寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

Wingwingwing

日記

日記主簡介

<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

2009 年 8 月 5 日 星期三 【晴】

終於都PASSING OUT LA,
細細個成日都想响中環返工 ... 終於比我去倒LA (日日响 中環 行 BEAT )
去唔倒守水塘 .. 都守到個海傍 Y
NOW 响 海傍警署 PSU 3 ... 靜中帶旺
宜家响中環工作的 , 居住的, 過路的市民.. 都有返個保障啦 ..

>>August 5, 2009 at 5:10:38 PM GMT+8


2009 年 5 月 15 日 星期五 【晴】

HEELLO 各位
我都好耐冇上過泥, 冇玩過電腦啦
咁就响呢度過左19 週啦, 下星期升大線啦,
本來入泥淨係為搵真銀, 但做 Madam 好真係幾好, 試 左好多野, 玩左好多野.
呢幾個月都好多野發生左.
例如我中線做左班長, 一日就比人罰左寫 10000 字作文.. 罰左 羈好多個鐘 ..
o個 10000 字作文嚴格泥講我都係無辜 ... 都係D同學 or 前班長 的失誤 , 要罰埋我..
所以我做班長o個星期冇比人罰, 以上都係做完班長的o個星期比人罰,
但o個一萬字其實一d都難唔倒我 ~ hee, 因為本人文科出生, 而且吹水都唔差..
有d同學比人罰 6000 , 4000 等, 我作完再洗完澡 都見大家埋頭苦幹..

另外, 燒槍都好好玩, 下星期 已經玩 一秒一槍射暗燈了~
記得四個月前我都仲係雞手鴨腳 ... 仲要好驚槍聲, 手都震埋,情況另人膽心..
仲 比d Madam , ar sir black list 左我 ..
宜家我已經唔再係比人label o個個啦 ~
不過都唔係射得好好 ... 不過都中杷的... 放心, 我第日守o個區d 治安應該唔差的..

仲有玩游蠅啦... 幾層樓落地當初真係好驚 ..... 我勁畏高怕死 ...
平時响 Ocean Park D 機動遊戲我一定唔會玩 ... 為左 $ 16655 , 死都要游一次ga la ..
點知 又OK wo ..

仲有參加過 警隊的運動會啦 ..
我地 代表 "警察學院" 的, 我跑 4 x 100 m 第二棒 ... 本諗著 警隊d人體能咁勁, 都係自在參與 ..
點知 又比我地以第三名 殺入決賽 ~
Madam Chan & Madam Lo ( PT Madam ) 仲話: 85, 我見你跑得好快wo ! .. 其實 PT 我都唔差ga ..
只係平時PT 堂唔想虐待自己 ...

初賽我地都未盡全力 .. 到決賽 當然仲快啦 ~
那天 c head (78) 係第一棒的 ... 佢已經係第3個交棒比我了, 我就好有信心諗住自在必得..
事實上我都好怏跑過左隔離第3線 的隊員, 亦好近 第五線的 代表 ..
可惜我交棒比呀 SEA 89 時, 不幸跌棒 ... 我一汁返已經第4 了 .. 最後都追唔返 ... 得第4 ..

仲有今個星期 PT 堂出左山上面 "通山跑 " 玩野外定向 ... 同Bernice 一組勁好笑 ,
因為中途我地响山上 電線tower 上唔見左張check point 紙 , 返落point 6 找回 ... 浪費左 5 分約鐘..
而 我地亦以42 分21秒 緊次於第一名 ..

仲有係 試過 灣仔金 x 荊 升落旗 啦 ...仲有D 自由行同我地影相 ..
仲有要 當更啦 ...
下兩個星期 都要响學院當更 ...唔好以為 學院當更好安全 ..
佢地會 請D 戲子 比d case 我地處理.. 咩野都有 ...
要接D 家庭糾紛 , 入屋犯法 , 處理屍體 , 自殺 , 等等的案件
接call 都驚驚地`, 加上係响 放了學 當更到2300 ..
在現場如果唔熟法例就連 盜竊都拉唔倒啦 ...

仲有好多野發生... PT 响 中線JCR 有100 分啦 .. 7 項體能都第三 ..
同學 成日話我咁瘦點可能 咁大力 ... 佢地比我d 身形呃左啦~

>>June 27, 2009 at 9:36:10 AM GMT+8


2009 年 3 月 14 日 星期六 【晴】

Add 了三個同學的日記, 我都唔知點解佢地咁得閒..
大家可以;睇下佢地的日記..
了解下我地的生活
BERNICE 同JANDY 係入面幾FRIEND 的兩條大懶虫 .. 成日訓覺..

http://www.xanga.com/private/yourhome.aspx?user=bernicechoi" Bernice

http://www.xanga.com/SkAteR_JaNdy" Jandy

http://www.xanga.com/CHEAD_41" C Head

>>March 15, 2009 at 1:56:30 PM GMT+8


2009 年 1 月 4 日 星期日 【晴】

下星期的今天我就會開始學警的生活.
因為今個星期四 8號 有介紹會, 9:00 至 5:00 .
經其他學警建議下 .... 我地會星期三 一齊剪斷我地的 ..... 髮
我也有一絲絲一點點 放不低
之後就會以 "薯仔男" 示人 , 所以 唔想見人

有見及此, 上星期我就同了中學同學 食飯 ..
今個星期就同 幾位好友一聚..
冇計, 實"宰"錢可以買好多野. 最少 萬多元就可以買起我的自由, 我的髮膚, 我在警校的絕對服務從.
其實又算得係D咩 ..
大家有睇報都知, 香港地, 有個日做 20個鐘的養家男, 揸車 upup o下又死左 ..
o個 幾個鐘 多2-3 千蚊 都賣起左條命, 呢D 新聞多的是 ..

對上一次同了中學同學 食飯 已經係兩年前.
兩年完來已改變了很多 .. 很多同學 結左婚 生左仔 ..
之後 , 據我分析 ... 可能我中五的同學仔 好多都相對比較 細, 出來工作多年 .. 過的階段比我這些只畢業出來工作 兩年的人 .. 人生這階段行得快D ..
人生 20- 30 的過程轉變可能最大.

>>January 5, 2009 at 7:17:00 AM GMT+8


2008 年 12 月 24 日 星期三 【晴】

唔 .... 今次可能係我最後一次的長假期
遲左職的我 可能係最後一次享受我的長假期
之後係一份 長工 .. 好長的工作
之前Xmas Party 呀強 呀聰 問我做緊咩 .. 我都唔知點答
因為好可能我都崖唔住 .. 哈

考警察其實已係 5月的事 ..
(本來我入 9月班 .. 因身體檢查出問題 , 要我10月CHECK 多次 .. 先搞咁耐 ..
上年 遲左 mutual 之後 .. 誤打誤撞 ... 都算係 成世人都冇諗過自己會見呢份工 ...
入左都唔知好唔好彩
事關 雖然體能方面, 訓練返我應該冇問題 .. 話晒我都係中學的長跑好手...(呀 ... 中學的事)
但我真係唔係好想 hair cut and 晒黑 ..
呢兩樣都係女仔的大敵 ..一個又黑又短頭髮的中國女仔 ...
就算係 黎姿 朱玲玲 麥玲玲 李嘉欣 鐘嘉欣 .... 都會好似 賓賓咁 .. 可況 ... .. 我自己都驚..
我都唔算係歧視掛 .. 不過我唔想好似 賓賓咁

好似呀Sa 胡杏兒 面圓圓 都仲好D .... 我面長 .... 如果剪完似王力宏 就好啦 ^.^
不過 似賓賓的 tom boy 的機會就大好多啦 =..=
好多畢業的女學警都好似賓賓 ...
都唔明 保護市民的生命財產姐 ... 仲咩要女學警 剪超短2cm頭髮, 兩星期剪一次 .. 仲要勁嚴超短..
不過 返邊份工都係咁ga la .. "食得咩魚要低得渴" ...話就話工務員... "工"邊會有"筍"..

仲有 已經好耐冇讀書 ... 聽人講 入面Trainning D法律,政治社會學 ... 都係靠死背 ...
同會考中史冇咩分別 ..
記得中五會考最憎讀中史 ... 會考前 死背到得個"喊"字..

體能.. 長跑相信係我最有信心的一PART .. 哈 ..
佢的女學警考試.. 最少要 12分43秒 完成 2.4 KM ..
(我前排 o係運動場試過跑 .. 12分40秒 都完成左 .. 都未盡全力 .. hee .. 6km 10km 都未驚 .. )

不過, 朝朝5:30 跑步, 步操 .. 真係要享受埋呢幾日 ..
之後就 括出去 .. 剪呀 跑呀 罰呀 罰呀 背呀罰呀 .. 隨便啦
香港地邊有死錯人Y ..

各位 .. 我就係呢期學警啦 .. 我就係呢 30名女警的其中一位 ..
http://www.police.gov.hk/hkp-home/chinese/recruitment/latest.htm
2. 新 班 日 期
申 請 人 須 留 意 , 下 一 期 學 警 新 班 暫 定 於 二 零 零 九 年 一 月 十 二 日 開 始 , 預 計 會 取 錄 210 名 警 員 ( 包 括 180 名 男 警 及 30 名 女 警 ) ,
而 下 期 見 習 督 察 訓 練 課 程 則 暫 定 在 一 月 十 九 日 開 始 。 有 興 趣 投 考 警 隊 的 市 民 請 瀏 覽 警 察 招 募 網 頁 「 如 何 申 請 」 部 份 。

我有時.. 希望葉生真係知道我為佢而犧牲的野..
我話有時 ... 係因為我都知佢都會為我而犧牲 ..
兩個人相處 尤其我同葉健剛的世界真係好大分別 挑戰性真係大過上太空..

愛戀 喜歡一個人好累
想象  你輕輕摟我的肩
抓緊你的手 甜蜜無限

>>December 25, 2008 at 7:02:52 PM GMT+8


2008 年 11 月 8 日 星期六 【晴】

放手 放開所有 彼此更自由
放手 其實我絕非愛得不夠
放手 豁出所有 還有這個好友
已經足夠

>>November 8, 2008 at 6:25:33 PM GMT+8


2008 年 11 月 2 日 星期日 【晴】

14,708.00

>>November 3, 2008 at 5:41:15 AM GMT+8


2008 年 9 月 12 日 星期五 【晴】

近日, 有兩位朋友都做人地 伴娘
我都未做過 .. 莫非我D friend 嫁唔出 ...
佢地都話去 試裝 ... 過下癮..真好.

>>September 13, 2008 at 12:26:39 AM GMT+8


2008 年 8 月 22 日 星期五 【寒冷】

整整一個多月沒有寫日記
今個月忙完了, 到了去馬來西亞的日子 ..
26號就是了

今個月我嘗試了一份新工.. Legal Secretary .. (份工悶到 講你都唔信 .... )
當然如我所想 "免強冇幸福"
我唔鐘意個老板 個老板又唔鐘意我..
不過又有邊個會鐘意個老板.. 大家都係鐘意個老板D錢之ma
不過除左$之後 .. 今次我要的野
係為左我下一份工 ... 我想要D法律的小常識...同埋我最缺乏的 ... (做一個秘書要有的所有野 .. 我都覺得我係缺乏的 ... e.g. 整齊, 文書處理 ,整理文件技巧,..等等 .. 我都真係改善左 ..
不過o係 去旅行前 ... 一切都係要結束... ha
可以接觸下唔同的行業 我真係可以再開一D眼介 (不過都keep 住打錯字 .. ha)
律師事務所 同我本身o個行真係諗佢唔倒甘大分別..
如果我好似我老板 (律師先生) 甘多錢 ...
但人身有一半的時間 都要o係o個度..o個種耕耘的氣氛, 悶透的文字中 無跡無終的渡日過年 .... ..
最後台詞將會係 .... 最後的口供又會係 .... "人生工作就是這樣嗎?"
正如我之前的FORMAULA 一樣 ..未來的工作都是這樣...好奇怪, 呀佳講得對..
律師 ... 內心心處都是有份"眾人皆醉我獨醒" 的 "氣派".. 比其他老板可能再"強健完備"一點..
Anyway .... 都唔係長工 ....長工係少奶奶

下星期的馬來西亞之旅 ... 將道出了一對癡男怨女停留在追尋互相背影中的羅馬故事
睇下今次又有咩睇sin

>>August 22, 2008 at 6:31:21 PM GMT+8


2008 年 7 月 27 日 星期日 【晴】

今日睇報紙, 原來有一樣野叫 夜 食 症..

患 者 共 同 病 徵 包 括 朝 早 或 者 晏 晝 無 胃 口 ,
但 到 黃 昏 或 者 上 床 之 後 先 開 始 想 食 , 夜 晚 呢 段 時 期 至 狂 食 ,
吸 收 熱 量 可 以 佔 全 日 一 半 , 甚 至 更 多 , 由 於 食 飽 就 , 熱 量 儲 存 身 體 ......

我成日都好肚餓 ... 夜晚食完飯好快又肚餓 ... 宜家都有D..餓...

http://appledaily.atnext.com/template/apple/art_main.cfm?iss_id=20080727&sec_id=4104&subsec_id=3626368&art_id=11397394&cat_id=10842959

>>July 27, 2008 at 5:42:51 PM GMT+8


<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

 


有一天 到世界末日那時候 沒有燈 沒有光 沒有你在身旁 沒電話 沒有美衣裳 我不怕 http://www.mutualworkshop.com/

廣告

讀者留言

路人留言   |

好耐冇上o黎你個diary la
>>January 1, 2009 at 8:05:31 AM GMT+8

邊個黎?
>>May 5, 2008 at 2:12:31 PM GMT+8

得行咪入大嶼山放&#21523;
>>April 5, 2008 at 2:26:13 AM GMT+8

oh my dear fd! a
>>March 11, 2008 at 10:23:38 AM GMT+8

會讀返書ma?
>>March 5, 2008 at 3:52:50 PM GMT+8

你咁忙,都知道那件事...
>>January 8, 2008 at 6:02:28 AM GMT+8

Wish you have a
>>January 1, 2008 at 5:48:44 AM GMT+8

新年快樂!!!!
>>December 31, 2007 at 4:12:06 PM GMT+8

I arrange for u.
>>December 19, 2007 at 3:06:09 PM GMT+8

Hey wing <br> <
>>December 13, 2007 at 1:43:26 PM GMT+8

對 <br>一點點自私是一定要的
>>October 2, 2007 at 4:31:03 PM GMT+8

為什麼人人都自私
>>October 1, 2007 at 12:37:03 PM GMT+8

Hi, why you so u
>>September 22, 2007 at 6:01:28 AM GMT+8

As you said here
>>September 16, 2007 at 3:18:13 AM GMT+8

原來我提早左一個月講ar~~:P
>>September 15, 2007 at 7:38:36 PM GMT+8

阿WING不是9月生日的...
>>September 14, 2007 at 6:02:10 PM GMT+8

生日快樂ar~~ wing wi
>>September 9, 2007 at 1:03:37 PM GMT+8

wing ~~ <br>對,返工
>>September 8, 2007 at 3:10:34 PM GMT+8

提早幾日同你講.. <br>生日
>>September 6, 2007 at 12:57:47 PM GMT+8

who is 592? why
>>September 5, 2007 at 11:36:03 AM GMT+8

Wing, <br>我resi
>>September 4, 2007 at 6:56:21 PM GMT+8

又來看你日記了....... <
>>August 1, 2007 at 5:45:57 PM GMT+8

我真係覺得你太攪笑!
>>July 18, 2007 at 3:49:16 AM GMT+8

廣告行都幾開心,可以係電視睇番自
>>July 16, 2007 at 11:29:32 PM GMT+8

入黎消暑一下 <br>好耐冇見.
>>July 16, 2007 at 12:17:20 PM GMT+8

wing wing <br>好掛
>>July 7, 2007 at 4:25:08 PM GMT+8

喂~大姐WING! <br>好耐
>>May 23, 2007 at 6:07:42 PM GMT+8

好似好耐冇上o黎la~~ 唔知大
>>May 21, 2007 at 4:35:49 PM GMT+8

我回來就找你啦, 我不像佳ma.
>>April 15, 2007 at 8:18:19 PM GMT+8

Miss u too la~~
>>March 6, 2007 at 3:02:43 PM GMT+8

Wing Wing... <b
>>March 5, 2007 at 4:27:59 PM GMT+8

對不起,路過的。我其實想找一個朋
>>February 8, 2007 at 7:16:49 AM GMT+8

hahaha~~~~我想問~咁你
>>January 29, 2007 at 3:52:40 PM GMT+8

Why Me? <br>緊係初頭
>>January 28, 2007 at 5:05:29 PM GMT+8

=.=雖然我間唔中都入黎睇下,唔
>>January 22, 2007 at 3:17:55 PM GMT+8

Wyne, wing wing
>>January 21, 2007 at 6:14:22 PM GMT+8

大姐WING你講野仲係咁難明o既
>>January 20, 2007 at 4:54:42 AM GMT+8

Wing~好掛住你,你好嘛?
>>December 12, 2006 at 5:58:29 PM GMT+8

路過的...首歌好好聽
>>November 18, 2006 at 2:41:35 PM GMT+8

o岩o岩睇完條片,個男女主角都好
>>November 17, 2006 at 5:57:56 AM GMT+8

下次有好野記得益我!=]
>>November 13, 2006 at 4:18:56 PM GMT+8

正日..
>>October 25, 2006 at 5:11:31 AM GMT+8

我路人黎架咋...咁岩路經此地.
>>October 24, 2006 at 3:38:48 AM GMT+8

傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜傻瓜
>>October 12, 2006 at 12:36:46 AM GMT+8

咪話我唔&#22175;睇下妳&
>>September 30, 2006 at 7:23:11 AM GMT+8

Hi Wing, <br> <b
>>September 4, 2006 at 8:55:58 AM GMT+8

四哥一路都受女仔歡迎架啦!! <
>>August 17, 2006 at 4:29:53 PM GMT+8

...唔見電話?= = <br>
>>August 12, 2006 at 2:01:30 PM GMT+8

又...又..又...唔見拿..
>>August 10, 2006 at 1:42:01 PM GMT+8

不如你用買條手機繩掛在頸 <br
>>August 10, 2006 at 7:31:01 AM GMT+8

人氣: 66385

Design & Scripting by ShowHappy.Net