寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

SEIKI 之日記仔~~~

日記

日記主簡介

<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  >>

2003 年 3 月 16 日 星期日 【晴】

今日早餐同埋lunch都食左
蕃茄啦同埋橙...<<照足曬""仲食少左tim..>>
嘩......真想死.........不過放學之後呢....
波波同鄭偉去買左d包食law.........
不過.....係計埋聽日既""食糧""架喇...!
ngng!!
今日真係呢幾個月黎比較開心既一日黎架喇........
上第一堂o個陣(班主任課)......
真係好好笑.........我好耐都冇笑得咁開心喇.......
ngng!
放學o個陣都覺得....好好!
因為波波同埋鄭偉佢地呢~好好呀真係.........
突然間有人對我....咁好.....我真係有d唔慣..............
不過我一定會好珍惜架!!!! ^^
thx !!!

哈哈~~我發覺原來我都有好多花名......
example : 彭彭,彭琪 <呢個係李sir...發明既..>,琪琪,詩詩,
傻婆<唔知呢個算唔算啦>,
白兔仔<<呢個係一個好可愛既花名...^^
不過我都唔知點解...因為佢地話我似wor.........搞笑!>
你地鍾意叫邊個都得架喇.........
而我就鍾意你地叫我英文名會好d>>>SEIKI !

>>March 17, 2003 at 12:13:30 PM GMT+8


2003 年 3 月 16 日 星期日 【晴】

今日早餐同埋lunch都食左
蕃茄啦同埋橙...<<照足曬""仲食少左tim..>>
嘩......真想死.........不過放學之後呢....
波波同鄭偉去買左d包食law.........
不過.....係計埋聽日既""食糧""架喇...!
ngng!!
今日真係呢幾個月黎比較開心既一日黎架喇........
上第一堂o個陣(班主任課)......
真係好好笑.........我好耐都冇笑得咁開心喇.......
ngng!
放學o個陣都覺得....好好!
因為波波同埋鄭偉佢地呢~好好呀真係.........
突然間有人對我....咁好.....我真係有d唔慣..............
不過我一定會好珍惜架!!!! ^^
thx !!!

哈哈~~我發覺原來我都有好多花名......
example : 彭彭,彭琪 <呢個係李sir...發明既..>,琪琪,詩詩,
傻婆<唔知呢個算唔算啦>,
白兔仔<<呢個係一個好可愛既花名...^^
不過我都唔知點解...因為佢地話我似wor.........搞笑!>
你地鍾意叫邊個都得架喇.........
而我就鍾意你地叫我英文名會好d>>>SEIKI !

>>March 17, 2003 at 12:13:30 PM GMT+8


2003 年 3 月 15 日 星期六 【晴】

哎呀~今日真係悶死人喇!!!!!!!!!!!
10點幾就起左身lu .........
之後就....上網law.......冇咩好做啦........
ngng! 我會好珍惜今日架~哈哈~
因為聽日開始......就唔會好似呢幾日咁....食野架喇........!
>< .....!!
唔緊要~我係唔會放棄架~~呵呵!!
呢幾日..一日三餐陪我既只有....蕃茄...橙....蘋果汁...................................


>>March 16, 2003 at 8:17:20 AM GMT+8


2003 年 3 月 15 日 星期六 【晴】

哎呀~今日真係悶死人喇!!!!!!!!!!!
10點幾就起左身lu .........
之後就....上網law.......冇咩好做啦........
ngng! 我會好珍惜今日架~哈哈~
因為聽日開始......就唔會好似呢幾日咁....食野架喇........!
>< .....!!
唔緊要~我係唔會放棄架~~呵呵!!
呢幾日..一日三餐陪我既只有....蕃茄...橙....蘋果汁...................................


>>March 16, 2003 at 8:17:20 AM GMT+8


2003 年 3 月 14 日 星期五 【晴】

今日係星期六喇!!!
唔使咁早起身番學喇!~~ yeah !
今日我1:00到起身~
之後就上網law.......食野law..
冇咩好做~~~
好悶呀今日~~哈哈~~
竟然冇出街玩~實在係一個奇蹟黎架!
^^

2D Family個網already有成3個月冇update喇!!!
所以我決定重新update番~~!
梗係啦~~據聞2A班都好似有個班會網~~
我地2D梗係唔會比佢地..."咩"架啦~
呵呵~~~我地個網一定正過佢地架!!
哈哈~~大家得閒都去留言啦!!!
http://hk.geocities.com/enterto2d/ or
http://hk.geocities.com/qute2d/
好啦~~886!

>>March 15, 2003 at 9:00:43 AM GMT+8


2003 年 3 月 14 日 星期五 【晴】

今日係星期六喇!!!
唔使咁早起身番學喇!~~ yeah !
今日我1:00到起身~
之後就上網law.......食野law..
冇咩好做~~~
好悶呀今日~~哈哈~~
竟然冇出街玩~實在係一個奇蹟黎架!
^^

2D Family個網already有成3個月冇update喇!!!
所以我決定重新update番~~!
梗係啦~~據聞2A班都好似有個班會網~~
我地2D梗係唔會比佢地..."咩"架啦~
呵呵~~~我地個網一定正過佢地架!!
哈哈~~大家得閒都去留言啦!!!
http://hk.geocities.com/enterto2d/ or
http://hk.geocities.com/qute2d/
好啦~~886!

>>March 15, 2003 at 9:00:43 AM GMT+8


2003 年 3 月 13 日 星期四 【晴】

今日係星期五~~
lunch我今日陪左rachel食~
之後佢先同番我出去~~
好好彩咁比我地撞到恩恩呀.~
ngng~!佢而家同佢個勤勤咁好~我都好放心!
梗係啦~話曬都係佢地亞媽同埋亞"女麻"ar ma~
^^
lunch之後係art堂~
又係整番o個舊"泥"
嘩~好臭呀真係..........!
><!

放學就番左團契喇!
今個星期係由老師分享關於佢地信主既野.....
其中一個真係聽到...好感動~
都"""不禁流下兩行眼淚來呢!"""
ngng~之後咪番屋企law
好悶..............


>>March 14, 2003 at 9:55:08 AM GMT+8


2003 年 3 月 13 日 星期四 【晴】

今日係星期五~~
lunch我今日陪左rachel食~
之後佢先同番我出去~~
好好彩咁比我地撞到恩恩呀.~
ngng~!佢而家同佢個勤勤咁好~我都好放心!
梗係啦~話曬都係佢地亞媽同埋亞"女麻"ar ma~
^^
lunch之後係art堂~
又係整番o個舊"泥"
嘩~好臭呀真係..........!
><!

放學就番左團契喇!
今個星期係由老師分享關於佢地信主既野.....
其中一個真係聽到...好感動~
都"""不禁流下兩行眼淚來呢!"""
ngng~之後咪番屋企law
好悶..............


>>March 14, 2003 at 9:55:08 AM GMT+8


2003 年 3 月 12 日 星期三 【晴】

今日真係好眼訓,好tired!
一日上8堂,我訓足4堂.....already好好架喇.....
(新黎o個個) >>>死人白痴o個個何sir~真係好白痴!!
見到佢都想打佢!~都唔知佢講咩!!!
講左等於冇講....! 教左幾堂都仲係教緊o個張W.S. !!!
當我正在熟睡中既時候佢先黎叫我答問題!!!!!!
ngng !!
B.K 堂終於黎喇~~好好law我覺得真係.....
Miss Chan真係講左好多道理比我地聽......
不過我真係好唔開心law......因為當我向後望下我地班既時候....
原來佢地個個都訓曬覺..........有d就好唔鍾意咁啤住miss chan
有d就玩緊,有d就發緊夢.......不過我諗大部分人都係訓左架喇......
其實我都係上呢堂先留心聽~~其他真係想死law悶到.....!

放學lu............
又係去做Maths d hw !
好難呀.....! 都唔知佢講咩~~
不過好彩有人教我...我先咁快做完......!
ngng~~之後就見到班fds......咪傻下傻下咁傻左一陣law~~!
跟住呢.....就有""輝哥""陪左我去買雪糕食~哈哈 ^^
ngng.......之後我就好lonely咁自己番屋企lu.....................
<< 今日冇暈到........大家唔使擔心... kaka ! >>


>>March 13, 2003 at 11:37:41 AM GMT+8


2003 年 3 月 12 日 星期三 【晴】

今日真係好眼訓,好tired!
一日上8堂,我訓足4堂.....already好好架喇.....
(新黎o個個) >>>死人白痴o個個何sir~真係好白痴!!
見到佢都想打佢!~都唔知佢講咩!!!
講左等於冇講....! 教左幾堂都仲係教緊o個張W.S. !!!
當我正在熟睡中既時候佢先黎叫我答問題!!!!!!
ngng !!
B.K 堂終於黎喇~~好好law我覺得真係.....
Miss Chan真係講左好多道理比我地聽......
不過我真係好唔開心law......因為當我向後望下我地班既時候....
原來佢地個個都訓曬覺..........有d就好唔鍾意咁啤住miss chan
有d就玩緊,有d就發緊夢.......不過我諗大部分人都係訓左架喇......
其實我都係上呢堂先留心聽~~其他真係想死law悶到.....!

放學lu............
又係去做Maths d hw !
好難呀.....! 都唔知佢講咩~~
不過好彩有人教我...我先咁快做完......!
ngng~~之後就見到班fds......咪傻下傻下咁傻左一陣law~~!
跟住呢.....就有""輝哥""陪左我去買雪糕食~哈哈 ^^
ngng.......之後我就好lonely咁自己番屋企lu.....................
<< 今日冇暈到........大家唔使擔心... kaka ! >>


>>March 13, 2003 at 11:37:41 AM GMT+8


<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

喂~你好喎!!! <br>好耐冇
>>October 21, 2003 at 12:25:26 PM GMT+8

填詞好~ 第日搵你填 a.a
>>October 16, 2003 at 10:56:01 PM GMT+8

我黎留囉... <br> <br
>>October 16, 2003 at 3:09:47 PM GMT+8

咁耐冇人留言....... <b
>>October 16, 2003 at 2:49:02 PM GMT+8

i not at home al
>>July 28, 2003 at 4:27:26 PM GMT+8

我今朝見到你... <br>你個
>>July 11, 2003 at 10:03:40 AM GMT+8

黎喇黎喇~ <br>我黎喇...
>>June 12, 2003 at 10:41:16 AM GMT+8

黎喇黎喇~ <br>我黎喇...
>>June 12, 2003 at 10:01:58 AM GMT+8

u really日日記 <br>
>>May 1, 2003 at 6:15:38 AM GMT+8

hihihihihihihihi
>>April 27, 2003 at 6:31:46 PM GMT+8

哈哈哈~~~~ 係 bor...
>>April 21, 2003 at 1:48:25 AM GMT+8

拿拿拿~~Rachel~ <br
>>April 20, 2003 at 5:20:24 AM GMT+8

妳個日記背景好靚靚呀!! ^^
>>April 19, 2003 at 2:31:39 PM GMT+8

我都有同感ar..... <br
>>April 14, 2003 at 7:07:08 AM GMT+8

la......to u la
>>April 13, 2003 at 7:18:32 PM GMT+8

jo mud today mo
>>April 13, 2003 at 7:16:47 PM GMT+8

o拿o拿o拿~~~~~~ 妳講嫁
>>April 13, 2003 at 7:27:30 AM GMT+8

ho mo liu <br><i
>>April 13, 2003 at 3:12:12 AM GMT+8

回左啦~ <br>唔知ar ma
>>April 12, 2003 at 6:24:02 AM GMT+8

u ng chi mud? <b
>>April 12, 2003 at 6:14:51 AM GMT+8

皇兄~回咪回law <br>驚你
>>April 12, 2003 at 3:53:46 AM GMT+8

u隻手jo mud花曬? <br
>>April 11, 2003 at 7:39:49 PM GMT+8

哈哈~~~ ^^ 妳知道我係邊個
>>April 9, 2003 at 2:21:14 AM GMT+8

waaaaaaaa <br>mi
>>April 8, 2003 at 5:31:50 PM GMT+8

我前個幾日都係咁ga! <br>
>>April 7, 2003 at 5:45:20 AM GMT+8

你都真係好辛苦wor!~ <br
>>April 6, 2003 at 9:15:55 AM GMT+8

FC ......: <br>
>>April 2, 2003 at 5:19:18 AM GMT+8

悼念哥哥....... <br
>>April 1, 2003 at 6:43:57 PM GMT+8

To: FC <br> 亞哥~
>>March 31, 2003 at 1:03:56 PM GMT+8

咁岩既~~~~ <br>我都有兩
>>March 31, 2003 at 12:43:03 PM GMT+8

""o個d位置""! ?????
>>March 31, 2003 at 12:35:06 PM GMT+8

哇~~~千屎呀~~~ <br>
>>March 30, 2003 at 4:40:22 PM GMT+8

我好唔開心丫.........>
>>March 26, 2003 at 3:02:08 PM GMT+8

咦~~換左background
>>March 25, 2003 at 2:43:58 PM GMT+8

hi ! <br>i come
>>March 25, 2003 at 12:16:43 PM GMT+8

白兔迷hihi u ar!! <
>>March 24, 2003 at 1:20:36 PM GMT+8

下~我咁都叫做多人錫呀?! <b
>>March 24, 2003 at 10:54:26 AM GMT+8

唉~~o個d咁既非典型肺炎~ <
>>March 24, 2003 at 9:47:18 AM GMT+8

喂喂~最近D肺炎好勁呀~要小心身
>>March 24, 2003 at 9:18:55 AM GMT+8

Halo.....ur boar
>>March 23, 2003 at 7:15:23 AM GMT+8

我都想去街街ar!! <br>好
>>March 22, 2003 at 3:28:43 PM GMT+8

我都想睇戲呀..... <br>
>>March 22, 2003 at 2:29:38 PM GMT+8

我又黎la~~~~~ <br>今
>>March 22, 2003 at 2:26:11 PM GMT+8

都唔知講咩好~不過我都會得閒留下
>>March 22, 2003 at 2:09:57 PM GMT+8

喂喂 <br>我上o黎留言喇 <
>>March 20, 2003 at 12:59:32 PM GMT+8

唔好唔開心la!!!!! <br
>>March 20, 2003 at 12:16:02 PM GMT+8

你唔need say thx t
>>March 18, 2003 at 1:36:18 PM GMT+8

hihihihihihi~~~~
>>March 18, 2003 at 11:50:33 AM GMT+8

你估下我係邊個?haha~~~~
>>March 17, 2003 at 12:50:50 PM GMT+8

白兔仔 <br>⊙﹏<" ?!
>>March 17, 2003 at 12:30:42 PM GMT+8

人氣: 7532

Design & Scripting by ShowHappy.Net