|
2003 年 5 月 6 日 星期二 【晴】
我今日好好好開心...好好好好興呀~~~
今日開會我要負責 5 mins talk n chairman ar~~~我好驚...
自己知自己英文唔好wor~~~個篇article我搵得不知幾辛苦!!!!!!!!
我三個月前已做定research.....搵左幾篇都唔係咁岩心水....
last個篇我上個禮拜先挍掂ja~~~~
又好多生字n深字wor~~~~不停嗌晒救命...琴晚發夢都夢到d生字......好我人驚~~
但佢地好helpful ar~~~
多謝呀~~~冇你地我今日唔會咁成功ga~~~ thz~~~~ ^O^
hahahaa..比老細讚呀~~~ hahahaa.a... 話個Topic搵得好~~!!!!!!!!!
hahahaa.a....又話我係一個 lovely girl~~好active la.....成日愛笑la.....^^
好開心呀~~~ heee.e.e..
感謝父神今日既帶領呀~~
繼續將偉媽交上~~保守同醫治~~阿們
>>May 7, 2003 at 4:57:09 AM GMT+8
2003 年 5 月 5 日 星期一 【晴】
拿拿拿..我都話ga la....阿姐一唔係樹或者放大假,我就多野做到死ga la...佢就坐定定上網..打e-mail ma.....比佢老點咩都齊~~~真過份!!!!!!
今朝一返離佢仲離譜~得罪全世界...個個都走黎對我申.....個aunti人緣差到冇人有..一把年紀la....都仲唔化..........做野興瀉膊.......真係得佢有!!!!!!!!!!
琴日放工.....有種感覺好恐怖....
個種天氣...個種氣味...個種氣氛.....
好得我驚~~
咁岩食飯時加上個d聲音....
簡直就好似有隻~厲鬼~纏住你唔放咁.....
好吊頸...好窒息........
【原來風雪可以使我堅壯使我堅強
假使敢夢與想 假使天真地唱
我也會笑容漂亮
原來歲月太長可以豐富可以荒涼
能忘掉結果 未能忘記遇上】
連同昨天所失的 一起找到了 ^v^
即使晚了 卻也遇上了 ^u^
這一個是我的 碰上即刻知道 不必揭曉
連最想得到的 我都找到了
穿梭人潮 引誘幾多 不再動搖..............................
>>May 6, 2003 at 2:55:43 AM GMT+8
2003 年 5 月 2 日 星期五 【晴】
嘩!! Lee 排不停接住食日本野..食到呆鬼左.....~~~ 呢幾個月我唔敢再食喇~~~
食到怕怕喇~~~~~
琴日Friday Drinks....老細要人飲.......結果...."湯"lor...唉~.....佢地都有幫我..話"佢細路女ja..唔飲ga~" 但比老細講做得野就唔細...就要飲...一個字...慘~~ 邊有公司會week week 挍Friday Drinks ga? 仲要係自己conference room 挍....又煙..又酒..又卡拉ok....CraZy...
我話比大家知...我今個月既主題係~~【慳錢月】~~ 請多多支持!!!!!!!!!!!!!!!!! 多謝~~ 我一定得既 ~
Aunti 情況又.....唉~~人真係好脆弱....
我都唔知可以講d咩.....一個病人最緊要係自己既意志力....
但..佢係呢方面就唔係咁叻~~~
我唯有禱告....知道佢地仲未歸向您既時候...就知道佢地更加需您...
求父神保守看顧.......親手既醫治.....
>>May 3, 2003 at 2:10:07 AM GMT+8
2003 年 4 月 29 日 星期二 【晴】
WaH~!好開心呀~~St. Rose 有舊生篇ar~~~hahahahaa.... ^O^ 見番d小學同學仔ar~~講番小學d野....好挍笑~~好多好多經典野.....
kam鋼架la...sur滑梯la.....十字界豆腐la...紅綠燈la...跳飛機la.....搖搖板la...仲有隻cookie la...
好懷念ar`~~~~
希望搵鬼返Emma la..Wynne la..Christin la...雪兒la...Cindy Ng la....^^
仲記得d修女好nice~~但d miss 好惡...見到面要行禮~~
好嚴~~行一步都怕~~ hahahaa.a.a.a.a....
仲好記得小一時..成"炸"蟻爬晒入我書包...黃修女同我一齊去左toilet wash it ga.... ^^
今朝仲同家姐傾呢d野...大家係等巴士之時..不停發表意見......
>>April 30, 2003 at 7:14:37 AM GMT+8
2003 年 4 月 27 日 星期日 【晴】
痴線ga~!!!!!! 正一死八婆~~~~星期五佢同阿姐有d唔妥,,,,都唔好搵我黎做中間人丫....
我只不過係一個細路女ja ma.......
星期六我Sat off...都知今日返到公司好大獲...因個八婆餐餐都一定會挍亂我張台佢先安樂~!!!!!! 成張台亂晒,,,,d萬字夾可以搗晒出黎唔執...d筆放晒出黎...所有所有野d位置亂晒....我一返黎就忙住執好張台.........我仲要幫全公司上上下下既人探熱......忙到九彩~~~~~~~~~~
一返黎.,..有位同事大大聲叫我打比阿姐...八婆都在場,,,,,我打比阿姐lor....原來阿姐有事要請假...之後八婆係我一路執台..一路幫人探熱...佢就一路係我耳邊不停嘈~!!!!!!!!!!!! 又話點解阿姐唔打比佢..要搵我....我點知wor..佢怕你煩卦?!?!?! 我都話佢請事假..又問唔係病假咩............咁多問題自己打lor.......
我知...我阿姐一唔係到我就死ga la....佢會點死我la...用死我la........阿姐一唔係樹..我就特別忙死.....佢可以唔做野..淨坐..上網..打e-mail.....而且鬼仔都唔理ge....
依家仲有過百幾三百張debit note 要我打呀~~死~~~星期六成炸野呀~~~~癲喇~~ai~~~~~唉~~~~辛苦命..........
>>April 28, 2003 at 2:27:45 AM GMT+8
2003 年 4 月 27 日 星期日 【晴】
呢排發生好多好多事....秒秒新鮮..秒秒金.........
咩都太快......根本無時間比我去回氣....
我唯有禱告.......
好累喇~~真的好累喇~~~
整整的四月.......從未有過一日完完全全..真真正正的休息..........
見aunti表面上冇咩事......個心都安樂d.....
感謝父神垂聽禱告...
頭先仲同一個無知既人傾計..
我好唔開心...好心痛(真的)....
我心入面唯有為佢禱告.....
希望有日佢會明白..佢會清楚...
求神寬恕佢既無知~~
>>April 27, 2003 at 4:40:50 PM GMT+8
2003 年 4 月 23 日 星期三 【晴】
唔知今日挍乜鬼...有三個人有野收wor...好surprise lor...見到佢地都替佢地開心呀~~花啦~~柸啦~~公仔啦~~真挍笑......鬼叫公司多女仕咩....hahahaaa.a.a.a...
>>April 24, 2003 at 2:28:12 AM GMT+8
2003 年 4 月 21 日 星期一 【晴】
WaH hahahaaa….)))))))) 今個holiday 好開心呀~~好好玩…見識又多左…hahhaa…雖然係辛苦d…但起碼叫做玩過..識過丫…^O^….heee..好多”呀嗄”同”喔噢”…heee..有d都幾man la..幾force la…幾英..型ga….hahahaa… ^^ 之前玩Counter Strike n Rainbow six…今次終於有機會親身上陣…好興奮ga~~!!!! 開頭有d悶..可能唔多知仲乜la..淨係”lay”埋唔識攻人..hhahaa…原來BB彈威力唔細ga…Bon n Jason比人打爆缸….而我地…hee.e..好痛ga~~玩完成身散晒…好累..好累….可能好耐冇運動..又要通山跑…最free係訓係叢林堆..都未試過呀~~hhahaaa…個教練好好架..成鬼日同我地講野wor…又不停話我地cute wor….hahhahahaa…hohoohohohoohohooo……hahahahahaaa….))))))))))好開心呀~~~
自覺幸福得很...好多人錫我..好多人就晒我..要乜有乜..雖然有過深刻既傷痛..但我明白呢d係小小挑戰..小小既磨練...我更學識堅強(雖然有時仲係好軟弱) 我自問呢廿年好充實..好滿足..鐘意玩既野都玩過..想學既野都學過..想見既野都見過....細細過好喜歡畫圖,大左又試過當室內設計師;見到警察好型,就去學柔道諗住做國際刑警;見到天鵝湖好靚,即刻去學芭蕾舞;睇卡通片有網球,又去學埋;細個喜歡槍...今日終於有得打war game la..hahahaa..)))) 仲有好多好多感觸...
>>April 22, 2003 at 6:27:03 AM GMT+8
2003 年 4 月 16 日 星期三 【陰】
琴晚同阿Zoe傾左好多野...
亦教左我好多野...比左好多佢既經驗我.....
我知自己要點...我明...我清楚...
但都係個句.....唔想....好唔想.........
好幸福...好感恩..
身邊仲有d未被我激死既朋友陪我...
真係衷心的多謝你地.......
>>April 17, 2003 at 4:20:36 AM GMT+8
2003 年 4 月 15 日 星期二 【陰】
有d負心,不知廉恥既大人渣..仲未知自己有幾唔岩..欠人錢唔還..都仲要做埋好多老鼠行為...半夜三更打去問候人地阿媽...你幾大呀..仲細咩...做埋d冇腦行動~~替佢阿爸可憐..有個咁既仔......真可悲....生生性性做人啦~~ 永遠都仲係咁幼稚...幾時先識大?!!
>>April 16, 2003 at 1:49:00 AM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Waiting for my c
>>March 2, 2011 at 8:16:35 PM GMT+8
你家人冇事嗎??? 有點
>>January 28, 2011 at 5:56:41 PM GMT+8
你也是我的小天使呀!
>>December 6, 2010 at 8:24:09 PM GMT+8
你都要加油!
<br>
<br>
>>December 2, 2010 at 3:56:20 PM GMT+8
快D好番!
<br>
<br>認
>>August 6, 2010 at 1:33:12 PM GMT+8
Belated birthday
>>July 19, 2010 at 12:55:55 PM GMT+8
朋友老四多謝見諒!!!
<br>
>>July 2, 2010 at 7:57:29 PM GMT+8
最衰冇$, 好希望可以同你
>>June 30, 2010 at 3:18:05 PM GMT+8
已經轉左場???
<br>轉左場
>>May 5, 2010 at 3:49:24 PM GMT+8
傻妹,真愛與時下的愛分別就在於此
>>February 19, 2010 at 2:34:21 AM GMT+8
What'd happened
>>February 5, 2010 at 5:49:53 PM GMT+8
無一個男人是好人.
<br>打死
>>January 15, 2010 at 7:35:45 PM GMT+8
Between sisters
>>December 17, 2009 at 3:59:45 PM GMT+8
一事冇成?! No la!
<b
>>December 11, 2009 at 3:14:17 PM GMT+8
先進科技去輔助你並不代表你既身體
>>October 12, 2009 at 1:54:48 AM GMT+8
有空可讀讀這本書
<br>
<b
>>September 24, 2009 at 5:24:49 PM GMT+8
Of course Union'
>>September 14, 2009 at 1:32:09 PM GMT+8
cont'd with my p
>>September 1, 2009 at 12:52:40 PM GMT+8
Super funny! Any
>>September 1, 2009 at 12:50:59 PM GMT+8
本星期日23/8我們會去長洲一遊
>>August 18, 2009 at 5:01:26 PM GMT+8
多謝Terris既關心,但用「無
>>August 18, 2009 at 2:27:29 AM GMT+8
醒啦醒啦,清醒d啦 朋友快快遠離
>>August 17, 2009 at 2:31:25 PM GMT+8
對不起,我真的沒有騙你。只是一個
>>August 16, 2009 at 11:10:46 AM GMT+8
Don't cry! This
>>June 5, 2009 at 3:28:08 PM GMT+8
Yes,True!!!
<br>
>>June 2, 2009 at 5:04:31 PM GMT+8
究竟地球係唔係地獄黎架?!!
>>March 30, 2009 at 4:46:48 PM GMT+8
假如不是你心所想就別勉強
<br
>>March 30, 2009 at 4:39:17 AM GMT+8
為什麼又搬?? 搬去邊???
<
>>February 27, 2009 at 6:45:18 PM GMT+8
不放手, 是不快樂的原因, 你幾
>>October 21, 2008 at 4:51:26 PM GMT+8
I know it is sad
>>September 15, 2008 at 1:57:28 PM GMT+8
What'd happened?
>>September 11, 2008 at 7:18:31 PM GMT+8
拎m記既茄汁?拎美心既糖?拎De
>>March 26, 2008 at 5:57:29 PM GMT+8
過左去既就有得佢過去啦. . 唔
>>March 2, 2008 at 3:11:53 PM GMT+8
Wai wai...did yo
>>December 24, 2007 at 5:27:19 PM GMT+8
你知道為什麼現在朋友不多.
<b
>>July 31, 2007 at 5:00:02 PM GMT+8
你喜歡個尿壺就好...haha
>>July 31, 2007 at 12:52:21 PM GMT+8
"你唔好再睇戲睇上腦" - yo
>>May 29, 2007 at 4:13:08 PM GMT+8
Congraulation!!終
>>April 14, 2007 at 6:42:27 PM GMT+8
在你這段開心的日子裡,還是要給你
>>December 18, 2006 at 9:13:16 AM GMT+8
係男仔都係咁. 只會打機和看電視
>>November 29, 2006 at 2:42:49 PM GMT+8
你想知果首歌叫咩名我搵到喇, 叫
>>October 30, 2006 at 3:03:33 PM GMT+8
我都很喜歡這首歌, 每一次聽到都
>>September 8, 2006 at 12:38:14 PM GMT+8
有. 當暗戀的時候, 就是愛得太
>>September 8, 2006 at 12:34:22 PM GMT+8
很久沒有跟你連絡. 我打中文真的
>>July 19, 2006 at 7:37:04 PM GMT+8
cc,真係唔好意思!近期好忙,都
>>June 17, 2006 at 7:28:55 PM GMT+8
俾呢個網址你睇睇
<br>htt
>>May 24, 2006 at 1:54:27 AM GMT+8
小心!如果你真係無啦啦個腦入面無
>>May 23, 2006 at 7:07:23 PM GMT+8
hahaha...my love
>>June 17, 2003 at 11:07:19 AM GMT+8
i just came back
>>January 23, 2003 at 12:01:50 PM GMT+8
OnOn is here!!!
>>November 24, 2002 at 7:45:49 PM GMT+8
|
|