寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

狂「R」日記

日記

日記主簡介

<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

2005 年 12 月 16 日 星期五 【晴】

再次朝早4:30起身!
佩服自己竟然可以咁早起身
雖然今朝溫到6:00訓返

soci都勉強得啦, 我諗唔駛retake ge! haha
我實在低估左d MC, 條友出得太狗喇, 猛出人物+其theory
essay都叫答到o既, 問後天與先天何者對人的成長重要

考完鬆左好多, 哈, 得返科RP, 仲有2日先考
同欣瑜去圖書館溫左陣書, 再去樂富食飯

之後返home同raul and 老坑 出市中心亂走, 夜晚 睇波 + 打機

PS. 晌置樂驚見小弟有生之年中暫時最大range的一對情侶!
經我同老坑客觀評估→ 女的有A, 男的則U!
算啦老坑~ 你唔好再諗喇, 越諗越氣憤~

>>December 17, 2005 at 5:27:37 PM GMT+8


2005 年 12 月 15 日 星期四 【颳風】

呵~ 溫3題答到3題, 真係好呀! haha

又一朝早4:00起身溫書......超眼訓....
但當時我仍乜都未溫...只有半題在手
所以我冇得再訓落去~! 哈

背左個d引文記得90% , 算係唔錯la!
份卷仲有加2張紙tim! 雖然唔係得我加

聽日考SOCI~ @@ 而家開始溫!

考埋聽日就鬆好多喇! 得返科RP!

>>December 16, 2005 at 8:49:04 AM GMT+8


2005 年 12 月 13 日 星期二 【乍雨乍晴】

唔好命呀, 識一題ja
有兩題吹水, 一題版半, 一題得一版...... 好差呢
可喜的是識個題有5版~
也許有人比我更差吧, 或者同我差不多

結論係唔好再諗佢, 準備下一科吧! 這科POLS不值得留戀呢! 反正這都是預料之中la, 哈!

今日好happy! 考完POLS同聰聰, Eddy and Eric去左打gundam and winning~
返到屋企後又連睇左7集gundam seed
又搵下老鬼吹水, 好耐冇搵佢喇
又同wing傾左好耐

今日hea左成日, 冇溫過書, 哈哈
聽日一次過爆哂d 力出黎! 我諗HIST2170比較易la!

>>December 14, 2005 at 3:20:54 PM GMT+8


2005 年 12 月 12 日 星期一 【颳風】

到而家先剛剛做好 democracy, parliamentatory and presidential system, concept of power 3份notes=.=點算.....?
好命的中哂3題
唔好命的都應該中到1題掛

好灰好無奈, 早知teacher evaluation再俾低分d佢.......

今晚唔訓覺都要溫夠4題!

>>December 13, 2005 at 12:44:15 PM GMT+8


2005 年 12 月 11 日 星期日 【颳風】

考試第一波! ENG 同 PE!

ENG好似好易咁, 尤其是COMPREHENSION! 但我都覺易的話, 肯定個個都話易! 我都係死心吧LA! 英文冇奇蹟的! 準備接受C/D 的現實LA!

PE 份卷超狗! 有MC,是非,MATCHING,短答~ 照常理應該短答放最尾~ 但唔係! 短答後竟然有MATCHING! 當我發現時.....立刻聽到「Time's up~ Put down your pen~」=.= 幸好matching只佔3分~ 我諗PE都pass到o既。 Peter就危險d 喇! haaaaaaaaaaaaa

考完PE去問Leo拎ass.2 , 但....佢竟然仲未開始改o_O" 辦事效率真高, 其他同學已經派了n年了。

後日考POLS~ 我仲未睇過呀, haha~ 聽日可慘了.... 就算溫成日都唔夠la

>>December 12, 2005 at 4:41:21 PM GMT+8


2005 年 12 月 10 日 星期六 【晴】

髑髏宴

--------------------------------------------------------------------------------

中學生精讀中國歷史,不如多花點時間讀世界史。

一部羅馬帝國興亡史,情節比較健康:凱撒和尼祿,只是英雄和暴君之差,當中沒有一個太監、奴才、外戚的夾心階層。布魯圖、安東尼奧、屋大維,將軍和英雄,面譜清晰,其中也沒有岳飛受陷於秦檜、袁崇煥誤中反間計一類的陰暗奸謀。好人多半有好下場,即使凱撒遇刺在元老院、耶穌釘於十字架,學生在羅馬史中學到許多智慧,而不是壞心腸。

讀世界史以歐洲為中心,輔以日本和印度,應該是二十一世紀新時代的歷史教育新方向。再加一點點殖民交通史,證以鄭和下西洋的外一章,一桌史學的盛宴:有魚有肉的,還有蔬菜和水果,對於一個十五歲的中四學生,營養已經夠了。

培養一點橫向的世界觀,比鑽進縱深的三千年中國更加重要。外國的歷史沒有那麼多爭議:拿破崙和威靈頓之戰,是英雄的角力,比較像一場拳賽,彼此都遵守一些遊戲規則,沒有弄奸使毒,暗踢對方的下陰,往對手的眼睛撒胡椒。讀到希特拉第三帝國的崛起,屠殺猶太人的經過,比較令人抑鬱,但幸好最後邪不能勝正,跟日本的原爆一樣,希特拉集團受到應有的懲罰。

歷史既然是一部不完的故事書,那麼故事一定要有教訓,教訓叫做Moral,也就是道德的意思。少年學生的故事書,最要緊是正義最終的伸張,這是一切童話的主題。當然有時忠奸不太分明,例如羅馬總督彼拉多和耶穌,在那個時代,只是四目凝視的兩個對手,不一定是正邪的對立,但是耶穌之死,精神永生,終究令人欣慰。

讀中國歷史,好人死得太多,壞人幾乎都有好報,一切都太過Demoralising,也就是違逆道德的期待。一部明史,黑暗三百年,掩卷而寒慄:為什麼會這樣?為什麼十三朝的昏君暴君、奸臣壞蛋都可以隻手遮天、神明在哪裏,正義感又在何方?

老師解答不了,課本更沒有答案,學生只要背誦一切細節:九品中正制、宸濠之亂、燕雲十六州,還有一大堆八股濫詞:藩鎮必「尾大不掉」,人才必「青黃不接」,賢臣必「功高震主」,武將必「剛愎自用」,所有的悲劇最後歸納為四條成語的公式,閤上書本,有如遊完一遍地獄。

勇敢地改革歷史課程吧,但一個缺乏政治人才的政府,又何來見識和勇氣,學生只有一代代啃下一桌的血肉羶腥,獨對滿座的髑髏,哭了。

>>December 11, 2005 at 3:15:35 AM GMT+8


2005 年 12 月 10 日 星期六 【晴】

不讀中史 - 陶傑

中 學 的 歷 史 課 程 , 應 該 加 強 世 界 史 , 特 別 是 歐 洲 史 ; 中 國 歷 史 的 部 份 , 應 該 濃 縮 精 簡 , 不 要 教 那 麼 多 。
為 甚 麼 ? 因 為 中 國 歷 史 這 一 科 有 毒 : 弒 父 殺 兄 亂 倫 誅 十 族 , 太 監 弄 權 殘 忠 害 功 臣 , 每 一 章 節 , 不 但 情 節 血 腥 暴 力 , 極 盡 三 級 , 而 且 意 識 極 度 惡 劣 , 對 於 少 年 兒 童 之 身 心 健 康 , 有 極 為 惡 劣 的 影 響 。
一 大 堆 死 去 的 名 詞 : 什 麼 九 品 中 正 制 、 一 條 鞭 法 、 大 司 寇 、 門 下 中 書 侍 郎 , 對 於 慣 看 Twin 屎 容 祖 兒 動 向 金 城 武 張 柏 芝 戀 情 八 卦 資 訊 無 心 向 學 的 中 小 學 生 , 完 全 沒 有 意 思 。
其 中 或 會 有 百 份 之 零 點 一 的 聰 明 孩 子 , 迷 上 了 中 國 歷 史 , 但 是 由 於 缺 乏 名 師 導 讀 , 他 會 從 中 國 歷 史 中 學 到 陰 謀 、 權 術 、 欺 詐 、 暴 戾 , 一 千 ○ 一 種 殺 人 不 見 血 的 方 式 , 一 個 中 四 的 中 國 歷 史 小 專 家 , 如 果 他 從 不 看 哈 利 波 特 , 英 文 不 及 格 , 反 而 不 止 是 一 個 老 人 精 , 隨 時 是 一 名 千 歲 人 魔 。 將 來 長 大 了 , 可 能 為 這 個 社 會 帶 來 災 難 。


中 史 這 一 科 不 及 格 ? 不 要 緊 , 至 少 這 個 孩 子 還 很 純 真 。 十 四 五 歲 的 年 紀 , 實 不 必 太 過 精 通 中 國 歷 史 , 種 種 細 節 , 只 識 背 誦 , 不 懂 分 析 , 有 如 機 器 , 但 是 如 果 富 於 思 考 , 那 浸 在 血 墨 裡 的 字 句 , 用 髑 髏 堆 成 的 章 節 , 忠 奸 莫 辨 的 人 物 , 正 邪 曖 晦 的 道 德 , 由 商 紂 王 的 炮 烙 刑 開 始 , 秦 始 皇 焚 書 、 曹 操 篡 位 、 李 世 民 玄 武 門 之 變 、 雍 正 奪 嫡 一 套 套 如 數 家 珍 , 經 歷 無 數 的 斬 首 和 凌 遲 , 最 後 是 六 君 子 血 灑 菜 市 口 , 狸 貓 太 子 , 燭 影 搖 紅 , 有 如 讀 完 一 百 本 恐 怖 小 說 的 總 和 , 亦 有 如 在 三 年 裡 抽 光 十 萬 包 香 煙 ? 邪 惡 的 毒 素 尼 古 丁 侵 潤 血 液 , 再 讀 一 百 次 安 徒 生 童 話 、 上 一 千 次 迪 士 尼 樂 園 , 從 頭 接 觸 真 善 美 的 陽 光 , 也 排 洗 不 了 思 想 細 胞 裡 的 劇 毒 。
有 一 句 話 : 少 不 讀 水 滸 、 老 不 讀 三 國 , 就 是 這 個 道 理 。 連 慣 見 風 雲 的 老 人 家 , 精 讀 了 三 國 演 義 , 也 會 學 得 更 壞 , 何 況 一 個 十 五 歲 的 少 年 , 如 果 他 竟 沉 迷 了 中 國 歷 史 。 這 不 是 什 麼 「 愛 國 」 的 問 題 , 保 護 兒 童 身 心 的 健 康 成 長 , 由 聯 合 國 的 人 權 公 約 保 障 , 香 港 的 教 統 局 , 計 劃 把 中 國 歷 史 歸 併 到 世 界 史 裡 頭 , 這 一 步 是 走 對 了 。
如 果 真 的 喜 歡 , 當 課 外 書 慢 慢 研 究 好 了 , 但 是 不 忘 要 每 事 問 : 滿 洲 韃 子 明 明 揚 州 十 日 嘉 定 三 屠 , 為 什 麼 今 天 的 漢 人 卻 懷 念 「 康 乾 盛 世 」 ? 太 平 天 國 明 明 反 清 , 為 什 麼 曾 國 藩 不 是 大 漢 奸 ? 問 吧 , 問 你 半 桶 水 的 老 師 , 問 你 不 太 認 字 的 父 母 , 把 他 們 問 得 結 結 巴 巴 , 然 後 冷 笑 一 聲 , 把 一 本 中 國 歷 史 書 , 輕 輕 往 他 們 的 那 張 沒 表 情 的 臉 上 擲 過 去 。

>>December 11, 2005 at 3:02:33 AM GMT+8


2005 年 12 月 9 日 星期五 【晴】

1400溫soci 到2000, 都ok 滿意啦, 好定好集中
有計啦, 眼炎左個兩日都冇study過, 要追返d time la
溫哂自己有underline個parts

範圍應該都夠~ 唔駛全部溫先考到掛

>>December 10, 2005 at 2:12:51 PM GMT+8


2005 年 12 月 8 日 星期四 【晴】

頭先上網睇咩係眼角膜發炎.
原來即係所謂的紅眼症.....=.=

睇黎我都係唔好返學校溫書害人喇.....會傳染的

>>December 9, 2005 at 5:41:00 AM GMT+8


2005 年 12 月 8 日 星期四 【晴】

關 門 的 歷 史 系
2005年12月08日
大 學 削 減 經 費 , 歷 史 系 幾 乎 要 關 門 。
不 是 說 香 港 缺 乏 所 謂 政 治 人 才 ? 培 訓 政 治 人 才 , 最 理 想 的 基 地 是 大 學 的 歷 史 系 。
歷 史 系 是 文 學 院 之 母 。 政 治 、 社 會 、 新 聞 傳 理 、 通 通 不 必 修 讀 , 讀 好 歷 史 系 就得 了 。 因 為 大 千 世 界 , 名 相 紛 陳 , 今 天 的 政 治 , 就 是 明 天 的 歷 史 , 今 日 的 新 聞 , 就是 明 天 的 史 料 檔 案 , 一 切 醜 聞 和 危 機 , 謎 底 都 在 歷 史 之 中 。 只 要 選 對 大 學 , 跟 隨 一位 名 師 , 開 一 張 書 單 : 湯 恩 比 、 HG 威 爾 斯 、 泰 萊 , 歷 史 學 殿 堂 金 光 閃 閃 的 名 字 ,找 一 塊 青 草 地 , 幾 座 長 了 青 苔 的 墓 碑 , 帶 一 隻 青 蘋 果 , 一 塊 番 茄 青 瓜 三 明 治 , 捧 一 部 經 典 , 就 這 樣 啃 空 了 一 個 初 秋 的 下 午 。
然 而 大 學 畢 業 , 只 有 二 十 一 歲 , 這 個 年 齡 不 可 能 深 明 那 一 切 興 亡 的 道 理 。 跟 哲學 和 文 學 一 樣 , 大 學 的 歷 史 系 , 嚴 格 來 說 是 不 可 能 拿 到 一 級 榮 譽 的 — — 正 如 十 八 歲的 年 紀 讀 杜 甫 的 《 秋 興 》 八 首 , 怎 麼 可 能 洞 澈 其 中 底 蘊 呢 ? 即 使 是 吳 宇 森 的 《 英 雄本 色 》 , 三 十 六 歲 之 後 再 看 才 品 味 出 幽 藍 情 調 深 深 包 藏 的 一 份 苦 澀 — — 但 是 不 要 緊 , 一 知 半 解 , 似 晦 還 明 , 一 個 劍 橋 歷 史 系 的 畢業 生 , 投 身 下 議 員 當 一 個 保 守 黨 議 員 的 助 理 , 走 出 圖 書 館 , 步 入 議 事 殿 堂 , 邱 吉 爾和 麥 美 倫 的 身 影 魅 隨 左 右 , 這 是 何 等 完 美 的 一 份 好 差 事 。


香港 沒 有 「 政 治 人 才 」 , 那 麼 大 學 的 歷 史 系 為 何 要 關 門 ? 因 為 讀 歷 史 , 找 不 到 工 作 ;更 準 確 地 說 , 因 為 香 港 的 老 闆 聘 請 新 人 , 他 們 只 懂 得 MBA 和 會 計 工 管 的 學 位 。 一 個歷 史 系 畢 業 生 , 在 中 環 見 工 的 會 客 室 , 人 頭 湧 湧 , 是 最 憔 悴 的 一 個 。
沒 有 「 人 才 」 , 是 因 為 缺 乏 土 壤 。 歷 史 系 就 是 政 治 家 最 理 想 的 土 壤 了 , 尤 其 是面 對 特 區 當 前 這 一 台 台 戲 , 台 上 的 小 角 色 , 只 須 用 十 份 一 的 歷 史 知 識 就 可 以 看 得 通透 : 袁 世 凱 和 譚 嗣 同 、 戈 巴 卓 夫 和 葉 利 欽 , 人 物 的 原 型 都 在 中 外 古 今 三 千 年 的 洪 流 。
「 政 治 人 才 」 往 哪 去 找 ? 天 蒼 蒼 地 茫 茫 , 只 能 永 遠 從 「 Sale 屎 」 的 隊 伍 找 「 人 才 」 。 「 我 勸 天 公 重 抖 擻 」 , 龔 自 珍 的 吶 喊 , 在 十 九 世 紀 的 道 光 年 , 一 百 五十 年 之 後 你 終 於 明 白 了 他 的 心 聲 , 然 而 聾 瞶 如 昔 , 迷 朦 依 舊 , 讀 歷 史 找 不 到 工 作 ,保 障 不 到 飯 碗 — — 所 謂 「 搵 工 做 」 , 只 講 走 出 校 門 的 第 一 份 職 業 的 起 薪 點 , 香 港 的父 母 都 慣 了 這 樣 計 算 , 他 們 從 錢 眼 洞 看 世 界 , 香 港 沒 有 政 治 人 才 , 因 為 沒 有 歷 史 學 家 。 中 國 城 夜 總 會 關 門 了 , 「 經 濟 專家 」 的 分 析 是 香 港 的 消 費 趨 勢 如 何 , 但 十 家 夜 總 會 關 門 , 比 不 上 一 家 大 學 歷 史 系 之遣 散 , 然 而 只 佔 那 麼 一 小 角 的 新 聞 。
倚 在 墓 碑 讀 過 半 冊 的 湯 恩 比 , 蘋 果 吃 完 了 , 讓 野 鴿 子 啄 食 三 明 治 的 殘 屑 , 經 歷 過 那 樣 的 一 個 黃 昏 , 以 後 許 多 事 情 , 都 明 白 了 。




陶傑

>>December 8, 2005 at 5:01:33 PM GMT+8


<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

最好既莊員
>>December 4, 2006 at 7:06:13 PM GMT+8

尋日真係食得好開心!!^^ <b
>>July 1, 2006 at 4:29:51 AM GMT+8

唔緊要啦! <br>遲下再約出黎
>>June 1, 2006 at 1:42:37 PM GMT+8

sori r~~ long ti
>>May 30, 2006 at 3:04:25 PM GMT+8

我要李竇恰首歌!!!!
>>May 19, 2006 at 12:57:50 AM GMT+8

200!!!!!!!!!!!!!
>>April 5, 2006 at 6:14:46 AM GMT+8

估唔到你會留埋言俾我! <br>
>>March 25, 2006 at 5:23:40 PM GMT+8

同Monica 加油呀!!! <
>>March 24, 2006 at 7:06:50 PM GMT+8

點呀fat r~有無事呀?? <
>>February 23, 2006 at 11:05:52 AM GMT+8

識你咁耐唔係連我名都寫錯丫???
>>January 8, 2006 at 2:04:50 PM GMT+8

thanks ar! chaco
>>December 25, 2005 at 8:04:05 PM GMT+8

MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2005 at 2:05:59 PM GMT+8

RR~merry Chirstm
>>December 24, 2005 at 5:35:05 PM GMT+8

大言不慚! <br>講左出黎都
>>December 21, 2005 at 4:46:18 AM GMT+8

hahaha ~Gary又解得幾
>>December 21, 2005 at 3:28:53 AM GMT+8

解說 <br>xxxx=死mk仔
>>December 21, 2005 at 2:55:48 AM GMT+8

放心啦!你帶埋d文件上去,佢唔夠
>>December 20, 2005 at 7:02:08 AM GMT+8

下...而家仲貼題?
>>December 13, 2005 at 5:14:38 PM GMT+8

yes....邊個再講讀歷史無用
>>December 9, 2005 at 5:02:08 PM GMT+8

頂........=.=!!!!
>>November 30, 2005 at 2:37:08 PM GMT+8

R~好耐無見過你啦~好miss
>>November 12, 2005 at 3:30:58 PM GMT+8

呵呵~~ <br>咩都吾駛食~!
>>November 11, 2005 at 4:43:43 PM GMT+8

你都聽到樓上嘈??@@ <br>
>>November 1, 2005 at 9:38:25 AM GMT+8

好嘈呀~~~~~~~~~~~~~
>>November 1, 2005 at 7:23:25 AM GMT+8

我每逢冬天都會鼻敏感發作! <b
>>October 30, 2005 at 4:48:41 PM GMT+8

HAHA為何要係 pk 的冬天l
>>October 30, 2005 at 3:24:59 PM GMT+8

CS ECON 勁勁勁~ <br
>>October 24, 2005 at 3:09:18 PM GMT+8

真好..你心中有團火....!!
>>October 24, 2005 at 5:31:03 AM GMT+8

R,唔緊要架,人有三衰六旺呀嘛!
>>October 24, 2005 at 1:28:07 AM GMT+8

我要GPA過3.55555555
>>October 24, 2005 at 1:23:06 AM GMT+8

咁真係ma...=.="" <b
>>October 23, 2005 at 12:13:52 PM GMT+8

我地而家同econ係世仇! <b
>>October 21, 2005 at 9:10:58 AM GMT+8

我知道你們既 比賽~~~~ <b
>>October 21, 2005 at 4:59:03 AM GMT+8

Wing and Carmen:
>>October 19, 2005 at 6:24:50 PM GMT+8

haha~ <br>我認同 wi
>>October 18, 2005 at 6:46:43 PM GMT+8

屎忽肥鬼r,咩炸到血肉模糊呀!你
>>October 18, 2005 at 6:21:07 PM GMT+8

Carmen:哈哈 ~ 呢個時候
>>October 16, 2005 at 4:46:33 PM GMT+8

你地夾埋"蝦" 我~~ <br>
>>October 16, 2005 at 4:39:37 PM GMT+8

翹! 好! 我做見証人! <b
>>October 16, 2005 at 2:33:21 PM GMT+8

哈! 有人話得左就通知我的! <
>>October 15, 2005 at 5:08:31 PM GMT+8

加油ar~Carman!!!係決
>>October 14, 2005 at 3:27:32 AM GMT+8

wa hahaaha <br>
>>October 13, 2005 at 5:58:26 PM GMT+8

R,唔係張韶涵勁,係香港而家d歌
>>October 11, 2005 at 12:32:34 PM GMT+8

唔好咁擔心啦,你mum會明白你係
>>October 9, 2005 at 11:14:16 AM GMT+8

yeah!!!!!!!!!!!!
>>October 8, 2005 at 4:46:07 AM GMT+8

Crazy ... 張韶涵真係
>>October 8, 2005 at 4:16:28 AM GMT+8

wing:白痴妹.......
>>October 8, 2005 at 1:43:27 AM GMT+8

呀!!!用左你個名留言!!!!!
>>October 7, 2005 at 4:26:03 PM GMT+8

妖!死MK人! <br>叫你來C
>>October 7, 2005 at 4:25:05 PM GMT+8

想要咪去佢俾我個網址整law!h
>>October 6, 2005 at 5:01:21 PM GMT+8

人氣: 31311

Design & Scripting by ShowHappy.Net