日記

日記主簡介

<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

2007 年 4 月 6 日 星期五 【乍雨乍晴】

如果一個人鍾意你自然會尊重你
如果一個人連最基本的尊重都俾唔到你ge話可以話真心鍾意你嗎?
如果佢本身份ge性格係唔識尊重人ge唔要都罷
如果佢係因唔係真心鍾意你而唔尊重你ge話更加唔要得
不過...如果佢真係有心改ge俾個機會都好ge...如果你真係鍾意佢ge話
但我唔想最後傷ge喊ge係你...
你諗清楚喇
宜家我唔係你身邊...只可以咁樣提點下你...

以下幾句係俾一個唔會睇到我日記ge人睇:
對女仔黎講朋友ge影響真係好大
但係係投訴我地對你唔了解ge情況之下就批評你之前請反省一下自己
如果你真係無問題ge我地會咁講咩?
如果你真係俾我地覺得你對佢係認真ge話我地會咁ge反應嗎?
我地每一個人都想佢可以開心,可以同鍾意ge人一齊,可以得到幸福
請先自省一下再去投訴我地對你唔公平

宜家"愛"d一個字已經變得很廉價...很沒有價值了
那真的有值得開心的地方嗎?
答案係有...
無論大家心知肚明"愛"這一個字已經變得可以隨口說出來,已經變得一點意思都沒有
但從喜歡的人口中聽到的話還是有那種感覺
特別是戀愛中的人...往往會去相信對方是真心的
所以...從來我看對方是不是真心是看對方的行動
有時候聽到女生說"他對我很好,但從不肯說一句愛我"
我會感到無奈...對你好已經是一個愛你的表現了
不愛你又怎會浪費時間在你身上呢
那難道對你不好但肯說一句"愛"就代表是愛你嗎?
但身邊從有不系這種只用"口耳"去談戀愛的女生...
希望我身邊沒有這種笨女生吧...

>>April 6, 2007 at 10:12:52 PM GMT+8


2007 年 3 月 29 日 星期四 【乍雨乍晴】

太長時間沒寫日記了
其實沒什麼特別事發生

很幸福
好像沒試過這樣幸福的感覺
他真的對我很好
有時候好到我會覺得自己不值得
如果可以這樣下去就好了

對了
突發事情發生了
有機會今年可能不能回hk
郁悶...
希望不會吧
不然就要等到我考完leaving cert.先有得返
唉...

看完阿yung的日記
很擔心...亦很生氣
希望不是我所想像的事
yung
不要不開心
這樣的人不要算吧
找一個真的對你好真的愛你的人
我不想傷心的哭的會是你

>>March 29, 2007 at 5:54:05 PM GMT+8


2007 年 3 月 8 日 星期四 【晴】

我的錯嗎?
我錯在不應該讓他知道?
我錯在不應該這樣直接說出來?
還是我錯在不應該沒有等到回hk?

其實...
說真的...
以之前那樣的情形我實在不覺得我在他心目中有重要到他知道後會cut我電話
何況...一直說不一起的是他...一直跟我這樣子時跟別的女生有牽連的是他...
難道我要一直等到回hk看著他跟這個或那個女生怎樣怎樣嗎?
我還很記得我跟他已經說到那樣子的時候他還可以跟我說他前女朋友跟她...連那個日記都給我看...
我還可以說什麼?

現在有一個對我很好...很疼我的人...
為什麼我要放棄去等一段不一定有結果的感情?
雖說對有一些人來說選擇最佳位置是最好,,,
他跟匡都是那種人...如果我一直在最佳位置上是最好的
但偏偏很可惜的是...我不是一個可以長期在這樣位置上的人...

現在弄成這樣子...
我承認我有一部分的責任...
但我總不希望因為現在的事會令大家連朋友都沒得好做...
可能...過一陣子會好一點吧...

>>March 8, 2007 at 5:07:23 PM GMT+8


2007 年 2 月 23 日 星期五 【乍雨乍晴】

幸福的一星期
說真的
他真的對我很好很好很好
好像很長時間沒有試過這種幸福的感覺了吧

他能令我感到自己是被重視
他能令我感到自己是被緊張
他能令我感到自己是被珍惜
他能令我感到自己是幸福著
他能令我感到自己是感動著

或許...
他是第一個令我有種"真的可以很長很長"感覺的人
而且...
我覺得我跟他都覺得我們很適合對方
特別是對愛情的看法
裹 有我跟他都不會為了以前我常跟男朋友吵的事去吵
我想是因為他比較大比較成熟的關係吧

終於不用我去照顧男朋友
男朋友會去照顧我去疼我
多幸福呀~~~

如果...可以一直下去就好了...

>>February 23, 2007 at 6:05:11 PM GMT+8


2007 年 2 月 16 日 星期五 【乍雨乍晴】

100問

> 1. 屋企有咩人:阿媽係hk,愛爾蘭有阿爸同佢女朋友加佢女朋友ge BB
> 2. 鍾唔鍾意屋企:無感覺
> 4. 最鍾意邊個屋企人:grandmother
> 5. 最討厭邊個屋企人:阿爸 = =
> 6. 覺得屋企溫暖嗎:你地話呢- -+
>
> 關於朋友
> 7. 你覺得乜野叫做友誼:就算所有人都唔理你佢地都唔會放棄你
> 8. 有幾多個朋友:真心fd就數到...不過加埋d唔太熟呀出黎玩ge fd就唔知lu
> 9. 係未每個都好fd:梗係唔會喇
> 10. 最鍾意邊個朋友:阿yung,阿如,阿明
> 11. 最相信邊個朋友:阿yung,阿如,阿明,匡
> 12. 你d朋友既特點:明白我加了解我(要知道我係一個好難了解ge人- -)
> 13. 唔開心既時候會第一時間搵邊個朋友:阿yung or阿如
> 14. 記唔記得曬每個朋友既喜惡:最好ge朋友就會知
> 15. 同朋友嗌交會點:唔出聲
> 16. 點樣先可以維持到與朋友間既友誼:多d傾計,多d出黎玩,鬧交ge時間講野唔好太盡
> 17. 如果有一日, 所有朋友都離你而去, 你會:死
> 18. o係你心裡面, 點樣先算係好朋友, 好知己:阿如,阿yung,阿明,匡,阿星佢地都係
> 19. 你有咩想同d 朋友仔講:多謝
> 20. 用一句不多於15 字既說話形容你d 朋友:forever fd
>
> 關於愛情
> 21. 乜野係愛:可以解釋到ge咩
> 22. 愛重要嗎:你地話呢
> 23. o係你心裡面, 最想要點樣既愛情:可以take car到我,俾我依賴,俾到安全感我
> 24. 想唔想拍拖:無咩所謂
> 25. 鍾意咩類型:無一定
> 26. 有冇鍾意人:...有掛
> 27. 點解鍾意佢:N/A
> 28. 鍾意左佢幾耐:N/A
> 29. 佢係一個點既人:N/A
> 30. 平時見到佢你會做d 乜:N/A
> 31. 有冇諗過要表白:佢知...不過...太煩喇
> 32. 而家呢一刻想同佢講乜:無野想講...
> 33. 拍過幾多次拖:次數好多= =
> 34. 第一次同邊個拍拖:匡
> 35. 拍左幾耐:第一次3星期...第二次1個月三星期...第三次5天
> 36. 佢係一個點既人:適合做好朋友多過適合做男朋友ge人
> 37. 同佢有咩開心/ 唔開心/ 難忘既事:0629在1026
> 38. 對呢段情有咩感覺呀:其實...宜家諗返起...算是難忘的記憶
> 39. 而家有冇拍拖:有...
> 40. 拍左幾耐:岩岩第2日
> 41. 同緊邊個拍拖:你地無人識
> 42. 佢係一個點既人:成熟...可以take care我...好緊我...對我"暫時"好好ge人
> 43. 同佢有咩開心/ 唔開心/ 難忘既事:岩岩第2日可以發生d咩= =
> 44. 對呢段情有咩感覺呀:岩岩第2日可以有咩感覺
> 45. 愛/鍾意一個人, 最緊要係d 乜:唔好諗咁多...
> 46. 愛/鍾意一個人, 需要比人知道嗎:睇下咩情況...不過宜家學識在對方說愛你前先不要說...
> 47. 你會為愛付出嗎, 會付出幾多:會...所有
> 48. 最想嫁比邊個:無= =
>
> 關於喜惡
> 50. 鍾意咩卡通人物:玉桂狗
> 51. 鍾意邊個歌手:東方神起
> 52. 鍾意睇咩類型既戲:只要唔係鬼片就ok
> 53. 鍾意聽咩類型既歌:無特別鍾意ge類型
> 54. 最鍾意邊首歌:the way you are...tonight....you only love
> 55. 鍾意咩顏色:白,紫
> 56. 鍾意食乜:芒果....無食一年多喇>.<
> 57. 鍾意飲乜:檸檬水
> 58. 鍾意咩地方:租書鋪
> 59. 最鍾意星期幾:2
> 60. 最鍾意邊個節日:聖誕
> 61. 最鍾意邊個月:9
> 62. 最鍾意邊個季節:秋天
> 63. 鍾意咩類型既人:無一定...不過最好係在在or浩浩ge類型喇
> 64. 最想收到既禮物係:返hk ge機票
> 65. 最想人地讚你d乜:無
> 66. 唔鍾意咩卡通人物:無
> 67. 唔鍾意邊個歌手:無
> 68. 唔鍾意睇咩類型既戲:鬼片
> 69. 唔鍾意聽咩類型既歌:無
> 70. 最唔鍾意邊首歌:無
> 71. 唔鍾意咩顏色:鮮色
> 72. 唔鍾意食乜:辣野
> 73. 唔鍾意飲乜:苦茶= =
> 74. 唔鍾意咩地方:屋企
> 75. 最唔鍾意星期幾:1,4
> 76. 最唔鍾意邊個節日:中國新年....因為要對住d姑媽
> 77. 最唔鍾意邊個月:5月...因為要exam
> 78. 最唔鍾意邊個季節:夏天
> 79. 唔鍾意咩類型既人:覺得自己有錢就大哂ge人
> 80. 最唔想收到既禮物係:我唔鍾意ge野
> 81. 最唔想人地話你d乜:犯眾憎
>
> 關於儀容
> 82. 覺得自己既樣貌係:樣衰
> 83. 係咩髮型:曲...但電直左
> 84. 你化妝嗎:去oparty...玩話劇之外唔會...除非因為唔舒服臉色太白嚇親人外
> 85. 滿唔滿意自己個樣:no
> 86. 乜野叫靚:好似阿盈咁...在在都係
> 87. 乜野叫型:好似浩浩咁
> 88. 用邊隻護膚/ 化妝品:無一定
>
> 關於而家呢一刻
> 89. 而家最想做d 乜:返hk
> 90. 而家最想見到邊個:阿yung同阿如
> 91. 而家諗緊邊個:...無
> 92. 而家最想打既人:我阿爸- -
> 93. 而家最憎既人:我阿爸- -
> 94. 而家最想得到d 乜:機票
> 96. 而家既心情:無咩
> 97. 而家既時間:愛爾蘭下午5:04
>
> 關於呢100 條題目
> 98. 對呢100 條有咩感覺:無= =
> 99. 用左幾耐時間做呀:唔知
> 100. o係邊度copy 番黎:阿dor ge xanga

>>February 16, 2007 at 5:05:23 PM GMT+8


2007 年 1 月 30 日 星期二 【乍雨乍晴】

對你來說我是什麼?
好朋友?
粉紅知己?
喜歡的人?

說真的我真不知你在想什麼...
你跟她...還有她...還有她...
你釁邊總有無數的女生...
而你亦毫不顧忌的跟我談到她們...
只因為我不會呷醋還會給你提供意見?
人家都問我...你不是說了喜歡我嗎...為什麼我可以這樣跟你說她們
其實...我是怕...
我是用對了方法還是用錯了方法?!
特別是她...你怕我看到那日記會不開心...我說不怕...我可以控制自己的情緒
但事實上我真的有郁悶...特別是看到她那幾個留言...我差點想打破電腦

是我想多了吧...
於你...我的位置從來跟她們是不一樣...不能相提並論...對嗎...

到底該不該哭泣 想太多是我還是你
我很不服氣 也開始懷疑
眼前的人 是不是同一個 真實的你

>>January 30, 2007 at 11:39:00 PM GMT+8


2007 年 1 月 29 日 星期一 【乍雨乍晴】

睇完某人某一個xanga最新一篇日記
再睇完那篇日記的留言
我只有一個感覺
想打爛部電腦...

>>January 29, 2007 at 6:32:31 PM GMT+8


2007 年 1 月 24 日 星期三 【乍雨乍晴】

kaka前幾日寫左篇日記
講我...阿kuk同佢係中四ge日子
宜家諗返起...
當時以為自己比以前成熟
其實宜家諗返轉頭一樣覺得自己當時未夠成熟
o個段時間我睇清楚左好多野
朋友...家人...男朋友...
每一樣都改變得好大

我成日話...決定左ge野就唔會彼悔
做任何決定都好
最緊要唔好後悔
事2上...這幾年來我做的事真的沒令我後悔過
但...卻有很多遺憾...雖然我知就算選另一條路都會是一樣...
或者令我最遺憾的就是我選了來愛爾蘭吧...
雖然有半年我的夢實現了...但之後面對的卻是比之前更令我難以接受的
所以說...天不從人願...

前天是昨天的歷史
昨天是今天的歷史
今天是明天的歷史
每過一天人就長大一天
一年前跟一年後的分別可能會很大...
可能明年我會笑自己現在在做什麼...
但現在我可以做的不就是選不會彼悔的路去行嗎...

>>January 25, 2007 at 12:24:56 AM GMT+8


2007 年 1 月 20 日 星期六 【乍雨乍晴】

沒辦法了吧 真的沒辦法了吧
唯有讓一切都過去了吧 唯有等一切都遺忘了吧

這兒的雪很白 花朵從空中飄下來
看著小孩在雪地中打鬧一團
看著老人家在雪地中相扶旁邊的人慢慢走過
留下的每一個步伐
回頭 身後只有孤獨的腳印

浪花拍打著岸邊 海風帶來淡淡的鹽味
看著一家人在海邊的天輪之樂
看著一對對情侶在灣岸的慢步
每人的懷抱中都有著化不開的愛
拍拍旁邊的手 沙卻仍然是沙

不再愛了吧 心總是空空的
像一個傻子一樣抱著那一些不值一提的記憶
再遇不到像你的人了吧 就算遇到都愛不到了吧
心早己不再跳動了吧 心早已為佈滿傷痕了吧

放棄我了吧 早在我深深傷害你的時候
對 就這樣把我放逐到遙遠的太空去
不要再記掛著我 不要再為我傷心
把一切都留給我
心痛 空虛以及孤單
都留給我好好品嚐

沒辦法了吧 真的沒辦法了吧
唯有讓一切都過去了吧 唯有等一切都遺忘了吧
或許 我們由一開始就不應該開始
這樣你就不會有當時的痛楚
這樣我就不會有現在的悔恨
(詞:by小憂)

>>January 21, 2007 at 5:57:46 AM GMT+8


2007 年 1 月 20 日 星期六 【乍雨乍晴】

其實...咁多日唔打日記係唔知有咩好講...

電腦物似主人形
先是喇叭壞左一邊
之後電腦出事...順便換埋個230G ge硬盤
點知用左唔夠3日中左病毒
好喇搞左一大輪無事喇...o個晚同我壞keybroad...
去旁邊網吧拎左個用住先喇...一個鐘後同我壞滑鼠...
到今日發現左電腦後面專插keybroad呀滑鼠o個兩個位壞左...宜家全部只可以用usb線ge
事實證明我就黎死得

台灣再一次地震
仲未好返ge光纖二度重創
離完美地上網的日子又再推遲直到二月先無事
天要忙我我沒發不死= =

今日難得地同阿爸同個女人同bb出左首都
如果唔係我要順便買野先唔一齊出
識我ge人都知其實我唔太鍾意行街
如果係一班fd一邊行一邊傾計就話je
所以今日出完去返黎對腳就痺哂...
外加心情郁悶>.<

...事實上今鬙跟他說了很長時間電話...
到現在我都不知我應該怎界定跟他的關係...
好朋友...大家都知大家對對方有feel...
好兄弟or好姊妹...總不會叫對方lglp吧...即使是開玩笑
男女朋友...更加不可能會是= =
曖昧算是最接近...但卻完全一點曖昧的氣氛都沒有...
原因...應該在他的身上吧...他總毫不避諱的跟我說他跟別的女生的事...
特別是那個我覺得不值得的人...由他的口中聽到她的名字都會莫明的憤怒
在他開中聽到他親口說出還喜歡她吧...的時候...算在苦笑吧...
看到他的那一個日記...給我時問我會不會生氣
我自問我是一個很好控制自己的人,何況我沒有資格生氣呀...
不過看完後...我竟然不自覺的用書面語跟他說話...
失敗= = 我在說我自己
對他的感情應該沒有這樣深吧...因為不論對他還是我來說...拍拖已經是件又累又煩的事...
我愛你呀什麼的都已經說得麻木...不再代表絲毫的意思了
既然我在愛爾蘭什麼都做不到就不要想了...不想心煩 - -+

>>January 20, 2007 at 5:21:07 PM GMT+8


<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>


★舊日記☆

讀者留言

路人留言   |

有冇人回我?
>>August 28, 2011 at 4:50:35 PM GMT+8

既然回去了就&#24403;是一
>>September 8, 2009 at 1:10:46 AM GMT+8

很喜&#27426;背景音&#2
>>June 16, 2009 at 9:14:25 AM GMT+8

掛念一個人 <br>很久沒有試過
>>January 4, 2009 at 8:06:08 AM GMT+8

親愛的妹子: <br>你的SPI
>>November 14, 2008 at 6:37:45 AM GMT+8

CALLCALL我~~~
>>June 16, 2008 at 6:34:05 PM GMT+8

我期待著的=]
>>June 16, 2008 at 5:26:25 PM GMT+8

嗨...你好 我咁岩經過..
>>June 3, 2008 at 7:06:53 PM GMT+8

佢話果日既2個星期前先可以BOO
>>May 27, 2008 at 5:46:56 PM GMT+8

你在怕甚麼? <br>我是一個不
>>March 15, 2008 at 1:26:32 PM GMT+8

pwd留了在你msn
>>March 11, 2008 at 1:52:01 PM GMT+8

id=10802
>>March 11, 2008 at 1:51:22 PM GMT+8

http://www.hkfla
>>March 9, 2008 at 5:18:50 PM GMT+8

請到我日記 <br>有話跟你說~
>>March 9, 2008 at 1:15:19 PM GMT+8

其實有和沒有對現在的你和我來說好
>>March 8, 2008 at 6:51:36 PM GMT+8

新年快樂~
>>January 1, 2008 at 2:52:04 AM GMT+8

MERRY X'MAS ~ <b
>>December 31, 2007 at 12:41:49 PM GMT+8

終於整好部電腦 <br>之前在忙
>>December 19, 2007 at 11:40:19 AM GMT+8

雖然, <br>你唔係hk...
>>December 16, 2007 at 1:53:56 AM GMT+8

樂欣呀~~~~ <br>超級掛住
>>December 3, 2007 at 1:30:40 AM GMT+8

我想請問下你點將首放係個belo
>>October 15, 2007 at 5:44:23 PM GMT+8

你唔係當我唔睇你 showhap
>>September 17, 2007 at 3:23:11 PM GMT+8

hapi birthday~
>>August 31, 2007 at 6:50:34 PM GMT+8

其實平時我地傾計果時 <br>都
>>August 21, 2007 at 5:25:31 PM GMT+8

hello <br>搵緊sm既練
>>July 7, 2007 at 8:22:18 AM GMT+8

我好耐都無睇你日記~ <br>因
>>May 25, 2007 at 9:58:56 AM GMT+8

我覺得無咩所謂 <br>我老公都
>>May 18, 2007 at 4:43:15 PM GMT+8

你個嘉嘉唔知係咪講緊我呢.??
>>April 28, 2007 at 2:20:17 AM GMT+8

@@!? <br>我同你有變咩~
>>April 21, 2007 at 4:52:19 PM GMT+8

好耐冇傾... <br>突然間有
>>March 23, 2007 at 1:59:50 AM GMT+8

傻妹... <br>有咩唔開心既
>>January 31, 2007 at 2:09:30 PM GMT+8

你好耐冇搵你啦~~ <br>你去
>>January 24, 2007 at 10:06:37 AM GMT+8

唉.... <br>嘉嘉去左邊呀
>>December 28, 2006 at 7:20:36 AM GMT+8

你收埋左我個嘉嘉去邊呀!!!?
>>December 28, 2006 at 7:16:51 AM GMT+8

嘉嘉呢?
>>December 28, 2006 at 7:15:24 AM GMT+8

頂你 個肺, <br>快d同我死
>>December 28, 2006 at 7:12:35 AM GMT+8

When you receive
>>December 24, 2006 at 4:51:20 AM GMT+8

NATYAN*,, <br>我地
>>November 27, 2006 at 3:38:21 PM GMT+8

我哭到眼都中埋...怎樣仙可以停
>>November 23, 2006 at 4:09:36 PM GMT+8

i love u yan~~ <
>>October 30, 2006 at 10:46:46 AM GMT+8

yanyan.. <br> <b
>>October 5, 2006 at 1:00:57 PM GMT+8

嗨嗨!!我又來了!!今天也是充滿
>>September 21, 2006 at 4:06:49 AM GMT+8

我好喜歡你ㄉ網站^^所以我會每天
>>September 20, 2006 at 1:52:12 AM GMT+8

雖然我只係一個路人 <br>但我
>>September 9, 2006 at 8:23:38 AM GMT+8

你的present我遲兩日寄..
>>September 2, 2006 at 3:39:23 AM GMT+8

你的present我遲兩日記..
>>September 2, 2006 at 3:34:40 AM GMT+8

wa~~ <br> <br>好正
>>September 1, 2006 at 3:48:48 PM GMT+8

生日快樂呀~~ <br>17歲,
>>September 1, 2006 at 10:30:39 AM GMT+8

還有幾個鐘你就生日 我幫你倒數啦
>>August 31, 2006 at 12:24:36 PM GMT+8

我 10pot 你~~ <br>
>>August 15, 2006 at 2:24:36 PM GMT+8

點講好呢... <br>對她又不
>>August 13, 2006 at 4:18:45 PM GMT+8

49. 朋友中......邊個最
>>July 31, 2006 at 4:58:40 PM GMT+8

返左愛爾蘭後...唔還得唔得ga
>>July 30, 2006 at 5:02:27 PM GMT+8

下!!你home又再發生d 咁的
>>July 29, 2006 at 5:44:54 PM GMT+8

我填左 na~~ <br>o係
>>July 24, 2006 at 12:14:30 PM GMT+8

你dad 有d 唔係幾聽你exp
>>July 23, 2006 at 4:23:14 PM GMT+8

愈睇佢愈似vanness <br
>>July 10, 2006 at 6:26:08 AM GMT+8

你d文好得~~好有想追想睇的感覺
>>July 6, 2006 at 5:03:24 AM GMT+8

減肥計劃?!你唔好減!太slim
>>July 5, 2006 at 4:39:11 PM GMT+8

阿yan... <br>我的生日
>>July 5, 2006 at 3:42:42 AM GMT+8

愛上一個明知一點可能都無ge好朋
>>July 4, 2006 at 2:06:43 PM GMT+8

====== <br>咁瘦都減肥
>>July 4, 2006 at 12:52:50 AM GMT+8

yan... <br>唔慣你事呀
>>July 3, 2006 at 2:00:27 AM GMT+8

好驚,,, <br>頭先睇你個相
>>July 2, 2006 at 5:23:29 AM GMT+8

快去我日記。
>>July 1, 2006 at 4:27:37 PM GMT+8

haha~ <br>真係好搞笑,
>>June 30, 2006 at 2:28:11 AM GMT+8

5+5 好齊心 <br>雖然在唔
>>June 29, 2006 at 3:09:55 PM GMT+8

文章o個個 link 錯左 ar
>>June 27, 2006 at 2:53:39 AM GMT+8

依一刻你最愛邊個?你竟然說允浩
>>June 18, 2006 at 3:18:36 PM GMT+8

睇下愛情合約呀! <br>好正~
>>June 11, 2006 at 12:11:10 PM GMT+8

一個問題煩咁耐都有咖?? <br
>>June 10, 2006 at 2:24:01 PM GMT+8

我有野find 你 <br>請促
>>June 6, 2006 at 7:52:38 AM GMT+8

yan~~ <br> <br>你
>>June 4, 2006 at 4:15:16 PM GMT+8

我真係好佩服你... <br>我
>>June 1, 2006 at 1:27:12 PM GMT+8

yan 我exam end 左 
>>May 15, 2006 at 2:54:42 PM GMT+8

繼續...一千字唔夠位... <
>>April 17, 2006 at 2:25:28 AM GMT+8

點解冇我個名!!!! <br>(
>>April 17, 2006 at 2:21:52 AM GMT+8

http://hk.myblog
>>April 10, 2006 at 8:55:20 AM GMT+8

擔咩心呀~ <br>衰婆~我冇野
>>April 9, 2006 at 11:53:05 PM GMT+8

收到你的信了, <br>傻妹,我
>>March 18, 2006 at 6:42:22 AM GMT+8

點解點解點解點解點解點解點解點解
>>March 4, 2006 at 2:47:08 AM GMT+8

SOR~BUSY +BUSY <
>>February 17, 2006 at 9:49:20 AM GMT+8

看下去...他好像真的很愛你..
>>January 26, 2006 at 6:32:59 AM GMT+8

-0- <br>23/6/20
>>January 16, 2006 at 8:24:44 AM GMT+8

阿欣,見到妳寫既日記我有D感動,
>>January 7, 2006 at 8:27:46 AM GMT+8

唉~見到你地咁... <br>又
>>December 16, 2005 at 11:42:45 PM GMT+8

.......... <br>嘩
>>December 14, 2005 at 9:13:27 AM GMT+8

升了級做「阿媽」.....|||
>>September 5, 2005 at 10:52:18 AM GMT+8

34. 有事先搵你既:阿星 <b
>>September 3, 2005 at 2:37:12 AM GMT+8

我愛你呀yan!!!!! <br
>>August 31, 2005 at 2:22:30 PM GMT+8

下??咩事a? <br>分左咩?
>>August 26, 2005 at 2:43:36 AM GMT+8

好掛住你呀~ <br>唉....
>>July 5, 2005 at 1:00:07 AM GMT+8

嘉嘉同xxx(會唔會仲係阿星呢?
>>May 30, 2005 at 1:43:43 AM GMT+8

哈哈~好開心tim~ <br>我
>>May 21, 2005 at 2:02:10 AM GMT+8

哈哈~ <br>係咪d勁人先踩腳
>>May 20, 2005 at 2:57:03 PM GMT+8

SOR AR~ <br>我金日無
>>May 20, 2005 at 12:14:25 PM GMT+8

激死我喇!! <br>『阿yun
>>May 20, 2005 at 12:09:27 PM GMT+8

5月15 日篇日記個嘉嘉係咪我呀
>>May 20, 2005 at 4:45:32 AM GMT+8

這幾個月來, <br>看到你們
>>May 18, 2005 at 2:14:50 PM GMT+8

我好sorry ar~ <br>
>>May 13, 2005 at 11:00:42 AM GMT+8

你會去溫書我好開心 <br>你真
>>April 7, 2005 at 3:24:00 PM GMT+8

細路~ <br>仲mic 野喊a
>>April 4, 2005 at 4:14:50 PM GMT+8

好耐無上來~ <br>一上來就見
>>March 23, 2005 at 1:36:43 PM GMT+8

仍然抱有些少希望的我 <br>也
>>March 21, 2005 at 11:05:33 AM GMT+8

乜噤灰呀~~
>>March 16, 2005 at 5:41:00 PM GMT+8

真好... <br>我的名字少有
>>February 27, 2005 at 4:54:16 PM GMT+8

曾經愛他至天長地久 <br>分手
>>January 31, 2005 at 11:18:24 AM GMT+8

yaN~ <br>算你la~ <
>>January 20, 2005 at 10:43:31 AM GMT+8

你知我實支持你ga~~~ <br
>>January 20, 2005 at 10:36:27 AM GMT+8

莫非分到一吻後 <br>
>>December 27, 2004 at 3:14:50 AM GMT+8

............. <b
>>December 23, 2004 at 1:01:18 AM GMT+8

只係儲錢冇用, 你既然要自立,
>>December 9, 2004 at 9:34:54 PM GMT+8

「殘」並不單止外貌,亦是內心的表
>>November 26, 2004 at 11:55:42 PM GMT+8

><唉呀~你唔好唔開心啦~
>>November 10, 2004 at 9:33:40 AM GMT+8

但係我對你的日記冇意見... <
>>November 9, 2004 at 10:25:56 PM GMT+8

都無人留言ge <br>有睇就要
>>November 9, 2004 at 6:04:33 PM GMT+8

嘩~濱崎步寫的歌詞呀~超感動~這
>>October 18, 2004 at 2:20:17 PM GMT+8

我睇完你個日記喇,,,多謝你呀!
>>September 19, 2004 at 2:26:20 AM GMT+8

Final Distance最後
>>August 26, 2004 at 1:07:58 AM GMT+8

這位小姐,容我這個路人說句話嗎?
>>July 8, 2004 at 5:32:28 AM GMT+8

『p.s 本身想剪番短d個頭ge
>>June 23, 2004 at 5:33:15 PM GMT+8

留言留言and留言
>>April 16, 2004 at 12:28:30 PM GMT+8

唔慣就算~
>>March 11, 2004 at 1:59:53 PM GMT+8

wa~~~ <br>又開啦~ <
>>March 3, 2004 at 7:12:48 AM GMT+8

..... <br>我好無奈lo
>>February 3, 2004 at 2:05:04 PM GMT+8

HI~ <br>YAN~YAN~
>>February 1, 2004 at 9:12:31 AM GMT+8

夠了...... <br>夠了.
>>January 15, 2004 at 12:37:37 PM GMT+8

哥~ <br>flash ex.
>>November 25, 2003 at 3:24:07 AM GMT+8

=.=
>>October 16, 2003 at 12:17:04 AM GMT+8

咁我閃lu==" <br>886
>>October 9, 2003 at 2:52:23 PM GMT+8

早晨-.- <br>10月6唔係
>>October 8, 2003 at 1:31:16 PM GMT+8

留言 留言 留言 留言
>>October 3, 2003 at 9:29:07 AM GMT+8

http://splash.a-
>>August 14, 2003 at 12:41:40 PM GMT+8

去完camp ~M我ar`~~
>>August 13, 2003 at 2:22:22 AM GMT+8

冇人留言ge????? <br>
>>August 3, 2003 at 7:10:04 AM GMT+8

..... <br>你有冇搞錯.
>>July 24, 2003 at 11:43:43 AM GMT+8

誠徵: <br> <br>關護同
>>July 24, 2003 at 7:05:49 AM GMT+8

我唸住你咁累, <br>又剩下唔
>>July 24, 2003 at 3:40:44 AM GMT+8

係呀~幾好睇架~ <br>你得閒
>>July 8, 2003 at 4:58:47 AM GMT+8

「愛情是死去.活來」le本書好似
>>July 7, 2003 at 10:36:05 AM GMT+8

唔好笑~~
>>July 6, 2003 at 9:03:32 AM GMT+8

個故事好笑嗎?
>>June 16, 2003 at 11:27:43 AM GMT+8

從前,哈姆太郎問打雜:「知唔知點
>>June 15, 2003 at 1:17:19 PM GMT+8

妳想清楚都好架,不過, <br>
>>June 10, 2003 at 1:20:44 PM GMT+8

@.@ <br>你係邊個呀?
>>June 9, 2003 at 1:44:01 PM GMT+8

唔好食咁多安眠藥呀好傷身架 <b
>>June 9, 2003 at 1:15:52 PM GMT+8

搵人扮你男朋友.........
>>June 9, 2003 at 3:19:35 AM GMT+8

唔緊要la~ <br>其實我直都
>>June 7, 2003 at 3:26:50 AM GMT+8

”因為我試過依靠人la~ <br
>>June 4, 2003 at 9:31:04 AM GMT+8

嘩~咩事令到你咁唔開心ar~ <
>>June 3, 2003 at 1:26:44 PM GMT+8

你係咩人? <br>我覺得你既經
>>June 3, 2003 at 1:26:36 PM GMT+8

唔好唔開心la~ <br>如果你
>>June 3, 2003 at 7:52:38 AM GMT+8

安眠藥? <br>我有d唔洗錢嫁
>>June 3, 2003 at 2:47:30 AM GMT+8

http://gb2.hiweb
>>April 26, 2003 at 6:19:36 AM GMT+8

我會在我開學後的第一個星期五 <
>>April 21, 2003 at 4:46:58 PM GMT+8

Thx for your car
>>March 30, 2003 at 11:25:14 PM GMT+8

會長問慶功宴去邊度好...
>>March 12, 2003 at 2:49:45 PM GMT+8

我邊有唔理你ar =.= <br
>>December 24, 2002 at 11:57:06 AM GMT+8

i watched Harry
>>December 18, 2002 at 10:06:01 AM GMT+8

why do you never
>>December 18, 2002 at 10:03:08 AM GMT+8

Thx u ^3^ <br>愛死
>>December 17, 2002 at 1:47:14 PM GMT+8

可唔可以講下你係邊個....
>>December 9, 2002 at 4:00:38 PM GMT+8

hi~ <br>點解你訂我日記既
>>December 8, 2002 at 2:57:16 PM GMT+8

什麼事那樣開心? <br>不要怪
>>December 8, 2002 at 2:20:49 PM GMT+8

好開心ar
>>December 8, 2002 at 7:31:56 AM GMT+8

人氣: 37030

Design & Scripting by ShowHappy.Net