寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

餅乾碎牛奶布甸 の 秘密花園

日記

日記主簡介

<< 151  152  153  154  155  156  157  158  159  160  161  162  163  164  165  166  167  168  169  170  171  172  173  174  175  >>

2003 年 2 月 4 日 星期二 【晴】

嘩~!返工lu..muc得新年咁鬼少假ga….haha..唔夠ar..今個新年過得好鬼特別..好開心..好高漲..好鬼死興奮..!!!!! 行花市la..花墟同維園ar…第一次ja!! ^o^ 哈~之後日日都係澳門…hahahaa….日日都有好野食…好好食..好好玩…好喜歡今年新年ar..hohohoho….未試過去澳門去得咁密tim bor….

同史提芬佢地一齊浩浩蕩蕩,一行十幾人..好開心ar~食翅la..去大利食豬排麵la..食乳鴿鬆la….又去左金碧bor… 仲行左個桃花tim….hahhaaa….返左香港…去睇煙花aR!!!係船上睇aR!!!第一次ja…第一次初二睇煙花兼且係船上ar!!!!好鬼震撼gA!!!!好厲害ga~~!!!好正ar!!!!好正ar!!!凍就凍左d…變左冰條人lor….hahaa..個心好震ga!!砰砰聲~~好鬼死勁秋ga…hohoohohoho….之後又去左澳門lor..hoho..一日裡唔夠12個鐘..又去澳門ha..ha..係香港睇完煙花..到左澳門就自己放煙花….不過……hee.e.e.e..我都係睇人放ja..我唔敢玩…實在太恐怖la…d炸藥飛黎飛去…d死仔包又玩得危險bor…好`驚`ga~~~~hhaha..又去黑沙豬排飽la..雞翼la…仲有又係餅乾碎布甸la..hhaa..HalloKitty都話好味ar~!!!…仲有aR!!!第一次玩大細ar!!第一舖贏左ar!!! Hhahaha..開心死la~~~第一次ja…

今個新年好多好多第一次ar…好興奮~~好高漲aR!!! Hahahaha… ^o^

仲有好大隻好大隻哈母太朗同詩詩ar...ahhahaa.a..好開心ae`~~ ^o^


>>February 5, 2003 at 4:01:28 AM GMT+8


2003 年 1 月 28 日 星期二 【晴】

快d到2月16la....快d.....快d.....快d.....好心急ar !!!!! )))))))))) 2月16`!!!!!! hhahaa.. *O* 好期待ar!!!!!!! 快d la.~~~~~~~~
新年個個都返大陸玩ga ))))) 又澳門..又番禺...又張家界....我?!?算...ai~~得我一個係香港等返工....又唔比人放假...唔制呀~!!!!! 我唔制呀~!!!!!! 買手信比我呀~~~ 冇左我...你地食多d la...玩得開[心d la......


>>January 29, 2003 at 4:47:18 AM GMT+8


2003 年 1 月 27 日 星期一 【晴】

如何笨到底
但到底 還是我
誰人待我好
待我差 太清楚

想繼續裝傻
卻又無力受折磨
心裡羨慕那些人
盲目到不計後果

我就回去 別引出我淚水
尤其明知水瓶座最愛是流淚
若然道別是下一句
可以閉上了你的咀
無謂再會 要是再會 更加心碎
要是回去 沒有止痛藥水
拿來長島冰茶換我半晚安睡
十年後或現在失去
反正到最尾也唏噓
夠絕情 我都趕我自己出去

原來.....個個都係咁ga......世上只有好同衰.....唔係好既就係衰.........

>>January 28, 2003 at 2:38:52 AM GMT+8


2003 年 1 月 25 日 星期六 【晴】

WAh...YeaH!!! hahahhaaa....咁大個女第一次用自己錢打痳雀ja......hahaha....贏左ar......hahahaah......好多tim ar ))))))))))))))))))) 好開心...好興奮...好高漲ar...)))))))))) hohohoho...yeah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

>>January 25, 2003 at 8:58:03 PM GMT+8


2003 年 1 月 23 日 星期四 【晴】

wah~!!!!呢排發生咩事aR??!?!! D怪事..大件事咁多…排山倒海咁樣湧過黎???!?!!!?!恐怖人aR!!!~~~ 好驚,,,,,估都估唔到tim…但..我估佢係有佢苦衷..一定有..係一定有既..我估…..~~ ai~~~ 我都唔知ar~!!! 我一心真係好想幫佢..但…竟然…ai~~好多好多恐怖人ar~!!! 但聽佢把聲又真係唔似d咁既人lor….可能佢機於報復………..
死八婆~正一死八婆….三廿歲人仲唔鬼化,,,,,咩都同我爭一大爛餐!!!死變態……哼~!!!!!
Christmas我掛左隻聖旦襪係自己位,佢走埋黎拿走左wor…要就自己拿啦,又唔係冇wor..係都要我個隻..痴線ga!!!!今日佢仲低能..琴日我話要報紙..皆因有綿羊仔..我想剪ga…但又怕佢地未睇bor..咪唔剪住等放工剪lor..佢Y..佢又話要wor…我諗住放工時成份氧走tim..但趕住去seminar bor..so forget to take it lor…點知頭先搵番琴日份報紙la..頭版有..體育版有..娛樂版都有…偏偏冇左綿羊仔個份…問佢..佢話冇拿走wor….激氣~!!! Eeee.eEEEe..eEEeee….. >o<
琴晚刻..我又唔記得家姐..Tadz n Elmo講個d野la…我又犯錯la…hee..e..好..一次唔得..咪兩次lor…兩次唔得咪三次lor…一日實得既….一日會痳木tim…..


>>January 24, 2003 at 3:13:36 AM GMT+8


2003 年 1 月 22 日 星期三 【晴】

wah….粢飯其實都幾好味ga…..我記得F.4時第一次食粢飯…好難食..凍冰冰..又硬…所以佢地個個食粢飯時我就食唔知幾多碟既粉果 + 糯米卷 + 豆腐花先飽~!!haha..點知琴晚個粢飯好好食ga..熱辣辣la..噴埋煙tim...d糯米飯又唔硬bor~~hee.e..好食…
唔知做咩鬼呢排好累…好累..一達落床咪埋眼就訓著ga la….死la..星期五又要開始捱夜ga la….~慘~……..@.@


>>January 23, 2003 at 1:44:46 AM GMT+8


2003 年 1 月 21 日 星期二 【晴】

依家個本【向左走,向右走】我一早已睇左lu……就係上年十月一日lor…向廣州個間書局睇既…個日有人去買CD比阿媽…而我就企係度睇書lor…..個時我想買呢本書ga..只係三十左右ja ma….但唔知點解最終冇買ar,..返到香港於某日我仲同阿寶講呢本書個故仔….但我講完..佢聽完都唔明我講咩lor….激死!!!
【我要努力向上 不枉諸君期望
我要努力向上 要令朋友滿心歡暢
年輕人要努力 無悲滄無悽涼
總之但憑我力量 先要堅定我志向
我若再受挫折 努力但憑力量
心中滿是悲傷 他日得意樂洋洋
良朋 情長
良朋相勉勵情誼難忘 良朋恩高好比萬丈
良朋解我愁懷愁悵 解我憂慮沒愁帳】 hahahahaa…..hahaa.a…from Chau Sing Chi ga…….))))))))) 整古專家 ~~


>>January 22, 2003 at 6:57:16 AM GMT+8


2003 年 1 月 21 日 星期二 【晴】


多謝Tadz同Elmo既忠告ar!!! 我會小心 ~ 我都好耐冇見過自己笑到不停流眼水…抽晒筋….hahahHAHA )))))) 好開心….同你地一齊真係好舒服..好開心…真架~!!! Hee..我知咩叫忠言逆耳ar…但我內心真係知做咩ga!!!
嬲??我諗我唔係…..激氣???更加唔值…..我只係諗到做咩自己要睇得咁重..唔可以easy d 咩?!?!? 況且..人家都唔係咁諗tim….好~! 我要去學 ~!!! 努力中 !
呢排我好累la….又好想休息la………琴晚一返到屋企..見到熊貓自己一個坐係sofa到..好似好慘咁…走埋去抱下佢lor…heee..好得意ga~~!! ^.^
阿Wu真係結婚la..hahaa…..真係好替佢開心ar…….唔錯唔錯~~~~


>>January 22, 2003 at 1:40:53 AM GMT+8


2003 年 1 月 20 日 星期一 【晴】

* ~晨早起床 ~ 清新開朗 * 攬住張被唔願放~ * ~~ hahaahahhaaa…))))))))))))
heeee…心情極之好..阿寶自從McDonald之後…就好似被鬼上左身咁..好開心..成日嘻嘻哈哈….定係其實佢已經痴左?!!? 係一個疑團 !!!!!!!!! 所以我都好開心呀 ~ )))))))))))))))))))))))
今朝好無奈..但都好開心….真係好開心~..hee.e.e…但都係無奈 !!!!!! =)
其實有d野係自己造成…難聽d呢d真係打死無怨…咎由自取…聽得出d說話lor…簡接地都關我事……如果唔係都唔會提咁多次…..我知..我明,….家姐都有同我講咁做係唔岩..佢都唔想睇住我步佢後塵……但..我硬頸…係呢刻我又迷失lu….heee…heee…迷失好處係夠自由..hahaa..幣處係好傍惶….好驚….lor……


>>January 21, 2003 at 5:00:26 AM GMT+8


2003 年 1 月 19 日 星期日 【晴】

嘩~~嘩~~琴晚超級無敵霹靂勁興奮…..勁興奮,,勁開心ar…..hahahahaHAHAHA))))))))))))))
又去多一次lu…終於玩左跳 樓 機 la…YeaH~!!! 想死…想死呀..)))))) hhaahaha.a..比一呃….有個死人頭話玩完一次可以落黎唔玩…..我一早已講明我淨係玩一次.,,..點知呢…佢唔理我….唔放我走….其他人可以走..我唔可以!!!!!我好無奈…又好驚地再次升左上去……第二次升上去時竟然比第一次驚…係好驚….不停大嗌,,,大叫,, and踢腿~!!!! 我好想望住阿Moon…等自己唔驚…..但上到最頂時….先想死….又唔知幾時跌落去wor….個心好辛苦,,,,….到左有一下聽到”卡”一聲..就知道已經鬆左個制la…我係咁嗌…都未跌落去…到我再望下阿Moon la…竟然失驚無神就咁就跌落去….wah…個一下離心力….再加上在不知情情況下跌落去….簡直係痴鬼線呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~好彩我舊病冇復發…..其實如果我舊病復發…唔比我走個個人一定好大件事….

今次漁夫掟到隻熊貓比我lu…hee.e.e…但…其實我知危險人物唔會咁做..所以我係潛意式咁叫佢lor…..隻熊貓真係好得意…家姐一見到就叫我唔好收埋…放係SoFa等大家有得攬下wor….我其實好鍾意俊熊貓ga…但我冇收埋係張床….反而放係SoFa lor…可能係漁夫既關係la…我變得冇咁著緊隻熊貓lor….熊貓熊貓..好喜歡熊貓~!~~熊貓令我諗起一個我好祟拜既人……….hhaaa.a..hee..e.e.e……..都好似好耐冇聯絡lu…………

呢排我又係好繁忙bor….唔通……….有d事發生????????????? 喜樂


>>January 20, 2003 at 4:02:03 AM GMT+8


<< 151  152  153  154  155  156  157  158  159  160  161  162  163  164  165  166  167  168  169  170  171  172  173  174  175  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

Waiting for my c
>>March 2, 2011 at 8:16:35 PM GMT+8

你家人冇事嗎??? 有點&#25
>>January 28, 2011 at 5:56:41 PM GMT+8

你也是我的小天使呀!
>>December 6, 2010 at 8:24:09 PM GMT+8

你都要加油! <br> <br>
>>December 2, 2010 at 3:56:20 PM GMT+8

快D好番! <br> <br>認
>>August 6, 2010 at 1:33:12 PM GMT+8

Belated birthday
>>July 19, 2010 at 12:55:55 PM GMT+8

朋友老四多謝見諒!!! <br>
>>July 2, 2010 at 7:57:29 PM GMT+8

最衰冇$, 好希望可以同你&#2
>>June 30, 2010 at 3:18:05 PM GMT+8

已經轉左場??? <br>轉左場
>>May 5, 2010 at 3:49:24 PM GMT+8

傻妹,真愛與時下的愛分別就在於此
>>February 19, 2010 at 2:34:21 AM GMT+8

What'd happened
>>February 5, 2010 at 5:49:53 PM GMT+8

無一個男人是好人. <br>打死
>>January 15, 2010 at 7:35:45 PM GMT+8

Between sisters
>>December 17, 2009 at 3:59:45 PM GMT+8

一事冇成?! No la! <b
>>December 11, 2009 at 3:14:17 PM GMT+8

先進科技去輔助你並不代表你既身體
>>October 12, 2009 at 1:54:48 AM GMT+8

有空可讀讀這本書 <br> <b
>>September 24, 2009 at 5:24:49 PM GMT+8

Of course Union'
>>September 14, 2009 at 1:32:09 PM GMT+8

cont'd with my p
>>September 1, 2009 at 12:52:40 PM GMT+8

Super funny! Any
>>September 1, 2009 at 12:50:59 PM GMT+8

本星期日23/8我們會去長洲一遊
>>August 18, 2009 at 5:01:26 PM GMT+8

多謝Terris既關心,但用「無
>>August 18, 2009 at 2:27:29 AM GMT+8

醒啦醒啦,清醒d啦 朋友快快遠離
>>August 17, 2009 at 2:31:25 PM GMT+8

對不起,我真的沒有騙你。只是一個
>>August 16, 2009 at 11:10:46 AM GMT+8

Don't cry! This
>>June 5, 2009 at 3:28:08 PM GMT+8

Yes,True!!! <br>
>>June 2, 2009 at 5:04:31 PM GMT+8

究竟地球係唔係地獄黎架?!!
>>March 30, 2009 at 4:46:48 PM GMT+8

假如不是你心所想就別勉強 <br
>>March 30, 2009 at 4:39:17 AM GMT+8

為什麼又搬?? 搬去邊??? <
>>February 27, 2009 at 6:45:18 PM GMT+8

不放手, 是不快樂的原因, 你幾
>>October 21, 2008 at 4:51:26 PM GMT+8

I know it is sad
>>September 15, 2008 at 1:57:28 PM GMT+8

What'd happened?
>>September 11, 2008 at 7:18:31 PM GMT+8

拎m記既茄汁?拎美心既糖?拎De
>>March 26, 2008 at 5:57:29 PM GMT+8

過左去既就有得佢過去啦. . 唔
>>March 2, 2008 at 3:11:53 PM GMT+8

Wai wai...did yo
>>December 24, 2007 at 5:27:19 PM GMT+8

你知道為什麼現在朋友不多. <b
>>July 31, 2007 at 5:00:02 PM GMT+8

你喜歡個尿壺就好...haha
>>July 31, 2007 at 12:52:21 PM GMT+8

"你唔好再睇戲睇上腦" - yo
>>May 29, 2007 at 4:13:08 PM GMT+8

Congraulation!!終
>>April 14, 2007 at 6:42:27 PM GMT+8

在你這段開心的日子裡,還是要給你
>>December 18, 2006 at 9:13:16 AM GMT+8

係男仔都係咁. 只會打機和看電視
>>November 29, 2006 at 2:42:49 PM GMT+8

你想知果首歌叫咩名我搵到喇, 叫
>>October 30, 2006 at 3:03:33 PM GMT+8

我都很喜歡這首歌, 每一次聽到都
>>September 8, 2006 at 12:38:14 PM GMT+8

有. 當暗戀的時候, 就是愛得太
>>September 8, 2006 at 12:34:22 PM GMT+8

很久沒有跟你連絡. 我打中文真的
>>July 19, 2006 at 7:37:04 PM GMT+8

cc,真係唔好意思!近期好忙,都
>>June 17, 2006 at 7:28:55 PM GMT+8

俾呢個網址你睇睇 <br>htt
>>May 24, 2006 at 1:54:27 AM GMT+8

小心!如果你真係無啦啦個腦入面無
>>May 23, 2006 at 7:07:23 PM GMT+8

hahaha...my love
>>June 17, 2003 at 11:07:19 AM GMT+8

i just came back
>>January 23, 2003 at 12:01:50 PM GMT+8

OnOn is here!!!
>>November 24, 2002 at 7:45:49 PM GMT+8

人氣: 77939

Design & Scripting by ShowHappy.Net