寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 76  77  78  79  80  81  82  83  84  85  86  87  88  89  90  91  92  93  94  95  96  97  98  99  100  >>

2004 年 3 月 5 日 星期五 【晴】

今日一早起身洗頭出門口,今日step終於返學~
住o係圩鐵度撞到karine~ 初初佢都唔發覺我,後來先發現我住o係佢對面~
落校巴既時候仲同karine商討緊食咩早餐,炒米粉好﹖定雞脾好﹖
諗左我勁耐...仲要勞煩到step姐姐幫我揀,佢揀左米粉,不過正排緊隊既時候,
karine先同我講︰「哎呀~ 唔記得左tim~ 星期六冇炒米粉架~」......>.<"
作死咩,咁就唔好浪費我咁多時間諗啦....佢仲笑!
so冇得揀,第一次查住隻雞脾o係classroom食~ 不過食完都好空虛...個肚``

上完econ就同step、占去左銅鑼灣食lunch,
今次又去紅螞蟻,不過今次既我食得好痛苦...
因為個變態占竟然....o係極度既時侯,
一連串好順暢既動作.....拎起杯檸樂入面既飲管...插入佢碗鰻魚少飯上面既荷包蛋個蛋黃....
佢用飲管吸啜蛋黃既蛋汁....佢仲要坐正我對面,成串動作佢表情自然.....
而我同step就.....嘩,睇到想嘔.....真係好核突.....全程搞到我皺埋眉頭咁食...
佢同step仲要o係食飯當中傾埋d咩咩"湯"田雞呀....切開一件件都仲郁呀咁.....痴線架...!
嘩,如果人地唔知,見到我食得咁苦,以為間野d野食好難食咋....
唉.....宜家諗番起都想反胃.....世界上真係無奇不有....~.~"

然後就去宜家,然後再去biotherm幫christy拎野~
再之後...地鐵上step有小小意外!真不好彩...我同占在旁都好同情佢....^.^
下次要帶眼行路喇~

之後就返屋企lu~
唉~ 份功課要轉brand呀....>.<
因為"比較"呢樣野,可免則免~
唔緊要啦,都可能係一件好事!

哎呀...同oyan & 呀爸講番呀占個真人show...真係好...horrible!

>>March 6, 2004 at 9:20:33 AM GMT+8


2004 年 3 月 4 日 星期四 【晴】

有曙光喇!

>>March 5, 2004 at 11:00:52 AM GMT+8


2004 年 3 月 4 日 星期四 【晴】

今日上account都算充實架喇,因為我竟然o係堂上自己做左3條數~ 仲要俾埋佢對o個先叻嘛~
上完就去canteen食野,之後就去圖書館,因為好似好耐冇睇《電影雙週刊》喇...
之後上英文堂呀,今堂都唔知做乜,平時從來都唔會叫我既miss,竟然今日一次過叫中晒我、占、呀lee同cathy出黎"informal presentation"~ 不過今日miss好似幾好心情咁,present完都逐個讚~

之後就搭116,然後就陪christy去labour department登記,趕得我地呀...o個度d人超好,明明冇晒都俾埋christy個籌~ 佢一邊填form,我就一邊幫佢抄定d野,個傻婆不停跌野....最後呀,竟然佢17號要interview!搞到去海洋公園又改期lu~

之後我倆就上左慈雲山同治堂~食完就分道揚鑣lu~

>>March 5, 2004 at 10:58:11 AM GMT+8


2004 年 3 月 3 日 星期三 【晴】

今朝呀,有史以黎發夢笑到醒左...哈哈...
諗番起都好好笑...我仲記得個夢架~

今日成日睇唔到電話響,sorry...我知衰。

另外,我都話我自己做咯~不過驚做唔晒咋...

>>March 4, 2004 at 10:53:27 AM GMT+8


2004 年 3 月 1 日 星期一 【晴】

今日好似有好多趣事咁喎~

都唔知好彩定唔好彩,今日呀,
上完marketing之後,搭小巴落炮台山,
去到唔知邊到先發覺自己個電話唔見左,
我仲坐o係度諗緊放左o係邊既時候,
carter同呀lui原來已經幫我打左去我個電話度,
然後再話我知原來跌左o係小巴度~
仲要有兩個學生執左~
so我就打俾個學生,原來係佢地lunch time完,
所以佢地話放o係佢學校(桂華山)個校務處度拎,
超好人呀~無名英雄呀~十大傑出青年人選呀~
因為到最後我都未見過呢兩個學生架!

另外,發現自己原來有一班好好既同學,
佢地...仲好似俾我緊張,仲陪我去o個間學校,
超好人呀~如果唔係知地,我都唔知原來o係小巴度。
拎番部電話之後,第一句就同christy講thanks god~
then就打俾斌自首,佢仲笑我tim...
不過我又係大頭蝦既...!

so,唔夠時間去教協買飛喇...
因為我要去學琴,所以就要麻煩christy同cathy去買。

學完琴呀,christy打黎同我講原來佢地今日同我一樣黑仔~
因為cathy發現自己o係地鐵唔見左隻「金厄」,呀christy又唔左咩咩蓋...
好邪呀~全新部唔見既野都俾係曾經carter同埋呀占掂過架!

岩岩食完晚飯~
好搞笑喎,坐坐下突然收到carol電話,
個傻婆問完我一輪做緊乜之後,
就同我講佢原來o係大埔撞到高佬同佢女友喎~
勁喎,咁佢都認到!不過,好搞笑~搞到我同carol講得傻晒咁~

跟住諗諗下,宜家都幾搞笑,
諗番起,好似宜家我以前d朋友同宜家d朋友都好似...大家識大家咁!
好似呀柴又同過oyan影相~
7仔&carol又同過我同oyan食飯~
carol同我家姐又一齊去過hair cut~
step又做過我家姐結婚既姊妹~
carol公司既人物我又識喎,因為以前我做佢個位嘛~
我家姐同姐夫又識呀柴喎~
澤昕又同過馬理信同學仔出街...
但係佢地都係來自我唔同時候識既人~
感覺都幾搞笑~
因為初初講呢個就以為佢地唔識咁,其實佢地又知邊個咁...
就連呀爸有時都問我呀邊個係ltp同學﹖小學同學﹖馬理信同學定宜家d同學﹖
....有時我都搞到亂晒喇!

>>March 2, 2004 at 1:25:00 PM GMT+8


2004 年 2 月 29 日 星期日 【晴】

今日又係好討厭既星期一.....
一早起身打俾step.....佢都未起身,
最後佢仲唔上英文堂,得番我自己返學,
今日搭車去北角轉bus,因為自己好似遲左d,
so bus會快d。
殊不知一出北角....終於俾我見到傳說中既jeffrey,
仲有今朝都chat緊問緊大家返學既時間.....型呀~
食完lunch,繼續我地既波子棋,我都覺喎,
我d棋好似越來越退步咁喎,haha
上maths堂好同carter傾計,獲益良多。
上埋law堂,之後就去油塘meet ben,
然後就去左慈雲山食野~
食完野,就送我返屋企lu。

# 係喎,你講得岩,我唔係o個種人,亦唔會為左o個d目的,不過好開心得到應同同埋支持。我發覺原來好平常。

原來我d同學係好得意!

>>March 1, 2004 at 2:12:44 PM GMT+8


2004 年 2 月 28 日 星期六 【晴】

今日睇電視有一句幾精警既說話︰「窮日子當作富日子過;富日子當窮日子過」
講得好好喎,講心態。

>>February 29, 2004 at 11:31:31 AM GMT+8


2004 年 2 月 28 日 星期六 【晴】

今日返church,
同呀柴搭車o個陣先發現原來大家冇一齊返church已經有7個weeks,
唔係佢唔得閒,就係我唔得閒咁,
唔講唔覺時間過得咁快~
去到半路總撞到呀sir架車,
haha,又見到佢姪仔、大佬、老婆....
我借佢張card,而佢就有野叫我地幫佢拎,
可惜今日返完church我唔得閒,so,呢個重任就交俾柴~
o係church度撞到ja bing、呀蝦同蘇文聰,都又好似冇耐冇見喇。

返完church,唉~ 斌先準備出門口~.~
不過算啦,個傻人琴晚打機打到5點幾先訓,
傻架....
套戲都幾搞笑,最後o個到仲好嘔心tim,一諗起都想笑!
睇完戲又去左黃大仙飲茶~
原本都冇諗過今日又飲茶,just即興~

飲完就返home lu~

>>February 29, 2004 at 10:52:37 AM GMT+8


2004 年 2 月 27 日 星期五 【晴】

今朝同ben食早餐~ 不過好似我遲左少少,sorry。
食完之後,佢陪我搭車until油塘,then佢就返工、我就返學lu~

上完econ,好沉悶呀~
好勁呀~用左7個字既時間去到旺角.....幾驚呀!
然後又周圍行等oyan啦~
不過好彩~ 因為carol同7仔都黎左旺角,
仲叫埋我地一齊食"面譜",我地四個人食完就分頭行事lu~
我同oyan行下行下,個傻婆又"單思病"發作喎,
行到咁上下,大家都累喇,就食埋楊枝金露就走lu~

hehe~
今日俾好多人話我好似唔同左咁,
cathy同christy話我好似今日唔知發乜癲,好得戚喎!邊有呀~係christy stupid者~
呀占又話我好似好開心咁,彈下彈下
7仔同carol又話我成日傻笑,係咩﹖佢地兩個傻人仲好似好期待我會有咩講咁~ stupid~
冇喎~

不過呢,我今日好感動呀.........
放學既時候,同cathy、christy行,傾緊某d未傾過既話題,
佢地竟然話冇問題.....而且仲好support,
而且講講下,原來佢地同我一直既底線都係一樣,仲話.....我都同意...
勁感動.....

>>February 28, 2004 at 12:45:10 PM GMT+8


2004 年 2 月 26 日 星期四 【晴】

琴日放左學之後自己行左陣causeway bay先去西營盤~
因為夜晚7:30要去開義工會~
個巴士司機勁好人,加上carter教路,
終於去到了西營盤正街喇....
去到都只係6:30,仲有成個hour,所以我就先去食野,然後再周圍行陣~

上到去開會,total 6個人,
初初都係好巡例咁開會講下下個月既on duty、今個月既情況咁...
講講下就開始講到宜家d義工,繼續講義工既心態,
就由o個一刻開始,佢地個個都茅頭指向我咁,
因為在場最細係我,同埋只有我係學生,
不過佢地唔係針對我,而係想好奇學生既心態﹖
ada (中心呀頭)佢問我有咩令我繼續做library service?
我...都唔知點答佢,最後我就話同eliza個point一樣,
不過亦好坦白咁講,我另一原因都係因為見到個service越來越少人,
如果我都走埋,我諗會更少人,
佢地好似好噩然我會咁答咁,haha (咁係事實呀~)
不過如果坦白講,我都唔知自己點解會繼續做,
"為幫人"﹖我諗未去到最大原因,亦唔覺自己有資格咁講,
亦都好多人好似幾奇怪我點解要做義工咁,成日都問有冇錢架﹖
冇錢都肯做﹖學到d咩呀﹖為識人呀﹖你有好多時間咩﹖(無知!所以我通常選擇唔答!)
可能為左唔捨得,而且我係罕有既第一批人,舊人剩番唔多,
而且見到ada好睇我,而且個個都好錫我咁,有少少覺得應該做好d。
白痴~ 義工梗係冇錢啦~
學到d咩﹖睇你點睇者,人際關係囉,初初俾人鬧會唔知點應付,做耐左,就會一次比一次處理得好、識得畸去處理。個答案係行d,不過你事實,而值同唔值,就睇你個價值觀。
為識人﹖仲白痴!冇你地咁得閒!

不過我好欣賞diana o個句︰如果有能力的話,「做幫到人o個個點都好做俾人地幫o個個」!
一個好好心既退休婦人,好佩服佢~ 好多野,都係講個心既者。
咁又係,佢講得岩,如果d學生係為功利的話,為做功課、為做義工儲鐘數的話,
不如唔好做,獎狀只係一張紙~ 況且係一張好多學生都好"容易"拎既紙,
about義工既紙...我都有好幾張....

唉.....總之,我覺得琴日個會係好值得去開,
因為從中聽到佢地既心聲,亦都有機會俾我講下感受,
都好架,起碼,知道佢地宜家個service需要d乜野。

仲有,好耐冇見過ada,
好似...都有四個月,今次一見佢話我有好大轉變,
成個look唔同左,唔認得我,
不過我覺得ada好好人,每次見到佢都有好多野講,
又呻下佢宜家負責既活動幾咁辛苦呀、唔夠義工咁。

嗯.....經過今晚,唔知點解,好開心識到佢地。

>>February 28, 2004 at 12:31:17 PM GMT+8


<< 76  77  78  79  80  81  82  83  84  85  86  87  88  89  90  91  92  93  94  95  96  97  98  99  100  >>

 


       HOROSCOPE---VIRGO 「要求自己活得別人好,  是沉重的心理負擔,  因為你必須時刻與人比較。  你的快樂從比較得來,  而非來自真實生活的滿足。  比上不足,比下有餘,  這種安分的滿足也非真正的好。  要比較,就要求今天活得比昨天好吧!」  --------阿寬,摘自《明報》

Neko

廣告

讀者留言

路人留言   |

HAppy New Year!
>>February 16, 2007 at 1:49:01 AM GMT+8

Happy new year!!
>>January 1, 2007 at 8:05:55 AM GMT+8

Merry Christmas!
>>December 25, 2006 at 1:48:16 AM GMT+8

我還以為你忘記啦, 害我不知多傷
>>October 15, 2006 at 9:34:26 AM GMT+8

..生日快樂!!!!!! <br
>>September 16, 2006 at 3:51:59 PM GMT+8

HAPPY BIRTHDAY!!
>>September 16, 2006 at 1:55:47 PM GMT+8

之前我用既msn 請你del 佢
>>June 6, 2006 at 12:21:31 AM GMT+8

I like Cheese焗扇貝
>>May 17, 2006 at 4:42:09 AM GMT+8

=0= <br> <br>...
>>May 14, 2006 at 10:16:25 AM GMT+8

Shan Shan, I mis
>>May 9, 2006 at 12:43:36 AM GMT+8

^^ <br>寫左出黎發洩左d情
>>April 16, 2006 at 4:02:37 AM GMT+8

恭喜你! <br> <br>俾
>>February 5, 2006 at 9:30:20 AM GMT+8

HAPPY NEW YEAR!!
>>January 27, 2006 at 9:57:21 PM GMT+8

<br>...你啊~傻瓜黎架.
>>January 12, 2006 at 3:16:04 PM GMT+8

無論發生咩事, 你都要記住我和c
>>December 11, 2005 at 8:34:34 AM GMT+8

Our eyes are pla
>>December 9, 2005 at 3:03:34 PM GMT+8

U hv copied my c
>>November 7, 2005 at 12:36:03 PM GMT+8

雖然唔知你咩事,不過都希望你開開
>>November 7, 2005 at 10:47:31 AM GMT+8

^^ <br>i think i
>>November 4, 2005 at 8:39:16 AM GMT+8

多謝你張咭!!!!!
>>October 14, 2005 at 5:30:27 AM GMT+8

<br>凡事要看開一點,別太悲
>>October 9, 2005 at 1:27:07 AM GMT+8

我借你個心測玩呀^^
>>September 27, 2005 at 10:51:41 AM GMT+8

have you seen my
>>September 24, 2005 at 1:32:37 PM GMT+8

sorry! <br>生日冇同你
>>September 22, 2005 at 7:50:56 AM GMT+8

stupid shan~~~~~
>>September 17, 2005 at 12:00:35 AM GMT+8

生日快樂.中秋節快樂
>>September 16, 2005 at 8:36:14 PM GMT+8

傻婆: <br>HAPPY BI
>>September 16, 2005 at 10:50:54 AM GMT+8

哈哈.. <br>唔好玩啦~我同
>>September 15, 2005 at 10:47:12 PM GMT+8

吼\ˍ/ <br>我save左你
>>September 13, 2005 at 11:55:00 AM GMT+8

咁橋??! <br>我記得果條友
>>September 12, 2005 at 3:18:00 PM GMT+8

豬頭>o<v
>>September 12, 2005 at 2:28:31 PM GMT+8

咩男人黎架? 咁x 煩既? <b
>>September 6, 2005 at 12:12:16 PM GMT+8

你&#27809;事吧!! <b
>>September 6, 2005 at 6:34:01 AM GMT+8

唔該晒呀... <br>好令呀衣
>>September 5, 2005 at 4:12:14 PM GMT+8

shan <br>我預計11月返
>>August 29, 2005 at 3:59:55 AM GMT+8

好喜歡你寫既30問, 所以我又去
>>August 20, 2005 at 3:43:07 AM GMT+8

shan你睇下~~~ <br>連
>>August 14, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8

你們&#20004;個吃了六樣&
>>August 13, 2005 at 10:46:21 AM GMT+8

shan~ <br> <br>你
>>August 3, 2005 at 12:01:23 AM GMT+8

肥美肥美肥美.... <br>肥
>>July 8, 2005 at 1:49:22 AM GMT+8

傻婆!傻婆!傻婆! <br>謝謝
>>July 3, 2005 at 11:07:32 AM GMT+8

哎呀~拿多個俾我嘛~~~ <br
>>June 15, 2005 at 12:12:19 AM GMT+8

一直都想問下你 <br>你同b哥
>>May 31, 2005 at 12:19:28 PM GMT+8

唔好再唔開心喇... <br>既
>>May 24, 2005 at 2:47:41 AM GMT+8

...D咩細路黎架~簡直影響市容
>>May 10, 2005 at 6:33:49 AM GMT+8

黎~乖~開心番^^ <br>ch
>>April 28, 2005 at 9:46:50 AM GMT+8

嘩~一黎就俾你張相赫親> < <
>>April 22, 2005 at 9:32:42 PM GMT+8

Shan你的相冊網址多少
>>April 18, 2005 at 9:14:51 AM GMT+8

嘩~好耐都無見過macleod啦
>>April 17, 2005 at 3:23:03 AM GMT+8

>__< <br> <br>謝謝
>>April 13, 2005 at 12:47:26 PM GMT+8

人氣: 43639

Design & Scripting by ShowHappy.Net