|
2004 年 10 月 27 日 星期三 【颳風】
今日老早8:30起身,9:30去左自修室,溫到4:00,食左1 hr飯
全程都好靜呀,3:30之後開始嘈,唔駛問點解啦
2,3個月之後我就會日日屈死晌自修室,猛谷歷史
7:00去左聽露營briefing,8:40先走得,踩單車個part好似好正咁,上20min斜路,好有挑戰呀,我一定要唔停踩到上去呀,哈哈
而家又晌網吧,waiting for lok,事關我又上去佢借粟一燒
>>October 28, 2004 at 2:52:43 PM GMT+8
2004 年 10 月 26 日 星期二 【晴】
超級眼訓.....
唔係social research 要傾野的話,我9成走左堂唔返黎喇
仲要趕住溫IT,星期六日去完露營,冇得溫....
仲要佔25%咁多,一定要狂煲啦,好溫過social research and sociology 幾十倍,雖然我電腦唔勁,but都有dd common sense,有potential 拎good results ga
>>October 27, 2004 at 10:28:26 AM GMT+8
2004 年 10 月 25 日 星期一 【微冷】
對眼好疲倦,但係精神無比充沛
個quiz共20題, 16 corrects......80%
理應係一個滿意結果....
我覺得可以再高d分........
下個week 有IT quiz,志在必得, IT可以話係執分救星呀,哈
不過....有幾多個唔係咁講丫.....大把人向IT 埋手.....so....一題都唔可以失
>>October 26, 2004 at 3:26:25 PM GMT+8
2004 年 10 月 24 日 星期日 【微冷】
放左學又留晌library study Sociology,溫到7:00走人,同sheringham去MK閒逛
冇工返真係唔同d,駛$要下下就住就住.....唉
行左陣就上左lok度,睇楚漢相爭,其實冇乜野好睇......coz已經對呢段歷史都有一定了解lu...楚漢相爭呢段歷史的確係好正,好戲劇性,又arm我地呢d地痞口味,昔日之市井流氓,竟有當皇帝的一天...呵,當然....無線個版本肯定又加鹽加醋啦
睇完就join lok再逛一遍,then 又去左網吧打左2 hrs機,返上lok度已經12:45,一路吹水一路溫書,攪到3:00即興落左去啤一啤,不過唔敢飲太多...聽日仲要quiz
飲完酒真係好鬼好訓,好舒服呀,8:00已經醒左,then 典典下典到10:30起身,即刻溫書,haha
>>October 26, 2004 at 1:33:27 PM GMT+8
2004 年 10 月 23 日 星期六 【晴】
係個腦太耐冇背過野?抑或係我唔識背英文呢?....背一份咁少o既野.....竟然入唔到腦
今日同林sir and wing傾左陣電話,林sir搵我11月4返去學校同d中6新生分享中史....據聞有22人修中史,而最低grade個個都D,仲要得一個.....整體CE都有2x分.....crazy....
做presntation個時極之認真,竟然執住條題目o既「乃」字....一方話mean 「最重要」,另一組話mean「係」....then 就拗左好耐....其實....呢個字根本拗黎無謂...最重要係佢地肯搵黎拗,好多野都係拗下拗下先會更加熟悉
有d驚返到去俾佢地玩死,哈哈,仲好有可能係得我單人匹馬去
驚得黎又好開心,終於到我教下人喇....(其實我好鐘意教人架....每逢我見d fd有某d野攪唔清,我就會即刻插咀,發表偉論,)
奇待呢一日
>>October 24, 2004 at 11:52:24 AM GMT+8
2004 年 10 月 22 日 星期五 【晴】
1:30去左踢波 , 踢到6:00,又係長時間打龍,only 失左一球
我地猛win對面d「嘍囉」, 不過場場都踢at least 20min先win到
coz....7輝兄捕住個中鋒位,死都唔走,仲要做埋人地後防d野,搶截己方個波.....我有一球俾佢晌我2步前截左個波..仲要俾人搶埋......明明我個位空到無倫....唉...唯有無奈地呆左咁企晌度
難得我出黎踢前...你咁樣對我...WTF
今日都有球靚波射,推橫即刻落地掃射,直飛死角,真係完全top right corner 黎ga,哈....but唔多夠力,最終龍門拍到少少,個波彈左出黎,lok就又執一球死雞....今日佢總共入5球
踢完就去食吉野家,吹返頭先踢波d野.....
week 9個quiz.....越溫越覺得有背O既必要....已經將全部睇過諗過3,4次...但係每重新一次都發現自己唔記得好多野....一唔記得左我又會重新睇一次....周而復始,最終只有煩死收場
索性背Q左佢喇.....唔駛煩
一心以為上到大學唔駛背書,真係天真......
或許係我自己問題,硬係要滾瓜爛熟...
>>October 23, 2004 at 4:17:55 PM GMT+8
2004 年 10 月 22 日 星期五 【晴】
ARM ARM發左怪夢,同行共6人,我同其中2人見到一個好陰暗o既地方,有個人話個度好邪,叫我地唔好去,但係我地3個聽唔入耳照去,去到個度發覺有d唔對路,then 自己返轉頭,個兩個人繼續去,我返返去同剩餘個3個人痴返埋,遠遠遙望,隱約見到o個兩個人......突然一束閃光,唔見左佢地,有個話去睇睇咩事,我就大嗌..快d走呀,信我!.....之後就4個拉住手狂走,突然有3個不明來歷、不受任何限制,能夠飛行o既人,好快已經捉左兩個,淨返我同一個女仔,我叫佢地捉我算喇,唔好捉佢,之後就被帶到一間屋裡面,間屋有d人,但係唔理我,屋旁有好多高樹,外邊有好多怪鳥圍繞住間屋d窗猛啄,好似入面有金執咁.....完全唔知做乜
then 訓緊o既我就俾太陽曬醒左,個夢斷左
希望今晚繼續發落去........好過癮
唔知會唔會發夢發死左呢.....我唔係亂up架,睇書睇返黎,雖然本書d野唔知係咪堅,佢話有個人(我唔記得咩人黎)自小發夢就能晌空中自由飛翔,感覺係非常真實,條友大個左之後就成日發呢個夢,佢好開心,亦因經常練習而越飛越快,但係過多一排,就好耐都冇發過呢個夢,到佢發返個時,佢d飛行技巧已經生疏哂,而且好似隨著年老而力不從心咁,有一日,佢突然飛得返年少個速度,因此雀躍不已...........晌天空亂飛,但係......俾一架飛機撞中個頭
翌日,發現這人死於床上,死因係頭部受硬物重創.....你話奇唔奇?
不過....logic 少少黎諗...點解d人會知道佢發個咁o既夢?就當佢同人講左....但係....d人又知佢最後個夢撞機?唔係咁攪笑丫嘛...條友同唔到你講撞機呀化....哥仔
所以...可能係一個謀殺案都唔奇,兇手知佢成日發d咁o既夢,然後借d 2 hunt爆佢個頭,然後逃之夭夭
>>October 23, 2004 at 3:26:52 AM GMT+8
2004 年 10 月 21 日 星期四 【炎熱】
9:00自然咁起身,訓唔返.....無聊到死,迫住溫左陣書,但係呢一陣都幾耐下,有2,3 hrs
then 又上下網打下機icq下咁啦...最近有個F7人add左我,猛咁問我大學and al野....勾起返我已忘記o既事....諗返起al 兩年,讀得好開心...冇乜點話埋怨過(我舊時讀書係猛嗌救命想死唔想讀ga),中6最好玩,成年完全冇讀書,真正開始讀書係中7開學,不過都玩下讀下咁,所以一直都好鬼free,有乜野節目都去到,到最後2個月about就日日去study room,但係頭一個月about係only去溫朝早,下午同fd消磨無聊.....最後一個月先竭盡全力,諗返起真係幾輕鬆.....最後就出左呢個成績,係完全正常....雖然都仍然覺得唔指呢個成績
so....今年al我一定會考,無論我報jupas or non-jupas亦然,我要為自己伸冤,發起癲上黎可能會報哂全科
我發現自己好like考試測驗,哈哈....每份paper 3hrs...根本唔會嫌悶嫌耐嫌三嫌四....即使寫到手軟個心都係開心o既,hehe
再下年,可能會考ce 恰細路
考ce唔係冇用架,d政府工係睇你ce有幾多科pass,越多科pass就起薪點越高,所以乜狗屎垃圾科都報就arm
發夠神經喇.....再講就唔知打多幾多字....
week 9個quiz,好似有d要死記硬背咁......好似好少空間思考...讀歷史好玩過佢....乜都係經人地口up.....仲要好多係definition,不過我知背左佢都係唔夠,我要自己諗個comprehensive d,屬於自己o既
>>October 22, 2004 at 12:59:56 PM GMT+8
2004 年 10 月 20 日 星期三 【晴】
琴晚場波都幾正,真係好鐘意睇Ronaldinho踢波,幾時都咁好笑容,不過琴晚已經明顯地少笑左,輸波ma....真係輸得唔多抵,兩球中楣呀.....一球Larsson,另一球係Iniesta,而AC入個球就衰Victor Valdes出d唔出d...犯左龍門大忌
訓到點幾先起身....好舒服呀
有4日假期,太好喇,一定要好好珍惜
4日內之目標:1)溫哂week 9個quiz
2)恢復原貌
3)準備week 11個presentation
4)滿足的玩
>>October 21, 2004 at 12:35:32 PM GMT+8
2004 年 10 月 19 日 星期二 【晴】
等緊睇波呀....好悶好眼訓呀
書又溫過,網又上哂,機又打過,波都買埋.....仲有一粒鐘
一陣間唔好悶場呀....唔係實成肚火,哈哈
>>October 20, 2004 at 5:46:15 PM GMT+8
|
![]()
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
最好既莊員
>>December 4, 2006 at 7:06:13 PM GMT+8
尋日真係食得好開心!!^^
<b
>>July 1, 2006 at 4:29:51 AM GMT+8
唔緊要啦!
<br>遲下再約出黎
>>June 1, 2006 at 1:42:37 PM GMT+8
sori r~~ long ti
>>May 30, 2006 at 3:04:25 PM GMT+8
我要李竇恰首歌!!!!
>>May 19, 2006 at 12:57:50 AM GMT+8
200!!!!!!!!!!!!!
>>April 5, 2006 at 6:14:46 AM GMT+8
估唔到你會留埋言俾我!
<br>
>>March 25, 2006 at 5:23:40 PM GMT+8
同Monica 加油呀!!!
<
>>March 24, 2006 at 7:06:50 PM GMT+8
點呀fat r~有無事呀??
<
>>February 23, 2006 at 11:05:52 AM GMT+8
識你咁耐唔係連我名都寫錯丫???
>>January 8, 2006 at 2:04:50 PM GMT+8
thanks ar! chaco
>>December 25, 2005 at 8:04:05 PM GMT+8
MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2005 at 2:05:59 PM GMT+8
RR~merry Chirstm
>>December 24, 2005 at 5:35:05 PM GMT+8
大言不慚!
<br>講左出黎都
>>December 21, 2005 at 4:46:18 AM GMT+8
hahaha ~Gary又解得幾
>>December 21, 2005 at 3:28:53 AM GMT+8
解說
<br>xxxx=死mk仔
>>December 21, 2005 at 2:55:48 AM GMT+8
放心啦!你帶埋d文件上去,佢唔夠
>>December 20, 2005 at 7:02:08 AM GMT+8
下...而家仲貼題?
>>December 13, 2005 at 5:14:38 PM GMT+8
yes....邊個再講讀歷史無用
>>December 9, 2005 at 5:02:08 PM GMT+8
頂........=.=!!!!
>>November 30, 2005 at 2:37:08 PM GMT+8
R~好耐無見過你啦~好miss
>>November 12, 2005 at 3:30:58 PM GMT+8
呵呵~~
<br>咩都吾駛食~!
>>November 11, 2005 at 4:43:43 PM GMT+8
你都聽到樓上嘈??@@
<br>
>>November 1, 2005 at 9:38:25 AM GMT+8
好嘈呀~~~~~~~~~~~~~
>>November 1, 2005 at 7:23:25 AM GMT+8
我每逢冬天都會鼻敏感發作!
<b
>>October 30, 2005 at 4:48:41 PM GMT+8
HAHA為何要係 pk 的冬天l
>>October 30, 2005 at 3:24:59 PM GMT+8
CS ECON 勁勁勁~
<br
>>October 24, 2005 at 3:09:18 PM GMT+8
真好..你心中有團火....!!
>>October 24, 2005 at 5:31:03 AM GMT+8
R,唔緊要架,人有三衰六旺呀嘛!
>>October 24, 2005 at 1:28:07 AM GMT+8
我要GPA過3.55555555
>>October 24, 2005 at 1:23:06 AM GMT+8
咁真係ma...=.=""
<b
>>October 23, 2005 at 12:13:52 PM GMT+8
我地而家同econ係世仇!
<b
>>October 21, 2005 at 9:10:58 AM GMT+8
我知道你們既 比賽~~~~
<b
>>October 21, 2005 at 4:59:03 AM GMT+8
Wing and Carmen:
>>October 19, 2005 at 6:24:50 PM GMT+8
haha~
<br>我認同 wi
>>October 18, 2005 at 6:46:43 PM GMT+8
屎忽肥鬼r,咩炸到血肉模糊呀!你
>>October 18, 2005 at 6:21:07 PM GMT+8
Carmen:哈哈 ~ 呢個時候
>>October 16, 2005 at 4:46:33 PM GMT+8
你地夾埋"蝦" 我~~
<br>
>>October 16, 2005 at 4:39:37 PM GMT+8
翹! 好! 我做見証人!
<b
>>October 16, 2005 at 2:33:21 PM GMT+8
哈! 有人話得左就通知我的!
<
>>October 15, 2005 at 5:08:31 PM GMT+8
加油ar~Carman!!!係決
>>October 14, 2005 at 3:27:32 AM GMT+8
wa hahaaha
<br>
>>October 13, 2005 at 5:58:26 PM GMT+8
R,唔係張韶涵勁,係香港而家d歌
>>October 11, 2005 at 12:32:34 PM GMT+8
唔好咁擔心啦,你mum會明白你係
>>October 9, 2005 at 11:14:16 AM GMT+8
yeah!!!!!!!!!!!!
>>October 8, 2005 at 4:46:07 AM GMT+8
Crazy ... 張韶涵真係
>>October 8, 2005 at 4:16:28 AM GMT+8
wing:白痴妹.......
>>October 8, 2005 at 1:43:27 AM GMT+8
呀!!!用左你個名留言!!!!!
>>October 7, 2005 at 4:26:03 PM GMT+8
妖!死MK人!
<br>叫你來C
>>October 7, 2005 at 4:25:05 PM GMT+8
想要咪去佢俾我個網址整law!h
>>October 6, 2005 at 5:01:21 PM GMT+8
|
|