|
2005 年 2 月 3 日 星期四 【晴】
大事...(係超Xn大Xn事):嘩!!!日版都有!!???@@""><"""
聽過金剛仔o個首...
都有心心既..
但心心既唔係太好聽....
(宇多田!!我呢生呢世都會恨你!!!!!)
金剛仔o個首都係用返女聲會好d^////^>////////<(大心心心心心心心心心...用幾多個心都無用嫁!!!!!!!!!!!!!)
>>February 4, 2005 at 10:13:29 AM GMT+8
2005 年 2 月 2 日 星期三 【晴】
今日玩game既進度...
係無乜既= =""...
不過知道左綾美同千千既關係....
成步堂好慘呀><""
不過我都係like御劍多d...
(專like d面具角色...
所以一like大哥咪like到咁囉~XDDDD""")
大事方面:上星期放假..今日又出...下星期又唔駛去@@@@@@""""""""
>>February 2, 2005 at 10:20:58 PM GMT+8
2005 年 1 月 31 日 星期一 【晴】
.........點解第二代係咁嫁??><
我要中版呀!!!!!!!!!><
第三代玩到第三局啦>V<
要打爆....我諗都唔太耐...(但可能好難)
搵左少少最遊既圖...
算吧啦...都係過渡期~^^""
之後又會去返na既ga度XDDD""
仲有少爺佢地~..
大事:最遊到..&20:38.15~20...聽i can fly..ginno出現..
>>February 1, 2005 at 12:40:02 PM GMT+8
2005 年 1 月 27 日 星期四 【晴】
唔記得左星期三唔駛出去囉...
鈴早排講左隻game我知...
所以由尋日(星期三晚)開始玩到依家...
痴左線咁玩XDDDD""
幾好既...因為係推理既但又唔難...
最重要既係中文嘛...
不過有時都好大意...
睇少左d證物....
不過我就覺d證物好煩囉= ="""...
因為又要翻睇又翻睇...
所以呀....夠麻煩="=
無耐前..大約2:55左右打爆左第一代啦~=V=
玩到痴就係啦...
大事:呢兩日都無乜點見過佢地....
>>January 27, 2005 at 7:10:22 PM GMT+8
2005 年 1 月 24 日 星期一 【晴】
又到星期二啦=口=""..
就到星期三啦....
尋日五點幾就醒左...
一直到差唔多九點先起身..
之後一直到依家都無z...
因為...^^""睇柯南...
今次睇左第三,四,五部同兩集柯南...
有sika..hina..sino...kiba...q class
之後就天光...就出左黎啦..
我真係唔明...學校幾時放假呢...
睇住個妹返學真係好辛苦= =""..
但....佢願都無計.....
今日大事(應是星期一之事):都係覺得太耀眼...(只係咁...)
>>February 2, 2005 at 10:22:34 PM GMT+8
2005 年 1 月 22 日 星期六 【晴】
今日...出左去...
尋日...都係出左去...
先講尋日...
去左旺角作最後搜索...
之後就返到新北江..
呀!尋日都買左兩包卡...
都...ok啦...(啦....即係唔係太好嫁咋XD")
...無乜...
尋日大事:夢寐以求既杯...到手啦!!!!!&na既第五片頭...唔止..有好多好多野都好耀眼......唔鐘意新世界...
今日呢...出左去..."cos"...
我相信無人知我出乜囉...
無影過相...係好事...
無檔開...就唯有影相...
都好玩呀............幾.......
其實都係妹影多....
至於今日買既全都係最遊=口=""...
見到一個識既..又見唔到另一個想搵我既..
話實..都無乜野好買...
好難先決定要買乜...
之後就收工...
最最後既努力...都只係影到一張...
之後就走...
最最最後既努力...就係影左d星星...
都無乜啦....
大事:下....佢係.....蛇蛇??????.........拜...拜託....= =""
>>January 25, 2005 at 12:37:11 AM GMT+8
2005 年 1 月 20 日 星期四 【晴】
今日大事:於今年今月今日22:06.45左右..
諗住聽聽首Grip既mid..
點知ban大哥出現~~XDDDDD""
>>January 21, 2005 at 2:08:51 PM GMT+8
2005 年 1 月 19 日 星期三 【晴】
又要打日記= =""..
尋日佢生日..講左兩次..再講多次..
生日快樂....
今日去左拎衫...
好正...
但因為唔齊工具又無得繼續整..
可能又要星期六黎趕...
呀~><想出朱雀又想出惠~><"
但..老闆娘咁趕..如果我唔出惠就對佢唔住啦...
所以我都係出返惠啦~=v=""
希望O個日唔會太凍啦...
~口~""仲未搵到件黑衫..又要買襪..又要買鞋...
星期六爆煩...
算啦...無計..我就係LIKE...
大事:頭先聽OP3時..GA出左黎囉...(嚇死左...)
至於尋日大事:當然係佢生日啦...咁上下啦..."
>>January 20, 2005 at 1:42:40 PM GMT+8
2005 年 1 月 18 日 星期二 【晴】
呢幾日...睇hunter舞台劇....
係痴左o個隻= =""
跟住今日又好有心情地去左頌富..
食飯(少少)+商務...
買左本小說..
好久沒看的說!!>0<
但想睇南條既多d...
之後去左百佳買左少少野...(乜都係少)
返到黎又搞左陣部手機...
仲有好多野唔明呀><"
大事:有新手機用啦....努力追月!!"討厭朔月!!XDDDD"""(無原因..順口咋""...或者....)
>>January 18, 2005 at 5:10:06 PM GMT+8
2005 年 1 月 16 日 星期日 【晴】
又就黎星期三啦...
呢幾日好煩...
煩呢樣煩o個樣...
無都要自尋o個隻= =""..
算啦..
想出又無得出..
唔想出又要出就係啦="=
大事方面:竟然無發夢..太傷心啦...
>>January 17, 2005 at 1:40:55 PM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
我是仙境防禦的斌哥,特來留個言。
>>October 19, 2008 at 10:41:07 AM GMT+8
della佢地30日都有去漫節,
>>August 1, 2005 at 3:56:05 AM GMT+8
翠=v=
>>June 7, 2005 at 5:13:44 AM GMT+8
我打錯字~哈哈~~
>>November 24, 2004 at 10:04:20 AM GMT+8
你想咩堂呀@@?
>>November 22, 2004 at 11:32:00 AM GMT+8
=陳呂重德=無天理,無左去旅行日
>>November 2, 2004 at 1:53:34 PM GMT+8
生日@@?
<br>係既話~
<
>>October 30, 2004 at 1:40:56 PM GMT+8
點解呀柯南兄變左哈利波特-.-"
>>October 11, 2004 at 11:43:05 AM GMT+8
我尋日去會場,你唔去=.=""
>>August 2, 2004 at 7:12:56 AM GMT+8
個日記早幾日黎唔到= ="
>>July 19, 2004 at 6:30:04 AM GMT+8
http://cgi.educi
>>April 24, 2004 at 6:43:04 AM GMT+8
我好想去你畫板留言--"
<br
>>April 12, 2004 at 5:39:29 AM GMT+8
你放左好多野係電腦度咩?
<br
>>March 27, 2004 at 10:40:11 AM GMT+8
無左多啦a夢睇呀><"
<br>
>>March 16, 2004 at 2:06:02 PM GMT+8
哈哈~
<br>你知我係冰個架啦
>>March 13, 2004 at 5:55:55 AM GMT+8
心情好差...講完...
>>September 27, 2003 at 5:42:36 PM GMT+8
8月12日的日記
<br>
<b
>>August 12, 2003 at 7:31:30 AM GMT+8
8月9日的日記
<br>好hap
>>August 10, 2003 at 2:32:27 AM GMT+8
................
>>August 7, 2003 at 2:10:20 AM GMT+8
呀...我睇到喇...好似係個日
>>June 18, 2003 at 2:54:54 PM GMT+8
咦咦??妳delete晒d日記咩
>>June 18, 2003 at 2:51:48 PM GMT+8
又頂妳吾順....
<br>喂喂
>>June 14, 2003 at 5:36:13 PM GMT+8
哈哈....行到...bb呀~!
>>June 13, 2003 at 3:26:32 PM GMT+8
今日既留言.........
<
>>June 12, 2003 at 1:56:15 PM GMT+8
哇.....頂妳吾順....=
>>June 6, 2003 at 12:08:05 PM GMT+8
吾知妳有冇興趣玩"交換日記"呢?
>>June 5, 2003 at 9:57:39 AM GMT+8
呀呀~~我黎左喇~~^0^
<b
>>June 2, 2003 at 2:26:02 PM GMT+8
|
|