寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

Wingwingwing

日記

日記主簡介

<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

2006 年 7 月 31 日 星期一 【晴】

現在公司得閒多了...
前天呀頭 請了我食一大同聰明豆,
本來都冇咩的..
點知4哥話佢係暗示叫我 ”聰明D”^^
雖然我都知唔係真(我甘醒)
但最重要係佢甘都諗倒,(但明明平時佢冇甘醒..)
我成日話 lee排冇咩錢洗,點解佢都唔"靜雞雞" Fill o下我個銀包呢?

今日睇片...
呀Chris 同呀James 都去過上海, 仲話好好玩 好好食...
我話冇去過呢...
之後 呀 james 好快甘 話下次去 上海拍野""""""" 帶埋我去""""" ~~~
希望係真的啦 ~~ 我真係 記住左 ga laaaaa ~~~~~
希望 佢去歐洲 拍野都帶埋我去 laaaa ~~~

now 都真係 冇咩壓力了...
因為 現在都知道 TVC 的Production公司 大慨係點運作 同 我要做咩了 ~
2 導演 同製片 (呀頭) 都係講道理的...對我又算好 ~ ^^
聽講, 出 面好多都 好Q衰的...
現在工作 都算開心呢...
唔識的時候, 有時又可等到 星期日 4哥來打救o下我,...HA ~
今個星期日 佢幫我Solve左好多問題了 ~ haa

今天晚上 和你們出街食飯玩得好開心呢 ~
眼訓了 ~ sleep sin ~

好想要一隻軍曹公仔.

>>July 31, 2006 at 6:16:28 PM GMT+8


2006 年 7 月 24 日 星期一 【晴】

洗突左D petty cash...
睇來 要"坑"返D了~~
因為 電話費 mei交 ... 仲欠弱智kinyan $ mei 比 ~
D $$ 夠景我 洗左去邊呢 ???
本人真係冇咩 理財能力 ... =.=

銅鑼灣睇 醫生 真係 貴 !
連埋尋日 睇 兩次 醫生 睇左 6舊幾水...
身痛, 心更痛 !

HKCPA QP 的 3條廣告 會在 今個星期六
pearl 內飛黃騰達的 廣告時段裹播出.
因為 今次 我整個PROJ 都有Follow 到..
所以都算真真正正我有份的 TVC....2x 15sec & 1x 30sec TVC,
大家有時間就看看吧, 看看我們的 SET( Boardroom ) la. ^^

>>July 25, 2006 at 4:34:23 AM GMT+8


2006 年 7 月 21 日 星期五 【晴】

今天都好開心..
2:00 多就收工了 ..~

在公司 呀chris 介紹了一套戲
原來 他看了 十多次 ... 還一邊看一邊 叫我留意個笑位o係邊..
比佢講o下講套戲真係幾好笑 ...^^

下午回家看了原罪犯..
有些鏡頭好恐怖呢..不過都真係幾好看.

mei娟 ~
又冇瘦過wo..
因為 相對我真係 食多左好多野..
出crew 時一早已經食左個 排骨飯 and 點心..
因為 呀jan教落出crew前 唔理有咩 最緊要食左sin ...
之後就 "有得食就食" .... 又係 真的 ... 成日 食左3個飯盒and pizza hut 都冇咩肥過...
記得呀 Chris o個朝 話甘早唔食 , 我叫佢"有得食就食"... 後來他都很感謝我呢 .... 哈 ~
(加上 本人 食野真係好慢 .... 個個都 4個字內就蒸發左個飯盒了 ...
so 我都係 一見有時間 就食食食.. )

其實 我地公司係唔會 餓親人的...
加上 工作時間 內的 所有 食的野 都係公司比錢的 .. (早,午,下午茶 & 晚餐 ..)
所以 都真係冇餓親 ~ 反覺得肥左D tim 呀 ~ 哈哈哈 ~~~

般野 上落車真係 辛苦都爆 ...
不過 經理 and ParTime PA佢地 對我都好 ...
我成日都 霸住 D 垃圾剷, 食物膠相 and steamer膠相 ...
總之 一落車就霸住D 最輕的般來般去 .. 甘就冇甘傷了 ~ 哈 ^^ ~

仲有就係 返工甘耐以來 好彩 有4哥..
我的人工 應該有 60% 係 葉健剛呢 ..
因為 公司 好多時 的 techi 問題 都係 佢幫我解決 晒 ..
如果唔係佢 我一早已經比人 炒左了.
他已經 多次 偷偷來我公司 幫我 install lee install 路 .. solve左好多好多 問題 =.="
其實 他得很小時間 sleep .. 都要 幫我..
都不只來我公司 , 有時 當佢sleep 緊時 and 返工時 ..都教我解決很多問題了 ~
而 我最叻就係 打電話... =o=""
真的 很感謝 很感謝他.

至於 PA有幾重要 ?
相信 個客 至重要.
其次是 Agency 公司的人and James and Dicky.
之後 係 監制, 副導演, 經理... and 機組..
再之後 係 Casting , makeup, hair,...... 等等..
再之後 係 Talentssss.... or productssss...
而PA 呢 .....
我諗 做得 耐D 的PA 高級D 啦 ~
而我計盡都係做左 兩個月.... 所以 成個片場 來看 ... 大家都知我有幾小了..
人地唔蝦我 , 我自己都諗唔倒蝦邊個 ~

>>July 22, 2006 at 2:15:12 PM GMT+8


2006 年 7 月 19 日 星期三 【晴】

HKICPA 的 QP (The Apprentice)的片 昨天拍完了
拍攝前一晚 汁野汁倒好夜 ...
2:00am sin sleep... 4:00am 就要起身了
6:00 開鏡...走三場 ... 拍足11個鐘 ... 7:30 返到公司 仲要汁返好D野
now 都仲有好多野mei 汁 ...

大家可能以為唔係好辛苦 ...11個鐘好似唔係好多....
不過 要走三場 .... o個兩車 production 的野 要般上般落
一早般野去A Location, 由A又般野上車 再去 B location 再般上樓setup ..
B location拍完 又要般上車 再去 c...
如事者 般去 返公司 再 歸位.....

11個鐘 拍三場唔止要快 ... 除左坐車 我Mei 坐過 ... 4:00am企倒 8:00 多pm 汁野做野

一個全識的PA 現場仲要 導演 講咩都要 --"醒"
lee 樣野 ...冇就真係煩..
露天, 片場 走來走去..用腦用力 仲要有運....缺一不可.

leeD都mei係 器玉 .

仲有就係 你會 遇倒 一些好多時都會有機會合作的 文邦人 ...
咩野叫文邦人呢 ..?
我諗我都唔需要 解釋 太多太深入了 ... =.="

當你 好累 好累的時候 遇倒佢 ..
真係撓吠.
其實,文邦都mei 夠 經驗值和他們過招呢.... 信我,是真的, 招招出色.

今個星期 來了一個 year 2 (不過 佢大過我的) creative media 呀 chris做 summer int ..(helper)
好彩佢o係度幫手 ...好幫手 ...

今日食飯, 講返拍野.. 講起 The Apprentice ..
呀 James 笑的說 如果我係其中的一個 apprentice ..我好早會比人fired 左 =.= (暗語?)

唉..
唔理了 .... 做好D law ....
多謝呀天的 sms... 不過 精神真係 累到爆.

>>July 20, 2006 at 1:43:28 PM GMT+8


2006 年 7 月 14 日 星期五 【晴】

如果男孩子比不到幸福一個女孩子
那我寧願變作一個男孩子去給幸福一個可愛女孩

>>July 15, 2006 at 6:51:03 AM GMT+8


2006 年 7 月 14 日 星期五 【晴】

好開心呢.... 可以 msn o下
ar fai .... 你明唔明 咩野叫 pswd la ..
係唔比人知的...

今日中環幫個Wig hair cut ...
好開心 .... 開會大晒

可能太耐冇見過大家 ...
思鄉病發作 ...

被動
詞: 潘麗玉 曲: 伍佰

我可以很久不和你聯絡 任日子一天天這麼過
讓自己忙碌可以當作藉口 逃避想念的種種軟弱

我可以學會對你很冷漠 為何學不會將愛沒收
面對你是對我最大的折磨 這些年始終沒有對你說

愛你越久我越被動 只因你的愛居無定所
是你讓我的心慢慢退縮 退到你看不見的角落
愛你越久我越被動 只因我的愛不再為你揮霍
是我讓我的心失去自由 卻再也沒有勇氣放縱

【記事】

到底在逃避些什麼?
似乎一點都沒有改變,
而且越來越被動了。

失去聯絡的理由或藉口是什麼?
我想說出來也不會有人相信。

沒能想像自己如此般的脆弱,
連面對的勇氣都沒有,
就只會逃、逃、逃。

在掛斷電話瞬間的恍然,
久久無法回神。
而這只是其中一個例子。
是不是會害怕聽到任何消息?


http://www.oui-blog.com/reder/archives/005092.html

>>July 14, 2006 at 5:16:11 PM GMT+8


2006 年 7 月 12 日 星期三 【晴】

好累 ...

你都班彈散都冇用的
講極都冇講...

Add返大家了
But 話甘快我又唔記得lee個msn 的pswd了..

我成日唔記得野
Dicky 同呀James 已經 feel倒了 ....

lee份工真係好剌激...
日日都有好多野做 ...
冇日做的野係一樣的 .. (暫時)..
時間 日日都過得 超快 .....好快..
....盡在不言中 ...
好想同大家分享o下 ...
但日日都好累...
now 都in 公司 ...
不到 12:00 都收不到工
The apprentice 中......
我諗下月初上TV了 ~ ^^

生活很要命

>>July 13, 2006 at 2:52:13 PM GMT+8


2006 年 7 月 10 日 星期一 【晴】

今天是很好小數在家寫日記的日子

一直都唔記得 msn pswd
一直公司都冇install msn..
明天 開account add 返大家..
上星期 自己一個人
返左 4日大陸 ..
兩日私事 兩日公事
兩日深圳 兩日蛇口

今日返工 冇咩野做
舒服多了

今天仲 找倒一件合導演心的 props... 大mirror ...
好開心 ... 係 For The Apprentice 的 TVC 用的 ... ^^

葉健剛先生..生日到家陣.. 我昨天 sin 可以一齊見個面... 但係呢...
佢同我講話公司有女同事 送生日禮物比佢 .....
叻go(lego) wo ~
我到now都mei 送 ...
TVB 的好同學 ... 幫我挖條女出來..

>>July 10, 2006 at 4:47:04 PM GMT+8


2006 年 7 月 5 日 星期三 【晴】

=..="
PA 真細小小小
邊個都唔可以得罪...................................
唉..

>>July 6, 2006 at 2:47:51 PM GMT+8


2006 年 7 月 5 日 星期三 【晴】

It's good to question yourself before making decisions.
Make sure you have covered everything you can, and be very thorough.
This sometimes produces anxiety, which is natural,
but after a while your instincts will become sharper and you will deal with
decision making with more confidence.
Experience is what builds confidence,
but being thorough to begin with will alleviate a lot of your anxiety.

One way to deal with procrastination is to give yourself a deadline.
Then, if you find it isn't enough time, give yourself more time.
That way, you will keep the momentum moving forward, while avoiding rash decisions.

睇 apprentice 睇到傻...

>>July 6, 2006 at 4:11:22 AM GMT+8


<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

 


有一天 到世界末日那時候 沒有燈 沒有光 沒有你在身旁 沒電話 沒有美衣裳 我不怕 http://www.mutualworkshop.com/

廣告

讀者留言

路人留言   |

好耐冇上o黎你個diary la
>>January 1, 2009 at 8:05:31 AM GMT+8

邊個黎?
>>May 5, 2008 at 2:12:31 PM GMT+8

得行咪入大嶼山放&#21523;
>>April 5, 2008 at 2:26:13 AM GMT+8

oh my dear fd! a
>>March 11, 2008 at 10:23:38 AM GMT+8

會讀返書ma?
>>March 5, 2008 at 3:52:50 PM GMT+8

你咁忙,都知道那件事...
>>January 8, 2008 at 6:02:28 AM GMT+8

Wish you have a
>>January 1, 2008 at 5:48:44 AM GMT+8

新年快樂!!!!
>>December 31, 2007 at 4:12:06 PM GMT+8

I arrange for u.
>>December 19, 2007 at 3:06:09 PM GMT+8

Hey wing <br> <
>>December 13, 2007 at 1:43:26 PM GMT+8

對 <br>一點點自私是一定要的
>>October 2, 2007 at 4:31:03 PM GMT+8

為什麼人人都自私
>>October 1, 2007 at 12:37:03 PM GMT+8

Hi, why you so u
>>September 22, 2007 at 6:01:28 AM GMT+8

As you said here
>>September 16, 2007 at 3:18:13 AM GMT+8

原來我提早左一個月講ar~~:P
>>September 15, 2007 at 7:38:36 PM GMT+8

阿WING不是9月生日的...
>>September 14, 2007 at 6:02:10 PM GMT+8

生日快樂ar~~ wing wi
>>September 9, 2007 at 1:03:37 PM GMT+8

wing ~~ <br>對,返工
>>September 8, 2007 at 3:10:34 PM GMT+8

提早幾日同你講.. <br>生日
>>September 6, 2007 at 12:57:47 PM GMT+8

who is 592? why
>>September 5, 2007 at 11:36:03 AM GMT+8

Wing, <br>我resi
>>September 4, 2007 at 6:56:21 PM GMT+8

又來看你日記了....... <
>>August 1, 2007 at 5:45:57 PM GMT+8

我真係覺得你太攪笑!
>>July 18, 2007 at 3:49:16 AM GMT+8

廣告行都幾開心,可以係電視睇番自
>>July 16, 2007 at 11:29:32 PM GMT+8

入黎消暑一下 <br>好耐冇見.
>>July 16, 2007 at 12:17:20 PM GMT+8

wing wing <br>好掛
>>July 7, 2007 at 4:25:08 PM GMT+8

喂~大姐WING! <br>好耐
>>May 23, 2007 at 6:07:42 PM GMT+8

好似好耐冇上o黎la~~ 唔知大
>>May 21, 2007 at 4:35:49 PM GMT+8

我回來就找你啦, 我不像佳ma.
>>April 15, 2007 at 8:18:19 PM GMT+8

Miss u too la~~
>>March 6, 2007 at 3:02:43 PM GMT+8

Wing Wing... <b
>>March 5, 2007 at 4:27:59 PM GMT+8

對不起,路過的。我其實想找一個朋
>>February 8, 2007 at 7:16:49 AM GMT+8

hahaha~~~~我想問~咁你
>>January 29, 2007 at 3:52:40 PM GMT+8

Why Me? <br>緊係初頭
>>January 28, 2007 at 5:05:29 PM GMT+8

=.=雖然我間唔中都入黎睇下,唔
>>January 22, 2007 at 3:17:55 PM GMT+8

Wyne, wing wing
>>January 21, 2007 at 6:14:22 PM GMT+8

大姐WING你講野仲係咁難明o既
>>January 20, 2007 at 4:54:42 AM GMT+8

Wing~好掛住你,你好嘛?
>>December 12, 2006 at 5:58:29 PM GMT+8

路過的...首歌好好聽
>>November 18, 2006 at 2:41:35 PM GMT+8

o岩o岩睇完條片,個男女主角都好
>>November 17, 2006 at 5:57:56 AM GMT+8

下次有好野記得益我!=]
>>November 13, 2006 at 4:18:56 PM GMT+8

正日..
>>October 25, 2006 at 5:11:31 AM GMT+8

我路人黎架咋...咁岩路經此地.
>>October 24, 2006 at 3:38:48 AM GMT+8

傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜
>>October 12, 2006 at 12:36:46 AM GMT+8

咪話我唔&#22175;睇下妳&
>>September 30, 2006 at 7:23:11 AM GMT+8

Hi Wing, <br> <b
>>September 4, 2006 at 8:55:58 AM GMT+8

四哥一路都受女仔歡迎架啦!! <
>>August 17, 2006 at 4:29:53 PM GMT+8

...唔見電話?= = <br>
>>August 12, 2006 at 2:01:30 PM GMT+8

又...又..又...唔見拿..
>>August 10, 2006 at 1:42:01 PM GMT+8

不如你用買條手機繩掛在頸 <br
>>August 10, 2006 at 7:31:01 AM GMT+8

人氣: 66384

Design & Scripting by ShowHappy.Net