|
2003 年 1 月 3 日 星期五 【陰】
難分真與假 人面多險詐 ..............
幾許有共享榮華 簷畔水滴不分差
無知井裡蛙 徒望添聲價
空得意目光如麻 誰料金屋變敗瓦
命裡有時終需有 命裡無時莫強求 !!!!!!!!
佢講左好多野...用左好多n一大堆比喻....都唔知係我冇心聽..or 我理解力低....真係唔多明lor..only feel 佢遊我花園..灑我太極.....好頭痛.....真係冇咩位可以再諗野la..........
一句說話..足以致命...可以缺堤成河--->山洪暴發---->死亡.....O nO..~!!!!!!
天氣又凍返lu.....................
>>January 4, 2003 at 4:57:47 AM GMT+8
2002 年 12 月 28 日 星期六 【晴】
wah.....今個christmas..尤如去左camp ar.....六日五夜...認真誇張ar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 發現屋企更像一個大士多房...屋內既氣溫可以媲美南,北兩極.......
依家仲未訓得....一心諗住有小籠飽食....點之......依家唯有食香腸烏冬la.....七點幾la..精神奕奕咁...真撞鬼...........
琴晚完全地訓得唔好...成晚擘大眼就望到地下....個身亦感覺到就快碌落地下....真係..提心吊擔ga!!! 又狂發夢wor...到依家我仲好記得d夢...但d次序唔記得lu...夢到自己坐飛機係大海失事la..又夢到自己design既chair la....又夢到自己係一個爛地盤 follow 個job la..係爛地盤見到周振偉同淑貞wor,,,奇~!又見到阿寶la..cally la..jenny la..in 個爛地盤...真九唔搭八....!!!! 跟住又有惡夢wor..有好多好多魚係空中飛..我好驚..即刻立架生打d魚...d魚有牙..好恐怖..~!!!!!!!! 又夢到EE wor..當時我做緊個飯盒lor....ai...~~~ 琴晚根本上冇覺好訓~!!haha...慘~!!!!
佢既坦白...令我覺得自己好"on"居..好多餘..好無謂....好無奈......!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 算擺..........
>>December 28, 2002 at 11:29:02 PM GMT+8
2002 年 12 月 26 日 星期四 【陰】
wah...氣溫得番7~9'c ja...但我一d都唔覺得凍...我有一個跟身Heater~~加上一件靚靚羽 絨~~ hohoho...heee.e..好開心~!!! 今個ChriSTmas 好得意~~ 24nite都有得倒數ga wor..haha,....)))) 仲多左一個跳跳虎tim bor...~~~~ hahaha...
個晚仲見到"陳奕迅"..............唔好話唔邪~~~~感覺好挍笑lor.....咁都撞到...次次都係撞到佢......^.^
>>December 27, 2002 at 9:01:34 AM GMT+8
2002 年 12 月 23 日 星期一 【晴】
WaH!!!!! 人逢喜事精神爽AR!!!! waHH....hahahaHAHAHAHAHA ))))) YeaH!!!!!! 又係我ar!!!!!! 又係我wor~!!!!! hohohoho...HOHOHOHOHOHO....... wah!!!!!! 好興奮ar....!!!! YeaH!!!!!!!!! $$$$$$$$
>>December 24, 2002 at 6:41:11 AM GMT+8
2002 年 12 月 23 日 星期一 【晴】
嘩~!哈哈~~好開心ar..好多好多禮物aR!!!!!!!!!!!!!!!!!! 首先緊係好多謝阿寶la...好可愛ar,,,,,,,好鬼死鐘意tim ar,,, ^.^ 琴晚食左一餐和頭酒...再黎一客牛肉飯..^^.. 好開心ar…好鐘意ar~!!!!! ^^ merry ChrIsTmas…. 之後多謝阿Two la….Joyce la…Catherine la…Jenny la…Angie la…..Sharen la..Helier la….Eva la…Aunti la…仲有..EE..大舅母..細舅母……………Soly…不能盡錄…heee.e…
琴晚好驚..好驚險..只不過一線之差…..好彩我懸崖勒馬….我唔敢la…冇得做女皇lu………….慘~!
>>December 24, 2002 at 2:56:04 AM GMT+8
2002 年 12 月 18 日 星期三 【晴】
正人渣~!明明自己唔岩在先..仲要聲大夾惡…講埋d野橫蠻無理..顛倒是非..丫曲事實~!!! 自己唔岩..挍唔掂..就搵埋女友撐自己…認真挍笑!! 又無人要話同返佢一齊….又係度自大…有本事當初唔好扮死狗求人借$$比你la…冇d人性~!!!良心好過咩?!?!?!?!?!!! 賤格~!!!咁大個人腦袋未生埋..真悲哀~!!! 借$比你唔係老”馮”ga! 還$天經地義~!!! 比d良心出黎睇下..諗下人地當初為咩借比你…想唔還$就四圍搵籍口….我真係唔覺得叫人還$$有幾唔岩lor`!!!!!!
>>December 19, 2002 at 7:14:11 AM GMT+8
2002 年 12 月 17 日 星期二 【晴】
每與你一起這心都很高興 能陪著你世界再沒悶事情
全部雨天轉晴 絕對好心情 逢凝望那對關懷我眼睛
這次不可一起 多麼的想你 和回味與你幹過所有事情
誰令我心傾情 別了更加鮮明 期待快快再次見面和講你聽
* 最愛是你 生命動人因有你 我掛念你 深夜達晨曦
常自不覺地 日夜算日期 而時日減少你 長得似世紀
仍最愛是你 堅定自持因愛你 縱隔萬里 心跟你飛
今天你請珍重 寂寞你便盪來
來甜夢中把臂 風吹雨飛 多晚都等你
( 來甜夢中把臂 一起四飛 分也一起 )
你我縱不一起心心都呼應 來函內你也說了相似事情
同述世間光榮 獲到也等於零 如沒有你以愛永在旁的照應
最愛是你 生命動人因有你 我掛念你 深夜達晨曦
常自不覺地 日夜算日期 而時日都減你 長得似世紀
仍最愛是你 堅定自持因愛你 縱隔萬里 心跟你飛
今天你請珍重 寂寞你便蕩來 在甜夢中把臂 風吹雨飛 多晚都等你
EVERY LITTLE THING EVERY LITTLE BABY
EVERY TIME WHEN I MISS YOU BABY
EVERYDAY EVERYDAY EVERYDAY I HONOUR BE TOGETHER
EVERY LITTLE THING EVERY LITTLE BABY
EVERY TIME WHEN I MISS YOU BABY
EVERYDAY EVERYDAY EVERYDAY I'M ALWAYS LOOKING FOR
小飛象
我又被人蝦.........................................我係-----火焰人----- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 激氣!
>>December 18, 2002 at 6:35:34 AM GMT+8
2002 年 12 月 16 日 星期一 【晴】
呢排好似真開心左...星期六真係Crazy Happy..!!! 多謝天父 ...天父最錫我..我知...佢知我係咩時候最需要咩..就比我.....天父好錫我ga!!!! ^.^ 個一刻好感動..好想喊~~可能佢地講d說話感動我la......又話者太興奮la...個一刻好想同你分享...好多人恭喜我...!!! ~^.^~ 但估唔到muMMy比d咁既反應我...我好失望....好唔開心...好嬲佢點解咁同我講野...但我知,,係我令佢傷心先..............................我令好多人失望..........SoRRY~!!!!!!!!!!!!!!!! -_-
今日"Cat""thin" 叫我做"親善大使"....hahahah....好開心有lee個名~~!!!!!!!我會請大家食TeA ga la...hohoho.....
去左冬季嘉年華會......好興奮...好大...終於玩左野lu...hahahaa..好正...正呀 ~)))))))))))))))))))))))))我好想要個隻"熊貓"....好喜歡..唔知點解.........但好失望.........中唔鬼到......真係好.....down.........加上個種感覺.....想尖叫............好想喊.........忍.....忍..........~_~
BaBy好鬼死掛住你ar.....但我仲未有$$ 去搵你aR!!!!!!!!!!!!!!!! 好想攬住你ar!!!!!!!!!!!! 喊aR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 唔想大個女...好辛苦...可唔可以比我做細路女一日???行街過馬路有人拖,,有人幫我睇埋路過,,,.,,,,,,要買咩有咩.........嗌一聲食就食...行到邊都望實我...唔好比我仆親.................................................................................................................................................
>>December 16, 2002 at 5:46:50 PM GMT+8
2002 年 12 月 12 日 星期四 【晴】
wa..忙死ar!! 忙到癲~!冇氣透~~我份糧同我支出既..越黎越離譜AR!!!!!!!!
wooO..wOoo…我咁大個女第一次聽concert坐d咁既位ga ja….慘爆~!!!!Jay好正ar~`好型..好型~!!著咩都好型ar!!! D歌又正bor…係個位差到離晒大譜~!!!!!!!激氣~!激鬼氣~!! Hhahaa..成晚我冇事發生..好平靜…可能我太concern Jay 好型la..冇咩點諗野lor….幾首歌梗有既……….
……….就是開不了口讓她知道 我一定會呵護著妳也逗妳笑 妳對我有多重要 我後悔沒讓妳知道 安靜的聽妳撒嬌 看妳睡著一直到老 就是開不了口讓她知道 就是那麼簡單幾句我辦不到 整顆心懸在半空 我只能夠遠遠看著 這些我都做得到 但那個人已經不是我……..
……河邊的風 在吹著頭髮飄動 牽著妳的手 一陣莫名感動 我想帶妳 回我的外婆家 一起看著日落 一直到我們都睡著 我想就這樣牽著妳的手不放開 愛能不能夠永遠單純沒有悲哀 我 想帶妳騎單車 我 想和妳看棒球 想這樣沒擔憂 唱著歌 一直走 我想就這樣牽著妳的手不放開 愛可不可以簡簡單單沒有傷害 妳 靠著我的肩膀 妳 在我胸口睡著 像這樣的生活 我愛妳 妳愛我
想 簡!簡!單!單! 愛~~~~~~~~~~
想 簡!簡!單!單! 愛~~~~~~~~~~………………………….
個件xx時件..挍到我成晚訓唔著..破黎碌去..我越黎越諗係有可能發生…程度高到有70%……base on 佢性格..說話..行為….我知….冇可推諉……….. 八卦係唔好ga…越知得多..條路越難行…..我好執著…..暫時唔可以唔諗…唔諗=自欺欺人…………
>>December 13, 2002 at 4:46:32 AM GMT+8
2002 年 12 月 11 日 星期三 【晴】
今晚去lu...有d驚..但又好鬼死想去......好矛盾到極..!!!! 唔知會點呢?!?!我係一個好堅強既女仔…冇事既~一定冇事既~!!唔通以後唔去..唔睇la wor!?!?!唔可以ga ma…..呢d係我最難過時期..但好彩有阿寶陪我`!!!!
幾個鐘頭前諗起上年呢段時間…又係Jason搵我..又係去化妝…個時我仲化住個嚇人妝同小飛象食Buffet.…好多回憶…..點知..諗完幾分鐘之後Jason真係打比我…`好驚~~!!! 唔知點解..當個電話響時..有種好強烈既感覺..覺得係佢..dim gi….真係嚇一跳~!!!!!!!!!!!!!! Ai~~~今日做咩鬼aR~?!?!?!!唔好ar!!!!! Woo….woO.~~~~ =(
>>December 12, 2002 at 6:56:06 AM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Waiting for my c
>>March 2, 2011 at 8:16:35 PM GMT+8
你家人冇事嗎??? 有點
>>January 28, 2011 at 5:56:41 PM GMT+8
你也是我的小天使呀!
>>December 6, 2010 at 8:24:09 PM GMT+8
你都要加油!
<br>
<br>
>>December 2, 2010 at 3:56:20 PM GMT+8
快D好番!
<br>
<br>認
>>August 6, 2010 at 1:33:12 PM GMT+8
Belated birthday
>>July 19, 2010 at 12:55:55 PM GMT+8
朋友老四多謝見諒!!!
<br>
>>July 2, 2010 at 7:57:29 PM GMT+8
最衰冇$, 好希望可以同你
>>June 30, 2010 at 3:18:05 PM GMT+8
已經轉左場???
<br>轉左場
>>May 5, 2010 at 3:49:24 PM GMT+8
傻妹,真愛與時下的愛分別就在於此
>>February 19, 2010 at 2:34:21 AM GMT+8
What'd happened
>>February 5, 2010 at 5:49:53 PM GMT+8
無一個男人是好人.
<br>打死
>>January 15, 2010 at 7:35:45 PM GMT+8
Between sisters
>>December 17, 2009 at 3:59:45 PM GMT+8
一事冇成?! No la!
<b
>>December 11, 2009 at 3:14:17 PM GMT+8
先進科技去輔助你並不代表你既身體
>>October 12, 2009 at 1:54:48 AM GMT+8
有空可讀讀這本書
<br>
<b
>>September 24, 2009 at 5:24:49 PM GMT+8
Of course Union'
>>September 14, 2009 at 1:32:09 PM GMT+8
cont'd with my p
>>September 1, 2009 at 12:52:40 PM GMT+8
Super funny! Any
>>September 1, 2009 at 12:50:59 PM GMT+8
本星期日23/8我們會去長洲一遊
>>August 18, 2009 at 5:01:26 PM GMT+8
多謝Terris既關心,但用「無
>>August 18, 2009 at 2:27:29 AM GMT+8
醒啦醒啦,清醒d啦 朋友快快遠離
>>August 17, 2009 at 2:31:25 PM GMT+8
對不起,我真的沒有騙你。只是一個
>>August 16, 2009 at 11:10:46 AM GMT+8
Don't cry! This
>>June 5, 2009 at 3:28:08 PM GMT+8
Yes,True!!!
<br>
>>June 2, 2009 at 5:04:31 PM GMT+8
究竟地球係唔係地獄黎架?!!
>>March 30, 2009 at 4:46:48 PM GMT+8
假如不是你心所想就別勉強
<br
>>March 30, 2009 at 4:39:17 AM GMT+8
為什麼又搬?? 搬去邊???
<
>>February 27, 2009 at 6:45:18 PM GMT+8
不放手, 是不快樂的原因, 你幾
>>October 21, 2008 at 4:51:26 PM GMT+8
I know it is sad
>>September 15, 2008 at 1:57:28 PM GMT+8
What'd happened?
>>September 11, 2008 at 7:18:31 PM GMT+8
拎m記既茄汁?拎美心既糖?拎De
>>March 26, 2008 at 5:57:29 PM GMT+8
過左去既就有得佢過去啦. . 唔
>>March 2, 2008 at 3:11:53 PM GMT+8
Wai wai...did yo
>>December 24, 2007 at 5:27:19 PM GMT+8
你知道為什麼現在朋友不多.
<b
>>July 31, 2007 at 5:00:02 PM GMT+8
你喜歡個尿壺就好...haha
>>July 31, 2007 at 12:52:21 PM GMT+8
"你唔好再睇戲睇上腦" - yo
>>May 29, 2007 at 4:13:08 PM GMT+8
Congraulation!!終
>>April 14, 2007 at 6:42:27 PM GMT+8
在你這段開心的日子裡,還是要給你
>>December 18, 2006 at 9:13:16 AM GMT+8
係男仔都係咁. 只會打機和看電視
>>November 29, 2006 at 2:42:49 PM GMT+8
你想知果首歌叫咩名我搵到喇, 叫
>>October 30, 2006 at 3:03:33 PM GMT+8
我都很喜歡這首歌, 每一次聽到都
>>September 8, 2006 at 12:38:14 PM GMT+8
有. 當暗戀的時候, 就是愛得太
>>September 8, 2006 at 12:34:22 PM GMT+8
很久沒有跟你連絡. 我打中文真的
>>July 19, 2006 at 7:37:04 PM GMT+8
cc,真係唔好意思!近期好忙,都
>>June 17, 2006 at 7:28:55 PM GMT+8
俾呢個網址你睇睇
<br>htt
>>May 24, 2006 at 1:54:27 AM GMT+8
小心!如果你真係無啦啦個腦入面無
>>May 23, 2006 at 7:07:23 PM GMT+8
hahaha...my love
>>June 17, 2003 at 11:07:19 AM GMT+8
i just came back
>>January 23, 2003 at 12:01:50 PM GMT+8
OnOn is here!!!
>>November 24, 2002 at 7:45:49 PM GMT+8
|
|