日記

日記主簡介

<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  >>

2005 年 7 月 6 日 星期三 【晴】

嘩嘩嘩
成個星期有多無打日記喇
梗係喇
我d個星期差唔多日日都唔係屋企
係夜晚係度訓咋
日日都出左去嘛

派哂成績lu
唔知應該點講好
係意料之內囉
中文合格,103
英文俾我諗ge好,177
數學進步左超多,102
chem退步左少少,44
bio進步左一分咁大把,43
phy竟然只係退步左一分,25
a.maths連卷都無拎
算係咁喇
如果a.maths係0分 ge話我ge平均分都有4字頭
希望唔駛留班喇
講真真係無咩心機讀書

7月1日-3日去左老公度訓
好熱熱呀
無咩點出街
佢成日係度打機
我咪好無聊咁陪佢囉
不過睇左2套戲:頭文字D同埋龍咁威2
頭文字D無我諗得咁好睇
不過都ok喇
龍咁威2就笑死左囉
不過無好無聊ge一套戲

d幾日咪又係日日出去搵老公囉
聽日老公入黎搵我
好開心喔
唔知1聽日會去邊度玩呢
好期待tim

d幾日心情極度唔好
已經熱架喇
仲要黎m
搞到個人好憫
唉...


>>July 6, 2005 at 10:10:35 PM GMT+8


2005 年 6 月 26 日 星期日 【酷熱】

今日返學對exam
知左2科ge成績
maths:102
竟然合格喎仲要進步左成30分有多
chem:44
預左唔合格架喇,退步左6分咪算好囉
bio就應該唔合格
不過都係四十幾分度
應該會好過上年
中文同英文唔駛諗
同上年差唔多
不過phy同a.maths就....
bye bye喇
諗都無諗過會低分到點
不過我有盡到力
算喇
算唔到咪去第二間讀囉
諗咁多都無用

d排唔知做咩
心情怪怪的
成日都亂諗野
無喇喇會諗返前兩三年d野
都唔知做咩
都過左去架喇
我知自己以前傻
不過....唔知點解硬係好似想捉返住d咩咁
答案?回憶?定唔想有遺憾呢?

就黎奕暑假喇
不過..今年個暑假都唔妨開心喇
成日要補課
仲要追返d成績
敬...
無得好似以前咁玩喇>.<


>>June 27, 2005 at 9:32:45 AM GMT+8


2005 年 6 月 24 日 星期五 【溫暖】

開始覺得大家溝通唔到喇
大家ge分歧愈黎愈大
我都唔知可以點
成日嘈嘈嘈好開心咩
你成日都覺得我好大聲好憫
但你有無諗過次次都係你講野激嬲我我先會休咁
有時你講野可以係無心唔知會激嬲我喇
但我真係憫你點解要咁講野
次次鬧親交你唔會講野好惡呀
但你每次都會講d好hurt ge說話出黎
你從來無諗過點解我可以之後當無事當你無講過
唔係因為我係我我做到
之不過係因為我愛你我先當無野
不過你....好似覺得理所當然咁.....
我呢?
如果我講野hurt左你你咪好似今日咁囉
"你係你,我係我呀!"
無野講
啞左囉

今日..
又為同fd出街嘈
我唔知可以講咩囉
你鍾意點就點喇
我講黎都無用
你已經覺得我陪你就係應份ge
陪fd就好似剝削左你應得ge時間咁
你要知道
我自己有fd架
我都要同自己d fd出街架
我陪你唔係應份架
就係因2我就得你多陪得你多你就覺得理所當然
唔該你諗下我ge感受喇

唔通我真係就得你太多?所以你覺得我應該無時無刻都就你?
唔通我真係陪得你太多?所以你該得我只可以陪你唔應該陪其他人?
唔通我真係tum得你太多?所以你該得我應該咩事都好都係我tum你?
唔通我真係包容得你太多?所以你覺得你講咩做咩我都應該當無數?
唔通我真係俾得太多時間你?所以你覺得我唔應該攸時間其他人?
咁你係咪已經理所當然左?

哭泣遊戲 鄭秀文
你已經不懂 怎麼怎麼方可以令我歡笑
其實你不關心 怎麼深宵哭泣你都不知曉
你的思想中 怎麼一點都不注重我需要
從前極美麗亦微妙 可惜浪漫溶掉
這一切已變化了 沒法再笑一秒(而我卻忘不了)
期望以一生眼淚 兌換兌換一些歡笑與懂憬
期望以一生眼淚 兌換兌換一些希冀
倦透一雙眼睛 哭泣我已適應
情人無須刻意敘述說明
It's a crying game
It's a crying game
(Just a crying game)


>>June 24, 2005 at 5:21:29 PM GMT+8


2005 年 6 月 19 日 星期日 【炎熱】

feel到自己好多日無打日記
要打返喇

d個星期日日都係忙exam
不過呢
我又唔見得好俾心機去溫喎
明知自己今次再唔得就可能連中五都升唔到架喇
不過都係無心去溫喎
係chem bio有心囉
其他ge都無咩都溫到
本身maths都想做past paper架
不過星期四o個晚發燒
shit!!!!
想溫都溫唔到喇
phy同a.maths唔駛講都知我係放棄架喟
又學期初到宜家都無聽過一課書
想唔死都難喇

星期一考chem之前o個晚溫到2點幾
點知都係唔識
唔知係太難定係我問題
不過算喇
d科有盡到力
過到自己o個關就唔理lu

星期二考中文
我覺得自己作得唔好囉
不過算喇
無咩心\機作
不過問答o個份我覺得唔太難
咁多件黎第一次題題都做哂無題空
不過岩唔岩就......唔知喇

星期三考bio o個朝要去醫院
去到又檢查又乜咁
最最最慘ge就係要抽升
需知道我成世最驚驚ge就係見到技針同抽血
完全係想死ge狀態囉
我想唔抽血走左去架
不過俾阿媽捉住左
好慘慘囉
不過今次無驚到喊
算係咁架喇

星期四考eng writing
唔駛講野喇
識我ge人都知我d文法係幾咁差
唔駛講一定又fail架喇

星期五考maths
之前都講左我發燒喇
狀態極度唔好
想考得好都幾難
long Q有17題
識做10題唔識做7題
o個10題都唔知岩唔岩tim呀
mc o個份仲衰
好似大半都係撞
因為個頭開始暈暈地
個腦實哂計唔到囉
考eng listening
想死囉
勁想訓
聽到一半已經差d訓著
好彩最尾o個度都唔駛聽佢講d咩
剩係睇d information都夠我寫
放左之後去左大中
諗住係間鋪度buy bir禮物俾嘉嘉
點知自己仲buy多左3件衫
咁就3百幾喇
仲無喇喇做埋vip=.=|||

之後星期六o個日同左老公出街
o個日我同佢右埋用左成$600囉
剩係去食扒王之王同去bar同用左9成
剩返o個d咪用左去打機囉
扒王之王一d都唔好味囉
又貴喎
去bar o個度加埋飲左4枝咋嘛
埋單就差唔多$200
不過唔緊要ge
開心嘛

尋日無出過街
不過亦都無咩點溫書
因為溫左同唔溫phy都係唔會識
so...放棄喇
同老公係度玩電腦
佢叫我玩龍族喎
勁唔識玩囉
不過有佢教我都好快上手架je
不過...好暴力
個個都玩pk mode咁濟
好佚我d咁ge新手同低lv ge
一出城就俾人pk死左
無奈爆囉
好彩有老公je

今日
都話放棄左我科phy架喇
我就梆係唔會留係home咁無聊喇
去左搵老公囉
出左去唱k
因為今日咳咳
開唔到聲喎
so唱到唔開心囉
唱得唔好聽嘛
之後老公送我返home
嘻嘻
老公錫我嘛
其他人唔恨得咁多架喇
呵呵

聽日就考phy喇
宜家都未識驚囉
算喇
都話左放棄架喇
都預左fail架喇
不過唔知個分會低到tim je
上年就26分
今年連有無16分都難講呀
後日就a.maths
都無算架喇
d科仲死
上年11分
如果我今年有5分我已經覺得自己好叻架喇=.=

算吧
升唔到中五就算喇
去第二度讀
可能咁仲好tim
唔駛見到班八婆!


>>June 20, 2005 at 3:23:18 PM GMT+8


2005 年 6 月 12 日 星期日 【酷熱】

家人
屋企有甚麼人 : 阿媽~
屋企人之中最鍾意邊個 : 祖母同大表姐
最唔中意又係邊個 :大姑媽同三姑媽
有冇做過D對唔住父母既事 : 梗有幾樣ge
有冇D咩野令到你好愛屋企人 : 無>.< 得祖母有
屋企人有冇經常提醒你唔可以做D咩 : 成日架喇
有冇諗過離家出走 : 識我ge人都知喇

朋友
最好既好朋友係 : 阿如,阿yung,阿ting,阿dor,阿明,嘉嘉,阿盈
最假既朋友係 : 邊到講得架
最可愛既好朋友係 : 阿yung
最信得過既好朋友 : 阿如,阿yung,阿ting,阿dor,阿明,嘉嘉,阿盈
如果好朋友講你壞話你會點? : 當無野
你覺得好朋友會唔會永遠都係好朋友 : 一生一世
有冇愛過朋友的情人 : 無
會唔會對朋友講大話 : 一定唔會

喜愛既野
最鍾意既公仔 : 玉桂狗
最鍾意聽咩歌 : 好多架喎~宜家係自欺欺人
最鍾意邊套電影 : 新紮師妹,夏日麼麼茶
最鍾意邊個牌子 : 無喎
最鍾意邊個歌星 : 都係無喎
最鍾意邊個地方,會唔會成日落去? 最鍾意係海濱,不過唔會成日落
最鍾意邊個國家 : 日本,馬爾代夫,威尼斯
最鍾意既電視劇 : 藍色生死戀
|最鍾意既顏色 : 紫色
最鍾意地鐵邊個站 : 無架喎
呢一刻最鍾意既人,講佢個名出黎 : 我老公~江子炫

討厭既野
最討厭邊個地方 : 自己個屋企
最討厭邊個牌子 : 無
最討厭邊個明星 : 無
最討厭日日做咩 : 溫書=.=
最討厭,介意人地話你咩 : 犯眾憎!!!!因為我唔係!!!!
呢一刻最討你厭既人,講佢個名出黎: o個個人

愛情
你心目中男同女有咩分別 : 我唔會鍾意女仔囉
女仔係唔係一定要聽男仔話 : 唔係~
覺得同性戀點 : 無架喎~阿如都係喇~
接唔接受得到女同性戀 : 阿如係喇~點會唔得~
接唔接受得到男同性戀 : 呃...唔知
如果有一日你變左同性戀,你會覺得係咩原因 : 俾d男仔hurt死左
你會唔會抗拒同同性既人拍拖 : 唔抗拒,但唔會(要ge我一早做左喇=.=)
第一次拍拖係幾時 : 中一
第一次拍拖對方係邊個,講佢個名出黎 : 費時講喇~識得我耐ge人都會知喇
仲係唔係同緊呢個人一齊緊 : 梗係唔係喇
分手後,有冇憎過呢d人 : 無
拍拖有冇好開心既事係咩事 : 依d野2個人知咪得囉
拍拖有冇好難忘or好唔開心既事係咩事 : 難忘ge就有好多~唔開心ge就唔好講喇~
拍過幾多次拖 : 次就好多~不過黎黎去去都係3個人je
咁耐以黎,最愛係邊個 : 我老公囉
咁最後悔又係邊個 : 大家都知~o個個人~
愛過最耐既一個人有幾耐 : 3年幾
你最愛既人,到呢一刻有冇同你一齊過 : 有
有冇比你最愛既人傷過 : 梗係有架~如果唔係我做咩成日喊喎
一個你愛既人,佢唔愛你,但又要留住你,你會覺得點 : 至少我係佢身邊...不過到我等唔到ge
時候我會放棄
你會愛一個人幾耐、點先放得低 : 無得講架喎
有冇同時愛過兩個人 : 無~同一時間愛一個人鍾意一個人就試過
會唔會好介意另一半高過自己 : 我係女仔黎架喎~點會mind?
如果有個人一路都鍾意你,但佢唔靚,你對佢都有感覺,會唔會同佢一齊 : ...唔識答你
愛情同感情有冇分別 : 一定有~
想拍拖定係單身 : 結左婚喇~呵呵
拍拖你覺得會一世嘛 : 耐左就變感情喇~
而家有冇鍾意人 : 我愛我老公~
點解會鍾意佢 : 有得解架咩
佢係女仔 OR 男仔 : 緊係....男仔喇
覺得兩個人拍拖關唔關其他人既事 : 唔關
屋企人知唔知你拍過拖 : 一定知喇~食過飯tim
愛係唔係一定要付出 : 係
付出左既愛最後得唔到結果你覺得點 : 我可以點?
你覺得愛情入面有冇分輸贏 : 大家有相愛過就係贏左~
有冇一個人令你愛到心淡、令你放手 : 有
冇愛情會唔會死 : 唔會掛
呢一刻想唔想拍拖 : 拍緊喇

完結
宜家想唔想訓覺 : 少少架
宜家最想做 D 咩 : 唔駛exam
宜家好想見到邊個 : 老公
宜家想打比邊個 : 老公
宜家諗緊邊個 : 老公呀
宜家面前有 D 咩你覺得好靚 : 阿爸第一份送俾我ge禮物:T630
宜家想笑定喊 : 無=.=
宜家想唔想打機 : 好想呀.
宜家幾點 : 10:51pm
鍾唔鍾意呢 100 條問題 : ...........


>>June 13, 2005 at 2:53:12 PM GMT+8


2005 年 6 月 6 日 星期一 【微冷】

d幾日無野發生
日日都係返學溫書食飯訓覺陪老公

d幾日係日日都對住d書呀
不過我唔覺自己溫左好多野囉
好似剩係清哂d功課同溫左少少野咁
算喇
仲有6日
俾d心機喇
希望可以升到中五喇
宜家係驚phy同a.mahs拉低哂我d分咋

exam完之後可以玩玩玩lu
阿媽講明我exam3之後日日出街都唔會理我喎
好野
我日日都會出街ge
唔會同fd就同老公架喇

老公呀
我有你我都好幸福架
我地要一路幸福落去呀


>>June 7, 2005 at 2:45:34 PM GMT+8


2005 年 6 月 2 日 星期四 【酷熱】

好多日無打到日記tim
唔係無野發生
不過...係我唔識點打出黎je~
不過有幾樣野我想打出黎架
第一樣ge呢就係....
我無估錯一樣野
我老公之前個女朋友真係鍾意返佢
仲喊哂緊同左我老公講
不過我老公同佢講:我唔會因為你放棄我宜家
仲同我講:宜家我先知自己原來真係咁愛你,我諗都唔駛諗就知我唔會因為任何一個放棄你
好感動呀>o<
以前無哂ge自信心返哂黎呀
我知老公會對我好好
我知老公係好愛我
我知我同老公會一生一世架~^^~
第二樣野就係星期三o個日同佢地去唱k
勁呀
玩得好開心囉
唱左成5個鐘囉
不過我又開到聲喎
阿媽黎到ge時候仲話我唱歌好聽左喎
都係多謝我老公囉
佢次次同我去親唱k都唔俾我用伴荀
so宜家唱歌先好聽左咋
第三樣就係關於我阿爸
唔知我阿爸做咩
同我阿媽講叫我地幫佢開個外幣戶口幫佢儲錢
仲話送部新電話俾我喎
佢轉性?!
唔知呢
可能佢真係覺得自己要盡下做阿爸ge責任掛
佢尋日打俾我
話部新ge手提已經寄緊俾我
係有相機功能架喎
好野
有得換電話喇
第四樣就係....
阿媽同我講阿爸叫佢send d我中一至中三ge成績表俾佢
等佢係o個邊幫我搵學校喎
仲話o個邊讀書唔係好貴
佢一個都負擔到
唔駛我阿媽出tim
阿媽緊係開心喇
仲勁想我過去讀tim
宜家唔知係升中五過定ce完先
阿媽話如果係hk升到中六就唔駛過住喎
我知有得去外國讀書係好難得
我都知d個係個好難得ge機會
不過...我真係唔捨得
我唔捨得grandmother
我唔捨得d fd
我更加唔捨得我老公
佢唔想幾年都見唔到我
我都唔想呀!!!
唉...好煩呀
不過...到時先算喇
又唔係宜家過
講真
隻腳係我度
我唔想去都逼唔到我去ge....

仲有一個幾星期就exam喇
未開始發力溫書
都唔知點死
我唔想升唔到中五呀
要俾d心機喇
希望搏到d成績返黎喇


>>June 3, 2005 at 12:40:16 PM GMT+8


2005 年 5 月 30 日 星期一 【酷熱】

一言難盡

>>May 31, 2005 at 2:49:51 PM GMT+8


2005 年 5 月 25 日 星期三 【微雨】

打返星期二ge事先
o個日阿ting生日
但o個日我病病無返學
不過我都照出街街喎
o個日有:阿ting,阿yung,阿shan,wing yan,海怪,肥p,阿wing,willson,我同老公
大家都好開心呀
不過我同老公好似格格不入咁?.?
不過都好好feeling
最尾仲一prie pair咁唱合唱歌tim
好正呀
仲有d好好笑ge野
我地唱粵曲香夭tim
仲要咁岩有人入黎執野
笑死人囉
勁瘀爆
又有一件怪事發生左
病左ge我竟然開到聲
平時又唔見我咁勁=.=|||
都唱左唔少歌架
o個日大家唱左成4個幾鍾tim
本身諗住玩扑傻瓜架
不過最衰無時間喇>.<
之後去左九龍城食野
去左金寶食泰國&越南野
最衰我o個日病病咩都食唔到
就咁食左個粉就算
見到佢地個個都食得好開心tim>.<
下次等我好返要去食呀
不過今日最開心ge都係老公好錫我
個個都話老公好緊我我關心我喎
好開心tim
阿shan同阿yung仲話feel到老公好愛我呀
好開心呀
阿yung對我老公改觀左囉
佢話明我點解唔捨得我老公
仲話希望我同老公可以一生一世tim
好呀
我地快d戀愛星空5+5
我同老公,shan同xxx,阿yung同xxx,阿ting同xxx,嘉嘉同xxx(會唔會仲係阿星呢?)

阿yung唔好唔開心喇
我同阿wing講笑咋嘛
你唔好擺係個心度喇
阿ting都唔會mind架嘛
仲有呀
我唔食o個間d野唔係你錯架
我o個日病病嘛
如果唔係你知我咁為食
我係咪唔食得我都會食架喇
我咁鬼為食>o<

睇完阿yung個日記
關於禁歌o個度
唔知點解又有d唔開心tim
o個日我唱/聽左唔少對於我黎講係禁歌ge歌
有d野上返個腦度
不過我唔會俾依d野去破壞宜家ge開心囉
不竟o個d野都係過左去ge事喇
而且...
我諗我面對到囉
如果我唔係我都唔會唱到o個d歌而唔喊喇(以前我會喊架=.=)

打完星期二d野喇
打返尋日d野先
尋日最後都係頂唔順早退左
勁辛苦囉
好憎自己成日病囉
不過最後尋日都係出左去搵老公
邊個叫我咁掛住老公仔喎
無計喇
去左打機
個人精神d無呾辛苦
但係發現左一樣野
經過左成個星期日日出街之後
我阿爸俾我o個千幾蚊已經無哂=.=
宜家勁唔夠錢用囉

之後講埋今日先
今日因為係尋日勁唔夠訓ge情況之下連續訓左4堂包括個小息
返到home又走去還書同交電話費
then去左自修室溫書
清哂d maths
點知返到home先發現一樣野
我未做project
搞左我成2個幾鐘先搞點
不過聽日仲要早d返去整ppt
無奈=.=


>>May 26, 2005 at 3:32:11 PM GMT+8


2005 年 5 月 21 日 星期六 【晴】

今日同阿yung阿ting出左去旺角買衫
阿yung買左件去grd din ge衫
我買左阿yung o個件同款唔同色ge
佢係pink我係white
阿ting都buy左件去grd din ge衫
我又buy左件同佢同款唔同色ge
阿ting係紫色我係灰色
2件都好好睇架
行都勁攰囉
死咁濟=.=

返黎去左同阿明食dinner
傾左好多野
講講下阿明喊
話登我唔開心登我hurt喎
阿明真係好錫我
我好開心呀
同阿明傾左好耐
講左好多野
仲俾阿明讚我靚左喎
呵呵
好開心tim~^^~

點知返到返到黎同老公鬧交
我都唔知可以點
唔好嬲喇老公
下次唔會喇
錫錫喇>3<


>>May 22, 2005 at 3:42:11 PM GMT+8


<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  >>


★舊日記☆

讀者留言

路人留言   |

有冇人回我?
>>August 28, 2011 at 4:50:35 PM GMT+8

既然回去了就&#24403;是一
>>September 8, 2009 at 1:10:46 AM GMT+8

很喜&#27426;背景音&#2
>>June 16, 2009 at 9:14:25 AM GMT+8

掛念一個人 <br>很久沒有試過
>>January 4, 2009 at 8:06:08 AM GMT+8

親愛的妹子: <br>你的SPI
>>November 14, 2008 at 6:37:45 AM GMT+8

CALLCALL我~~~
>>June 16, 2008 at 6:34:05 PM GMT+8

我期待著的=]
>>June 16, 2008 at 5:26:25 PM GMT+8

嗨...你好 我咁岩經過..
>>June 3, 2008 at 7:06:53 PM GMT+8

佢話果日既2個星期前先可以BOO
>>May 27, 2008 at 5:46:56 PM GMT+8

你在怕甚麼? <br>我是一個不
>>March 15, 2008 at 1:26:32 PM GMT+8

pwd留了在你msn
>>March 11, 2008 at 1:52:01 PM GMT+8

id=10802
>>March 11, 2008 at 1:51:22 PM GMT+8

http://www.hkfla
>>March 9, 2008 at 5:18:50 PM GMT+8

請到我日記 <br>有話跟你說~
>>March 9, 2008 at 1:15:19 PM GMT+8

其實有和沒有對現在的你和我來說好
>>March 8, 2008 at 6:51:36 PM GMT+8

新年快樂~
>>January 1, 2008 at 2:52:04 AM GMT+8

MERRY X'MAS ~ <b
>>December 31, 2007 at 12:41:49 PM GMT+8

終於整好部電腦 <br>之前在忙
>>December 19, 2007 at 11:40:19 AM GMT+8

雖然, <br>你唔係hk...
>>December 16, 2007 at 1:53:56 AM GMT+8

樂欣呀~~~~ <br>超級掛住
>>December 3, 2007 at 1:30:40 AM GMT+8

我想請問下你點將首放係個belo
>>October 15, 2007 at 5:44:23 PM GMT+8

你唔係當我唔睇你 showhap
>>September 17, 2007 at 3:23:11 PM GMT+8

hapi birthday~
>>August 31, 2007 at 6:50:34 PM GMT+8

其實平時我地傾計果時 <br>都
>>August 21, 2007 at 5:25:31 PM GMT+8

hello <br>搵緊sm既練
>>July 7, 2007 at 8:22:18 AM GMT+8

我好耐都無睇你日記~ <br>因
>>May 25, 2007 at 9:58:56 AM GMT+8

我覺得無咩所謂 <br>我老公都
>>May 18, 2007 at 4:43:15 PM GMT+8

你個嘉嘉唔知係咪講緊我呢.??
>>April 28, 2007 at 2:20:17 AM GMT+8

@@!? <br>我同你有變咩~
>>April 21, 2007 at 4:52:19 PM GMT+8

好耐冇傾... <br>突然間有
>>March 23, 2007 at 1:59:50 AM GMT+8

傻妹... <br>有咩唔開心既
>>January 31, 2007 at 2:09:30 PM GMT+8

你好耐冇搵你啦~~ <br>你去
>>January 24, 2007 at 10:06:37 AM GMT+8

唉.... <br>嘉嘉去左邊呀
>>December 28, 2006 at 7:20:36 AM GMT+8

你收埋左我個嘉嘉去邊呀!!!?
>>December 28, 2006 at 7:16:51 AM GMT+8

嘉嘉呢?
>>December 28, 2006 at 7:15:24 AM GMT+8

頂你 個肺, <br>快d同我死
>>December 28, 2006 at 7:12:35 AM GMT+8

When you receive
>>December 24, 2006 at 4:51:20 AM GMT+8

NATYAN*,, <br>我地
>>November 27, 2006 at 3:38:21 PM GMT+8

我哭到眼都中埋...怎樣仙可以停
>>November 23, 2006 at 4:09:36 PM GMT+8

i love u yan~~ <
>>October 30, 2006 at 10:46:46 AM GMT+8

yanyan.. <br> <b
>>October 5, 2006 at 1:00:57 PM GMT+8

嗨嗨!!我又來了!!今天也是充滿
>>September 21, 2006 at 4:06:49 AM GMT+8

我好喜歡你ㄉ網站^^所以我會每天
>>September 20, 2006 at 1:52:12 AM GMT+8

雖然我只係一個路人 <br>但我
>>September 9, 2006 at 8:23:38 AM GMT+8

你的present我遲兩日寄..
>>September 2, 2006 at 3:39:23 AM GMT+8

你的present我遲兩日記..
>>September 2, 2006 at 3:34:40 AM GMT+8

wa~~ <br> <br>好正
>>September 1, 2006 at 3:48:48 PM GMT+8

生日快樂呀~~ <br>17歲,
>>September 1, 2006 at 10:30:39 AM GMT+8

還有幾個鐘你就生日 我幫你倒數啦
>>August 31, 2006 at 12:24:36 PM GMT+8

我 10pot 你~~ <br>
>>August 15, 2006 at 2:24:36 PM GMT+8

點講好呢... <br>對她又不
>>August 13, 2006 at 4:18:45 PM GMT+8

49. 朋友中......邊個最
>>July 31, 2006 at 4:58:40 PM GMT+8

返左愛爾蘭後...唔還得唔得ga
>>July 30, 2006 at 5:02:27 PM GMT+8

下!!你home又再發生d 咁的
>>July 29, 2006 at 5:44:54 PM GMT+8

我填左 na~~ <br>o係
>>July 24, 2006 at 12:14:30 PM GMT+8

你dad 有d 唔係幾聽你exp
>>July 23, 2006 at 4:23:14 PM GMT+8

愈睇佢愈似vanness <br
>>July 10, 2006 at 6:26:08 AM GMT+8

你d文好得~~好有想追想睇的感覺
>>July 6, 2006 at 5:03:24 AM GMT+8

減肥計劃?!你唔好減!太slim
>>July 5, 2006 at 4:39:11 PM GMT+8

阿yan... <br>我的生日
>>July 5, 2006 at 3:42:42 AM GMT+8

愛上一個明知一點可能都無ge好朋
>>July 4, 2006 at 2:06:43 PM GMT+8

====== <br>咁瘦都減肥
>>July 4, 2006 at 12:52:50 AM GMT+8

yan... <br>唔慣你事呀
>>July 3, 2006 at 2:00:27 AM GMT+8

好驚,,, <br>頭先睇你個相
>>July 2, 2006 at 5:23:29 AM GMT+8

快去我日記。
>>July 1, 2006 at 4:27:37 PM GMT+8

haha~ <br>真係好搞笑,
>>June 30, 2006 at 2:28:11 AM GMT+8

5+5 好齊心 <br>雖然在唔
>>June 29, 2006 at 3:09:55 PM GMT+8

文章o個個 link 錯左 ar
>>June 27, 2006 at 2:53:39 AM GMT+8

依一刻你最愛邊個?你竟然說允浩
>>June 18, 2006 at 3:18:36 PM GMT+8

睇下愛情合約呀! <br>好正~
>>June 11, 2006 at 12:11:10 PM GMT+8

一個問題煩咁耐都有咖?? <br
>>June 10, 2006 at 2:24:01 PM GMT+8

我有野find 你 <br>請促
>>June 6, 2006 at 7:52:38 AM GMT+8

yan~~ <br> <br>你
>>June 4, 2006 at 4:15:16 PM GMT+8

我真係好佩服你... <br>我
>>June 1, 2006 at 1:27:12 PM GMT+8

yan 我exam end 左 
>>May 15, 2006 at 2:54:42 PM GMT+8

繼續...一千字唔夠位... <
>>April 17, 2006 at 2:25:28 AM GMT+8

點解冇我個名!!!! <br>(
>>April 17, 2006 at 2:21:52 AM GMT+8

http://hk.myblog
>>April 10, 2006 at 8:55:20 AM GMT+8

擔咩心呀~ <br>衰婆~我冇野
>>April 9, 2006 at 11:53:05 PM GMT+8

收到你的信了, <br>傻妹,我
>>March 18, 2006 at 6:42:22 AM GMT+8

點解點解點解點解點解點解點解點解
>>March 4, 2006 at 2:47:08 AM GMT+8

SOR~BUSY +BUSY <
>>February 17, 2006 at 9:49:20 AM GMT+8

看下去...他好像真的很愛你..
>>January 26, 2006 at 6:32:59 AM GMT+8

-0- <br>23/6/20
>>January 16, 2006 at 8:24:44 AM GMT+8

阿欣,見到妳寫既日記我有D感動,
>>January 7, 2006 at 8:27:46 AM GMT+8

唉~見到你地咁... <br>又
>>December 16, 2005 at 11:42:45 PM GMT+8

.......... <br>嘩
>>December 14, 2005 at 9:13:27 AM GMT+8

升了級做「阿媽」.....|||
>>September 5, 2005 at 10:52:18 AM GMT+8

34. 有事先搵你既:阿星 <b
>>September 3, 2005 at 2:37:12 AM GMT+8

我愛你呀yan!!!!! <br
>>August 31, 2005 at 2:22:30 PM GMT+8

下??咩事a? <br>分左咩?
>>August 26, 2005 at 2:43:36 AM GMT+8

好掛住你呀~ <br>唉....
>>July 5, 2005 at 1:00:07 AM GMT+8

嘉嘉同xxx(會唔會仲係阿星呢?
>>May 30, 2005 at 1:43:43 AM GMT+8

哈哈~好開心tim~ <br>我
>>May 21, 2005 at 2:02:10 AM GMT+8

哈哈~ <br>係咪d勁人先踩腳
>>May 20, 2005 at 2:57:03 PM GMT+8

SOR AR~ <br>我金日無
>>May 20, 2005 at 12:14:25 PM GMT+8

激死我喇!! <br>『阿yun
>>May 20, 2005 at 12:09:27 PM GMT+8

5月15 日篇日記個嘉嘉係咪我呀
>>May 20, 2005 at 4:45:32 AM GMT+8

這幾個月來, <br>看到你們
>>May 18, 2005 at 2:14:50 PM GMT+8

我好sorry ar~ <br>
>>May 13, 2005 at 11:00:42 AM GMT+8

你會去溫書我好開心 <br>你真
>>April 7, 2005 at 3:24:00 PM GMT+8

細路~ <br>仲mic 野喊a
>>April 4, 2005 at 4:14:50 PM GMT+8

好耐無上來~ <br>一上來就見
>>March 23, 2005 at 1:36:43 PM GMT+8

仍然抱有些少希望的我 <br>也
>>March 21, 2005 at 11:05:33 AM GMT+8

乜噤灰呀~~
>>March 16, 2005 at 5:41:00 PM GMT+8

真好... <br>我的名字少有
>>February 27, 2005 at 4:54:16 PM GMT+8

曾經愛他至天長地久 <br>分手
>>January 31, 2005 at 11:18:24 AM GMT+8

yaN~ <br>算你la~ <
>>January 20, 2005 at 10:43:31 AM GMT+8

你知我實支持你ga~~~ <br
>>January 20, 2005 at 10:36:27 AM GMT+8

莫非分到一吻後 <br>
>>December 27, 2004 at 3:14:50 AM GMT+8

............. <b
>>December 23, 2004 at 1:01:18 AM GMT+8

只係儲錢冇用, 你既然要自立,
>>December 9, 2004 at 9:34:54 PM GMT+8

「殘」並不單止外貌,亦是內心的表
>>November 26, 2004 at 11:55:42 PM GMT+8

><唉呀~你唔好唔開心啦~
>>November 10, 2004 at 9:33:40 AM GMT+8

但係我對你的日記冇意見... <
>>November 9, 2004 at 10:25:56 PM GMT+8

都無人留言ge <br>有睇就要
>>November 9, 2004 at 6:04:33 PM GMT+8

嘩~濱崎步寫的歌詞呀~超感動~這
>>October 18, 2004 at 2:20:17 PM GMT+8

我睇完你個日記喇,,,多謝你呀!
>>September 19, 2004 at 2:26:20 AM GMT+8

Final Distance最後
>>August 26, 2004 at 1:07:58 AM GMT+8

這位小姐,容我這個路人說句話嗎?
>>July 8, 2004 at 5:32:28 AM GMT+8

『p.s 本身想剪番短d個頭ge
>>June 23, 2004 at 5:33:15 PM GMT+8

留言留言and留言
>>April 16, 2004 at 12:28:30 PM GMT+8

唔慣就算~
>>March 11, 2004 at 1:59:53 PM GMT+8

wa~~~ <br>又開啦~ <
>>March 3, 2004 at 7:12:48 AM GMT+8

..... <br>我好無奈lo
>>February 3, 2004 at 2:05:04 PM GMT+8

HI~ <br>YAN~YAN~
>>February 1, 2004 at 9:12:31 AM GMT+8

夠了...... <br>夠了.
>>January 15, 2004 at 12:37:37 PM GMT+8

哥~ <br>flash ex.
>>November 25, 2003 at 3:24:07 AM GMT+8

=.=
>>October 16, 2003 at 12:17:04 AM GMT+8

咁我閃lu==" <br>886
>>October 9, 2003 at 2:52:23 PM GMT+8

早晨-.- <br>10月6唔係
>>October 8, 2003 at 1:31:16 PM GMT+8

留言 留言 留言 留言
>>October 3, 2003 at 9:29:07 AM GMT+8

http://splash.a-
>>August 14, 2003 at 12:41:40 PM GMT+8

去完camp ~M我ar`~~
>>August 13, 2003 at 2:22:22 AM GMT+8

冇人留言ge????? <br>
>>August 3, 2003 at 7:10:04 AM GMT+8

..... <br>你有冇搞錯.
>>July 24, 2003 at 11:43:43 AM GMT+8

誠徵: <br> <br>關護同
>>July 24, 2003 at 7:05:49 AM GMT+8

我唸住你咁累, <br>又剩下唔
>>July 24, 2003 at 3:40:44 AM GMT+8

係呀~幾好睇架~ <br>你得閒
>>July 8, 2003 at 4:58:47 AM GMT+8

「愛情是死去.活來」le本書好似
>>July 7, 2003 at 10:36:05 AM GMT+8

唔好笑~~
>>July 6, 2003 at 9:03:32 AM GMT+8

個故事好笑嗎?
>>June 16, 2003 at 11:27:43 AM GMT+8

從前,哈姆太郎問打雜:「知唔知點
>>June 15, 2003 at 1:17:19 PM GMT+8

妳想清楚都好架,不過, <br>
>>June 10, 2003 at 1:20:44 PM GMT+8

@.@ <br>你係邊個呀?
>>June 9, 2003 at 1:44:01 PM GMT+8

唔好食咁多安眠藥呀好傷身架 <b
>>June 9, 2003 at 1:15:52 PM GMT+8

搵人扮你男朋友.........
>>June 9, 2003 at 3:19:35 AM GMT+8

唔緊要la~ <br>其實我直都
>>June 7, 2003 at 3:26:50 AM GMT+8

”因為我試過依靠人la~ <br
>>June 4, 2003 at 9:31:04 AM GMT+8

嘩~咩事令到你咁唔開心ar~ <
>>June 3, 2003 at 1:26:44 PM GMT+8

你係咩人? <br>我覺得你既經
>>June 3, 2003 at 1:26:36 PM GMT+8

唔好唔開心la~ <br>如果你
>>June 3, 2003 at 7:52:38 AM GMT+8

安眠藥? <br>我有d唔洗錢嫁
>>June 3, 2003 at 2:47:30 AM GMT+8

http://gb2.hiweb
>>April 26, 2003 at 6:19:36 AM GMT+8

我會在我開學後的第一個星期五 <
>>April 21, 2003 at 4:46:58 PM GMT+8

Thx for your car
>>March 30, 2003 at 11:25:14 PM GMT+8

會長問慶功宴去邊度好...
>>March 12, 2003 at 2:49:45 PM GMT+8

我邊有唔理你ar =.= <br
>>December 24, 2002 at 11:57:06 AM GMT+8

i watched Harry
>>December 18, 2002 at 10:06:01 AM GMT+8

why do you never
>>December 18, 2002 at 10:03:08 AM GMT+8

Thx u ^3^ <br>愛死
>>December 17, 2002 at 1:47:14 PM GMT+8

可唔可以講下你係邊個....
>>December 9, 2002 at 4:00:38 PM GMT+8

hi~ <br>點解你訂我日記既
>>December 8, 2002 at 2:57:16 PM GMT+8

什麼事那樣開心? <br>不要怪
>>December 8, 2002 at 2:20:49 PM GMT+8

好開心ar
>>December 8, 2002 at 7:31:56 AM GMT+8

人氣: 37030

Design & Scripting by ShowHappy.Net