寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

狂「R」日記

日記

日記主簡介

<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  >>

2004 年 12 月 9 日 星期四 【颳風】

為左考好個 I T,琴日12:00起身之後狂衝,果然死到臨頭先爆發,記野記得超快超準超狼死,不過到左6點就此情此景不再復,COZ 田雞(LOK,以後都係晌度叫返佢田雞好) 黎左,集中力驟降....由90 → 30

跟住我個頭就狂痛喇....COZ 頃刻間實在記得太多野喇, 尤其是我再提起書去記, 終是就同田雞落街買頭痛藥,AND CHOCOLATE , 葡萄適
葡萄適(有汽)真係好堅,次次飲完都可以加強加快短暫記憶,不過要三思而後飲.....因為你飲完之後12小時內你都唔駛旨意訓得著,哈哈,大家有興趣可以試下

成個夜晚白過,睇天涯俠E,落去同呀聰田雞食宵夜,再打WINNING......壞我大計....攪到1:00先有得訓落床, 5:00 起身, 即刻PARK支葡萄SICK就開工

最終,溫咁多都冇用,COZ全部都唔中咁滯,ONLY中左HARDWARE,SOFTWARE,CONNECTIVITY個3舊野(BUT FORGOT左) , DATABASE MANAGEMENT, CPU 有邊2 PARTS, SPAM, 其他全部老吹.....吹到成份ANSWER BOOK FULL 哂.....D咩野MASTER FILE.....完全唔知做乜

呢兩晚其實都冇真正訓過,次次訓緊個腦都浮現哂D I T 野出黎.....個腦似乎唔想休息咁,就琴晚1:00落床,3:XX先訓著
希望今晚訓得著啦

>>December 10, 2004 at 11:51:15 AM GMT+8


2004 年 12 月 8 日 星期三 【炎熱】

利物浦對奧林比阿高斯
本來諗住睇雙馬對決,但係我買左利物浦win,唔睇利記唔得
太正喇,利記全場少有的狂攻,雖然上半場輸左一球,俾李華度插水得手博得free kick,跟住個kewell排人場唔知做乜q晌李華度射個時走左出黎,攪到龍門冇哂反應
下半場先正,賓尼迪斯d調動似乎好勁,唔知係-6 定實力,每次換人之後o既一球攻門都得手,首先換sinama,一出黎就入波,then mellor又一換出黎就有球雞執, 再換josemi, 不過今次入波唔關佢事, 係mellor 個頭槌回傳gerrard 靚,gerrard 不負所托射個炮彈波.....靚到我嗌左出黎,差d嘈醒屋企人,哈哈
利記全場最廢,非Traore莫屬......傳中可以自己仆街都得o既....人地一埋黎又騰哂雞....都唔知佢點樣可以晌英超立足......落英冠就差唔多

雖然仲係有少少病,但係我絕唔容許此等閒事影響我考試狀態O既

>>December 9, 2004 at 7:32:44 AM GMT+8


2004 年 12 月 7 日 星期二 【颳風】

琴晚病到乜q 都冇溫過, 訓下醒下, 上下網, 睇下電視 , 完全溫唔入腦
11:00 訓訓到9:00起身,落去德興食早餐, 個度d 奶茶真係冇得頂,滑都不突止,奶同茶份量更加控制得宜, 仲要大大杯,唔似平時d 細細杯, 通常凍飲都會大杯過熱飲,但係呢度係相反,真係奇怪
加埋個雙拼麵,都只不過 $14

今日總算病完好返,雖然行路仲飄下飄下,一出街行一陣就暈暈地,但係坐定定晌屋企溫書已經足夠喇
而家溫完chapter 3,仲爭 4個chapter....要快喇,coz仲要溫多1,2次先夠

>>December 8, 2004 at 10:17:58 AM GMT+8


2004 年 12 月 6 日 星期一 【颳風】

琴晚猛咁傷風感冒,完全冇正正式式訓著過
今朝去左自修室,本身都冇乜野,then 溫左2hrs about就病倒.....
之後即刻返歸,途中四肢乏力.......食lunch時仲手震...

今次仆街喇,臨exam先黎病,逼於無奈只好食西藥

>>December 7, 2004 at 4:44:55 AM GMT+8


2004 年 12 月 6 日 星期一 【颳風】

他媽的冬天殘酷地降臨,熱心的鼻敏感又再回來與我交朋友,但係我趕極佢都唔撚肯走

今日用左差唔多一卷廁紙

兒時父母已經成日帶我睇醫生,以為愈小醫治成功率愈高,可是香港天下醫生一樣廢,窩囊廢般白發財,就算醫得好都係有如曇花一現,十日八日回原形,然後賴我貪喝貪玩沒戒口

即管苦練好體魄,也只不過是外強中乾

以上言辭可能過份偏激,原因是我實在太過討厭鼻敏感

>>December 6, 2004 at 4:32:58 PM GMT+8


2004 年 12 月 5 日 星期日 【颳風】

終於知道sem B 時間表,monday 9:30上到1:30 鬆人,tuesday 9:30-12:30 then 3:30-5:30.....3hrs 空檔都唔知做乜好.....睇場戲,踩下冰,打球波都仲得
wed only 1230-1330
fri only 930-1030
仲未add OOD OR CCIV,好想將d野逼哂去monday呀,橫掂上堂都係訓覺.....一次過訓哂佢好呀~哈哈
如果將friday 唯一一堂調走就好lu

有關溫習進度事宜....實在慢得很不像樣,下星期我肯定會次次臨考前通頂狂煲ga喇
聽日溫 I T

>>December 6, 2004 at 1:27:06 PM GMT+8


2004 年 12 月 3 日 星期五 【颳風】

1:30踢波,去到點知有班 嘍囉 book左場......小學生黎ga....book到3:00
於是就去左吉野家食野,吹水......呀聰吹水吹到冇野好吹.....夾埋7輝營造同老婆婚變o既幻覺.....

3:00返返去,仲等場假波打完先有得踢......單刀不入比比皆是.....
成4:00先至有得踢,好鬼火....化悲憤為力量,連勝數場之後就因我失左一球廢廢地o既波而敗走良景7人場....

6:00去到良景7人場,raul 一記執雞最為人津津樂道.....佢晌龍門右柱一米範圍內射波....中柱.....然後龍門失位....佢再執 中完柱彈轉頭o既波 雞.....RAUL真係.....非執雞不入.....佢呢個名係因佢入親波都係執雞而黎o既.....哈
7輝又有一球.....門前小禁區位空哂,然後就好似足球小將咁....儲氣射波....正當其儲氣之際,sheringham晌佢側邊鼓勵曰:「你一定入架! 睇定d黎射! 你唔好唔入呀!!」,當此15言盡......7 輝終於將已儲1.5-2秒(+/- 0.5) 之力傾瀉而出......射中間.......省中龍門.......隻手,再中內柱彈入.....入球後更顯得異常興奮........ =_=""
今日我埋齋,哈
之後去建生食dinner,睇老秋,咁就一日

>>December 4, 2004 at 7:01:25 PM GMT+8


2004 年 11 月 30 日 星期二 【炎熱】

今日進度緩慢......only translate 中to 英已經用左幾hrs,仲要未translate完.....不過都好
translate 之中我熟左好多

不過sociological perspective 同imagination仍然唔知做乜.....要搵lok 求救
今日10:00去,5:30走,冇計....實在太嘈.....返屋企抖抖好過

>>December 1, 2004 at 10:13:51 AM GMT+8


2004 年 11 月 29 日 星期一 【炎熱】

萬物皆經興衰生死,我部電腦都唔例外,早幾年勁到屈機,而家廢到hang 機.......
一日慢過一日,係好明顯個隻,今日開 IE開到hang 機.....
條ram 仲叻....得閒就彈句虛擬記憶體不足出黎嚇我
個mon display到d字朦查查....開頭我仲以為自己近視,係問過我細佬之後,佢都覺個mon 神神地,先知道係個mon整鬼我

新年買台新電腦,免得日後更苦惱.......

>>November 30, 2004 at 2:40:43 PM GMT+8


2004 年 11 月 29 日 星期一 【炎熱】

本來諗住返city溫書,不過諗諗下都係太遠喇,無理由有近o既圖書館唔去去遠o既city咁犯賤丫,你地話係咪?
但係..圖書館實在諸多制肘,部電腦只可以用 1hr,而且部腦更連word都冇...好彩俾我搵到個notepad,否則我就要返city lu,呵

9:00起身,10:00去到,12:00做完,上返去自修室study past paper,發現最少溫2題就夠去考......不過就博d, social perspective and imagination 一定會晌section b起碼出一題, section c 就是q但讀一題都8,9成中,我choose左FAMILY 黎溫,進度唔錯,3日內必能埋sociology 單

lunch同m出去食,途中見到讀英皇時o既fd--CK,我知佢都望到我,不過就冇打招呼law,哈,因為我認得出係佢個時佢已經行過左

5:00pm終於抵受唔住走左,返屋企soft下

sociology就解決左喇,但係psa我仲係冇鬼野都冇.....唔知點算
I.T. 仲慘, 今年唔知係咪第一年考試....搵唔到past paper, 出題路向無跡可尋.....範圍又大,包括全部教過o既野.....大佬,點溫呀?個條廢柴Samuel,我好後悔evaluation 度俾佢有3分o既出現.......應該全部1 架.....
不過大把人都攪住一齊死,唔駛咁驚住
今次exam,可以用四個字黎形容→ 輸少當贏

份defintion 終於完成左8899,yan 整埋d善後功夫and加補充,慳返d功夫,可以早抖,哈

>>November 30, 2004 at 10:28:42 AM GMT+8


<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

最好既莊員
>>December 4, 2006 at 7:06:13 PM GMT+8

尋日真係食得好開心!!^^ <b
>>July 1, 2006 at 4:29:51 AM GMT+8

唔緊要啦! <br>遲下再約出黎
>>June 1, 2006 at 1:42:37 PM GMT+8

sori r~~ long ti
>>May 30, 2006 at 3:04:25 PM GMT+8

我要李竇恰首歌!!!!
>>May 19, 2006 at 12:57:50 AM GMT+8

200!!!!!!!!!!!!!
>>April 5, 2006 at 6:14:46 AM GMT+8

估唔到你會留埋言俾我! <br>
>>March 25, 2006 at 5:23:40 PM GMT+8

同Monica 加油呀!!! <
>>March 24, 2006 at 7:06:50 PM GMT+8

點呀fat r~有無事呀?? <
>>February 23, 2006 at 11:05:52 AM GMT+8

識你咁耐唔係連我名都寫錯丫???
>>January 8, 2006 at 2:04:50 PM GMT+8

thanks ar! chaco
>>December 25, 2005 at 8:04:05 PM GMT+8

MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2005 at 2:05:59 PM GMT+8

RR~merry Chirstm
>>December 24, 2005 at 5:35:05 PM GMT+8

大言不慚! <br>講左出黎都
>>December 21, 2005 at 4:46:18 AM GMT+8

hahaha ~Gary又解得幾
>>December 21, 2005 at 3:28:53 AM GMT+8

解說 <br>xxxx=死mk仔
>>December 21, 2005 at 2:55:48 AM GMT+8

放心啦!你帶埋d文件上去,佢唔夠
>>December 20, 2005 at 7:02:08 AM GMT+8

下...而家仲貼題?
>>December 13, 2005 at 5:14:38 PM GMT+8

yes....邊個再講讀歷史無用
>>December 9, 2005 at 5:02:08 PM GMT+8

頂........=.=!!!!
>>November 30, 2005 at 2:37:08 PM GMT+8

R~好耐無見過你啦~好miss
>>November 12, 2005 at 3:30:58 PM GMT+8

呵呵~~ <br>咩都吾駛食~!
>>November 11, 2005 at 4:43:43 PM GMT+8

你都聽到樓上嘈??@@ <br>
>>November 1, 2005 at 9:38:25 AM GMT+8

好嘈呀~~~~~~~~~~~~~
>>November 1, 2005 at 7:23:25 AM GMT+8

我每逢冬天都會鼻敏感發作! <b
>>October 30, 2005 at 4:48:41 PM GMT+8

HAHA為何要係 pk 的冬天l
>>October 30, 2005 at 3:24:59 PM GMT+8

CS ECON 勁勁勁~ <br
>>October 24, 2005 at 3:09:18 PM GMT+8

真好..你心中有團火....!!
>>October 24, 2005 at 5:31:03 AM GMT+8

R,唔緊要架,人有三衰六旺呀嘛!
>>October 24, 2005 at 1:28:07 AM GMT+8

我要GPA過3.55555555
>>October 24, 2005 at 1:23:06 AM GMT+8

咁真係ma...=.="" <b
>>October 23, 2005 at 12:13:52 PM GMT+8

我地而家同econ係世仇! <b
>>October 21, 2005 at 9:10:58 AM GMT+8

我知道你們既 比賽~~~~ <b
>>October 21, 2005 at 4:59:03 AM GMT+8

Wing and Carmen:
>>October 19, 2005 at 6:24:50 PM GMT+8

haha~ <br>我認同 wi
>>October 18, 2005 at 6:46:43 PM GMT+8

屎忽肥鬼r,咩炸到血肉模糊呀!你
>>October 18, 2005 at 6:21:07 PM GMT+8

Carmen:哈哈 ~ 呢個時候
>>October 16, 2005 at 4:46:33 PM GMT+8

你地夾埋"蝦" 我~~ <br>
>>October 16, 2005 at 4:39:37 PM GMT+8

翹! 好! 我做見証人! <b
>>October 16, 2005 at 2:33:21 PM GMT+8

哈! 有人話得左就通知我的! <
>>October 15, 2005 at 5:08:31 PM GMT+8

加油ar~Carman!!!係決
>>October 14, 2005 at 3:27:32 AM GMT+8

wa hahaaha <br>
>>October 13, 2005 at 5:58:26 PM GMT+8

R,唔係張韶涵勁,係香港而家d歌
>>October 11, 2005 at 12:32:34 PM GMT+8

唔好咁擔心啦,你mum會明白你係
>>October 9, 2005 at 11:14:16 AM GMT+8

yeah!!!!!!!!!!!!
>>October 8, 2005 at 4:46:07 AM GMT+8

Crazy ... 張韶涵真係
>>October 8, 2005 at 4:16:28 AM GMT+8

wing:白痴妹.......
>>October 8, 2005 at 1:43:27 AM GMT+8

呀!!!用左你個名留言!!!!!
>>October 7, 2005 at 4:26:03 PM GMT+8

妖!死MK人! <br>叫你來C
>>October 7, 2005 at 4:25:05 PM GMT+8

想要咪去佢俾我個網址整law!h
>>October 6, 2005 at 5:01:21 PM GMT+8

人氣: 31343

Design & Scripting by ShowHappy.Net