|
2005 年 1 月 13 日 星期四 【晴】
聽日15號啦...
終於15號啦...
就黎15號啦...
快d 15號啦!!!!!
尋日..今日...聽日!!!!
連出三日都唔止...
星期三我出過去嫁啦=口=""""
喊死囉...
仲要出去都唔知為乜喎!!!!
都痴線嫁!!
呢幾日都唔知做過d乜..
都唔係既..為左惠...做左唔少野..
等待星期三呀~^//^
大事:又見q班人=口=""
>>January 14, 2005 at 3:00:12 PM GMT+8
2005 年 1 月 13 日 星期四 【晴】
聽日15號啦...
終於15號啦...
就黎15號啦...
快d 15號啦!!!!!
尋日..今日...聽日!!!!
連出三日都唔止...
星期三我出過去嫁啦=口=""""
喊死囉...
仲要出去都唔知為乜喎!!!!
都痴線嫁!!
呢幾日都唔知做過d乜..
都唔係既..為左惠...做左唔少野..
等待星期三呀~^//^
大事:又見q班人=口=""
>>January 14, 2005 at 2:59:41 PM GMT+8
2005 年 1 月 11 日 星期二 【晴】
..好耐無上黎..
呢排又係咁...
排排都係咁嫁啦= =""..
都唔係既..
星期一睇左個hunter..
好正..
嗌到痴左XDD"""
歌又好聽喎!!!>V<
無乜大事........
>>January 12, 2005 at 8:39:43 AM GMT+8
2005 年 1 月 6 日 星期四 【晴】
現時為早上九點零一分未夠半分鐘!!!
原本想聽最後一次風之歌時...
佢......出......現.......呀.......
↑
(某博士:其實地球
是.......平.......的!!)
>>January 7, 2005 at 1:03:43 AM GMT+8
2005 年 1 月 6 日 星期四 【晴】
應承佢地..但依家都未睇XDDDDDDDDDDDD
差唔多嫁啦XDDD""
呢兩日..."停電"..無乜用電腦..
星期三係買左餅...
但...睇晒啦又...
一晚..
所以話睇百三蚊既碟係好易既事XDDDDDDDD
星期四落左去買卡&漫畫..
買左先知...整乜鬼成本都係講小提琴嫁!!!!!
妹o個本都係咁上下...
全部分屍XDDDDDDDDDDDDDDDDD
下次我一定要買一或五!!!!
卡方面都係咁上下..無乜進展...
返到屋企睇左陣...之後就zzz...
到一點起左身...原因....= =""(唔好乜都問我!!!!!!!!!!)
之後點幾..諗住出廳...
起!!部電腦用得啦!><""
妹仲用緊添!!><(喂喂...一點半都黎緊..你聽日唔駛返學麼??)
之後就上網..幫佢地搵cosplay相..= =""....................................
搞到依家...
報告完畢!
大事...前兩日夢見q班既人...sikamaru...咁上下= =""幹什麼..唔好問我..= =""....
最無奈係...發夢都想買既杯杯比人買左!!!(真係發過買到嫁!!!= ="")
>>January 6, 2005 at 9:10:51 PM GMT+8
2005 年 1 月 3 日 星期一 【晴】
今日一大事...睇柯南睇左成個凌晨XDDDD
>>January 3, 2005 at 10:11:01 PM GMT+8
2005 年 1 月 2 日 星期日 【晴】
今日凌晨起左身...= ="""...
原因.......= =""
之後就無z過....
咁無野睇..就睇miss既錄影帶...
不過...真係好悶.....= ="""...
睇左未夠一餅...就無睇= =""...
之後又睇返na...
睇左佢修練o個幾集...
算係好睇既~=V=""..
去到五點幾就z...當然z唔到啦!!><""
咁出左廳食左個面..睇左集最遊...
就入房再z...
一直到依家咁上下...醒過n次...=口=""..
算吧啦= ="..我就係咁易醒嫁啦XDDD"""..
今日一大(大大大大x n)事...夢見唔少人...temari兩姐弟...(曾經何時見過ga..)仲有...好似係少爺既人..唔記得= ="""
開心爆XDD
>>January 3, 2005 at 12:33:18 PM GMT+8
2004 年 12 月 31 日 星期五 【晴】
尋日..= ="""
又研究..
上去日網睇添=口=""
不過都係唔肯定o岩唔o岩...
算啦= =""上住先啦= =""..
反而又無乜野喎...而且都無大事...
至於今日...如你所見...
依家先起身搞電腦...
大事仲未有住...唔太肯定會唔會追加...
>>January 1, 2005 at 11:02:53 AM GMT+8
2004 年 12 月 30 日 星期四 【晴】
今日一大事..
信和又關門呀!!!
至於尋日既大事..
係..."我又無$啦!!!"
呢排淨係顧q...
咁真係好睇嘛~~^^
不過七海始終係最正嫁!!!!!
>>December 30, 2004 at 5:31:16 PM GMT+8
2004 年 12 月 27 日 星期一 【晴】
今日一大事!!!!!!
早上九點廿六分...
諗住聽歌培養睡意時...
點知ban大哥出現!!!!
>>December 28, 2004 at 1:27:28 AM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
我是仙境防禦的斌哥,特來留個言。
>>October 19, 2008 at 10:41:07 AM GMT+8
della佢地30日都有去漫節,
>>August 1, 2005 at 3:56:05 AM GMT+8
翠=v=
>>June 7, 2005 at 5:13:44 AM GMT+8
我打錯字~哈哈~~
>>November 24, 2004 at 10:04:20 AM GMT+8
你想咩堂呀@@?
>>November 22, 2004 at 11:32:00 AM GMT+8
=陳呂重德=無天理,無左去旅行日
>>November 2, 2004 at 1:53:34 PM GMT+8
生日@@?
<br>係既話~
<
>>October 30, 2004 at 1:40:56 PM GMT+8
點解呀柯南兄變左哈利波特-.-"
>>October 11, 2004 at 11:43:05 AM GMT+8
我尋日去會場,你唔去=.=""
>>August 2, 2004 at 7:12:56 AM GMT+8
個日記早幾日黎唔到= ="
>>July 19, 2004 at 6:30:04 AM GMT+8
http://cgi.educi
>>April 24, 2004 at 6:43:04 AM GMT+8
我好想去你畫板留言--"
<br
>>April 12, 2004 at 5:39:29 AM GMT+8
你放左好多野係電腦度咩?
<br
>>March 27, 2004 at 10:40:11 AM GMT+8
無左多啦a夢睇呀><"
<br>
>>March 16, 2004 at 2:06:02 PM GMT+8
哈哈~
<br>你知我係冰個架啦
>>March 13, 2004 at 5:55:55 AM GMT+8
心情好差...講完...
>>September 27, 2003 at 5:42:36 PM GMT+8
8月12日的日記
<br>
<b
>>August 12, 2003 at 7:31:30 AM GMT+8
8月9日的日記
<br>好hap
>>August 10, 2003 at 2:32:27 AM GMT+8
................
>>August 7, 2003 at 2:10:20 AM GMT+8
呀...我睇到喇...好似係個日
>>June 18, 2003 at 2:54:54 PM GMT+8
咦咦??妳delete晒d日記咩
>>June 18, 2003 at 2:51:48 PM GMT+8
又頂妳吾順....
<br>喂喂
>>June 14, 2003 at 5:36:13 PM GMT+8
哈哈....行到...bb呀~!
>>June 13, 2003 at 3:26:32 PM GMT+8
今日既留言.........
<
>>June 12, 2003 at 1:56:15 PM GMT+8
哇.....頂妳吾順....=
>>June 6, 2003 at 12:08:05 PM GMT+8
吾知妳有冇興趣玩"交換日記"呢?
>>June 5, 2003 at 9:57:39 AM GMT+8
呀呀~~我黎左喇~~^0^
<b
>>June 2, 2003 at 2:26:02 PM GMT+8
|
|