日記

日記主簡介

<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  >>

2006 年 5 月 25 日 星期四 【微冷】

部電腦壞咗......
星期二o個日阿爸install完painter個software之後就開唔到機
load完黑底白字ge嘢之後就彈咗個藍底ge不知名物體出嚟仲要我入碟
阿爸話係要入隻reboat dist/重裝XP o個隻碟喎
子炫寄緊隻碟俾我
如果唔係我暑假都無得玩電腦=.=|||

阿ting生日快樂呀!
唔知今年你點慶祝呢??
我遲d先補送你份禮物好嗎
um...
今個月生日ge仲有阿星
雖然遲咗不過都好過無
阿星生日快樂!
阿星應承咗俾佢d chem and bio書我
希望一個月內收到喇
d野放低咗成年
好多都唔記得哂>O<

尋日miss搵我
話個阿sir話之前無讀過設計ge話唔修得喎
即係得返Geog Art同Hist揀
識得我耐ge都知我Art未試過有D以上History未試過pass
唯一ge選揀係Geog=.=
好彩我讀8科:Eng Math Chem Bio Geog Business 自修Accounting同中文
個Leaving Cret計6科分
咁科Geog唔掂都唔緊要


>>May 26, 2006 at 7:14:01 PM GMT+8


2006 年 5 月 21 日 星期日 【晴】


性別: 女 生辰:1989年9月1日 15:42
八字
 時   日   月   年 
 偏印  比肩  偏印  正財 

 壬   甲   壬   己  
 申   子   申   巳  

 七殺  正印  七殺  食神 
 偏印      偏印  偏財 
 偏財      偏財  七殺 



您是屬於松樹命


◎您是冬天的松樹,外表風光,內心甘苦自知。心性仁慈,喜歡有禮貌,有魄力的人。個性獨立自主,沒有依賴心,不喜歡搞小圈圈,有點排他性。◎

根據命理來分析您的個性,潛意識,以及行為模式,您是屬於「松樹命」,因此您天生具有松樹的特質,森林中的松樹,不像灌木一樣群聚在一起,而喜歡獨立生長,越長越高,而且每一株都有不同的形狀,能遮蔭納涼。因此您像松樹一樣,擇善固執,獨立自主,希望往上爬,不喜歡被埋沒,沒有依賴心,但有排他性,不容易讓別人輕易了解您,也不喜歡搞小團體,習慣於固定的生活模式,不容易適應變動的環境,有自己的想法,能勇於做自已,有強烈的主觀,敢於自我表達,能承擔責任,照顧弱小。您的心腸很軟,富有同情心,很容易受到感動。

此外,您喜歡彬彬有禮的人,不喜歡耍小聰明的人,而能夠讓您佩服的人,多半是有義氣,志氣與霸氣的人。您的一生,像松樹一樣,會經歷春夏秋冬,雖然在寒冬會面臨許多考驗,但是每當通過考驗,您的命運就會更上一層樓。最好的松樹命,就是棟樑之材,但是要當棟樑之材,必須要經過雕琢的磨練。您的潛能非常高,發展沒有局限,只要您經得起外在的考驗,不怨天尤人,進而學習成長,一旦通過考驗,您的成就將不可限量,是領袖級的人物。

◎您本命五行水太旺,體質比較寒冷,所以身體比較弱,容易手腳冰冷,要注意婦科的保健。◎

根據命理分析,您天生腎水系統比較差,所以容易感覺疲倦,冬天常常手腳冰冷,體力似乎不如人,因此無法從事需要大量勞力的工作。在年輕的時候不會有太大的問題,但是如果您現在不照顧循環及泌尿系統,隨著年紀越來越大就很容易有血壓、貧血、心臟、婦科的問題,甚至容易導致失眠、憂鬱、腦神經衰弱、聽力異常、腎功能異常、膀胱炎、尿道炎、月事不順、或其他心血管功能疾病等問題。因此您不能過度勞累,要維持正常作息,早睡早起,才可以保護先天比較弱的腎水系統。此外,由於體質偏向心虛血弱,所以盡量不要喝冰的飲料,也要避免房事太頻繁,以免傷了元氣。

此外,所謂「病從口入」,人類大部分的疾病來源都跟飲食有關,根據中醫理論,食物可以分成金、木、水、火、土等五種五行。您可能偏好重鹹口味的食物,調味料也用很重,因此,您的細胞中,充滿太多「水」的五行,會導致健康,財運與事業的不圓滿,尤其重口味的食物吃多了會傷腎,建議您平時最好能飲食均衡,菜色均衡,養成清淡的口胃,調理食物的方式也要由多油炒改為多蒸煮,減少鹽分和油脂的攝取量,才有助於您陰陽五行調和,生活美滿幸福。

◎但是您八字缺火,心血管的機能也比較弱,容易有低血壓,貧血,心跳慢,容易疲累,手腳冰冷。◎

根據命理分析,您天生心血管功能比較差,所以容易感覺疲倦,也比同年齡的人更早開始近視,冬天常常手腳冰冷,體力似乎不如人,因此無法從事需要大量勞力的工作。在年輕的時候不會有太大的問題,頂多是長青春痘,口舌生瘡等問題,但隨著年紀越來越大,心血管功能需要更多的照顧,不然很容易有血壓、貧血、心跳不正常的問題,甚至容易導致心血管功能異常、內分泌系統異常、腸阻塞脹氣、心律不整、心室肥大、腦溢血、中風、視力病變等問題。因此您不能過度勞累,要維持正常作息,早睡早起,才可以保護先天比較弱的心血管功能。此外,請您要定時檢查心血管功能,更要注意家族裡是否有遺傳性的心血管病史,由於體質偏向心虛血弱,所以盡量不要喝冰的飲料,以免傷了元氣。

此外,您的精神體力都比一般人弱,也缺乏活力。您的朋友們晚上熬夜不睡覺,隔天體能還能應付,但是您只要晚上熬個夜,或玩個通宵,隔天一定很虛弱。因為體力不足,所以您可能比較喜歡靜態的活動,靜態的休閒,不適合成天往戶外跑。您也比較憂愁善感,腦神經比較衰弱,睡眠品質常常不太理想。如果您想改變這種現象,一定要早睡早起,最好每天晚上十一點前就寢。此外,最好多做日光浴,多曬太陽,時間不用長,每天五分鐘就足夠了,但是要避開下午一點到三點陽光最烈的時間。只要您能持之以恆,那您的命運將會有很大的改變,身體健康,財運順利,事業圓滿,家庭幸福。

◎簡易愛情分析,您是屬於柏拉圖式的精神愛情。您的愛情因為雙方生活背景差異大,價值觀也有落差,因此對方並不容易真正瞭解您,其實只要您們多溝通,讓對方瞭解自己真正的想法,相處就不會有問題。◎

您愛情的模式,根據命理分析,您對於在生命中出現的異性,不太容易心動,您的眼光有點高,因此除非對象很完美,內外在美兼具,氣質儀表出眾,還要有深度,您才會心動。這類型的男生是世間稀有,如果有,早就被別人追走了。因此,您容易感嘆得不到真愛,尋常的愛情您也不容易珍惜。一般來說,您是具有深度的人,異性對您的第一印象都不會太深,需要經過交往的階段,異性才會發現您的氣質、優點與內在美。換句話說,您的戀愛對象不容易第一眼就喜歡上您,卻很可能經過長時間相處而喜歡上您。相反地,您很容易第一眼就確定喜不喜歡一個人。因此,如果您在等待美好的愛情,您可以試著把自己的內在美透過各種方式表現出來,多參加各種活動,多培養各種興趣,多接觸不同人群,如此您會在不知不覺中,讓您的內在美隨時展現,愛情才會更順利。

在人生的旅程中,您對於愛情有點挑剔,因此在生命的河流中,要碰到兩情相悅,並擦出愛的火花並不是那麼容易,但卻也不是那麼難,您和愛人的戀情最容易在變遷時發生,例如工作變動,生涯轉換,或進入一個新環境,或參加陌生的活動。離開您熟悉的環境,讓您感覺到缺乏熟悉事物的保護時,才容易卸下您的心防,並且發生新戀情。至於,結婚的對象,因為您會比較注重精神層次,因此您很有可能會晚婚。若是您到現在,對象還沒有出現,您身邊認識的人中,最談得來、個性最相合,或一直守在您身邊的那一位可能就是您的對象了,只要您真心誠意給對方一點暗示,幸福就在您身邊。

◎簡易事業分析,您的工作類型大部分都需要思考,從事一些靜態的工作。這類型的工作,需要有才華,有理想,能專心,以心靈為導向。◎

每一個行業中都有不同的職位,而您的工作類型,不論在哪一個行業中發展,大部分都需要思考,從事一些靜態的工作。例如,行政管理,市場行銷,文化藝術,學術研究,發明創造,宗教哲學,非營利事業等偏向靜態的工作。這類型的工作,需要有才華,有理想,能專心,以心靈為導向。如果您選擇從事這類型工作,您會比較順利,輕鬆,也更能發揮所長。但是世界上跟您一樣有天份的人很多,唯有不斷進步才有無可取代的價值。

另外,您的工作類型容易產生下列迷思。一、喜歡思考的人容易沉浸在自己的世界,一般人不容易進入您的內心,所以會比較孤獨寂寞。二、喜歡思考的人缺乏執行力,容易說得多做得少。三、喜歡思考的人不喜歡爭名奪利,不容易經由競爭而成功,但可以經由等待而成功。此外,對於其他工作領域,像是績效導向的工作,協調整合的工作,領導統馭的工作,或體力勞動的工作,都是您比較不適合的工作類型,您會覺得乏味無趣,不願意做,也做不久。

◎簡易財運分析,您會賺錢,但是不易守財。您有很多的興趣,也比較注重生活品質,您對於跟興趣或生活品質相關的花費不會吝嗇。◎

根據命理分析,您會賺錢,但是不容易守財,也就是不容易經由儲蓄累積財富。您有很多的興趣,因此您對於跟自己興趣相關的花費不會吝嗇。您也比較注重生活品質,因此對於提升居住品質,或營造心靈品質的花費也不吝嗇。您的個性也不容易拒絕別人,所以身邊經常有很多情況需要花錢,就算您手頭比較緊,該花的錢您還是會花。一旦您手頭比較寬裕,您花錢起來會更大方,正因為如此,您當然不容易存錢。如果以一生的時間來衡量,您今生大部份的財富會被您拿來做自己想做的事情,您會認為您使用過的錢財才是您真正擁有的財富。之後,您不會遺留太多的財富給後代子孫。


>>May 22, 2006 at 5:48:41 PM GMT+8


2006 年 5 月 21 日 星期日 【晴】

From Dor's diary
112樣你鍾意一個人既跡象

1. 見到佢果陣會心跳加速
2. 口齒突然間變得好唔伶俐
3. 經常發呆
4. 人地無話打俾你,你又響度猛等人地電話
5. 當佢響你視線範圍之內,你會扮睇唔到佢
6. 當佢離開左你視線範圍之內,你就會勁望佢去左邊
7. 見到佢開心,你自己都會暗地裡開心
8. 出完街之後,好想佢送你返屋企
9. 一班FRIEND食飯果陣時,希望有意無意咁坐響佢隔離
10. SEND SMS俾佢果陣時,會好介意自己GRAMMAR有無錯
11. 當佢唔舒服果陣,你就會勁叫佢睇醫生(但係自己平時病果陣又唔會去睇)
12. 個個都可以睇你張身份證,除左佢之外
13. 好想佢送D野俾你,乜野都好
14. 成日留意佢既言行舉止,睇下佢係咪對你有野
15. 若果見到佢同異性傾計果陣,你會想知佢地會傾D乜
16. 成日發夢都夢見佢
17. 若果發覺大家著左D好襯既衫,你會心裡暗叫「妙﹗」
18. 不斷打聽佢既拍拖歷史
19. 會介意佢去完旅行返黎無送手信俾你
20. 趁佢背住你果陣,即時猛望佢背脊
21. 佢叫你做乜都即刻做,好聽話
22. 偷偷地幫佢執手尾
23. 響手機度禁佢個名或者佢D相出黎睇
24. 同佢既FRIEND變得好FRIEND
25. 成日去佢經常出沒既地方留連
26. SEND SMS之前之後都會不斷返睇自己SEND左乜野俾佢
27. 主動借D書、碟俾佢,製造再見既機會
28. 就算佢響你隔離,你都會成日掛住佢
29. 行街見到佢鍾意既野都會有奇妙既感覺
30. 響街度聞到佢搽果種香水味,會即刻好緊張
31. 就算你有幾唔得閒都會應承佢出去
32. 用133打俾佢,佢一「喂」就即刻收線
33. 無情情想嗌佢個名
34. 唔敢走去佢附近
35. 習慣每晚都會睇佢個BLOG
36. 唔想俾佢知道你有男朋友
37. 成日開MSN或ICQ既HISTORY回味一下
38. 會深入研究佢所有喜歡既野(就算自己一D興趣都無)
39. 好想講自己既野俾佢聽
40. 佢講乜野你都會信
41. 見到佢父母會特別拘謹
42. 講野前會PLAN定一大輪
43. 兩個人獨處時候有DEAD AIR會感到十分尷尬
44. 會記住晒佢鍾意食咩呀、唔鍾意食咩呀,諸如此類
45. 經過佢屋企時候會望上去或者響下面停一停
46. 一起身張開眼就會即時諗起佢
47. 製造無理要求,睇佢有乜野反應
48. 想知佢鍾意邊一類型既女仔
49. 佢做任何衰野都會幫佢搵藉口
50. 用佢張相做電腦WALLPAPER
51. 不論內容係乜,SAVE晒佢俾你既SMS
52. 做垃圾婆,總之任何關於佢既野都要KEEP
53. 會響紙上面不停寫佢個名
54. 成日自己估人地對你有無野
55. 每次就算有正經事搵佢,都會自己緊張一番
56. 想佢欠你D野(反而佢還左俾你會唔舒服)
57. 覺得佢梳乜野髮型、著乜野衫都係OK既
58. 唔想聽到佢同佢女/男朋友傾電話
59. 佢一講野果陣就豎起耳仔,但係又扮成唔係聽佢講野
60. 好想度下佢高你幾多
61. 同FRIEND講起佢果時,會用花名或暗號
62. 唔敢送太貴重或者太大件既禮物俾佢
63. 因為諗起佢,行行下街都會無啦啦笑左出黎
64. 搵機會同佢合照
65. 會刻意同佢鬥嘴
66. 會留一D問題性既SMS俾佢,等佢一定要覆返你
67. 若果佢讚你靚果陣就會KEEP住呢個LOOK
68. 買D有佢個名既野
69. 同佢MSN果陣,若果佢覆得唔快,就會好失望
70. SEND俾佢既聖誕同新年SMS會同其他人唔同
71. 覺得佢好叻
72. 人地講佢壞話既時候絕對唔會加入
73. 同朋友講起佢既時候會覺得好爽
74. 搵機會度下佢隻手大過你隻手幾多
75. CHECK下自己星座同佢夾唔夾(尤其響網上成日玩配對)
76. 討厭佢所有討厭既人
77. 唔介意望到佢既腳趾
78. 佢生日既時候,唔會買一D人人都知道佢鍾意既禮物俾佢
79. 唔捨得熄電腦,怕佢隨時ONLINE
80. 想見佢,但係見到佢又會覺得好辛苦
81. 同佢講野時候會壓制自己既面部表情(反而搞到個樣唔知想點)
82. 許親願同玩親乜野占卜都係同佢有關既
83. 唔會介紹靚女friend俾佢識
84. 借D意同佢SHARE野飲
85. 同佢搭巴士果陣扮訓著
86. 搣花瓣
87. 乜都幫佢頂
88. 唱K果陣扮晒話無男/女仔陪你唱合唱歌,逼佢同你唱
89. 送野俾佢唔留名
90. 突然間對所有異性失去興趣
91. 人人講緊一D情情塔塔既野果陣都覺得講緊自己
92. 覺得若果同到佢拍拖,一定會好幸福(就算佢同你唔熟)
93. 覺得大家都OK襯既(就算身邊人人反對)
94. 連續打兩個乞嚏就覺得「佢一定係掛住我」
95. 少少野就話自己好唔舒服,睇佢有乜反應
96. 同佢去完街返屋企會勁重溫同佢相處既片段、說話等
97. ENJOY人地誤會你地兩個有野
98. 逼佢同你有單獨相處既機會
99. 響同一場合,佢唔走,你唔走
100. 著得靚果日,好想響街上撞到佢
101. 見到佢ONLINE,等佢同你SAY HI先;若果佢唔應你,你會勁灰
102. 唔小心同佢有肌膚之親,都會即刻有觸電既感覺
103. 每次同佢單獨坐車既時候,感覺都好似去旅行
104. 就算唔係去果度都特登話係,等佢可以順便車埋你
105. 佢借D小野俾你,你都會KEEP起佢唔還
106. 對佢特別小氣
107. 響FRIENDSTER睇晒佢有乜FRIEND
108. 特登俾佢知道你有人追
109. 經常對自己既言行舉止好後悔
110. 希望佢同佢女/男朋友嗌交
111. 人地問你係咪鍾意佢,你會答「痴線﹗」
112. 如果你一路睇/聽呢段野一路諗起一個人既時候…啊~你鍾意左佢﹗

Before I will do these....


>>May 22, 2006 at 5:43:11 PM GMT+8


2006 年 5 月 20 日 星期六 【晴】

好無奈囉
之前選科
chose左chem bio business同account
點知科acc唔得
因為acc少人修得一班
同chem係同一行到
我唔可以同一時間修chem同acc
搞到我要另外左諗讀咩
有4科同以chose
art geog hist同埋設計圖
大家都知架喇
我art差都無得再差
hist同geog太多英文我讀唔黎
得返設計....
可以點je =.=
之後科bus又成日睇電視喎
d度d電視無字幕
完全唔知佢講咩囉
好難讀....
有信心ge讀得好ge只係chem同bio咋

今日阿爸同我傾左一陣野
唔知點解講講下我想喊囉
其實我知阿爸係一個好開通ge老豆
不過佢無同我住咁耐
佢了解我咩?
佢成日話我做咩訓咁多
講真係度又無野做
唔訓可以做咩je
佢話唔係要我一定要讀得成書
但要我ge性格好同獨立
我承認我d 2樣野都唔係好好
但我無佢講得咁差囉
而且我都係過左黎之後先成日sleep咋嘛


>>May 22, 2006 at 5:25:50 PM GMT+8


2006 年 5 月 19 日 星期五 【陰】

阿yung,kaka,阿如考完CE
你地d一年都好辛苦喇
趁宜家有咁多hoilday就去玩下喇
我好掛住大家呀
不過我個電話個網絡仲係死左...打唔到長途
好想同你地傾計呀
仲好想同你地一齊出去wet tim
阿明又考完AL
希望佢d個summer hoilday可以同佢ge男朋友開開心心咁過喇
不過好可惜我人在ireland
你地出去玩記住要諗我呀
有一個人困住左係ireland要一年之後先有得玩........

星期二o個日收到阿媽ge包裹lu
終於有部電腦喇
不過仲未有上網
我諗以d度d人ge速度無一個月都唔駛旨意搞得點
so.....仲未可以係屋企同大家web cam呀
阿媽仲寄左幾本小說俾我
太好喇
有4本深雪ge書
仲有林詠琛,鄭梓靈,唯川惠同埋happy potter第6集
我用左一日時間就睇哂lu
我諗我ge睇書速度又好似快左咁

d個月我好懶
差唔多每個星期就請一日假
今個星期我仲請左2日tim
星期二同尋日都無返學
今日終於"的"起心肝去返學喇
點知.....除左頭2堂Art之外
另外o個7堂都無野做....
一個Irish唔識學
3堂用左黎做mass
最後o個3堂因為有大半人走左出去做其他野又唔駛上
都唔知我今日返學黎做咩=.=

我6月頭就放暑假喇...
下星期五開始exam (d度geexam同係HK ge test差唔多)
應該exam 2-3日,剩返o個幾日應該係派result
咁就放假lu
3個月呀....都唔知點挨好.....
要我悶足3個月....想死囉
希望上網o個度快d搞點我就可以係屋企度上網喇
咁至少個暑假唔會咁悶囉
係HK又唔見佢又咁多假喎
係d度悶到抽筋先俾咁多假有Q用咩>o<


>>May 22, 2006 at 5:15:34 PM GMT+8


2006 年 5 月 18 日 星期四 【晴】

去manchester o個幾日好唔開心囉

第一日去ge時候係搭船
點知係架船度得我一個人=.=
之後就去左Man United ge主場參觀
影左d波衫同杯
仲影左d球員tim
不過不太遠
分唔到邊個打邊個
都無咩野睇架喇
去完之後就去左shopping center食dinner
又係一個人>o<
衰又衰在帶唔夠錢喎
以為包埋食架嘛
點知唔係
搞到我帶去d錢差d連食都唔夠我食
咁就無得玩又無得買野.....
最慘圾係....我係hotel要自己一間房....
夜晚仲有人無喇喇打幾次電話黎
嚇死我囉

第二日去左參觀二次大戰ge防空洞
好悶
都無野睇ge
不過我都影左幾張相
then去左睇戰爭ge博物館
好悶...不停咁想sleep............... sleep............
最慘圾係night ge activities
去city center shopping
同d人又唔fd又無錢
搞到自己一個好慘慘咁坐偽m記度個幾兩個鐘
返到去hotel唔敢sleep住
猛左條電話線先
如果再有人打黎我真係會嚇死左

第三日去alton tower
即係遊樂場
比ocean park 好d
多好多野玩...
不過識我ge人都知我係唔玩機動遊戲...
so...d 個活動都係悶死左我
我不停地跟住michelle d fd....(睇清楚係michelle d fd..唔係我d fd)
佢地又唔同我講野我又唔知同佢地講d咩好
搞到我好似一個好唔要面ge人死要跟住佢地咁...
但係我都唔想架
阿sir話琅一group group 咁
我又唔可以自己走左去...
唔跟住人可以點?!?!
夜晚又係跟住同一班人去左食pizza hut
我又無錢...唯有just 食包
其他人又好蠢
明明知自己食唔哂一個pizza 又唔同人share
個個都自己叫一個...
哂野食!!!
難為我想食都無得食>...<

最後一日一早就落左liverpool
不過唔好魏過之前o個幾日
同樣地俾左大家4個鐘shopping
難為我4個鐘係咁跟住佢地行街
見到佢地買得咁開心我又無得買....
不過又一樣野同之前幾日一樣ge就係----我地仍然無講野
好似唔識咁...但我又跟住佢地喎
其實我覺得自己好唔要面不得止...仲好尷尬
不過唔緊要喇
都最後一日囉
我地用左3個鐘就又英國返到ireland lu
總括黎講
d個trip 一d都唔好玩
相返令到我好唔開心囉

最後都係無見到葉浩明
不過都預左架喇
只係...有少少dispointed
始終成2年無見
再有機會見就係下年summer
除非佢過黎搵我喇.....
唉....

其實俾人杯葛慘d定俾人當透明慘d呢
其實我唔識分
我剩係知2樣都令我好唔開心
只係....我明白到我係度會係咁只係言語溝通ge問題
希望出年就會好d喇


>>May 22, 2006 at 5:14:25 PM GMT+8


2006 年 5 月 7 日 星期日 【微冷】

星期四請咗病假無返學
其實係因為太眼訓>X<

星期四就去Manchester喇
4日3夜
睇完份行程表
晚晚6點就返到hotel
成晚流流長
點挨.....
去好多地方參觀
我會影好多相相返嚟俾大家睇架
星期五晚on msn見到葉浩明
話咗俾佢知星期四去Manchester
佢話佢考緊試
不過都會盡量抽時間嚟搵我
過到嚟就好喇
差唔多2年無見lu

yung,kaka同阿如應該考咗幾科lu
雖然好想打俾佢地
但我部電話個網絡又....
點都好
大家努力加油喇
A ja A ja frighting!!!


>>May 7, 2006 at 9:37:37 PM GMT+8


2006 年 5 月 7 日 星期日 【微冷】

1.喜歡欺負的人是:yung
2.喜歡咬的人是: 子炫
3.有要好的網友: kammy (宜家都唔算網友lu)
4.要好的朋友: yung kaka 阿盈 阿Dor ting 阿明 匡 頌
5.要好的異性: 匡 頌
6.有喜歡的對象: 有
7.心愛的人是誰: 估下
8.有老公/老婆嗎: 宜家唔算有掛
9.有銀行戶口嗎: 有
10.喜歡撒嬌的對象是:bf
11.喜歡作對的對象是: yung
12.喜歡談心的對象是: 阿如 yung kaka
13.有要感謝的朋友: 全部
14.有討厭的人嗎: 有
15.有喜歡的人嗎: 有
16.喜歡做什麼事: 訓覺
17.喜歡古老的東西嗎: 一dd
18.喜歡甚麼運動: swimming
19.緊張時的小動作: X嘴 (唔識寫)
20.有奇怪的嗜好: X嘴 (唔識寫)
21.喜歡什麼動物: 無
22.討厭什麼動物: 昆蟲
23.最疼錫的朋友: 所有
24.最信任的朋友: 阿如 yung 匡 阿明
25.最討厭的朋友: 無
26.最麻煩的朋友: 我
27.最親密的朋友: 阿如 yung
28.討厭的男性類型: 唔上進 口花花
29.討厭的女性類型: 姣婆 是非精
30.欣賞的男性類型: 有齊我鐘意ge個性
31.欣賞的女性類型: 大表姐
32.有想扁的對象嗎: 有
33.不能忍受的事: 屈我
34.最喜歡的地方: 小樽
35.最喜歡的國家: 日本
36.喜歡朋友怎樣叫你: 阿欣
37.喜歡愛人怎樣叫你: 阿欣 / 老婆
38.對愛人的親蜜稱呼: 老公
39.想合作的人: 好多
40.想推倒的人: 好多
41.想得到的人: 我愛ge人
42.想放棄的人: 自己
43.常做的事: 訓覺
44.必殺技: 抓人
45.對侮辱愛人的人的行動:唔知
46.喜歡的風格: 日本風
47.遇到甚麼事會較易放棄:明知無可能ge事
48.遇到甚麼事會較易執著: 關於朋友ge野
49.遇到甚麼人會較易心軟: 愛ge人
50.遇到甚麼人會較易煩燥: 講極唔明ge人
51.比較喜歡浪漫還是激情: 2樣
52.比較喜歡俊男還是美女: 俊男
53.若給你選擇,你比較想當「攻」還是「避」:攻
56.目前為止,生命中最重要的生物是: 阿嫲 愛ge人
57.目前為止,生命中最重要的死物是: 日記
58.目前為止,生命中最重要的虛構物是: 回憶
59.目前最苦惱的是: 今年暑假無得返HK
60.有要推薦的網站嗎: miniworld
61.若有,為什麼要推薦這網站:因為我有玩
62.甚麼時候會覺得幸福: 同愛ge人一齊
63.喜歡打日記嗎: yes
64.會亂花錢嗎: 好少
65.會亂發脾氣嗎: 會
66.認為友情的態度應是: 信任 關心 著重 坦白
67.認為愛情的態度應是: 專一 坦白 信任 關心 支持
68.最喜歡的英文字: 無
69.最喜歡的數字: 6
70.最喜歡的中文字: 憂
71.當喜歡上一個人時的心情:忐忑
72.當喜歡上一個人時的行動: 主動
73.對於美女的定義: 好主觀
74.對於帥哥的定義: 好主觀
75.對於醜的定義: 好主觀
76.認為自己冷靜、理智嗎:一時時
77.認為自己戀愛時冷靜、理智嗎: no
78.對於討厭的人,你會: 唔理
79.如果給你三個願望: 可以返HK 阿嫲唔好病 可以同愛ge人一齊
80.感到無力的事: 愛情
81.一看就喜歡的名字: Yukari
83.請舉出幾項不可思議事件: 阿爸阿媽係返埋一齊 愛ge人都一齊過 有好多好朋友 去外國study
84.請舉出自己的一個優點: 重感情
85.請舉出自己的一個缺點: 情緒化
86.愛情和麵包選擇哪一樣: 麵包
87.對於自己的夢,有啥感想: 好無聊
88.無聊時會: 訓覺
89.試舉一喜歡的說話:我愛你
90.試舉一喜歡的電影: Harry potter
91.試舉一喜歡的電視劇: 無
92.試舉一喜歡的歌曲: 零與零之間
93.在甚麼時候最易發火: m到
94.在甚麼時候最溫柔: 唔知
95.在甚麼時候最易哭: 唔開心
96.如果要改筆名,你會改? :憂
97.100歲時會做甚麼: 應該死咗
98.你覺得你十年後會變成怎樣:事業應該頗好
99.畢生宏願: 做到我想做ge野
100.再一次問及,你此刻的感想是:好想返HK


>>May 7, 2006 at 9:25:17 PM GMT+8


2006 年 5 月 7 日 星期日 【微冷】

關於 自己
1. 中文名: 張樂欣
2. 英文名: natalie / michiko
3. 花名: 小憂 / 憂子/ michiko / 阿欣
4. 年齡: 16
5. 性別: 女
6. 生日日期:01/ 09 / 1989

關於 從前
7. 出生地方: 香港
8. 小學: 寳血 循道
9. 中學: VC St.Kilian's
10. 大學: 未知
11. 居住地方: HK: 大埔 Ireland: Bray
12. 小時相數目: 好多
13. 小時喝奶粉牌子: 唔知
14. 小時最愛的東西: 小明 (一隻熊仔)
15. 小時最愛做的事: 落公園
16. 小時最愛的人: 阿嫲

關於 現在
17. 現在的時間: Ireland 9:45pm
18. 今日是: 07 / 05 / 06
19. 做緊: 100問
20. 聽緊: Volar 側田
21. 睇緊: 無
22. 講緊: 無
23. 最愛的人: 估下
24. 天氣狀況: 凍
25. 情緒狀況: ok好
26. 髮型: 長髮
27. 衣飾: 冷衫牛仔褌
28. 學校: St. Kilian's

關於 未來
30. 願望: 開cafe
31. 想做職業: 酒店管理
32. 想住地方: HK
33. 想去旅遊地: 北海道 馬爾代夫
34. 想嫁既人: 估下
35. 想買既野: 側田新碟 Memory Adress 新手提
36. 想打既人: 無
37. 想生BB數目: 最多1個

最 喜歡
38. 食物: 芒果
39. 顏色: 紫
40. 歌星: 丞琳 側田
41. 歌曲: Stephy and Alex ge合唱歌
42. 天氣: 不冷不熱
43. 朋友: 所有
44. 卡通: hunter
45. 電影: Harry potter
46. 書籍: 深雪ge書
47. 作者: 深雪
48. 國家: 日本
49. 植物: 毋忘我
50. 動物: 無

最 討厭
51. 食物: 辣ge野
52. 顏色: 紅
53. 歌星: 得個樣o個d
54. 歌曲: 無
55. 天氣: 炎熱
56. 朋友: 出賣我or屈我o個d
57. 卡通: 無
58. 電影: 無
59. 書籍: 無
60. 作者: 無
61. 國家: 無
62. 植物: 無
63. 動物: 蟑螂

關於 多少
64. 家中有人: Ireland: 2人(阿爸and我)
65. 寵物: 1 (狗狗)
66. 兄弟姐妹:1 (同父異母ge細佬)
67. 表兄弟姐妹:阿爸o個邊8個,阿媽o個邊唔知
68. 堂兄弟姐妹: 1
69. 房中公仔: 宜家無, HK 好多
70. 房中無謂野: 超多
71. 房中無印筆: 6枝度
72. 房中書本: 勁多
73. 一日洗白次數: 1
74. 一日換衫次數: 3
75. 一日洗臉次數: 2
76. 一日刷牙次數: 2
77. 一日幾多餐: 3
78. 一日講ThankYou次數: 唔知

關於 朋友
79. 最遠: 係HK ge fd
80. 最近: 葉浩明,佢係England
81. 最高: 唔知
82. 最矮: 阿如定阿yung??
83. 最醒: 唔知
84. 最笨: 阿yung
85. 最漂亮: 阿盈
86. 最樣衰: 我>O<
87. 最天使: 匡同阿明
88. 最魔鬼: 阿盈
89. 最可愛: 阿如&阿yung
90. 最討厭: 無
91. 最勤力: 邊個呢
92. 最懶惰: 我
93. 最守時: 好多
94. 最不守時: 我
95. 最知己: yung kaka ting 明 匡
96. 最是非: 無
97. 最誠實: 個個
98. 最大話: 無
99. 最神秘: 阿盈
100. 最長久: 阿如
101. 最有緣: 匡
102. 最有份: yung
103. 最吹水: 頌

關於 迷信
104. 生肖: 蛇
105. 太陽星座: 處女
106. 月亮星座: 處女
107. 金星星座: 唔記得
108. 木星星座: 唔記得
109. 水星星座: 唔記得
110. 火星星座: 唔記得
111. 土星星座: 唔記得

關於 愛情
125. 戀愛狀況: 算有掛
126. 拍拖次數: 次就好多,人就5隻手指數得哂
127. 拖友國籍: HK
128. 錫錫次數: 點數
129. 初戀年齡: 12
130. 初戀對象:匡
131. 飛人次數: 唔記得
132. 被飛次數: 唔記得

關於問卷
133. 複製地方: showhappy
134. 複製誰: 阿Dor
135. 做了多久: 20mins


>>May 7, 2006 at 9:03:43 PM GMT+8


2006 年 5 月 7 日 星期日 【微冷】

14個愛情金句

1.我們也許可以同時愛兩個人,又被兩個人所愛。遺憾的是,我們只能跟其中一個廝守到老.

2.有些事情是不可以勉強的。戀愛是雙程路,單戀也該有一條底線,到了底線,就是退出的時候。

3.當你愛著一個人時,連折磨也一種幸福

4.回憶是不可以代替的,人也不可以代替。然而,舊的思念會被新的愛情永遠代替。

5.喜歡一個人,是不會有痛苦的。愛一個人,才會有綿長的痛苦。當然,男人給女人的快樂,也是世上最大的快樂。

6.一個女人,一生之中,無論如何要當一次第三者。做過第三者,才會明白,愛一個人,是多麼淒涼。我們想要的人,並非常常可以得到。

7.世上最遙遠的距離,不是生與死的距離,不是天各一方,而是我就站在你面前,你卻不知道我愛你。

8.男人對女人的傷害,不一定是他愛上了別人,而是他在她有所期待的時候讓她失望,在她脆弱的時候沒有扶她一把,在她成功的時候竟然妒忌她

9.每一段愛情,都要經歷期盼和失望,猶豫和肯定,微笑和心碎。哭泣不要緊,只要曾經微笑,事後有思念,那麼你還是愛著這個人的,然後再創造。沒有一種愛是不需要反覆驗証的。

10.熱戀的時候,不必那麼現實,失戀之後,卻必須現實一點,一切已經完了,各有天涯路,多麼不捨,也要放手。

11.愛情是自我完善的一個階段,我們在經歷自己的人生,你愛過別人,被別人愛過,受過傷害,也傷害過別人,歡欣、沮喪、失望、思念、等待、受盡煎敖,然後豁然明白,得失並不重要,最重要是你長大了

12.男人知道, 女人的愛情, 離不開承諾, 沒有承諾, 就是沒有將來。 男人若不向她許下承諾, 女人難免想到這個男人只求片刻歡愉。

13.女人在床上留的眼淚﹐ 比在任何一個地方多。 男人在床上說的謊話﹐ 也在任何一個地方多。

14.最好的丈夫, 是讓妻子享盡榮華富貴的丈夫。 最好的情人是隨傳隨到, 而且每天令我有驚喜。


>>May 7, 2006 at 8:37:38 PM GMT+8


<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  >>


★舊日記☆

讀者留言

路人留言   |

有冇人回我?
>>August 28, 2011 at 4:50:35 PM GMT+8

既然回去了就&#24403;是一
>>September 8, 2009 at 1:10:46 AM GMT+8

很喜&#27426;背景音&#2
>>June 16, 2009 at 9:14:25 AM GMT+8

掛念一個人 <br>很久沒有試過
>>January 4, 2009 at 8:06:08 AM GMT+8

親愛的妹子: <br>你的SPI
>>November 14, 2008 at 6:37:45 AM GMT+8

CALLCALL我~~~
>>June 16, 2008 at 6:34:05 PM GMT+8

我期待著的=]
>>June 16, 2008 at 5:26:25 PM GMT+8

嗨...你好 我咁岩經過..
>>June 3, 2008 at 7:06:53 PM GMT+8

佢話果日既2個星期前先可以BOO
>>May 27, 2008 at 5:46:56 PM GMT+8

你在怕甚麼? <br>我是一個不
>>March 15, 2008 at 1:26:32 PM GMT+8

pwd留了在你msn
>>March 11, 2008 at 1:52:01 PM GMT+8

id=10802
>>March 11, 2008 at 1:51:22 PM GMT+8

http://www.hkfla
>>March 9, 2008 at 5:18:50 PM GMT+8

請到我日記 <br>有話跟你說~
>>March 9, 2008 at 1:15:19 PM GMT+8

其實有和沒有對現在的你和我來說好
>>March 8, 2008 at 6:51:36 PM GMT+8

新年快樂~
>>January 1, 2008 at 2:52:04 AM GMT+8

MERRY X'MAS ~ <b
>>December 31, 2007 at 12:41:49 PM GMT+8

終於整好部電腦 <br>之前在忙
>>December 19, 2007 at 11:40:19 AM GMT+8

雖然, <br>你唔係hk...
>>December 16, 2007 at 1:53:56 AM GMT+8

樂欣呀~~~~ <br>超級掛住
>>December 3, 2007 at 1:30:40 AM GMT+8

我想請問下你點將首放係個belo
>>October 15, 2007 at 5:44:23 PM GMT+8

你唔係當我唔睇你 showhap
>>September 17, 2007 at 3:23:11 PM GMT+8

hapi birthday~
>>August 31, 2007 at 6:50:34 PM GMT+8

其實平時我地傾計果時 <br>都
>>August 21, 2007 at 5:25:31 PM GMT+8

hello <br>搵緊sm既練
>>July 7, 2007 at 8:22:18 AM GMT+8

我好耐都無睇你日記~ <br>因
>>May 25, 2007 at 9:58:56 AM GMT+8

我覺得無咩所謂 <br>我老公都
>>May 18, 2007 at 4:43:15 PM GMT+8

你個嘉嘉唔知係咪講緊我呢.??
>>April 28, 2007 at 2:20:17 AM GMT+8

@@!? <br>我同你有變咩~
>>April 21, 2007 at 4:52:19 PM GMT+8

好耐冇傾... <br>突然間有
>>March 23, 2007 at 1:59:50 AM GMT+8

傻妹... <br>有咩唔開心既
>>January 31, 2007 at 2:09:30 PM GMT+8

你好耐冇搵你啦~~ <br>你去
>>January 24, 2007 at 10:06:37 AM GMT+8

唉.... <br>嘉嘉去左邊呀
>>December 28, 2006 at 7:20:36 AM GMT+8

你收埋左我個嘉嘉去邊呀!!!?
>>December 28, 2006 at 7:16:51 AM GMT+8

嘉嘉呢?
>>December 28, 2006 at 7:15:24 AM GMT+8

頂你 個肺, <br>快d同我死
>>December 28, 2006 at 7:12:35 AM GMT+8

When you receive
>>December 24, 2006 at 4:51:20 AM GMT+8

NATYAN*,, <br>我地
>>November 27, 2006 at 3:38:21 PM GMT+8

我哭到眼都中埋...怎樣仙可以停
>>November 23, 2006 at 4:09:36 PM GMT+8

i love u yan~~ <
>>October 30, 2006 at 10:46:46 AM GMT+8

yanyan.. <br> <b
>>October 5, 2006 at 1:00:57 PM GMT+8

嗨嗨!!我又來了!!今天也是充滿
>>September 21, 2006 at 4:06:49 AM GMT+8

我好喜歡你ㄉ網站^^所以我會每天
>>September 20, 2006 at 1:52:12 AM GMT+8

雖然我只係一個路人 <br>但我
>>September 9, 2006 at 8:23:38 AM GMT+8

你的present我遲兩日寄..
>>September 2, 2006 at 3:39:23 AM GMT+8

你的present我遲兩日記..
>>September 2, 2006 at 3:34:40 AM GMT+8

wa~~ <br> <br>好正
>>September 1, 2006 at 3:48:48 PM GMT+8

生日快樂呀~~ <br>17歲,
>>September 1, 2006 at 10:30:39 AM GMT+8

還有幾個鐘你就生日 我幫你倒數啦
>>August 31, 2006 at 12:24:36 PM GMT+8

我 10pot 你~~ <br>
>>August 15, 2006 at 2:24:36 PM GMT+8

點講好呢... <br>對她又不
>>August 13, 2006 at 4:18:45 PM GMT+8

49. 朋友中......邊個最
>>July 31, 2006 at 4:58:40 PM GMT+8

返左愛爾蘭後...唔還得唔得ga
>>July 30, 2006 at 5:02:27 PM GMT+8

下!!你home又再發生d 咁的
>>July 29, 2006 at 5:44:54 PM GMT+8

我填左 na~~ <br>o係
>>July 24, 2006 at 12:14:30 PM GMT+8

你dad 有d 唔係幾聽你exp
>>July 23, 2006 at 4:23:14 PM GMT+8

愈睇佢愈似vanness <br
>>July 10, 2006 at 6:26:08 AM GMT+8

你d文好得~~好有想追想睇的感覺
>>July 6, 2006 at 5:03:24 AM GMT+8

減肥計劃?!你唔好減!太slim
>>July 5, 2006 at 4:39:11 PM GMT+8

阿yan... <br>我的生日
>>July 5, 2006 at 3:42:42 AM GMT+8

愛上一個明知一點可能都無ge好朋
>>July 4, 2006 at 2:06:43 PM GMT+8

====== <br>咁瘦都減肥
>>July 4, 2006 at 12:52:50 AM GMT+8

yan... <br>唔慣你事呀
>>July 3, 2006 at 2:00:27 AM GMT+8

好驚,,, <br>頭先睇你個相
>>July 2, 2006 at 5:23:29 AM GMT+8

快去我日記。
>>July 1, 2006 at 4:27:37 PM GMT+8

haha~ <br>真係好搞笑,
>>June 30, 2006 at 2:28:11 AM GMT+8

5+5 好齊心 <br>雖然在唔
>>June 29, 2006 at 3:09:55 PM GMT+8

文章o個個 link 錯左 ar
>>June 27, 2006 at 2:53:39 AM GMT+8

依一刻你最愛邊個?你竟然說允浩
>>June 18, 2006 at 3:18:36 PM GMT+8

睇下愛情合約呀! <br>好正~
>>June 11, 2006 at 12:11:10 PM GMT+8

一個問題煩咁耐都有咖?? <br
>>June 10, 2006 at 2:24:01 PM GMT+8

我有野find 你 <br>請促
>>June 6, 2006 at 7:52:38 AM GMT+8

yan~~ <br> <br>你
>>June 4, 2006 at 4:15:16 PM GMT+8

我真係好佩服你... <br>我
>>June 1, 2006 at 1:27:12 PM GMT+8

yan 我exam end 左 
>>May 15, 2006 at 2:54:42 PM GMT+8

繼續...一千字唔夠位... <
>>April 17, 2006 at 2:25:28 AM GMT+8

點解冇我個名!!!! <br>(
>>April 17, 2006 at 2:21:52 AM GMT+8

http://hk.myblog
>>April 10, 2006 at 8:55:20 AM GMT+8

擔咩心呀~ <br>衰婆~我冇野
>>April 9, 2006 at 11:53:05 PM GMT+8

收到你的信了, <br>傻妹,我
>>March 18, 2006 at 6:42:22 AM GMT+8

點解點解點解點解點解點解點解點解
>>March 4, 2006 at 2:47:08 AM GMT+8

SOR~BUSY +BUSY <
>>February 17, 2006 at 9:49:20 AM GMT+8

看下去...他好像真的很愛你..
>>January 26, 2006 at 6:32:59 AM GMT+8

-0- <br>23/6/20
>>January 16, 2006 at 8:24:44 AM GMT+8

阿欣,見到妳寫既日記我有D感動,
>>January 7, 2006 at 8:27:46 AM GMT+8

唉~見到你地咁... <br>又
>>December 16, 2005 at 11:42:45 PM GMT+8

.......... <br>嘩
>>December 14, 2005 at 9:13:27 AM GMT+8

升了級做「阿媽」.....|||
>>September 5, 2005 at 10:52:18 AM GMT+8

34. 有事先搵你既:阿星 <b
>>September 3, 2005 at 2:37:12 AM GMT+8

我愛你呀yan!!!!! <br
>>August 31, 2005 at 2:22:30 PM GMT+8

下??咩事a? <br>分左咩?
>>August 26, 2005 at 2:43:36 AM GMT+8

好掛住你呀~ <br>唉....
>>July 5, 2005 at 1:00:07 AM GMT+8

嘉嘉同xxx(會唔會仲係阿星呢?
>>May 30, 2005 at 1:43:43 AM GMT+8

哈哈~好開心tim~ <br>我
>>May 21, 2005 at 2:02:10 AM GMT+8

哈哈~ <br>係咪d勁人先踩腳
>>May 20, 2005 at 2:57:03 PM GMT+8

SOR AR~ <br>我金日無
>>May 20, 2005 at 12:14:25 PM GMT+8

激死我喇!! <br>『阿yun
>>May 20, 2005 at 12:09:27 PM GMT+8

5月15 日篇日記個嘉嘉係咪我呀
>>May 20, 2005 at 4:45:32 AM GMT+8

這幾個月來, <br>看到你們
>>May 18, 2005 at 2:14:50 PM GMT+8

我好sorry ar~ <br>
>>May 13, 2005 at 11:00:42 AM GMT+8

你會去溫書我好開心 <br>你真
>>April 7, 2005 at 3:24:00 PM GMT+8

細路~ <br>仲mic 野喊a
>>April 4, 2005 at 4:14:50 PM GMT+8

好耐無上來~ <br>一上來就見
>>March 23, 2005 at 1:36:43 PM GMT+8

仍然抱有些少希望的我 <br>也
>>March 21, 2005 at 11:05:33 AM GMT+8

乜噤灰呀~~
>>March 16, 2005 at 5:41:00 PM GMT+8

真好... <br>我的名字少有
>>February 27, 2005 at 4:54:16 PM GMT+8

曾經愛他至天長地久 <br>分手
>>January 31, 2005 at 11:18:24 AM GMT+8

yaN~ <br>算你la~ <
>>January 20, 2005 at 10:43:31 AM GMT+8

你知我實支持你ga~~~ <br
>>January 20, 2005 at 10:36:27 AM GMT+8

莫非分到一吻後 <br>
>>December 27, 2004 at 3:14:50 AM GMT+8

............. <b
>>December 23, 2004 at 1:01:18 AM GMT+8

只係儲錢冇用, 你既然要自立,
>>December 9, 2004 at 9:34:54 PM GMT+8

「殘」並不單止外貌,亦是內心的表
>>November 26, 2004 at 11:55:42 PM GMT+8

><唉呀~你唔好唔開心啦~
>>November 10, 2004 at 9:33:40 AM GMT+8

但係我對你的日記冇意見... <
>>November 9, 2004 at 10:25:56 PM GMT+8

都無人留言ge <br>有睇就要
>>November 9, 2004 at 6:04:33 PM GMT+8

嘩~濱崎步寫的歌詞呀~超感動~這
>>October 18, 2004 at 2:20:17 PM GMT+8

我睇完你個日記喇,,,多謝你呀!
>>September 19, 2004 at 2:26:20 AM GMT+8

Final Distance最後
>>August 26, 2004 at 1:07:58 AM GMT+8

這位小姐,容我這個路人說句話嗎?
>>July 8, 2004 at 5:32:28 AM GMT+8

『p.s 本身想剪番短d個頭ge
>>June 23, 2004 at 5:33:15 PM GMT+8

留言留言and留言
>>April 16, 2004 at 12:28:30 PM GMT+8

唔慣就算~
>>March 11, 2004 at 1:59:53 PM GMT+8

wa~~~ <br>又開啦~ <
>>March 3, 2004 at 7:12:48 AM GMT+8

..... <br>我好無奈lo
>>February 3, 2004 at 2:05:04 PM GMT+8

HI~ <br>YAN~YAN~
>>February 1, 2004 at 9:12:31 AM GMT+8

夠了...... <br>夠了.
>>January 15, 2004 at 12:37:37 PM GMT+8

哥~ <br>flash ex.
>>November 25, 2003 at 3:24:07 AM GMT+8

=.=
>>October 16, 2003 at 12:17:04 AM GMT+8

咁我閃lu==" <br>886
>>October 9, 2003 at 2:52:23 PM GMT+8

早晨-.- <br>10月6唔係
>>October 8, 2003 at 1:31:16 PM GMT+8

留言 留言 留言 留言
>>October 3, 2003 at 9:29:07 AM GMT+8

http://splash.a-
>>August 14, 2003 at 12:41:40 PM GMT+8

去完camp ~M我ar`~~
>>August 13, 2003 at 2:22:22 AM GMT+8

冇人留言ge????? <br>
>>August 3, 2003 at 7:10:04 AM GMT+8

..... <br>你有冇搞錯.
>>July 24, 2003 at 11:43:43 AM GMT+8

誠徵: <br> <br>關護同
>>July 24, 2003 at 7:05:49 AM GMT+8

我唸住你咁累, <br>又剩下唔
>>July 24, 2003 at 3:40:44 AM GMT+8

係呀~幾好睇架~ <br>你得閒
>>July 8, 2003 at 4:58:47 AM GMT+8

「愛情是死去.活來」le本書好似
>>July 7, 2003 at 10:36:05 AM GMT+8

唔好笑~~
>>July 6, 2003 at 9:03:32 AM GMT+8

個故事好笑嗎?
>>June 16, 2003 at 11:27:43 AM GMT+8

從前,哈姆太郎問打雜:「知唔知點
>>June 15, 2003 at 1:17:19 PM GMT+8

妳想清楚都好架,不過, <br>
>>June 10, 2003 at 1:20:44 PM GMT+8

@.@ <br>你係邊個呀?
>>June 9, 2003 at 1:44:01 PM GMT+8

唔好食咁多安眠藥呀好傷身架 <b
>>June 9, 2003 at 1:15:52 PM GMT+8

搵人扮你男朋友.........
>>June 9, 2003 at 3:19:35 AM GMT+8

唔緊要la~ <br>其實我直都
>>June 7, 2003 at 3:26:50 AM GMT+8

”因為我試過依靠人la~ <br
>>June 4, 2003 at 9:31:04 AM GMT+8

嘩~咩事令到你咁唔開心ar~ <
>>June 3, 2003 at 1:26:44 PM GMT+8

你係咩人? <br>我覺得你既經
>>June 3, 2003 at 1:26:36 PM GMT+8

唔好唔開心la~ <br>如果你
>>June 3, 2003 at 7:52:38 AM GMT+8

安眠藥? <br>我有d唔洗錢嫁
>>June 3, 2003 at 2:47:30 AM GMT+8

http://gb2.hiweb
>>April 26, 2003 at 6:19:36 AM GMT+8

我會在我開學後的第一個星期五 <
>>April 21, 2003 at 4:46:58 PM GMT+8

Thx for your car
>>March 30, 2003 at 11:25:14 PM GMT+8

會長問慶功宴去邊度好...
>>March 12, 2003 at 2:49:45 PM GMT+8

我邊有唔理你ar =.= <br
>>December 24, 2002 at 11:57:06 AM GMT+8

i watched Harry
>>December 18, 2002 at 10:06:01 AM GMT+8

why do you never
>>December 18, 2002 at 10:03:08 AM GMT+8

Thx u ^3^ <br>愛死
>>December 17, 2002 at 1:47:14 PM GMT+8

可唔可以講下你係邊個....
>>December 9, 2002 at 4:00:38 PM GMT+8

hi~ <br>點解你訂我日記既
>>December 8, 2002 at 2:57:16 PM GMT+8

什麼事那樣開心? <br>不要怪
>>December 8, 2002 at 2:20:49 PM GMT+8

好開心ar
>>December 8, 2002 at 7:31:56 AM GMT+8

人氣: 37030

Design & Scripting by ShowHappy.Net