|
2005 年 5 月 5 日 星期四 【晴】
我既電腦哦~~~~~~~~~~~~~~~
終於有一部我既電腦啦~~~~
心痛咁剷晒d野...
唔緊啦...
總之依家我可以唔出廳啦XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
呢兩日又睇返吸血鬼囉...
第一本...只睇左打狼記....
第二本嘛....睇左超級吸血鬼多拉克拉....
第三本嘛....全部睇晒....
第四本就...睇左狂想...少少料理教室....
第五仲睇緊...不過都睇完好鄰居...
第六將會睇....第七...無左佢既存在XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD"""
奇異國嘛...睇下響邊先....
第八本...睇左泉水....睇完六同七就睇埋肖像.....
呼~好high~...(咁串??)
可惜佢無動畫之類啦..
如果唔係一定會發夢...
不過我就話啦...
點解個吸自鬼既封面次次唔同既??
頭五期都仲係有紅色...
第六開始就...= =""...
算啦.......好長既日記(?)...
大事嘛......無乜....咪有電腦用囉..
>>May 6, 2005 at 9:32:46 AM GMT+8
2005 年 4 月 30 日 星期六 【晴】
呢幾日...又係無乜點搞電腦...
房o個部到左唔剷唔得..
但....無奈...因為...無碟...
姐同dad都有問人借..
但都借唔到...
唔開心囉...= =""..
點好呀~~??@口@""
cd...錄左md..
但...md.就好似唔太得囉...
隻碟好唔掂...
又未買喎= =""..
算吧啦= ="
>>April 30, 2005 at 11:57:39 PM GMT+8
2005 年 4 月 27 日 星期三 【晴】
10:44.55...終於搵到搵左n耐既既bgm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(大心中)
>>April 28, 2005 at 2:46:16 AM GMT+8
2005 年 4 月 23 日 星期六 【晴】
呀~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
有啦!!!!!!!!!!!!!!到手啦~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
心情後補...
>>April 24, 2005 at 1:26:41 PM GMT+8
2005 年 4 月 21 日 星期四 【晴】
今個凌晨...
一直睇少爺~V~
正到飛起囉..
雖然都只係o個幾集...
但..我真係又忘記左我鐘意佢時既心情啦...
我會...呢幾日內搵返...
因為...依家..呢時呢刻...
我最愛既...係佢!!
大事...族長大人返來囉~...
就係咁...無買kero的說= =""...
仲有係尋日zz好似見到朱雀啦..
>>April 21, 2005 at 10:20:45 PM GMT+8
2005 年 4 月 18 日 星期一 【晴】
星期一呢日..為不思日??="=
>>April 18, 2005 at 5:36:56 PM GMT+8
2005 年 4 月 17 日 星期日 【晴】
生日快樂!!!@@
>>April 18, 2005 at 2:58:50 PM GMT+8
2005 年 4 月 16 日 星期六 【晴】
浮上~
尋日seki san特賣日..
今日haru特賣日..= =""
由尋日down ova..
今日早早的起身...
之後睇ova...順便(?)down埋tv版..
之後嘛= =""...haru到達..吧..
一定唔到兩個月就54啦= =...
大事嘛...54終於出黎啦XDDDDD
但.....><我唔信係講giro嫁!!
所以....唔好咁啦您...doro..擔心的說哦~>0<
>>April 17, 2005 at 2:21:34 PM GMT+8
2005 年 4 月 15 日 星期五 【晴】
今日又出左去囉~~
因為好耐無出囉~~
呢幾日好開心咁等呢日...
出到去..^~^
買左少少野咁啦>~<
設定啦..卡啦..襟章仔...kero雜誌+襟章仔(超o個隻=口=")..
最大收獲當然係inusama既手巾仔@/////////////////////////////////////////////////@
對上一次係卡簿仔..今次係...
開心到..
不過今日係seki特show日..
睇完妹既見面會...又down左個...(又見到您啦..kusan...)
所以嘛~= =""
大事啦~~~~~~~又搵到見面會degozaru!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
唔記得..
今日出去食野時妹睇到"泉水"..以為永泉=口=""..
點知我一睇...吸血鬼呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!@口@
出左第八本啦!!!!!!!!!!!!!happy到呀>////////////////////<
第一個故事好多教主呀!!!><
第二個未睇^^""
>>April 16, 2005 at 3:16:21 PM GMT+8
2005 年 4 月 12 日 星期二 【晴】
PAPPIーー\>▽</
電腦終於返到我房啦!!!!!!!!>V<
(返??)
呢兩日為左搞部腦....而無上過kero既網啦....
連....kusan....既...都....>口<
算啦...
尋日??為左搵返d軟件...搵到發脾氣囉....
不過都搵到...之後姐仲借左隻碟...
唔緊啦...今日返到黎要開始剷機...
我終於有自己既電腦啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
大事...好似蠻見到佢地啦...kero們....
>>April 13, 2005 at 7:24:30 AM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
我是仙境防禦的斌哥,特來留個言。
>>October 19, 2008 at 10:41:07 AM GMT+8
della佢地30日都有去漫節,
>>August 1, 2005 at 3:56:05 AM GMT+8
翠=v=
>>June 7, 2005 at 5:13:44 AM GMT+8
我打錯字~哈哈~~
>>November 24, 2004 at 10:04:20 AM GMT+8
你想咩堂呀@@?
>>November 22, 2004 at 11:32:00 AM GMT+8
=陳呂重德=無天理,無左去旅行日
>>November 2, 2004 at 1:53:34 PM GMT+8
生日@@?
<br>係既話~
<
>>October 30, 2004 at 1:40:56 PM GMT+8
點解呀柯南兄變左哈利波特-.-"
>>October 11, 2004 at 11:43:05 AM GMT+8
我尋日去會場,你唔去=.=""
>>August 2, 2004 at 7:12:56 AM GMT+8
個日記早幾日黎唔到= ="
>>July 19, 2004 at 6:30:04 AM GMT+8
http://cgi.educi
>>April 24, 2004 at 6:43:04 AM GMT+8
我好想去你畫板留言--"
<br
>>April 12, 2004 at 5:39:29 AM GMT+8
你放左好多野係電腦度咩?
<br
>>March 27, 2004 at 10:40:11 AM GMT+8
無左多啦a夢睇呀><"
<br>
>>March 16, 2004 at 2:06:02 PM GMT+8
哈哈~
<br>你知我係冰個架啦
>>March 13, 2004 at 5:55:55 AM GMT+8
心情好差...講完...
>>September 27, 2003 at 5:42:36 PM GMT+8
8月12日的日記
<br>
<b
>>August 12, 2003 at 7:31:30 AM GMT+8
8月9日的日記
<br>好hap
>>August 10, 2003 at 2:32:27 AM GMT+8
................
>>August 7, 2003 at 2:10:20 AM GMT+8
呀...我睇到喇...好似係個日
>>June 18, 2003 at 2:54:54 PM GMT+8
咦咦??妳delete晒d日記咩
>>June 18, 2003 at 2:51:48 PM GMT+8
又頂妳吾順....
<br>喂喂
>>June 14, 2003 at 5:36:13 PM GMT+8
哈哈....行到...bb呀~!
>>June 13, 2003 at 3:26:32 PM GMT+8
今日既留言.........
<
>>June 12, 2003 at 1:56:15 PM GMT+8
哇.....頂妳吾順....=
>>June 6, 2003 at 12:08:05 PM GMT+8
吾知妳有冇興趣玩"交換日記"呢?
>>June 5, 2003 at 9:57:39 AM GMT+8
呀呀~~我黎左喇~~^0^
<b
>>June 2, 2003 at 2:26:02 PM GMT+8
|
|