寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  >>

2003 年 7 月 30 日 星期三 【晴】



horhorr今朝都早左dd 起身
稔左好耐著咩衫 用咩袋....
heeeeeeeeeeeeeeeeee...
最後我係著左blue 的...

一落到去
shittttttttttttttt
架車走左囉
又要等多10 minzzzzzzzzzzzzz.
shit shit shittttttttttttt..
搭左8:40 果班...
oHhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...
8:50 先去到tst..
我以飛快的速度......8:57 倒就到wan chai mtr啦..
上stair 果時呀偉打俾我...
佢都係arm arm 先到..

我都估倒佢今日會著blue chirt 架啦
因為佢得三件shirt..
一係pink 一係yellow..一係blue...
咁佢今日都輪到blue laaaaaaaaaaaaa..horhorr..

佢用一個addidas 的袋..
coz 佢地今晚又去打bball luuu..
aiii
我又無得去啦...佢又叫我去啦..

anywayz
因為遲左ddd..
therefore 我地要行快d...

then 返office 果時
cherieli 係後面拍我
嚇死我呀下唔該..................-*

then 佢勁奸咁話頭先我地買粥果時佢都見倒我地啦
仲要係度奸笑...
shittttttttttttt

then 呀偉話佢勁想去睇皇馬呀...

yesterday 呀....呀man 問我去唔去呀...
佢d frd 係果度排緊呀....
咁我咪問呀偉去唔去囉
點知佢話我d frd 一定排唔倒...
我話一定排倒..
"果度得2000 人jar marrrrrrrrrrrr 點解唔得..."

佢話" 2000 人...咁佢排得咁後....點買呀..."

"2000 人都係賣倒8000 張姐...再打下尖...都係10000 幾jar marrrrrrrrr"

then 佢勁surprise 咁..."harrrrr?2000 人得8000 張姐咩?!...aiyaa..我以為係80000..."
-_-||||
ok laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

佢琴日仲叫我叫d frd 返屋企..-_-||
low b 的-_-||

不過後尾我都同左呀man 講我唔去啦...

...........食到9:25 先食完..
今日office 都係咁少人
therefore 我唔覺得要咁早做野....

hrohorrrrrrrrrrr..
今日d 時間過得好快的.....
...............morning 我的心情超好
係咁同cherieli 講笑..
佢笑我叫"周姿彤" 囉哼-*
佢自己係李小鳳都不見得好好呀下..
佢話佢呀爸鍾意徐小鳳
therefore 佢就叫小鳳呀哈哈哈
好彩我呀爸唔鍾意香琴jekkk
haaaaaaaaaaaaaaa


我同cherieli cherry chung teresa pieerrre 係到勁勁勁笑
佢地都無做過野搞到...
好似唔係幾好咁

lunch time 同louise cherry 佢地去左平靚正...........
heeee
今日我俾錢呀
coz 佢地都無錢...
horhorr
好威的...=)

then 返到公司..
reception carmen 係到講講電話
佢見倒我就話.."Yee?elfreda 都返啦..您要唔要同佢講呀.."

then 我就聽啦
我係到勁稔佢係邊個.................
稔左好耐
先估倒係eason 叔係長沙灣出job 果度打黎呀呀呀哈哈哈哈...heeeee=)
佢地好似一班留學生咁呀heeeeeeee

then 係到講無聊野
講講下佢問我知唔知邊個andy..
咁我話知啦...
then
我就係到同二世andy 講電話 -_____________________________________--|||

佢地幾個人係人地公司的conference room 到做野架..
arm arm lunch time..
佢地叫左外賣食完就turn off 晒d lightz 係到sleeep lorrrrrrrrrr..
andy 話勁悶勁眼訓
我聽佢把聲係arm arm 訓醒咁囉..
咁我問佢ali leii ...
之後佢話佢訓緊覺...
heeeee..
佢其實都係一個好人黎geiii..

坐左係reception 講張sofa 到講左10minz..
咁arm 呀偉黎斟水..
咁我咪俾佢聽下囉...
呀偉就約佢今晚係荔景等worrrrrrrr
wahahaa..
原來二世都去打bball 呀今晚...
yeeeeeeeeee><
之後我又繼續同佢講
佢又叫我去呀今晚...yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
做乜佢地死都要約thursday jekkkkk....><

唔知講乜都講到2:15 囉...
我變成一個吹水王啦死啦......................><
二世saturday 返黎啦.........

hee
我this saturday 都返..

好啦..
放工佢地成班就去打ball laaaa..
aiyaa
好羨慕timmmm..
n then 我就去左time square 找taL...n bread..

我地食左久違了的mc 記
yayayaaa..
原來有果d 新地樂飲呀horhorr
勁好味勁正 =)

then 我同taL 就walk 去鄧肇堅啦..
上堂果時勁sleeeeppy..
可能又早起身又遲訓啦....
aiii..

9:30 就搭115 back home luuuuuuuuuuuuu..=)

唔知點解
其實我無唔捨得dGs囉
但係話晒都讀左5 年
點解
我會
話走就走咁geii..

其實我仲未覺得自己會轉校架...
aiii..-*

....
唔知呀
我無唔捨得
therefore leii
我都覺得您地唔會唔捨得我...

其實都係咁見面架啦會...
所以都無乜野咁...=)

ermmm..
夜晚無乜icQ
因為呀偉去左打balll 佢都無online..

ermm....
好悶..-*

>>August 3, 2003 at 11:54:37 AM GMT+8


2003 年 7 月 29 日 星期二 【晴】

琴晚呀偉始終都無online arrr

本來今日好早起身稔住去買粥架...
點知
aiii
d shuttle bus 超唔得
勁唔準時囉><

aiii
仲搞到我要跑返工...

匆匆忙忙咁 ...
又聽住歌...

係咁衝左入去第二架lifT...
果架係唔停3rd flooor garrrrrrrrrrrrr
咁我出返黎啦勁樣衰
真係超樣衰
稔住無人睇倒
點知一出去就見倒*呀偉*望住我笑度就黎趴左係到

頂佢呀

俾佢笑到面都黃


佢係咁話" 低能仔做d 野都係低能d..."
aiiiiiiiiii

我都知我今次樣衰左架啦..
aii-*

從來返工都未試過見過佢..
點知
今日
ahhhaiii


等liFt 果時佢仲係咁話好彩得佢見倒.....-_-||
aiii...

佢係到飲coca cola..囉
好搞笑

完全我就係到飲維他奶...
係屋企get 的..
haaaaaaaa

=)


今日 都幾悶
無乜野做

...
仲有呀...10:00 幾
ALi 二世anDy Janet Lora Fanny eason 叔出晒job 囉..
aiiiiiii

靜到死囉
但係無晒d 人
一望就望倒佢啦哈哈

佢地今次應該有排都未返................luuu
今次個job 好似話係大job 黎gor borr
勁多senior 去晒咁
勁-*...

lunCH 同cherry louise gloria 豪左一餐
好味好味...

成日食完lunch...
呀偉都會bear 住我gor lorr
好邪惡果d...
佢好似想鬧我成日2:00 先返黎咁哈哈



我突然間覺得公司好似學校咁
唔知點解..
horhorr..


放工即閃..............
簽走果時呀偉咁arm 係隔離添緊水..

佢話.."har? 您走呀?"
我話我去集成....

佢竟然好鄙視我咁..話.."您識去咩..." 咁 -_-|||

唔識去都要去架.....
咁我就rush 去啦..


行行下
見倒同tal 補習果個leung sir arrrrrrrrrrrr..
咁我咪"leung sir"咁囉..
佢嚇一嚇...咁

咁我因為趕趕地時間
果度又多人
therefore leii..
我講完就走左啦


行到去集成
無啦啦有個人拍我worr

"Yee? leung sirrrrrrrrrrrrrrrrrr???"

低能架
佢追到我黎li到囉
完全係成10 minz 都要...
chi sinnnnnnnnnnnnnnnn garr
佢仲話我行得快..追死佢呀..haa

佢呀
認得我但係又唔記得左我係邊個..
thereforee leii 佢就追住我啦

咁我咪話我係tAL 個frd lorr..horhor..
佢話我見過佢一次就認得佢好勁呀..horhorrr..=)
yeahhh

leung sir 好搞笑囉..
死心不惜

我地傾下計咁
我同佢講我放工呀咁
佢話佢去左噤錢..
oHhhhHh..

then 就走啦佢...


wahaha
集成好多好多twinstar..
真係平d worrrrrrrrrrrr...hee=)
好開心買左好多twin star arr
仲買左d 俾呀b 呀
佢都鍾意左twinstar arr


好啦
6:45 就返wan chai..

約左呀b 去睇霆鋒 3T joey concert...
ermmm 都ok 啦

nic 勁無奈呀下
佢唱li個潛龍勿用的時候....
個guitar 無開到..聲
then 佢一貫我行我素的作風
又要再唱多次...
then d 人veli 無奈
個個去左toilet...
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..

但係佢真係仍然係咁型的..
佢唱左差唔多十首都有囉...
...........
都幾好的..

佢唱的都係舊歌.....=)
hee

差唔多10:00 幾就完啦
係啦
唔駛錢係早d 架啦..

n then 就食少少野就返屋企啦

咁緊係icq 架啦
..無奈..

yesterday infact 我係見倒呀偉online 左好耐..
但係佢無weiz 我worr..
因為佢話佢家姐會用佢個電腦呀嘛................................................
咁咪稔住佢無online lorrr

點知
原來佢話佢個list 唔知點解無啦啦無左我
n then 我又無weiz 佢..

oHhhhHhh....
又會無啦啦無左我囉...
實係有d 人係到搞鬼啦..................哼-*
呀菁下話.......................................

...................................................


then 呀偉勁無聊係到話我去集成低能....
佢話果度d ice cream 好好味呀
咁我就話出左糧請佢食啦....
之後佢就話要請我飲益力多
oHhhhhHh
低能的嗎..

益力多好不滯的....
枉佢仲日日都飲..-__________________________-|||


n then 佢問我食倒粥未
..我話聽日去...食架啦會...
咁佢叫我幫佢買皮蛋瘦肉...
..........但係佢咁遲返都食唔切gor borrrr

咁佢就約我8:55 係mtr 等啦..
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee =)
好緊張的........................................

佢仲俾左佢電話我timm..horhorrr..

heee
早d 訓先..=)

>>August 3, 2003 at 7:22:30 AM GMT+8


2003 年 7 月 28 日 星期一 【晴】

yooooooooo...horhorhorrrr..=)
笑笑笑-*


今日返到去
勁勁勁眼訓...><

成日都唔係話太多野做
無無聊聊的

好彩都唔會完全無野做
如果唔係無奈到死吧..-*



12:45 lunCH time..
我起身稔住望下d 人走未...

咁arm 佢經過worr
咁我咪問佢食唔食飯囉..

then 佢問係咪一齊食..
咁我....... 又約左loUis 果d worr..
咁咪笑左幾下...

then 佢話問下佢地(jessy ceci)食唔食...
咁我話..."您...都係同佢地食架啦..."
then LoUis 又問我行未呀咁..
咁佢又話"您..都係同佢地食架啦.........."

....
ermmm...
好耐無同佢食飯luuu


><

去左平靚正....
wahahaa
笑死了..-*


有人填詞囉
la la la la...la la la la ..
horhorrrrrrrrrrrrr..low B low B...

我地食完野都仲有time
thereforee 我地去左7-11 shopppping-*

then 返到工司..
係到吹水
二世又係到join..
不斷係到狂狂笑
發顛囉low B..
停唔倒咁係咁傾..
veli exciteeddd

hee aLi 同二世佢地tml 出job laa
係大job..
aiii...><
有排都見唔倒Ali laaaa....
唔知佢返黎我會唔會已經走左leiii...><


放工5:45...勁sleeppy 勁想走...
但係我都開oT......
6:30 倒我就去左傾計啦horhorrr...
zenon 我呀偉eason 叔係到勁傾計..
都唔知佢地做乜gor lorrrrr

as Free As A BirD....-_-|||

佢地好似好鍾意我果隻lEgO 咁呀
我稔住就由得佢企係呀偉個位到forever laaa
最多去買過隻啦

低能ZeNon 話我隻lego 要幾百蚊囉low bbb 的
哈哈..

oHhhh
佢地thursday 又去打bball laaaaa..
then 我又要去學pTh..
then 呀偉叫我咪鬼學......................................><

我都好想去架..

不過我去到都好無聊啦
又far away..

aiii..
算啦

我覺得佢打baLl 會好型gor lorrrrrrrrrrr..
aiyaaaaaaa..
好想睇好想睇.......><

佢話我d 字怪呀
個a 字同個d 字一樣囉佢話我..
"elfredd " -_-|||...
佢問我係咪細個成日寫copy book
個"a" 之寫成咁......................................oHhhhhhhHh....


佢仲係到逐個字笑我..-_-||
我發現我都寫左好多野俾佢的

每次坐過去..都會係咁寫野俾佢 .horhorr

咁我俾左我pbase 個address 佢地worr...
....then 佢地話我寫pbase..寫成" p h d s e " lorrrrrrrrrr
helpppppppppppppppppppppppppp><

下次寫靚d lorr ..aiii...


之後我就去左曬片啦..
又抄下receipt 咁
wahaha
勁快就7:45..


horhorrr..
仲唔捨得走tim..

eason 叔瘺左部cal tor 係我個位到..
then 佢又走左worr
咁我咪拎返俾去佢個位囉.....................

then 呀偉問我走未

咁我地就一齊走啦
horhorr

第一次同佢一齊走jarrrrrrrrrr..
horohrrr..

本來稔住唔一齊架
因為我覺得會無野講..

但係...............................................................................-_-||


係架liFt 到我係到搞個電話整返有聲..
佢話我無聊囉係office 駛乜無聲worrrrrrrrrrrrrrr

咁我就話唔整gei 話
係架lift 到會無野做..
horhorrr

我好高明呀heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee......=) 佢話-*



then 一路行係到狂講野..
講唔停

咁我一興奮咁就越行越快worrr..
then 佢問我係咪好趕時間
做乜要行得咁快...
horohorrrr..

係囉
唔應該行得咁快

難得...=)


但係我始終都係一個與時並進gei 人..haaaaaaa

仍然係行得咁快..

佢叫我唔好成日笑...囉-_-||
低能....><
佢話成日聽倒我同cherie li 係度笑..好煩worr..又唔知我地笑乜..

oHhhHhhh...-_-||||
但係佢自己咪又係成日笑到不能夠停-_-||

原來佢之前同cherie 坐架....haaa

horhorr...
我又唔記得我地講過d 咩luuu

都係d 無無聊聊野

果度leii 咪好多夜總會geii..
咁咪成日都有d *烈艷*呀嬸 係到拉客worrrrrrrrrrrr...

咁我問佢d 呀嬸有無拉過佢呀哈哈

佢話無worrrrrr

"您個樣唔夠索啦緊係.."
then 佢話可能佢個樣細個...ahhhaaa..

必定-_-|細到死..


佢入到mtR 仲係到狂笑周圍d 人..
haaaaaaaaaaaa...無奈

..."yee? 您去青衣or horr.."
" -_-|| 必定"
"yee? 咁大家同路worr....我都住青衣"
"係?! 您arm arm 又話去海逸買野?!...我都住係果度worr..咁一齊吧.."

hee..
then 我本來想同佢去central garr..
不過後尾都係廢事luuu




走果時佢話icQ 見worrrr

then 返到屋企又係睇左少少8:00 果套..



ermmmm..
到而家佢都未online worrrrrrrr
-_-||||

>>July 29, 2003 at 5:43:37 PM GMT+8


2003 年 7 月 27 日 星期日 【晴】



horhorrrr...
happppy foreverr..-*

琴日猛咁同呀偉講今朝我一定會食粥食粥
點知
我都係遲左起身...-_-||

oHhhhhHh..
點知呀偉仲cheap..
遲到..-_-||

佢返左黎我都無留意倒佢..

then 出去影印果時
四圍look look..




了..-*

見倒枒偉帶眼鏡..
ahhhaaaa..

仲以為佢咁勁無近視
點知都唔係geiii..

我都覺得奇架啦
佢寫字果時成個細路仔咁...
個鼻係會掂倒張紙架...heee
好搞笑..=)



係啦
佢個眼鏡就係好似我果個無框果隻啦
heeeee
好鬼死好笑囉真係



了-*

我望住個影機係度狂笑....
笑到返個位都仲笑緊..

我發現我好鍾意d 人無啦啦帶眼鏡的
heee

真係不能再好笑ddd..

................haaaaaaaaaa 係blue 架個柄.....好好笑..

佢個樣超斯文囉....

....haaaaaaaaaa......好索呀真係....
horhorrrrrrrrrrrrrrrrr..

我係咁笑左成日...



今日不斷photo copy..
不斷寫野
不斷寄野..

ermmm..
幾好.....=)




不過我發現我地係公司好多人的時候...

唔會講野架...hrohorrr...


lunCH 去大快活again..
又係十幾廿個一齊...

行去果時..
呀偉jessy ceci pierre 二世先生 aLi係我地前面...
佢地去左一間食咖哩的..
係上樓架...
fraNco 話果間野又貴又唔好食..

ermm
我覺得佢地就好似一班有錢佬咁
我地就係一d 平民咁

呀偉上去果時..無啦啦回眸
...then 我勁bear 住我..
好似好凶咁呀下我...
fraNco 見倒我bear 住佢

仲講左句.."您唔恨得咁多架啦...." 咁

都唔知佢咩意思...哼-*


then 我去到都食左咖哩雞飯..

haa
LouiS 真係好好笑..

elain 勁幽默丫哈...
佢上年完全係拎勤工獎囉哈哈
勁型...

FranCO都係一個好人呀我發現=)
約左佢聽日去平靚正食...hee

今日好準時咁1:45 返到去...

afternoon 個client 上左黎簽名哈哈

好怪
成日同佢通電話
一路都唔知佢咩樣
無啦啦見倒佢
感覺好似見倒
胡楓咁..
horhorr=)


影印時
呀偉又影worrr..
佢果陣無帶眼鏡..
但係我都係到狂笑......haaaaaaaa

佢問我發咩顛呀又..
then 我就同佢講
"您帶眼鏡個樣令人好衝動.."ahhhhaaaaa...........

之後佢勁邪惡咁笑..

haaaa..
佢問我有無食粥呀今朝..
horhorr..
我話無
then 佢就話都估倒我唔會食架啦..horhorr..

then 我問佢今日開唔開oT..
.......佢又開..then 我話我都開 coz 要補假....

之後呀呀呀
佢竟然問我唔係要學琴咩咁?!!!

harrrrrrr?
我打左個突呀下..

then 我話..今日monday worr..

then 佢話...唔係monday 學琴咩?!!

oHhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhHhh..
原來係last week 我monday 學琴....
咪放工衝返屋企geiii..

....oHhh..佢 咁都記得呀..hee=)


then 5:45 d 人多數都start to 吹水下水咁...
但係我無囉..
經過呀偉個位..
佢拎住個相機係到影我果隻lego 仔呀哈哈..
then 我話*低能兒*咁..oHhhh..俾二世聽倒佢係度笑囉..
哼-*

*我有話俾您笑咩*


勁乖咁坐係到做野...=)
我係咁埋頭苦幹...
cherie li 又走左worr..
佢唔肯陪我oT arrr

好彩我問左ceci 俾野我做下咁...horhorr=)

6:45 倒呀偉無啦啦坐左去cherieli 個位到..
佢問我我photo album d 相點曬出黎..
good question..
我話幫佢曬

heee..
then 佢又伸佢隻手出黎俾我睇呀哈哈
佢話佢真係修左甲呀哈哈哈...

笑死啦 ..
yesterday night 佢問我li 幾日做過d 乜....
then 我話我修左甲.....溫左書...做左past paper..

then..佢話佢都要修甲呀哈哈...

=)

then 我係到玩係佢個glasses...
仲帶住影左張相=)

then 我請佢食琴日係優之良品買果個cola 糖...
點知佢話我食d 野低能囉..-_-|||

help...

heee=)
不過佢讚我個自製筆筒勁好笑..
horhorr..

佢又問我唔係睇海底奇兵咩咁..
咁我話...d 時間就唔倒我..
then 佢又係到笑笑笑

hee
好鍾意佢笑果時
.....帶點滄喪呀哈哈..

我話本來想睇6:10..elfreda chow又趕唔倒..
....睇7:00 ten ten leung又會睇唔倒戀愛自由式...
therefore leii 就唔睇啦

佢就話我地無聊..-_-||


無無聊聊講左15minz..
仲一齊icq 左一陣...

then 7:45就走luuuuu...
唔記得同呀偉eason 叔say bye bye tim....
仲想返轉頭bye bye tim..>.<

返到屋企睇左少少戀愛自由式..
好似幾好睇咁..

then 睇睇下律政又訓左...><

12:40 俾bearly 嘈醒左..

睇返icq.
aiyaaaaaaaaaaaaa
呀偉係11:55 online 左呀><
yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

then 打左diary 就sleep 了=)

>>July 28, 2003 at 5:23:04 PM GMT+8


2003 年 7 月 26 日 星期六 【晴】

heee=)
今日約左馬viz connie karen 去又一城睇
戀上您的床..-*

heee
1:30 好準時咁去到..
haaaaaaaaaa
去到maviz 同connie 都到左啦
咁我咪叫佢地打俾karen lo lorrrr
點知佢地話我人地遲一min 都唔放過呀><
yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

pooooor meee

then karen lo 都係1:31 appear...

一路行
竟然見倒
moon n vick arrrrrrrrrr..
haa
佢地去錯左地方lowb 的.....=)

then
我地去買飛
竟然見倒
鄧健暈-* n 原子蛋呀.....horhorrr..
恩愛非常=)


then 我地就去左食野
3:30 先開場
但係都得返頭三行...
但係我地都照睇worrr
horhorrr..-*


一路食飯又講下放傍咁啦
話晒都係li 排最興gei 話題啦
由屋企到公司我都係同人講li d 野...
horhorrr..


我問多次佢地係咪真係去恆商..
then maivz 同karen lo 都好肯定咁話一定去呀

我地話過..
一get 倒result...一定要走...
唔好係度hehhhh......


定要
下定
決心..

唔好喊
唔夠分都要博...
唔好唔捨得...-* 呀

講左好耐好耐


then 行去cinema 果時..
經過sanrio 果類野..
hee
見倒twinstar *木台*氈...heeee..
好靚呀
then就夠鍾入場啦

哈哈
套野勁好笑囉...
都幾色情的

勁好睇
劉青勁好笑呀哈哈....=)))))))))))))))
笑到死吧

heeeeeeeee


then 就返屋企啦..
仲去左優之良品買左糖n 零食..horhorr

夜晚icq..
heeee=)
無聊之際
又見倒呀偉online laaaa..

佢又話唔係成日onlinee
點知我成日都見倒佢online 的
horhorrr..=)

佢係到話呀..
勁鍾意皇馬worrr
仲話係鍾-* 實fanz.....又買左佢件ball 衫
就係差張飛無得去睇jarrrrrrrrrrrrrrrr.....ermm

一世人一次
無得去
好似好慘咁
搞到我都係咁問人會唔會買倒飛..
although 無可能會問倒..

ermm..
then 佢又話今晚會睇ball...睇晒4:00 n 7:00 arrr...
......then 我稔住佢會訓陣啦
點知佢又約左人食宵夜....oHhhHhh...
實會眼訓到死啦tml..

horhorr

then 佢又話要去漫畫展
仲話lunch time or 放工同我去

無奈
then 我問佢6-10/8 係唔係hk laa..
....then 佢就醒起佢要出job laa
-_________________________________________-|| bananana..

then 我睇下tv 又見唔倒呂秉權..
咁我咪話俾呀偉聽好耐無見過呂秉權啦...

wahahaaaaa
估唔倒佢會話..
"係囉..成日都係邱文華"
佢竟然同我一樣咁留意d news reporter worrrrrrrrrrrrrrr..
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
笑死

then 佢話呂秉權俾人炒左囉-_-||

then 我就話呂秉權出左job arrrrrrrrrrrrr..
呀哈哈哈
笑死了
then我地兩個又係咁講無聊野..-_-|||

....><

then 佢就要出去luuu


本來約tenten leung tml 睇戲呀
點知d 時間勁唔得
thereforee leii
閣置左.-*

咁我都offline laa..
hee

好開心呀tonightttt..=)

>>July 28, 2003 at 2:18:13 PM GMT+8


2003 年 7 月 25 日 星期五 【晴】



yooooooooo
今日都要返工...

公司勁少人...

><

哈哈
今日cherie li 勁好笑囉...

死啦
我覺得到我走果時我最最最最唔捨得係佢囉....

................ 佢係一個做野就會好認真的人
又好肯教我野...

到無野做果時我地就會勁傾計
係到互窒囉經常性地..horhorrr..

佢呀仲成日沖茶俾我飲呀
佢話我成日唔飲水好唔healthy ahh heee


.............我同佢講我就黎放傍好驚..

then 佢話我成日好似咩都唔驚咁
除左入去問elsa 出糧呀哈哈...

......ermm 咁我就寫左張note 俾佢提住佢我放傍...
horhorrrrr...
佢就係度猛咁笑 hee
果張野好靚的

then 我仲hand made 左一個筆筒...
係用bottle 整架...heeeeeeeee

then 整完cherie li 話"您無筆筒我俾您呀...我有兩個" 呀............


緊係
自己整靚d 架啦..

n then 佢仲話用奶茶杯整靚d worrrrrrrrrrr-_-||||

我都係想擺下筆jar marr
haa
今日就係成日做埋晒li d 野
11:45 就走啦
早左1 hour...coz 果日oT 左one hourr..
horhorr

去左奧海城同人食飯

then 就要返屋企學琴啦...

學琴之前仲同呀哥edith 佢地係sina 打左幾鋪mJ tim..
haaaaa
finalllly positive 返啦我d 分...yeahyeahyeah =)





晚上好開心的...=)
yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..


係wor 勤勤
我地超過1week 無見過..=)


今日都算係咁啦...hee

>>July 27, 2003 at 11:38:02 AM GMT+8


2003 年 7 月 24 日 星期四 【晴】



好好好好好好
今日又係fridaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay laaa..

但係我係零期待囉..

今日一起身...
第一個反應係..
"err..又係friday...-_-||| "...

我而家學左某人
慣左一起身稔一陣野先刷牙..

今日我稔左一d 好低能的野...
我稔左我第一日返工..
坐係reception 附近個sofa...
我見倒呀偉拎住把傘跑入黎...仲bear 左我一眼..

heee....
果陣我都無留意過佢的...

之後我好留意geii 係ali....
horhorr唔知點解worr 又..
果陣仲稔住自己一定唔會打入佢地gei 圈子tim..

點知而家又好似好frd 咁...

但係第日走左就一定唔會再有contact 的...aiiii...

-_-|||

今日買左粥返去食...
俾呀偉同cherie li 發現左呀呀呀
cherieli話我當li 到飯堂呀...><

呀偉話叫我下次買埋油炸鬼腸粉-_-||
aiii
咁我食粥又真係誇左少少geiiii
...oHhhhHhhh...
唔買laa next time..

今日過得好好好充實...
好多行黎行去gei 野做..hee
勁開心..
一行去第度
又係咁同第d 人blow water...horhorrr..

因為咁
我又唔駛點用computerr..
咁我就讓-* 俾eason 叔用囉..horhor
咁我又同呀偉坐啦...
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

其實成日同佢講野
我都唔記得佢講過d 乜..
因為太無聊啦horhorr

不過我今日記得佢問我係咪讀女校...
咁我咪話係囉............

之後佢就 "orrrrr..."咁..
之後我就繼續做我d 野

n then 佢又話.."點解您唔問我點解咁問geiii..."
咁我咪問佢點解咁問囉..
-_-|||
好無聊....................
then 佢就話我係咪低能的.....-_-|||

都話我地d conversation 無聊架啦..
咁都俾後面的人聽倒....
後面d 人話兩個bak chi 仔講d 野都係bak chi...
aiiiiiiiiiiiiiiiiii...

then 講返d 正經野...
佢話佢一路都想知女校d 女仔係點worrrrr...
佢話finally 見識倒......好失望worrrrr....ermmmmmmmmmmmmmmmmm
佢話係咪個個都好似我咁..
咁我咪話個個都係低能架咁囉....

ohhhohhh..
then 佢就話arm 晒佢啦...仲叫我介紹d 佢識...

係li 個時候

我就想問佢"唔係有gf lei mehh" 咁..

但係我都無問...
好似好怪咁...

then 我又問佢借把剪刀..
then 佢又係到爆笑..

佢話第一次聽人講剪刀...

笑左10 分鐘都有...

都話佢係
低能
架啦...-_-|||

.....
n then 佢問我lunch *又*同邊個食..

我就話我約左andy franco 果d 去哈迪s食...

佢又話我食d 野都係低能的.................

...佢話佢同jessy ceci pierre andy 好豪咁去食咖哩worrrrrrrrrr....
...............




吧..
-__||

aiiii
無奈


係啦lunch 就同左franco andy calvin stephen n louis 去食哈迪s luuuuu..
heee
好好食呀
不過佢地好似唔係太歡喜..horohrr..

me so happpy =)
louis 仲食左ice cream..horhorrr..

wahahaa
佢地真係極度好笑囉

haaa..
佢地話一日就係得lunch time 可以開懷大笑
一個morning 狂做左咁耐而家要宣洩下呀哈哈

顛ed -_-

then 一路狂做野..

咁有個公司個Ar 就黎deadline..
點知間公司個file 係2nd flooor worrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...

heeee.......
咁我就同呀偉講"yee? 您個樣好似好想落去2nd floor 咁worrr.."
haaaaaaaaaaa......thennnn 我地又係到笑一大餐...
then 我就問jessy get the key laa
ohh 點知
eason 叔係li 個時候話佢都有野要落去拎......
oHhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...
佢叫呀偉唔駛去.....
><
then 我就話......"waaaa..有好多個box 要搬worrr....."
咁eason 叔就叫埋佢啦horhorrr...

咁我就是但叫呀偉搬左兩個上黎啦hee...=)
我地同eason 叔仲有一個男人係樓下勁耐
係到玩呀哈..........horhorrrr.....
佢地搵黎搵去都搵唔倒佢地的野..
咁我同呀偉就周圍heh 下啦哈哈..
見倒d 勁搞笑的green box..
我仲整lum 晒...
差d bok 中我個頭啦
好彩我d 手腳郁得快..haaa

happppyy..
上到去又無乜心機做野..

then二世祖又黎問我一個 file 擺係邊..
oHhh..
咁佢搵果個file 係2nd flooor..
咁我見條key 仲係我到
咪同佢一齊去get lorr.
ohhhhhhhhhhh......

佢真係一個刻人憎的人



放左工都未做晒 .....

今日用左reception 部打字機..
佢地放工見倒我仲打緊野仲話我勤力

打打下
huhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
呀偉走囉.................................
好少咁早wor 佢...ohhhhhhhhhhhhhh...

n then 二世祖andy 同一大班女同事都走啦
果班女仔同我都有一兩句geii..
係超級土製果d 女仔囉
都係大我5 年倒jar marrr
搞到自己好似30 幾歲咁..-_-||
仲係咁迫我記住佢地個名
ok laaa


then 我做完都走luuuu...

無乜野做咁..
去左搵galei...
勁勁勁耐無見佢囉helpppp....

同佢tea 左一陣
就返屋企luuu..

great..=)

>>July 27, 2003 at 11:26:02 AM GMT+8


2003 年 7 月 23 日 星期三 【晴】



今日好好好唔開心

唔知做乜....><

神不守舍咁...................個心好似盈住有d 野會發生...
好唔得呀今日真係..


7:00 am 起左身打開tv..
oHhh no. 8 ..
then 繼續sleep.

8:30 倒呀媽要返工啦..
佢走前同我講話8:15 change 左做no.3 larrr.
oHhhhHh..
咁我打俾man leung ...問佢駛唔駛返工啦..
then 佢explain 我聽話要2hours 內返到去
that's mean 10:15啦
咁我見仲早咪訓多陣囉
點知訓到9:30..
oHhhhHh.....bananaaaaa..
搞到10:45 先返到去
睇下張attendence 紙..
waaaaaaaa
d 人顛架
9:30 就返到

不過都有大約十幾人未返
連ceci 都未返..

呀偉都係9:30 返到去囉
佢話佢平時都係8:15 先起身..
......(ermmm 佢講完我都唔明關咩事...)
算啦....廢事ask..
今日佢怪怪地咁囉..
點講leii

真係好怪...

平時撞倒都會嗲一兩句gar marr..
今日佢完全無同人講野囉...

一返到去就見倒佢埋頭苦幹咁...
無望過去第度囉...

thereforee leii 我都無理過佢...


好怪呀今日office d 氣氛...



可能係少人的關係啦...
aiyaa
唔知點咁...


lunch time 係最好玩的
今日andy franco 佢地返晒黎..
hee去大快活又有得一齊坐wor 十幾人..hee=)

waaaaaaaaaaa 好開心呀同佢地講野
佢地真係激好笑囉...
andy leii 咁佢有gf gar marrr
但係佢成日俾cherrychung 笑佢成日gup 野worrr..
then elaine 就話佢係騎牛搵馬囉horhorr
勁抵死
andy 真係係勁唔得囉
佢真係成日都係到玩玩下果d..
做佢gf 真係慘

之後leii
我又係到show 我同tommy 張相
哈哈...
then 我同cherrychung 勁係到話佢地知tommy 係我bf....
佢地竟然話"真係架????"咁囉哈哈...
lowb 的

原來呀
yesterday 我講過外國留學生andy leii....(of coz not 上面講果個花心andy laaa )
原來呀
佢係david ng個brother 個仔囉helpppppppppppppppppppppppppppppppppppp

原來係大有來頭的
唔怪得佢咁扮野啦..........

cherrychung 仲講笑話..."稔得過worr" 咁..-_-|||
低能

最憎d 人懶係勁咁扮晒野架啦....><
(yee? elf 您好憎自己呀? horhor )

.......
afternoon 成日都無同過佢講野...
唔知點咁好似..

then我就去打字啦...
咁佢咁arm 又要打...
咁我咪俾佢打先囉
咁我有勁多未打

佢竟然話..
唔駛啦...................咁.....

n then 走左...

fine..

............................................
n then 放工我中打緊
完全打到6:20 先打得晒囉..

aiii
n then 我仲要去buy mark 6..

本來稔住自己去..
then 呀偉猛咁叫人同我去
後尾d 人都未走...
therefore leii
佢就同我去啦..


又好似無乜野咁..hee..

買完我就去左causeway bayy..
aiii

好無奈 ...

n then 無學pth..
就返左屋企

....
無無聊聊
upload 晒同同事唱k 果次n 生日會的相啦

又開多左個pbase..
err
已經有5 個啦下..
enuff..-_-|||

......

then 差唔多9:00...呀偉就online laaaaaaaaaaaaaaa
heeeeeeeeeeeeeeeeee=)
勁同佢講野
wahahaa
發現左好多野呀..

原來jessy 係叫david 做姑丈架
而eason 叔個wife 係david 個表妹囉..
wahahaa....
唔怪得andy.....同eason 嫂咁frd laa..
horhorr.r..
好多關係呀哈哈


呀偉話我做乜成日都要跑返工呀哈哈...

好一個問題...heee


aiyaaaaaaaa
不過佢11:30 就要訓架啦....

hee=)

真係乖呀....!!*

>>July 24, 2003 at 4:08:56 PM GMT+8


2003 年 7 月 22 日 星期二 【晴】


oHHhhhhHh…今日終於都打風啦哈哈

同事們每隔1 hr 就報導天氣呀哈哈哈…
好得worrrrrrrrrr…….

今日返到去無乜野做..
其實係有
但係leii
又要打電話去個客到
唔係好想…><

heh 下heh 下咁……………

就到lunch time luuuuu..
heee
同louis cherry gloria去左壇島呀
都幾好食

真係好唔得囉
之前jessy 同ceci 係叫飯gar mar lunch time..
n then…………..呀偉佢地一出job 返黎..
佢地就會同佢食囉
完全-________________________________-||

><

…heee..
同louis 講野會笑到死左..
哈哈佢係低能的…-_-|||
佢bf 個樣勁搞笑呀哈哈…..

我地四個食左一餐豪geiii..
n then 成2:00 先返到黎
我見呀偉bear 住我呀下返黎果時…….><


heee
afternoon有野做..
heeeee
唔係好駛用腦的horhorrrr..
又可以blow 下water worrr…hee…
食下野咁…hee
好開心呀返工
好鍾意返工…

butt..
果個andy 真係好唔得囉..
我同佢好似唔係好熟架咋下..
n then 佢無啦啦走過黎問我個sec file 擺係邊
( ok laa..我已經變左li 間公司gei file searcher laa….
Coz d file 凈係得我同cherie 知係邊…..
N then 次次多數都係我落去搵的…….thereforee…我就好清楚啦..yeahh)
佢又要懶好笑..又要無禮貌…..
仲要懶係同我好熟咁…
可能我一向同人講野都係咁…
佢會誤會左囉
仲要勁串咁..-_-|||

anyway我就係唔妥佢worrrrrrrrrrrrrrrrrrrr…
凈係覺得佢係一個二世祖
本來覺得佢無乜野架
但係知佢係david 呀哥個仔之後就覺得佢唔係好得啦…
oHhhHhhh….
偏見…-_-|||

放工….6:00 倒
咁arm pass by 呀偉佢地worr
佢同pierre 係到講緊有間公司咩prepay左d 唔知咩..…
n then…又話爭人錢未俾
then 我就話…”orrr…accrual 呀話….”
Then 佢地好似好amazing 咁..
呀偉話..”huhh..您又識….? -* “
n then 我就同佢地講我考到lCcci level twoooooooooooo 架
仲稔住呀偉實串我得果level twoo…
點知佢地竟然話我考到level two 唔做audit 去做com sec…徙料worrrr..
wahahahaaaa
無錯com sec 其實係唔駛點用腦的…
佢地話audit 都唔駛的..
凈係識得加同減就得架啦worrrrrrrrrrrrr
oHhhhHhhh…
呀偉又話我早d 入黎做audit 就可以同佢一齊job laaaa…
yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee><
唔開心呀下…..

n then 我地一路係到講野哈哈
pierrre 都走左我地仲係到勁講無聊野
heee..
佢真係勁低能囉…
ahhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa………

講到差唔多6:45…
……我就話走luuuu…

返到屋企
呀哥又話聽日會唔駛返工wor 打風
therefore leiii
我地就開desk 打mj again..

oHhh..
today lost 左$50 呀….=(
hee

仲無得icq tim arrrrrrrrr


><


>>July 27, 2003 at 10:35:26 AM GMT+8


2003 年 7 月 21 日 星期一 【晴】



oHhhhh...
今日返工無乜心機...
好似開始無乜野好做
我又唔想做我手頭上果d..
d 人又出晒job 唔見晒

返到去...寫個返工time...果時..咁都會望下有咩人返左gar marr

yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee?
點解又見倒呀偉個名的

ok laa
佢真係無出到job arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...

好無聊
佢話做唔晒d 野..
遲d 先出..maybe 八月..
huhuhh 死得啦咁..
完全真係出到八月中囉..
damnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

last day未必會見倒佢啦..aii
ermmm

anywayz...

唔想做野的一天...
都係忙忙碌碌咁hehhhhhhhhhhhhh...
aiii

今日有個係到做左幾年summer 的新同事黎左呀..
佢叫andy arrr..
係一個不折不扣的英國留學生
..
點講leiii
您一聽佢講野
就會覺得佢係果d 好有教養gei 男仔....
ermmm...佢同ali ...應該識左好耐架啦...

佢地好似有d 曖昧囉..


咁lunch time 我就同佢地兩個加一個叫gigi 的女仔食..
去左delifrance..

banana 到死囉
明明明明呀偉係跟我地架
n then ...
無奈地.....................................................
唔知點解
後尾佢又同左jessy ceci pierre 去食..

aii..

1:45超準時咁返到黎...


...ok laaa...

同cherie li 吹下水...行行企企咁又放工啦..
放工稔住即閃

hee
點知pierre 佢地買mark 6 問我join 唔join..
咁我就是但寫左一條啦...係 " 9, 4 , 7, 22 , 18, 3".......醒gei 人就知點解啦
6 ppl夾...ceci jessy 我pierre 呀偉eason 叔
咁...得6 條...
咁呀偉就叫我寫多兩條啦
咁我就係咁是但寫多兩條啦...

horhorrr..
then 我同佢就一齊去買mark 6 luuu..
heeeeeeeeee.....

我好似係第一次真係入埋去囉..
呀偉話叫我扮大個d...
ok laaa
how to 扮大個d..-_-||

勁多人排隊囉入到去..

咁呀偉就好醒咁買現金卷...
n then 係個computer 到買啦

我係到勁劃果d 飛...
有8條..
呀偉就係咁up d no..俾我聽

超bak chi 呀下li 個舉動-_-|||

我地買得勁快
完全唔明果d 人做咩要排隊囉..-_-||

一路買一路狂係到笑
唔知做乜..
heee

then 佢就返公司oT 啦
waahh 其實佢都幾勤力gor worr..
晚晚都oT 咁
佢又真係做野唔係玩gor borr
waaa 好乖咁呀..

咁我就返屋企啦

返到去慧慧都差唔多黎啦..
我啦佢啦哥啦媽啦約左打mJ..
wowoww..
勁旺呀唔該
hee 贏左$300 幾銀呀horohrorr..

n then rest 果時入左黎icq..
呀偉勁send "中左啦中左啦"俾我...
oHhhhhHh..
then 我以為佢呃我啦
點知真係中左呀

真係中左囉

係真係架

中左$20 呀.................-_-||

haaa
係我劃果條黎的..=)
waaaaaaaaaaa 好得呀..
仲左三粒字咁..
ok laaa..

打到差唔多11:00 幾12:00..
then 就sleep luuuu...

>>July 24, 2003 at 12:40:07 PM GMT+8


<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  >>

 


憑著[信]*有天改變命運控制

其實..*- 我 最想得到真*愛*

期望.^ 我也可 激發 *-- 動人的色彩

想放任想改變 想奔放 *--想戀愛--*

廣告

讀者留言

路人留言   |

bread說* <br>很懷念呢
>>June 11, 2006 at 6:34:12 AM GMT+8

hello~ <br> <br>
>>August 14, 2004 at 5:27:53 PM GMT+8

to:唔洗頭的白痴*
>>June 28, 2004 at 10:45:49 AM GMT+8

死女*包* <br> <br>w
>>June 22, 2004 at 4:30:07 PM GMT+8

路人留言??? <br>我不是路
>>June 16, 2004 at 4:08:02 AM GMT+8

oh dear master <
>>June 14, 2004 at 12:43:58 PM GMT+8

bread~* <br>aiya
>>June 10, 2004 at 3:54:29 PM GMT+8

elf笨蛋 <br>你要明白 <
>>June 10, 2004 at 3:06:09 PM GMT+8

ur computer mayb
>>June 7, 2004 at 12:39:04 PM GMT+8

my dear*
>>June 5, 2004 at 5:50:42 PM GMT+8

To Elf : <br> <b
>>June 1, 2004 at 2:44:02 PM GMT+8

好樣衰呀........ <br
>>May 28, 2004 at 1:38:08 PM GMT+8

hEyz*
>>May 28, 2004 at 11:54:24 AM GMT+8

hahaha.... <br>感
>>May 23, 2004 at 1:35:05 PM GMT+8

包~* <br>aii...我又
>>May 16, 2004 at 3:43:19 PM GMT+8

就去考oral la>....
>>May 14, 2004 at 7:29:26 AM GMT+8

yeahyeah又o係度見度我個
>>May 13, 2004 at 4:18:56 PM GMT+8

哈* <br>那50件女生要男生
>>May 9, 2004 at 5:15:52 PM GMT+8

言永言寺~*
>>May 8, 2004 at 6:10:04 PM GMT+8

恭喜elf 姐 有電話用/ <b
>>May 8, 2004 at 3:17:52 PM GMT+8

38.4後的陳志豪~ <br>
>>May 8, 2004 at 2:51:33 PM GMT+8

bread~!!!! <br>哈
>>May 8, 2004 at 1:16:51 PM GMT+8

我都好掛住你們呀..!! <br
>>May 7, 2004 at 5:07:12 PM GMT+8

i am ho... <br>
>>May 7, 2004 at 4:18:42 AM GMT+8

哎呀呀~~!!! <br>我終於
>>May 5, 2004 at 5:28:55 PM GMT+8

馮姐~*
>>May 5, 2004 at 1:55:06 PM GMT+8

你的4月26很充實呢 <br>我
>>April 29, 2004 at 3:52:20 PM GMT+8

hehe...今日行入一間文具店
>>April 24, 2004 at 9:44:07 AM GMT+8

原來你有幫細路補習架,我真係替個
>>April 23, 2004 at 4:24:51 PM GMT+8

weizzz <br>我終於睇完
>>April 23, 2004 at 3:59:52 PM GMT+8

eLf的好朋友*
>>April 23, 2004 at 9:35:21 AM GMT+8

五點半* <br> <br>唉
>>April 18, 2004 at 9:37:01 PM GMT+8

Re:馬同學* <br> <b
>>April 18, 2004 at 3:59:36 PM GMT+8

Re:陳豪 <br> <br>h
>>April 18, 2004 at 12:58:46 PM GMT+8

Re:死dulll* <br>
>>April 18, 2004 at 12:39:17 PM GMT+8

又係我 ------ 賞您面你淫
>>April 17, 2004 at 5:20:06 PM GMT+8

我係tab 50幾次來留言的^^
>>April 17, 2004 at 2:04:14 PM GMT+8

breaD* <br>hi 呀e
>>April 17, 2004 at 7:08:03 AM GMT+8

hello.... <br>我黎
>>April 16, 2004 at 5:57:28 PM GMT+8

知道您部電話唔見左,parent
>>April 16, 2004 at 5:15:39 PM GMT+8

呵呵呵~~~ <br>好一個無聊
>>April 16, 2004 at 4:23:00 PM GMT+8

馬菲斯*
>>April 16, 2004 at 3:09:40 PM GMT+8

ho ho ho ..... <
>>April 16, 2004 at 3:08:17 PM GMT+8

.......dull.. <b
>>April 14, 2004 at 2:01:45 PM GMT+8

包 <br>我決定用new em
>>April 11, 2004 at 1:25:01 PM GMT+8

yeahyeahyeah~~~
>>April 9, 2004 at 1:49:34 PM GMT+8

毛 r <br> <br>聽日又
>>April 8, 2004 at 7:13:09 PM GMT+8

meeEEe*
>>April 8, 2004 at 6:12:25 PM GMT+8

bread~ <br>aiyaa
>>April 8, 2004 at 3:04:06 PM GMT+8

i love you ah* <
>>April 4, 2004 at 3:45:36 PM GMT+8

人氣: 40520

Design & Scripting by ShowHappy.Net