|
2006 年 10 月 3 日 星期二 【晴】
哈....
看到第一個"同事"的物體 留言...
唔知點解我覺得佢留左個言就唔會再上泥呢度...
(呢度寫D野無聊到極 haa..唔arm 文人睇..)
製作助理:
你好似有D野唔記得Email比我wo ~~~
你另我回想起拍野的日子..
我記得有人問我 究景第日想做咩..
我答倒了 ~
跟shoot的日子, 我想做 "創作總監" ~~~
因為 當我地 朝6晚4 的時候..
創作總監 原來可以 日日 晏4晚6...
話說第一日o係 hotel.. 我都係食Tea的時候 sin見你 浦頭..
快中秋節了,
祝大家... 發達 ~~~
好掛住 IVE 的 miss, 呀sir ...
會讀 UCE 的同學仔..
你地 幫我 問候下佢地 la ~~~~
睇o下 Naveen 有冇肥到, Kaman 個 頭有冇...多左D白頭髮... 睇o下 Terence W 有冇剪頭髮 ..
睇o下 殺連那 有冇 ... Terence Y又有冇 ....
不過 真係 要多謝 Terence Y ... 好想多謝佢好耐了 ....
累, 訓了 ~
P.S. 呀扁下台 呀扁下台 ~~~~
>>October 4, 2006 at 4:23:15 PM GMT+8
2006 年 9 月 28 日 星期四 【晴】
HELLO EVERYBODY ~~~~~
I LOVE HK ~
I LOVE MY FRIENDSSSSSS ~~~~ (KISSS X 10 )
我好掛住 香港的朋友仔...
亦都有D唔 捨得 廣州的呀情 (服指) 同佢助手..
雖然去了短短五日的工作.... 但一班crew 日以繼夜一起工作 ...
就像上了去工作了 半個月似的 ... 感慨良多..有喜亦有悲.
上去 第二日 同 第六日最 "他條"
第一日 一早 6.00 在返公司 再上廣州 做到 晚四 到東莞..
多得 廣州的 制片 晚上一點幾 帶我們上東莞 ... 真的很很很 感激佢...
因佢夜晚 3:30 送了我們去東莞.. 返回廣州 我諗都5:00 多 ... 之後 又好早要做 production 的野...
第一日 fit左 好多人... 第二日only fit 華仔, 舒服~
第三日就 金啦 ...
一早 6:00集合 .... 拍到夜晚 3:30... 返 hotel洗完涼 都 晚上4.00 多 ..
第四日 又要 6.00 集合 ... 又拍到 三點幾 落床 ... (一早我的三魂都慢左半拍了)
第五日又 7.00集合 ... 拍到 夜晚 7.12分 ... 12.00 hair cut 完就訓, 今日返來.
感覺 就好似 跑十公里甘, i means 十公里比賽中,最 辛苦係跑到 2.5公里 的時候,
過了 這個關口, 3 公里之後 就會很順暢...
(第二日拍野 就係 lee個關口了, 第三日就好好多了 ..)
廣州的 production crew 仲 辛苦 過我地.... 因佢地仲訓小我地一日...
甘大個女都未試過 唔捨得一個人...
今次 拍完條片, 竟然 會唔捨得人..
一起工作 三, 五日... 好似大家 識了 半個月似的.....大家話走就散, 繼續食飯...
其實 好想同大家 分享多D 我o係 三正 幾日來 觸動心靈的 體驗..
但 要寫出我這樣第一次外地工作的 體驗,
我諗我寫 成板 都唔夠大家 親身去 體驗來得實在.
>>September 29, 2006 at 4:09:25 PM GMT+8
2006 年 9 月 21 日 星期四 【晴】
各位..
要同大家暫別一個星期了,...
星期日出發上東莞工作.. 星期四OR五返..
我自己做o個份Rundown.. 我一路打都一路驚驚.....
之前一日走三日景都已經好想死..
今次有兩日都要各走6,7 個景 ..
上星期忙 所以 冇打日記..
有兩晚2.30am sin收工, 一日朝早7.00 sin收工.....
我.........
希望 未來幾天的工作都順順利利....
順順利利........
之前接的Job都係D model公司的 Talent ..
估不到出來工作以來(除學校) ,
第一次有機會一齊 合作的藝人是 任達華, 還會一起工作三天...
都算第一次同名人合作..Haa..
這是我的第一份工作..
做了這份工作後, 有了不少第一次.... 呵呵...
下星期 唔知仲有冇命返來..
星期五唔見我..
希望我的好朋友會上來東莞幫我收C啦..
>>September 22, 2006 at 1:13:37 PM GMT+8
2006 年 9 月 15 日 星期五 【晴】
今日又單拖去了東莞..
8.00 起身, 10:30 o係皇崗去東莞. 1:00 o係香港..
其實 我係咪 可有可無呢..
自從我來了工作,
公司的生意真係大大下降..
呀頭說 呀Jan 是招財猫, James就要我dim 天燈..
好想唱K..
>>September 16, 2006 at 2:14:49 PM GMT+8
2006 年 9 月 14 日 星期四 【晴】
有時睇 羅捷 日記都有同感..
我地班好似得我同 佢係做PA..
昨天 呀蕉 話呀菲做TVB PA一定辛苦 過我..
我真係一D都認同唔倒..
呀蕉.. 你知我做左D咩野咩 ~~~~~~?????
我夠辛苦落 ...... ~~
不過 我信羅捷 辛苦 過我..
我諗大家都覺得 羅捷 做得倒..信佢dim
但我就好似 危危乎甘...
我知羅捷 dim..
但我都會 努力..
記得有人 5月o個時 一知道廣告公司請我做PA..
就講笑甘問我 諗著返幾多"日"工....
我返左4個月.
唔知係咪大家都覺得 我冇記性唔崖得..
但羅捷 做倒, 我都想做倒.
可能有些人會小看PA, 覺得 PA 唔難做..
但 PA一定不會 易過做 後期 AND...CEO (Checking Email Officer)....~~
呀蕉, 生日快樂.
>>September 15, 2006 at 8:59:37 AM GMT+8
2006 年 9 月 12 日 星期二 【晴】
拍完 AIG 後..現在 做緊後期..
月尾 又要上 東莞 三正酒店 三日了 ~
平時 拍野 就好似 去小學旅行..
今次係 第一次去 Camp~
不過 都幾 緊張刺激 and 累的..
三日拍 一條 8 mins 的 Doc..
仲得返兩個星期 prepare..
lee 兩個星期 一定做前期做死.. 驚驚..
希望 o個三日 順順利利啦...
公司 的 website 成日有問題..
Dicky 說要找人 睇住佢..
我就找了 mei娟..
唔該晒 la.. Haaa..
>>September 13, 2006 at 5:52:52 AM GMT+8
2006 年 9 月 10 日 星期日 【晴】
i win 生日快樂
呀蕉 也預祝生日快樂
她們就好la, 一起工作.
星期日好難得 我同葉健剛都放假,
兩個約左5.00 多一齊出街..
點知 短短3個多鐘內 遇到4個 熟人.. (ho say, Danny, 呀long, 剛TVB friend)
心諗, 唔係掛..
甘小同 葉健剛出街,
都一出就撞倒四個人.. Haa..
lee 個星期 又將會好忙了~~ ^^
>>September 11, 2006 at 9:37:40 AM GMT+8
2006 年 9 月 5 日 星期二 【晴】
To on on,
放心, 葉健剛o係我身邊非常之幸福.
我地有時都提起過你,
從他口中,我都感覺到你是一個好女仔.
你過去對他好,或現在繼續對他好,
對他好的, 我都覺得她是好的. ^^
喜歡一個人, 能成為情侶真多難呢,
好多時, 可以這樣成為好朋友也是一件很好很值得珍惜的事.
你也要珍惜.
可以的話 多些上來啊, 我人氣可以多些, 你也可以知道多些他的近況. ^^
戀人未滿
***********************************************************************
這可能是 葉健剛的福氣呢~
我以前拍過兩次拖 都冇聯絡,
我都好明白 同我拍完拖 o個種... #@$...
"打後o個三世 都唔想 碰倒我 o個種心情~ Haaa "
星期五 拍野了, 有得拍野都係開心D的 ~~ Haa
好彩 arm arm 唔舒服的日子 過了,
如果唔係, 找陳馮富珍 都補唔返....
>>September 5, 2006 at 5:10:01 PM GMT+8
2006 年 9 月 1 日 星期五 【晴】
嘩, 又一個星期了
為了準備 迎接 下星期的 體力勞動 大挑戰,
我決定 星期日運動多D.. 又去o下swim sin.
其實 我想去 跑步的..
但我驚 甘耐冇跑, 一陣一跑就腳仔軟 就冇人可憐啦..
下個星期 就唔會好似lee 兩日甘得閒了..
一號 "介"備 ~ Haaa..
我要努力, 我要向上~~
我想 唱K..
http://discuss.com.hk/viewthread.php?tid=2213625&extra=page%3D1
想同做係兩回事la..要點做?
如果 PA 上的話..first 應該係
要崖得,懂人際關係和人溝通,懂燒野食(我lee間 ), BBQ prepare o下D食物, 懂家居小常識,buyo下午茶... Haaaa...
http://discuss.com.hk/viewthread.php?tid=2214251&extra=page%3D1
宜家就唔知, 遲D就應該有個叫 wingwing.... Kaaaakaaaa..
>>September 2, 2006 at 3:53:51 AM GMT+8
2006 年 8 月 30 日 星期三 【晴】
在這間公司 工作了 3個月了
姐係呢, D人所謂的 “過左Probation”,
話甘快又三個月.
另我諗起十月懷胎,
工作和十月懷胎好似冇咩關連
但如果 我有左 三個月
`甘姐係 再等多7個月 就有個B 出世
如果 是十月懷胎, 我相信那一年, 和打後的幾年都會過得很快.
公司裹的人都說我想等嫁似的.
但E我睇..
我就覺得 公司的人 “數口” 都好好似的.
兩個老闆唔洗講…
之後 我呀頭.. “制片” 就更加唔洗講…
(唔係讀我lee行的朋友, 等我解釋一o下`啦, 制片 係出去同客 同4A公司 講數的.)
會計小姐呢, 我唔洗形容 大家都知la ma.
他們 全部都係出去 講數的..
所以呢….
要 呃佢地 $$, 真係難過呃葉健剛買保險.
有時我諗, 如果 我要失去 所有的朋友, 前途, 金錢, 去和葉健剛一齊,
我仲會唔會和他拍拖.
想到這裡, 心裡面都會流著淚水.
心情真的很複雜.
因為人係自私的.
我不應該 放棄一個 為男朋友而放棄我的朋友.
三個女孩.
每個也曾 為自己心愛的男仔 去放棄 過身邊的野, 朋友,親人,自尊…
我真的配服她們, 兩個也是我好朋友.
講笑的話, 係有異性冇人性.
但我真的發呆了, 我真的不知道可以再說些什麼.
要是 對朋友不必太 認真, 那我更沒可能有真心朋友..但現在好像,
我要是那麼 認真, 傷害的都是 自己的好朋友 和自己.
>>August 31, 2006 at 9:39:57 AM GMT+8
|
![]()
有一天 到世界末日那時候
沒有燈 沒有光 沒有你在身旁
沒電話 沒有美衣裳 我不怕
http://www.mutualworkshop.com/
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
好耐冇上o黎你個diary la
>>January 1, 2009 at 8:05:31 AM GMT+8
邊個黎?
>>May 5, 2008 at 2:12:31 PM GMT+8
得行咪入大嶼山放吓
>>April 5, 2008 at 2:26:13 AM GMT+8
oh my dear fd! a
>>March 11, 2008 at 10:23:38 AM GMT+8
會讀返書ma?
>>March 5, 2008 at 3:52:50 PM GMT+8
你咁忙,都知道那件事...
>>January 8, 2008 at 6:02:28 AM GMT+8
Wish you have a
>>January 1, 2008 at 5:48:44 AM GMT+8
新年快樂!!!!
>>December 31, 2007 at 4:12:06 PM GMT+8
I arrange for u.
>>December 19, 2007 at 3:06:09 PM GMT+8
Hey wing
<br>
<
>>December 13, 2007 at 1:43:26 PM GMT+8
對
<br>一點點自私是一定要的
>>October 2, 2007 at 4:31:03 PM GMT+8
為什麼人人都自私
>>October 1, 2007 at 12:37:03 PM GMT+8
Hi, why you so u
>>September 22, 2007 at 6:01:28 AM GMT+8
As you said here
>>September 16, 2007 at 3:18:13 AM GMT+8
原來我提早左一個月講ar~~:P
>>September 15, 2007 at 7:38:36 PM GMT+8
阿WING不是9月生日的...
>>September 14, 2007 at 6:02:10 PM GMT+8
生日快樂ar~~ wing wi
>>September 9, 2007 at 1:03:37 PM GMT+8
wing ~~
<br>對,返工
>>September 8, 2007 at 3:10:34 PM GMT+8
提早幾日同你講..
<br>生日
>>September 6, 2007 at 12:57:47 PM GMT+8
who is 592? why
>>September 5, 2007 at 11:36:03 AM GMT+8
Wing,
<br>我resi
>>September 4, 2007 at 6:56:21 PM GMT+8
又來看你日記了.......
<
>>August 1, 2007 at 5:45:57 PM GMT+8
我真係覺得你太攪笑!
>>July 18, 2007 at 3:49:16 AM GMT+8
廣告行都幾開心,可以係電視睇番自
>>July 16, 2007 at 11:29:32 PM GMT+8
入黎消暑一下
<br>好耐冇見.
>>July 16, 2007 at 12:17:20 PM GMT+8
wing wing
<br>好掛
>>July 7, 2007 at 4:25:08 PM GMT+8
喂~大姐WING!
<br>好耐
>>May 23, 2007 at 6:07:42 PM GMT+8
好似好耐冇上o黎la~~ 唔知大
>>May 21, 2007 at 4:35:49 PM GMT+8
我回來就找你啦, 我不像佳ma.
>>April 15, 2007 at 8:18:19 PM GMT+8
Miss u too la~~
>>March 6, 2007 at 3:02:43 PM GMT+8
Wing Wing...
<b
>>March 5, 2007 at 4:27:59 PM GMT+8
對不起,路過的。我其實想找一個朋
>>February 8, 2007 at 7:16:49 AM GMT+8
hahaha~~~~我想問~咁你
>>January 29, 2007 at 3:52:40 PM GMT+8
Why Me?
<br>緊係初頭
>>January 28, 2007 at 5:05:29 PM GMT+8
=.=雖然我間唔中都入黎睇下,唔
>>January 22, 2007 at 3:17:55 PM GMT+8
Wyne, wing wing
>>January 21, 2007 at 6:14:22 PM GMT+8
大姐WING你講野仲係咁難明o既
>>January 20, 2007 at 4:54:42 AM GMT+8
Wing~好掛住你,你好嘛?
>>December 12, 2006 at 5:58:29 PM GMT+8
路過的...首歌好好聽
>>November 18, 2006 at 2:41:35 PM GMT+8
o岩o岩睇完條片,個男女主角都好
>>November 17, 2006 at 5:57:56 AM GMT+8
下次有好野記得益我!=]
>>November 13, 2006 at 4:18:56 PM GMT+8
正日..
>>October 25, 2006 at 5:11:31 AM GMT+8
我路人黎架咋...咁岩路經此地.
>>October 24, 2006 at 3:38:48 AM GMT+8
傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜
>>October 12, 2006 at 12:36:46 AM GMT+8
咪話我唔嚟睇下妳&
>>September 30, 2006 at 7:23:11 AM GMT+8
Hi Wing,
<br>
<b
>>September 4, 2006 at 8:55:58 AM GMT+8
四哥一路都受女仔歡迎架啦!!
<
>>August 17, 2006 at 4:29:53 PM GMT+8
...唔見電話?= =
<br>
>>August 12, 2006 at 2:01:30 PM GMT+8
又...又..又...唔見拿..
>>August 10, 2006 at 1:42:01 PM GMT+8
不如你用買條手機繩掛在頸
<br
>>August 10, 2006 at 7:31:01 AM GMT+8
|
|