的女子通常都會獨自處理自己的心情,你頂多只會覺得她忽冷忽熱而已。
我有位雙子座的好友,她的戀愛史也是多采多姿。
........但是每當她開始一段感情的時侯,我總是相信這一次她是終於找到白頭偕老的對象了。
因為,她是那麼的喜悅,喋喋不休的對我說對方的好處,滿臉幸褔的模樣,讓我猜想,大概不出兩個月就可以收到她的喜帖了。
........結果,大概兩個星期之後。她就會非常沮的數落著對方的錯(有的也並不是錯,而是與她種種的不適合)。
........而當她發現了這些問題之後,就漸漸和對方疏遠了,我真的很替她難過,看著她的愛情一次次的破滅。
........雖然過不了太久,又可以聽到她生趣盎然的談著她的新戀情,但是,我真的相信,每當愛情開始的時侯,她是真的有著天長地久的誠意的。
........雙子座女子的確對於學習適應對方的一切比較缺乏耐性,但是隨著年齡的增長,她會慢慢學著收斂自己善變的個性,而將它轉變成單調生活中,求新、求變的力量。
........聽到這樣的結論,你應該覺得前途大有可為了吧!不過,你除了需要多一點耐心之外,我仍然要提醒你--跟一個雙子星的女子相處,唯一避免自己受傷,又能與她相處融洽的方式,就是自己不斷的變。
........多變的生活和氣氛會讓她生趣盎然,更會保持她對你的熱愛。你可以儘情的發揮自己多樣的才華,不必擔心她會無法適應,雙子座的女子不會是個黏人的橡皮糖。
........不過,不要冷落她太久,寂寞的等待,不是個雙子座女子容易忍受的事,否則,她忘記你的速度,肯定會讓你心碎。
.......我剛才說過了,雙子座女性的善變會隨著年齡的成長日趨穩定。 尤其是當她答應與你攜手共度此生之後,聰明的她,會很理性的要求自己做一個稱職的妻子。你應該相信她的反應靈活,適應性絕佳,辦事效率極高,扮演妻子的角色是難不倒她的。
........除非你非要嚴格地要求她作個傳統的家庭主婦。否則你一定會慶幸自己娶了個可愛又多變的嬌妻。
........你不會有一個整天板著臉,抱怨家用錢不夠的黃臉婆。相反地,當你煩惱錢賺得太少的時侯,她可能會幫你想一大堆賺外快的點子。你可能那天下班回家的時侯,發現她把家裡所有的家俱都重新安置的煥然一新。也可能打開門之後發現她一個人沮喪的躲在牆角,渴望你給她一個浪漫的擁抱。
.........當你們邀請朋友到家裡作客的時侯,她總會成為一個俐落又大方的女主人,給大家製造愉快的氣氛。你不要太限制她的自由,當然她也不會過分的限制你。
不要在她興緻沖沖告訴你她的新計劃時,表現得漠不關心。她可能今天滿臉甜蜜的告訴你,她覺得自己是全世界最幸褔的小女人,明天又憂傷的告訴你,她很擔心你們之間愛的感覺已經不再了。
........這時侯,你需要的是一點幽默感。你不妨跟她說:「真的嗎?那真是太糟糕了,妳是不是能給我一個機會,讓我再追你一次呢?」俏皮而機智的言語,是永遠討雙子座女子喜歡的,她本身就是一個極具表達愛情技巧的精靈,若是碰上了一塊木頭,豈不是太掃興了嗎?
請你記得,時時牽牢她的手,隨著她變化的節奏,你會發現,生活就是一個萬花筒,五彩繽紛,刺激有趣。
...............................................雙子座的女人與「性」
.........雙子座的女子對性愛的本身有些好奇,由於她活潑多變的個性,她往往可以把性愛的場面烘托出愉快有趣的氣氛。機智的言語能讓對方覺得快樂而充滿自信。
........然事實上,雙子座的女人通常都不是肉慾主導的,她們很難全然的沉浸在肉體的歡愉之中。這一點,對她們本身來說,是一件挺掃興的事,如何在性愛中擺脫自己冷靜的頭腦,往往會是她們的困擾。
...............................................雙子座的女人與十二個星座的男人
1.牡羊座:他熱情讓妳覺得刺激有趣,而妳的甜言蜜語總是讓他快樂的沾沾自喜。至於長期相處,你們彼此或許得再培養一點耐性。
2.金牛座:他是穩如泰山,而妳卻像一陣風,個性上南轅北轍。剛開始的時侯,或許會引起妳的好奇。
3.雙子座:甚稱世界魔術大觀,變、變、變,看誰技高一籌,這是刺激有趣的組合。
4.巨蟹座:妳的忽冷忽熱,可能讓他陷人沮喪的深淵。妳雖欣賞他種種優點,但這樣的愛情會給妳沉重的負擔。
5.獅子座:妳喜歡他戀愛的方式,他欣賞妳的機智可愛,你們很快就能親蜜起來,但真的談起戀愛,妳會有些害怕他國王的霸道作風。
6.處女座:同樣在水星守護下的你們,有著原始的引力,尤其他知性的頭腦,很容易令妳激賞,不過時日一久,妳或許會嫌他有嘮叨瑣碎。
7.天秤座:同屬風向的你們,很容易成為彼此了解的朋友,正因如此,談起戀愛的時侯,反而對對方有一點不放心了。
8.天蠍座:天蠍座強烈的個性原本就不是很吸引妳的,因此你們似乎很難拉近彼此的距離。
9.射手座:雖只有著不同的屬向,但你們是非常容易互相吸引的,往往成為興趣相投的愛侶。
10.摩羯座:對妳來說,他很像是教官、老師一樣的男人,不容易引起妳「愛」的感覺。
11.水瓶座:跟他相處妳會覺得十分自在,但有時侯又覺得他似乎總是熱度不太夠。
12.雙魚座:妳的性格多變,他的情緒多變,如果你們都能接受方「變」的本質,或許還有可為。
>>July 28, 2003 at 7:17:12 AM GMT+8
2003 年 7 月 27 日 星期日 【晴】
.......這是 EQ & IQ進修的好文章,請大家享用
.......一個人的「情緒」和「心境」,會影響自己的未來!
.......一個「動不動就發怒」的人,表示幼稚得「還無法駕馭自己」。
.......人在憤怒時,必須克制情緒,「不慌不亂,有條不紊」地理出一條路來。
.......一天,我打完羽球,穿著T恤,短褲,要回辦公室;途中,經過一理髮店,想到自己一頭長髮,該剪了,就走二樓理髮店。一男士熱誠地招呼我,並說他就是「店長」。好吧,就給男店長剪髮好了,看看他手藝是如何?剛打完球,累了,不想說話,我靜靜地看著前面的鏡子。後來那店長問我:「先生,你結婚了嗎?」我點點頭回應。店長又說:「那太好了,我告訴你一個故事好不好?」
........我又微笑地點頭。「我最近看到美國有個醫藥發明家,他說,他小時候很喜歡喝牛奶;有一次他打開冰箱,用右手去拿大罐牛奶,結果沒拿穩,手一鬆,就把整罐牛奶打翻了。」
........這店長一邊幫我剪頭髮,一邊說道:當時,那小孩子嚇得呆了。縮在牆角,因為牛奶灑滿廚房的地上,媽媽可能會臭罵他。可是,當媽媽走過來看到時,竟卻說:「哇,我從來沒有看過如此壯觀牛奶海洋,真的好漂亮哦!」這小孩聽媽媽這麼一講,突然就不害怕了。這時,媽媽又對小孩子說:「你好厲害哦,媽咪長這麼大,都沒有看過這麼漂亮的牛奶海洋耶,你願不願意幫媽媽一起把牛奶打掃乾淨?」後來,媽媽就拿著抹布、
清水等用具,帶著兒子一起把廚房打掃一遍,整個廚房也變得乾淨無比,這時,媽媽又把兒子先前打翻的塑膠牛奶罐,裝滿了水,放進冰箱,然後再教他,怎麼拿才不會打翻?必須用雙手一起拿,牛奶才不會鬆掉,才不會打翻在地上。
........坐在理髮座椅上,我原本昏昏地想睡覺,可是,聽店長這麼一講,咦,似乎很有道理。
........我兒子已經快二歲了,也經常喜歡自己打開冰箱拿飲料喝;萬一有一天,他把飲料、牛奶不小心打翻了.溢流滿地,那我會如何處理呢?我會不會怒氣衝天,大聲罵他:「你那麼笨啊,連牛奶都不會拿?」
........我在想,我應該不會這樣罵我兒子的,我可能會說:「沒關係、沒關係,你不要過來,不要踩到牛奶。」然後,就叫我太太過來,把牛奶擦拭乾淨。
........哈!我很驚呀,故事中,美國小孩的媽媽不是這樣自己擦拭,而是叫小孩子和她「一起收拾」、「一起承擔」自己不小心做錯的事;而且,還把牛奶重新裝滿水,再教小孩怎麼拿,才不會「再次出錯」!正因為這樣,那美國小孩,他後來就「不怕做錯事」,也有信心和勇氣不斷地嚐試、實驗;儘管有時候還是會出錯,但他都學習用「心平氣和」的心來看待,並勇敢地「自我承擔」所做的一切。
........心理學家說:「當一個錯誤已經發生、覆水難收時,你發再大的脾氣,也都是於事無補,大聲責罵小孩,也只是使小孩更害怕、更恐懼而已;而且,憤怒,可能會造成更多的錯誤喲!但在生活中,當錯誤已是既成的事實時,就必須勇敢面對、勇敢承擔;歇斯底里地發脾氣,不僅使別人遭殃,受害最大的更可能是自己。」
........事實上,一個人的「情緒」和「心境」,會影響自己的未來!一個「動不動就發怒」的人,表示他幼稚得「還無法駕馭自己」。人在憤怒時,必須克制情緒,不慌不亂,有條不紊理出一條路來。
.......「情緒」是可以學習的,在覆水難收時,可以如同本文中的媽媽一樣,用「正面思考」 的方式,和顏悅色地教導孩子、處理事物。
........假如我們天天用心經營自己、學習掌握自我情緒,有一天,一定會有令人驚喜的「自我新發現」---我的火氣變小了、我不輕易動怒了、我的修養進步了'
>>July 28, 2003 at 7:12:38 AM GMT+8
2003 年 7 月 22 日 星期二 【雨】
< 健康大貼士 >(4)牙醫推薦應該是吃完早餐才刷牙,因口腔是身體最不潔的地方,比肛門還差,尤其是進食後,最多細菌。
> (5)如想改善胃病或腸胃病,可以生果為早餐,博士就是這樣而解決了他嚴重的十二指腸問題。每天只要進食五至七款不同顏色的生果,就不用進食維他命。
> (6)最有效的進食生果時間是每天下午三時至五時,不是飯後。
> (7)減肥的原理是增加肌肉,有肌肉才可以燃燒脂肪,否則只是減去水份。
有一日,我無見過阿輝~仲以為佢放2天假~
當見到佢只寫一日~我咪慶囉~
我咪同elaine講囉,雖然我好慶,但都好婉轉咁同佢講~誰知,俾佢聽到~用朋友式的方式講.......
我問左我男友.佢話呢d叫篤背脊~我都唔知~之後阿輝同elaine吵~仲差d打了elaine一巴掌~
之後阿輝堅持要返黎~因佢走左3個鐘,所以特登返黎坐返3個鐘....
elaine即刻叫我出元朗talk~因其實係想大家冷靜下......
阿輝卻不能體諒elaine~唉~我都諗,駛唔駛做到咁大呀~~~唔駛咁激動呀~
佢地成日都為工作同朋友吵~其實阿輝極大男人~
個日0佢自顧自的講.....不斷咁話,佢同我地爭取福利....又可以早走~仲有幾樣......等
但係,2件事並不能混為一談~只不過俾人感覺到佢響度叫我地同佢同流合污~佢爭取既福利,唔係都又為左自己咩??????但都無解決到個問題~
原來個日佢原本響大陸,就叫左佢去對數~
但........對數又要對幾耐呢????
超級大男人,都唔識得體諒elaine~
剩係識得話佢,將自己個套,套埋去elaine個度~
其實,阿fai同我地同一級~要做咩野,最好講低聲囉~
佢話我地應該問左佢先,總之背後講佢就唔得~
佢都識講啦,佢可以呃我地.佢可以做到好絕,可以響我地返工之前先返~問佢係咪多餘?最尾又要同elaine講~仲有喎,佢成日話咩當ot......有d時間應該唔當既,又加埋~俾我地覺得佢係功利主義~
elaine都知架~elaine同我講,我地邊個早走,遲到佢都知~
因停車場個度都係文生(boss)既親戚,有咩佢地都會同elaine講
最尾我無同好激動既語氣同佢講,任得佢發洩...
佢講黎講去3篤屁~
咪又係想講到我地都認同埋佢~我都費事理佢~
我同elaine都有cry~我登呀elaine好慘~竟有咁既男友~不過佢又對elaine個mum好好~其實佢心地都唔錯,但就........個人品唔得囉~我唔係女仔,佢一早打左我勒喎~小事化大,不過我都明白佢地呢d出黎行,最怕人地二五,可惜.......我見既世面少....我都知我咁做不對~我都think緊,佢咁做對我黎講,有咩唔公平呢????只不過對公司有問題~不過可能佢太free,佢又罷到好似佢個職位大過我地咁款,其實一樣~
佢又爆埋自己係陀地~又做d不法既生意~我都唔想理佢~邊有人講埋咁傻架~佢有無腦架~我男友話佢x直~
佢有時無返屋企,唔沖涼,really有一陣一陣味架~難頂.....
>>July 23, 2003 at 8:05:28 AM GMT+8
2003 年 7 月 20 日 星期日 【晴】
<健康大貼士>-- >(3)有人減肥不吃早餐,事實所得效果相反,會更肥胖,因相隔晚餐時間太長,下次進食時會吃得更多。不吃早餐,令自己空肚,會很快生膽石,因為沒有食物在肚內,膽會排出一些分泌,久而久之,會變成石。而且不吃早餐,會減低新陳代謝,減肥的原理是加強新陳代謝,才可燃燒脂肪,所以無法減到磅。早餐是每天最重要,亦應是最豐富的。可吃粉、飯或麵包等,無須怕會熱量高,因為人體經過一天活動,自然會消耗掉,反而下午及晚餐要心。
今日1號風球~卻又下雨,又有陽光??????所以我都唔知天氣係咩lu~
好多謝fanny既留言~哈哈哈哈哈~~~~sandy,我地真係響dairy好耐無見勒~
唔知邊個係阿wing,算啦~哈哈哈~多謝晒你地先~
19/7,即係sat,我去左做義工~今次去左calbee廠參觀..知道左點解叫calbee,佢d產品用咩做啦,
有咩營養啦~仲有呀,西醫既角度裏面,係無熱氣呢樣野架~只不過,呢d食品少水份,食完之後,飲返多d水就得架勒~大家之後一定會有好多食薯片既藉口勒~我地仲快你地一步知道左有咩新產品添呀~有一樣紫菜薯片,仲俾我地試食添呀~....哈哈哈...又有得食,又有得拎....
係就係出左油麻地,點知又有d問題開唔到車~依家真係悶悶悶~所以暫時由6-4,改住返7-2先~
哈哈哈哈哈~~~~我逢wedesday day off呀~歡迎大家黎date我~哈哈哈哈
不過我要等到wedesday......我今次返左成10-11日先有假放~如佢星期工開線,我really死俾佢睇~
即............我都唔知點計勒~唉............
吵架個度,later先~bye....
>>July 21, 2003 at 9:18:46 AM GMT+8
2003 年 7 月 16 日 星期三 【晴】
<健康大貼士 >--1)失眠時,好多人會飲鮮奶或數羊,但結果更難入睡。其實平常人呼吸的原理是吸氣短呼氣長,下次如想安睡,只要相反原理,吸氣長而呼氣短即可,在五分鐘內會入睡。
--(2)一罐可樂有十二匙單糖,意思係飲下後會直接變成我們身體的糖分。
大家好~好對唔住呀,因為我好耐都無打日記勒~大家有無掛住我呀???
我於16號,終於都返左去油麻地度做勒~今日就返6am-4pm........
好累呀~我依家會用步行既方式返工,放工~來回都係用左30min咋~哈哈哈哈哈~
16號,開張,我地由7am-8pm~清潔,準備,買野,砌table,chair,派傳當呀~
我地都無食到早餐,由elaine's mum去主持拜神儀式,好彩佢知我地未食燒肉,特登留返俾我地~
響大約一點至2點,我地等d boss,記者走晒,先有得食野~
.........我就做左跑腿~阿其砌緊野,我叫左阿ming跟文生既祕書去buy chair,simon對d員工真好,實惠未開,就同阿ming食早餐~佢地又唔list個清單,等我一次過去buy~點知,我係走左幾轉架~又晒又熱~
我都變得好炆~唉~elaine都做到好炆~
.......東方賣左報紙~有線亦都錄影左,唔知會唔會出到呢~因我地都有被人影~呵呵呵呵~
......我之前有同阿fai,perry,nicole,sandy,yung,becky,zaylie,ashley去bar drink~但間bar可惜無咩情調~
有d失望~近排我都夜左sleep~阿成成都話我殘左~尋晚又sleep得唔好,雖然勞動左好耐,都唔可以一覺訓天光~唉~
........我同阿成因為都要工作,所以我15號晚好surprise咁搵左佢,同佢一齊食野~因佢16號有好多野做~so我地都無咩相處得好耐,我地就走lu~
........later,我會話俾大家聽,我同一個同事大吵~哈哈哈哈~~~~
>>July 17, 2003 at 3:12:18 PM GMT+8
2003 年 7 月 9 日 星期三 【陰】
<歇後語> 10--十一哥-土佬
十加一是土字。
11--狐狸吵架-一派胡言
狐狸吵架,即兩者所說的話都是狐《胡》言。
12--一二三五六-沒事
由一至亡順著數,三之後應還有四,但這裏卻沒四《事》。
d歇後語就登晒勒~下次將會登上健康大貼士勒~呵呵呵
我可能會15號就出返油麻地,亦即係又話要開線勒~唉~希望今次真係可以開線啦~
尋日daniel有function呀~function係響美麗華既東海酒家慶功宴呀~
可惜我收工,趕過去,佢走左,我地都唔知~我淨係見到千嬅.....她唔係好高,但我覺得佢真人個樣都唔差呀~佢d頭髮染我好靓呀,又有光澤,隻紫色又好呀~
原來佢係好好人架~我d fans club既人講,次次見到佢,都會停低同佢地簽名,影相~
我既fans club既人就見到daniel勒~佢地見到daniel,竟傻左咁響度hi,又唔叫daniel影相~~
不過我到左,見到佢地,佢地係超級緊張,真係有d誇張呀~
其實當佢地見到daniel,daniel見到佢地,腳步都慢左等佢地出聲,叫daniel同佢地影相~
佢地仲話daniel個樣見到佢地唔出聲,有d無奈~
仲有一個跟左個記者入去,扮記者~~~哈哈哈~~~途中都幾驚險,hehehe~又要扮記者影其他人~
今日又有function呀~~~6點呀~不過我趕唔到過去啦~~~
次次都見唔到daniel呀~好唔開心呀~~~唔制呀~
係呀~小成成搵到工勒~就係響先達賣電話呀~希望唔會被人炒啦~(因我地從佢既薪金有d懷疑,會唔會係呃人既~因依家點會有咁高人工呀~)
>>July 10, 2003 at 7:35:11 AM GMT+8
2003 年 7 月 5 日 星期六 【晴】
<歇後語>9--孔夫子搬家-淨輸
孔夫子是學術名家,當他搬家時亦會帶走很多書《輸》。
4/7係我放榜既日子~心情好沉重~未派之前都好緊張~
之前個晚,與becky,ball,shing,joan,lincoln去左bar drink野~之後我同becky就走左去tst搵fai,zaylie,kate,ashley,perry sing k~我地唱完之後就去左飲茶~~~
個時really好tired~哈哈哈哈~
d成績都好意外~好彩,中英文合格~
我拎完之後都好迷惘~我究竟可以做d咩呢????同左LEAPY去樹仁,但D科同SYSTEM都唔係好適合我~我好想STUDY SOCIAL WORK~
又同呀MEI YEE(STUDY POLY SOCIAL WORK HD)TALK下個SYSTEM係點呀~
又打去同ELAINE SUEN睇下點~又與SIT SUM TALK下~搵佢地,最主要都要搵下MEI YEE既手提~
又同D都係AL放榜既FD TALK下大家既意向~傾完之後,SHING SHING又俾D SUGGESTION後,
I HAVE MADE A DECISION NOW~首先,我會睇下POLY HD會唔會IN我~
IF佢IN我,即我仲有機~IF NOT,我會STUDY IVE,再RETAKE PSY,ECON,ENG~之後COMBINE CERT,今年,我唔會被自己鬆懈~我要有一個強勁既意志~我要對得住自己,家人,小成成~
因為我都20歲LU,我唔可以再浪費光陰~
阿成既DADDY都有打黎叫我一定要STUDY~否則..........前途會死梗~
我MUMMY一朝早都叫我一定要STUDY,唔可以做野~可能DADDY誤會左我,佢以為我一邊STUDY一邊進修~其實我既意思係做返D份工,但都會RETAKE個D科~即係自修LAW~
其實我都打左俾好多人,去問下佢地既意見,大部份都叫我考過~HAHAHAHAHA...............
因SOCIAL WORK一定要有DEGREE~~~唔得既,大家要努力呀~~~~
近排好似唔太舒服,就病就病咁~..........要休養下勒~
我將我既命運交托左上帝既手中~呵呵呵呵呵./...................
>>July 6, 2003 at 6:54:23 AM GMT+8
2003 年 7 月 5 日 星期六 【晴】
...............................................<說話的技巧>
........因假日的關係,上了公車見座位幾乎已客滿,突然發現還有個博愛座,不管了,先坐下如須讓位再說!
........當車子靠站再啟動後,看到前面有位身懷六甲的婦人,手裡還牽個三四歲的小女孩,我趕緊起身讓座,那婦人連連道謝後入座。
....... 一路上,小女孩一直望著我,當時我還以為是我長得白白胖胖,看起來還滿「古錐」,這小女孩一定是想跟我玩。
........我正得意地猛對她點頭時,小女孩突然問她媽媽:「媽媽!為什麼這個阿姨長得好胖喔?跟嘟嘟一樣!」
........天啊!我當時愣住了,同時也發現不知有幾十對眼睛看著我,真恨不得能挖個洞鑽下去。
....... 結果小女孩的媽媽,給了一佪我出乎意料的回答 ----她對孩子說:「妹妹,妳喜不喜歡花﹖」小女孩開心地回答:「很喜歡啊!」「那妳能不能告訴媽媽,花有幾種顏色﹖」只見小女孩連忙將手指頭伸出來,算給她媽媽聽:「花有白色的,還有黃色、紅色、粉紅色....」 婦人又問:「那妳喜歡大朵的,還是小朵的﹖」小女孩回答「都喜歡」。
........婦女接著對她女兒說:「人也是一樣啊!有胖胖的,有瘦瘦的,只要是好人,妳是不是也和媽媽一樣都喜歡﹖」
........小女孩天真無邪地望著我,然後對我說:「阿姨,妳是好人,我喜歡妳。」
........內心真有波濤洶湧的感動,這位孩子的媽不但替我解了圍,也給小女孩一個正確的觀念。
........不久,婦人帶著她的小孩起身下車了,我沒來得及說謝謝,但我心中將永遠無法忘懷,這位有智慧的媽媽對她小孩說的那段話。
........每天收到數十e-mail,可是真正有助益的可能只有個位數。今天看到這封mail覺得不錯,願與朋分享。
........試想過去的一些經驗,一般的媽媽反可能有哪幾種:
1.自掃門前雪:妹妹不可以這樣說阿姨(大姊姊)喔~然後就不理人了。這是最壞的示範。
2.機會教育型:妹妹不可以這樣說阿姨(大姊姊)喔~快跟阿姨說對不起。雖然教導了孩子,卻再一次傷了別人的心。
3.代罪羔羊型:媽媽親自說:對不起!對不起!小孩子不懂事,有口無心。沒有教到孩子,似乎意指小孩口無遮攔,卻說出真實的一面。……等等,也許大家還有不同的際遇,但似乎都不是很好的方式,重點是妹妹傷了人之後,媽媽還當了加重二次傷害的幫凶。
........上文中媽媽用有巧妙的比喻,不但化解危機、免除當事人的尷尬,同時潛移默化中 ,孩子也學到不要以貌取人。相反的社會有太多披羊皮的人,偽善行事,無腦的支持群眾無疑就是幫凶。有智慧的人,不應只聽片面之詞,受人蠱惑,應該冷靜思考,化危機為轉機。
>>July 6, 2003 at 6:30:39 AM GMT+8
2003 年 7 月 1 日 星期二 【晴】
<每個打擊,都有它的意義>
人生路上,挫折常常會沒有預警地從四面八方襲來。
可能是無法抗拒的天災地變; 可能是難以預料的生老病死; 可能是努力工作,卻懷才不遇;
可能是全心付出,卻換來情人變心的回報; 可能是用功苦讀,卻進不了理想的學校;
可能是辛苦創業,卻落得血本無歸的下場。
面對各種不同的挫折,每個人的「容忍能力」都不同。
◎ 有的人受不了被拒絕
一個高學歷的朋友,從拒絕接受他感情的女生住處跳樓自殺,留下無限的遺憾與惋惜。
「他條件那麼好,還怕找不到更漂亮的女朋友嗎?」「沒想到他長的那麼帥,還會殉情!」
「何苦如此專情?天涯何處無芳草!」
大部份的親友們都以為他是個死心眼的癡情奇男子, 其實了解內情的人都曉得,小到大,
他不知道拋棄了多少個女朋友,讓多少人為他傷心難過,卻受不了被人拋棄一次。
◎ 有的人受不了被誤解
到國外留學多年的朋友,提起出國一段不甚愉快的職場往事,仍然氣憤難耐。當年因上班的地點, 位於寸土寸金的商業精華區,幾乎每天都為了找停車位而遲到。直屬上司希望他能準時上班,便建議他把車子停在公司的停車位。
由於職位低、年資淺,朋友心想,「公司的停車位哪輪得到我來停呢?」為求慎重起見,他再三詢問上司,「不會有問題嗎?真的可以停嗎,?」上司拍著胸脯保證,「絕對沒有問題,可以停啦!」
不料第一天把車子停在公司的停車位,就出事了。上班後不久,上司突然叫他,「你的電話。」拿起話筒,劈頭就被一個陌生女子罵了一頓,「我是公司的副理,立刻把你的車子開走。誰叫你把車停在我的位子上,害我上班遲到!」
被對方罵得莫名其妙,上司卻一點表示也沒有,朋友立即提出辭呈,不管公司怎麼留都沒有用。
◎ 有的人受不了被挑出錯誤
我認識一個辦事能力很強朋友,他什麼都好,就是受不了被挑出錯誤。只要有人當眾指出他「哪裡做錯了」,便辭職不幹。很多面試他的主管起初都想不通,以他的學歷,早就該升官了,為什麼一直在原地打轉?等他提出辭呈才恍然大悟,原來他受不了被挑出錯誤。
◎ 有的人受不了一點不完美
好友的女兒生日,特地邀請幾個漂亮的阿姨去為小朋友慶生。切蛋糕時,有個小客人拿到蛋糕缺一角,他馬上把蛋糕推開,「我不要吃破一個洞的蛋糕!」「只缺一小角啊,蛋糕還是很好吃喔!」 任憑阿姨們說破嘴,他就是不接受這塊缺了一角的蛋糕,最後只好換一塊「無整無缺」的蛋糕給他。
看他為了一點缺角而拒吃蛋糕的表情,我很替他的未來擔心,是否每次都能如願換到一塊完美無缺的蛋糕呢?想想自己,受得了挫折嗎?受得了被拒絕嗎?受得了被誤解嗎?受得了被挑出錯誤嗎?受得了失敗的打擊嗎?受得了期待落空嗎?受得了不完美的存在嗎?
「挫折容忍度」,說簡單些,即是「一個人承受打擊的能力」。承受打擊的能力越強,自然學到的經驗越多,累積的成功\\\本錢也越多。承受打擊的能力越弱,自然會想辦法躲避挫折,同時喪失自我磨練的機會。
挫折,是年輕人最好的禮物
記得曾看過一篇文章,作者提到:
他剛從軍中退伍時,只有高中學歷,無一技之長,只好到一家印刷廠,擔任「送貨員」。
一天,這年輕人將一整車四、五十梱的書,送到某大學的七樓辦公室;當他先把兩三捆的書扛到電梯口等候時,一位五十多歲的警衛走過來,說:「這電梯是給教授、老師搭乘的,其他人一律都不准搭,你必須走樓梯!」
年輕人向警衛解釋:「我不是學生,我是要送一整車的書到七樓辦公室, 這是你們學校訂的書啊!」可是警衛一臉無情的說:「不行就是不行,你不是教授,不是老師,不准搭電梯!」兩人在電梯口吵半天,但警衛依然不予放行,年輕人心想,這一車的書,要搬完,至少要來回走七層樓梯二十多趟,會累死人的!後來,年輕人無法忍受這「無理的刁難」,就心一橫,把四、五十梱書搬放在大廳角落,不顧一切的走人。 後來,年輕人向印刷廠老闆解釋事情原委, 獲得諒解,但也向老闆辭職,並且立刻到書局買整套高中教材和參考書,含淚發誓,我一定要奮發圖強, 考上大學,我絕不再讓別人「瞧不起」。
這年輕人在聯考前半年,天天閉門苦讀十四個小時,因為他知道,他的時間不多了, 他已無退路可走,每當他偷懶、懈怠時,腦中就想起「警衛不准他搭電梯」被羞辱、歧視的一幕, 也就打起精神、加倍努力用功。
後來,這年輕人終於考上某大學醫學院。如今,二十多年過去了,他也變成一家開業診所的中年醫生,然而,他靜心一想,當時,要不是「警衛無理刁難和歧視」,他怎能從屈辱中擦乾眼淚、勇敢站起來?
而那位被他痛恨的警衛,不也是他一生中的恩人嗎?
這故事讓我想起,唸高中時,班上有位調皮的男生,成績普通,並不傑出。 一天,物理老師發下一艱深的試題,要同學當家庭作業,隔天上課時,每個同學幾乎都答不出來, 可是,卻只有那調皮的陳同學解出來了!
「陳某某,你老實說,這作業是不是你哥哥幫你做的?我知道你哥哥的物理很厲害。去年我教過他」老師問。
「是我自己做的啊!老師,你怎麼可以誣賴我?」
「少來,你少騙我啦!不是自己寫的,幹嘛那麼不要臉,硬是說是自己寫的?」
物理老師站在台上嘲諷的說:「哎呀!你少丟臉了啦!你的程度我很了解,你不用騙我啦!」當時,我轉過頭,看到小陳低著頭,抿著嘴,眼光閃著淚水,他沒有再回嘴,只是一直低著頭,假裝看著書,而他的眼淚,也一顆顆的滴在課本上。
聯考放榜後,爭氣的他,考上台大物理系,畢業,當兵退伍後,他更留學美國,現在,已拿到「物理學博士」的學位回國。 而我,永遠忘不了在高中時他對我說的一句話:「那一題,明明是我自己做對的,他(物理老師)幹嘛不相信我,還當眾嘲笑我、瞧不起我?以後,我的物理,一定要比他更厲害!」
經國先生曾說:「失意時需要忍,得意時需要淡。」
的確,人,都有失意,不順遂的時候,然而,我更相信!
「挫折,是年輕人最好的禮物!」
人只有在遭遇挫折,被他人百般刁難、岐視、嘲諷時,才能「打醒自己」, 讓自己被「當頭棒喝」 而驚醒過來!這豈不是一生中最珍貴的禮物?
因此。如果現在的挫折,能帶給你未來幸福,請忍受它。如果現在的快樂,會帶給你未來不幸,請拋棄它。「生命中的每個挫折、每個傷痛、每個打擊,都有它的意義。」
>>July 2, 2003 at 8:57:28 AM GMT+8
|

我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座
理性與感性の交纏
我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~
要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"
我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!
我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~
我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....
我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8
我都要上訴ar~
<br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8
UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8
諗到乜就講乜先好~
<br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8
咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8
wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8
你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8
今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8
sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8
咁你要識做呢~
<br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8
嘩!!!!!!!!!!
<br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8
等我澄清下先
<br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8
妳被貼了~
<br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8
仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8
咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8
我都病緊架~
<br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8
HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8
oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8
喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8
努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8
AdD OIL AR~
<br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8
多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8
你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8
回應你的日記
<br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8
ADD OIL AR~~~
<b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8
我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8
我又要睇相ar~
<br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8
好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8
咁搞笑ge~~
<br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8
Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8
HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8
UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8
我SEE左LA~
<br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8
我無斜視架~~
<br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8
I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8
HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8
YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8
哼...!!!???
<br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8
你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8
WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8
i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8
sor....
<br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8
wei~
<br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8
我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8
路過!
<br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8
I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8
hoho~
<br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8
睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8
生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8
HA~~第一次黎留言~~~
<b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8
喂喂! 小朋友~
<br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8
我唔係話唔同佢地行街街×
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8
回應20/5(五)日記
<br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8
PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8
哈哈哈~~
<br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8
妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8
http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8
ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8
其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8
Ling
<br>
<br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8
回應4/4日記
<br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8
係家欣ar~你打錯了~
<br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8
HAHAHA~~
<br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8
回17/3
<br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8
ling~~
<br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8
lingling~
<br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8
我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8
哇~~~制ar~~~
<br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8
哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8
你個傻婆~~
<br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8
^^~
<br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8
Ling Ling:
<br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8
哈哈~ling ling
<br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8
嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8
新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8
MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8
好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8
咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8
你實在太勁喇~
<br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8
甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8
多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8
喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8
幾時得閒出黎飯飯呀???
<br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8
i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8
做咩唔開心呀???
<br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8
annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8
桃花運好旺!?
<br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8
好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8
喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8
又係我啦...
<br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8
嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8
HIHI
<br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8
係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8
多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8
D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8
記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8
好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8
留言呀~~
<br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8
唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8
係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8
呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8
XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8
飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8
Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8
呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8
喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8
喂喂~~~蒲蒲玲~
<br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8
遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8
唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8
見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8
我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8
親愛的popoling:
<br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8
點會冇咩其他人呀~
<br>
<
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8
山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8
好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8
我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8
好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8
好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8
hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8
路過路過...
<br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8
77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8
阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8
咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8
PoPo Ling:
<br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8
我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8
路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8
多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8
無錯丫!!
<br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8
...咁我想問下妳
<br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8
唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8
.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8
妳 d 星座資料好好 ar,
<
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8
HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8
我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8
i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8
好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8
我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8
呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8
情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8
唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8
hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8
傻女popo~
<br>
<br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8
做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8
俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8
thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8
OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8
WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8
popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8
|
|