|
2004 年 9 月 23 日 星期四 【微冷】
星期四五,兩個難頂的日子
兩日都差唔多返八個鐘左右
中間的一個鐘頭lunch...間直就係天堂般的時間
星期五的lunch有多半個鐘
所以今日我就同d同學走左去美景試野食啦
因為部分同學已經容忍唔到ive飯堂既午飯既質素
走左去間鹵味店,真係你鹵味丫d飯幾好食
好過飯堂好好多,但係間野細到丫,你鹵味呀,咁細賣咩鹵味呀
食飽野去踢毽,哈,好好玩
但我地都只是BEGINNER啦,係差D架啦
第日日子有功一定會勁好多
膽粗粗咁去左報青衣IVE足球隊,做人應該面皮厚D掛
出面大把人係咁啦~0~"
放學見到有架校巴去荃灣,當我離果架校巴10米外
我就見到架校巴...唔係邊走邊唱,亦唔係邊走邊愛..而係邊走邊閂門啦....你鹵味呀
算,走返入IVE到等巴士,見到大JOE睇NOTES我又一齊睇,呵呵,從未如此勤力過@0@
過多陣有車,上到車見到鄧靜雯,車上聊左陣,係荃灣分開左
小學係同學,到而家都總算係同學@0@,同佢幾有緣喎
>>September 24, 2004 at 5:09:19 PM GMT+8
2004 年 9 月 21 日 星期二 【乍寒還暖】
今日返1030
準時到,點知個呀sir又唔人遲到-_-而宜佢仲要搞個電腦搞一粒鐘零一個字!!!!!!!!!
咁就去左半堂-_-......有咩好講
放學去旺角買工衣,正喎,賣果條友係咁平比我地@_@"佢地真nice
去完旺角去銅鑼灣,買log book
工程學會counter果個姐姐真強
我地一行到就問:係咪買log book
姐姐仔,我不禁比你一個"好"呀
買完log book,我去禮頓中心整電話
要整四粒鐘-_-沒法,係出面逛4粒鐘
送走左我兩位可愛的同學之後
我就係度游電梯河
由地下乘電梯到10f,確定間機鋪真係執左之後
又落左去四五樓去百老匯睇野
睇電腦,睇電話,睇printer........
睇左幾個字,去馬拉松睇衫
睇到5點,走埋電梯旁d凳到睇notes-.-
睇好耐先知原來睇得一個鐘only
睇到悶去左無線上網到上網,上yahoo睇新聞....又睇左半個鐘
然後又周圍行=.=行到差唔到多
又去返sony到law
到左等左10分鐘就羅得機
搞掂坐962返家.......
>>September 22, 2004 at 3:24:09 PM GMT+8
2004 年 9 月 20 日 星期一 【溫暖】
朝早六點九彈左起身
執依樣搞果樣,死,遲左出門口
途中淫au係度吹~吹呀吹,讓這區吹~~~
我遲左,對唔住law
知你到左啦,串咀,遲到果日又係另外一個樣
去到荃灣,我以為有校巴搭
所以唔聽佢地講衝左過去,點知區打個電話黎話30分鐘一班喎
好law,信你law
之後葵芳88c又大塞人
又遲到law....
上完英文,成半班人去左打波咁濟
嘩正喎,好耐冇打,ive d 同學都好好波
但係個時間好差,曬到死="=...打完波好似游水咁....哈哈
放學,坐59m,今次撞到阿容,面對面佢都唔係好認得我
話題不多,坐坐下訓左zzz
算啦,我唔想行行去碼頭果條路
side爆時間
又費事連累淫au遲到啦,佢咁難mnmbc
今天晚上,大雷又大雨...
>>September 22, 2004 at 4:38:17 PM GMT+8
2004 年 9 月 19 日 星期日 【晴】
今日返1330
應該可以訓耐d掛
電話,收音機都係琴晚較左830左右響
訓到神神地啦,聽到電話響
伸手熄q左佢,繼續訓訓左陣覺得點解個收音機冇響既,咁奇怪既
所以彈左起身,睇一睇個收音起個時鐘......係咪我未訓醒呀,擦一擦眼再睇多次
下!!!唔係呀化....15.46分!!!!!!!!有冇搞錯,不我訓到咁晏啦??!!??
今日返1330,1546先起,咩堂都返唔到啦!!!!
開收音機,山寨王嘛~"~點知一開黎聽
男上女下!!哈哈,再睇下電話個時間.....8 50
原來係之前燒左fuse冇人較返時間姐,嚇到我丫
比個收音機嚇完就醒左啦,比著平時就一.一嘿嘿,冇三點都唔起啦
話咁快返完幾個鐘
到荃灣搭車,見到呀伯喎@0@哈哈,佢又係度用個電話煲緊粥
我做左個挑釁既手勢,佢就走左我果度,都係為左之後果半個鐘有d野吹下水
吹下讀咩,吹下上堂d搞笑野...佢又吹下佢ad比人歧視,吹下d有錢仔點有錢
吹吹下又到屯門了
真快...伯伯是第三個我在荃灣撞到既人@_@"
>>September 20, 2004 at 2:32:00 PM GMT+8
2004 年 9 月 18 日 星期六 【晴】
william hung
很fuuny的一個人
真係唔知佢係覺得自己唱歌很好
定係佢明白到自己係係度搞笑而且其歌喉也是很不濟的
但總括黎講
無疑佢係一個成功既人
成功在於他肯勇往直前參加比賽,繼而出碟拍戲
我自問無這一鼓勇氣啦,做某d事都要計過度過,成功率係高係低先決定會唔會去試
因為我知到自己實力去到邊嘛
但其實...係身邊都有d不乏william hung依種人喎
講就天下無敵,做就有心無力
去睇某人既個人網頁
發覺佢真係好q勁,但同佢相處咁耐,我係完全唔覺得佢形容緊果個人係邊law
不過點講都好
我好欣賞佢咁勇敢,真係希望佢可以好似william hung咁成功啦
亦希望佢,最後發現自己實力去到邊既時候
唔好覺得世界末日啦
一個人有勇氣去試
就總有機會比你去參與
但一個人連去試都冇勇氣
就算幾有食力,但一世都冇機會參與其中
有時,我都好鄙視自己law
>>September 19, 2004 at 7:49:21 AM GMT+8
2004 年 9 月 16 日 星期四 【晴】
今日佢地話去睇異獸戰喎
套戲都期待左好耐
話9點係巴倫紐等喎,我又5.30先放學
所以咪係出面同06食左飯先出去
費要返屋企之後又坐多程車@~@
6點到荃灣.06 6.30放,沒法,周圍逛
逛逛下見到陳漢妮@_@係荃灣真是會撞到好多朋友的,一個星期撞到兩個
等到06到荃灣啦,時間尚早,去左荃灣打機喎
睇佢打house of dead,好快下
唔知我得唔得咁快呢
最後我走左陣,聽唔夜凶鈴
返到去佢打緊第二次大佬,輸左XD跟住佢話因為我走左,所以打輸XD
之後去食野,又講起女,當然佢又會講下佢讚果兩個女啦
當中佢問左我,我點識佢地...我真係唔知喎,但我腦面剩係浮起左我點同某某個人點樣開始有話題
吹完食飽去搭車
搵58M個站,走左半條街,係果半條街走左兩架吉吉地既車,無奈╮╯o╰╭
到我地搵到個站啦,我地兩個企左係度等,等緊既時候我地係度睇巴士路邊講路線果D牌
點知依個時候有條無癩走左過黎
攝左係06前面...(我企在後的)之後見06攝前少少
果條硬膠仔又啤住06 一下,又行前一格攝於06面前XD前一個位姐,06沒稀罕到,就好似施捨乞衣咁施捨比佢,還掂之後黎果架車都爆滿,又係企姐
去到既時候都930LU,剛到就即有得睇
前半PART緊張,後半PART是緊張加好笑
全場充滿左爆笑聲,尤如睇緊鄭中基咁
返屋企,沖完涼,眼訓,牙都冇刷就訓左
第一WEEK返學就咁玩完
>>September 18, 2004 at 9:41:43 AM GMT+8
2004 年 9 月 13 日 星期一 【晴】
今日趁有空
去左報gym d course
夜晚睇timetable
發覺有變動,岩岩好調左堂黎塞住gym course既時間
他媽的!
今日去in
好似好有信心咁吹左好多野
但一路回程
一路覺得自己講既野有點兒問非所答,唔識兜路答
他娘親的!
人生不得意事十常八九
返到家見到一些喜愛所謂民主派既人
係留言版到嘈依樣嘈果樣,真是一貫輸打贏要既作風
點樣去滿足果d所謂民主派既民主?睇黎只要政府比晒民主黨控制
搞死個香港就得架啦
>>September 14, 2004 at 2:19:37 PM GMT+8
2004 年 9 月 12 日 星期日 【晴】
選舉後
點票中
見到大班受訪問
大班,你係得既,黑都比你講到白
怪唔得知你以前係電台咁受歡迎啦!
今日返第一日學,第一堂
講phy野,大粒獲
佢一講我真係係到約魚啦,好在撐得住
未致於訓得著zZZzzZ
之後又一堂
輕輕鬆鬆咁過左
諗住今日IN埋,不過時間真係太晏了,所以決定聽日先去
之後決定坐243M返家
點那知等車等左成20分鐘,有冇搞錯
本身車費係四個二
但程車就行果七八九個字,好抵?緊係唔拿係啦
佢架死人車死兜爛兜
兜暈成個青衣先行出荃灣
真係搞錯
之後係59M到見到個小學同學
估唔到傾左唔少時間
傾到落車咁,哈哈,正喎,第日實有大把時間撞到
返到屋企食飽野
睇左今朝立左黎睇既明報號外
又睇到大班
佢講既每句都字字金句
琴晚咁丫,佢話選舉率低都係因為有人不斷抹黑
哈,真搞野,到依一刻都可以仲講有人玩抹黑
係咪抹黑,我諗大把人都心中有數啦!!!
之後報紙度又寫佢話
今次民主派攞到咁少席
係因為冇配票!!民建聯羅到咁多席係因為配票成功
老實說,配票此詞我都係因為民主派高調話配票先知有配票依一詞
民主黨輸就輸在佢多多事實啦
李柱銘又係度廢up選情告急
最尾咪搞到何秀蘭落選啦,與人無尤
咁樣可以講說話既
真係令我不得不服啦
更令我不得不說出一句
大班!你好野!
>>September 14, 2004 at 2:24:09 PM GMT+8
2004 年 9 月 11 日 星期六 【晴】
今朝發生件悲劇!
朝早起身就見到家姐尖叫,然後就哭成淚人
傷心既事,由它去吧..
投票日,第一次投票
沒甚麼值得紀念
票站冷冷清清,係投站逗留唔夠五分鐘就走左
聽日返學,收拾心情...
>>September 12, 2004 at 4:53:44 PM GMT+8
2004 年 9 月 9 日 星期四 【微冷】
早上阿歷士打醒左我
叫我去佢屋企...真是突然!
整理左一陣
就上左佢屋企...搞搞下覺得兩人玩有點無聊
所以就諗住call埋波波....玩3p!!!
阿歷士就話佢有全月通,即CALL即黎啦
冇半個鐘,波波黎左...勁快喎
玩左一陣GAME,波波就命令阿歷士拎個結他出黎比佢SOLO
波波果然勁,睇黎佢有備而來係我地面前SHOW哥利架啦XD實係啦
玩玩下,玩到3點先去買野食
隻撞車GAME真係好Q好玩喎@_@
秋風起,打波的日子來了
今日打波
實在發覺....好多人都打緊...
到新屯門中心...發覺有差唔多有超過百個人果4個場入面
有D鬥緊波,有D跟緊隊
人太多了,所以決定走佬
周圍走,最後走返我一早建議左既仁德
可惜
果個場既籃框質素太差了
令人無癮
還記得未來報告入面有句
係盲人既世界入面,只要有一隻眼,就係皇帝
就好似打波果陣咁
係一堆五尺多既人面前,有六尺既人,就係王者
果然沒錯
係06之下,我地幾件矮仔,就好似佢腳下既螻蟻
係佢面前下手,就只得一個後果...就是蓋火鍋!!
佢係我地面前射波
根本只有一個方法阻止佢
就是暴力\口/!!!!
>>September 11, 2004 at 6:04:24 PM GMT+8
|

閉上眼晴
是您
張開眼晴
都是你
您出現在我的黃金時代
卻匆匆地離開了我
我會想念您
直到有一天在天堂上遇見您
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
共你同行,踏著牛屎都是開心的:P
>>May 14, 2011 at 1:13:30 PM GMT+8
咁就五喇...
<br>連我都
>>November 26, 2010 at 3:01:38 PM GMT+8
藉口,即係理由啦,
<br>做
>>July 25, 2010 at 8:45:19 AM GMT+8
"阿博本身已經賊眉賊眼,
<b
>>November 28, 2009 at 9:41:54 AM GMT+8
he is just a che
>>May 10, 2009 at 8:37:08 AM GMT+8
我只係想問你是誰,從yahoo看
>>May 8, 2009 at 10:25:59 AM GMT+8
你死掉了嗎!?
>>February 14, 2009 at 9:28:29 AM GMT+8
我係你師弟黎架
<br>想問你拎
>>September 24, 2008 at 3:03:29 PM GMT+8
你意思下年捱多陣就中到六合彩?
>>July 19, 2008 at 4:17:41 PM GMT+8
你俾人迷左喇.....
>>June 19, 2008 at 3:50:49 PM GMT+8
寶寶...你快d介紹男仔我識>.
>>January 10, 2008 at 3:40:24 PM GMT+8
哈哈...我昨天都去了波鞋街買鞋
>>February 17, 2007 at 10:17:49 AM GMT+8
係'露絲瑪莉'先到'勞斯萊斯'呀
>>October 28, 2006 at 2:04:46 PM GMT+8
段片
<br>觸動人心
>>October 9, 2006 at 6:46:20 PM GMT+8
咩吹水王ar, 你地都無野講,
>>August 20, 2006 at 4:16:17 AM GMT+8
越南難民......
<br>
>>May 28, 2006 at 8:10:40 PM GMT+8
感謝再次鉤起我的記憶,
<br>
>>April 30, 2006 at 9:02:29 AM GMT+8
msn邊有玩你ar...我要溫書
>>April 30, 2006 at 2:20:09 AM GMT+8
多謝!
<br>雖然我的e-ma
>>March 4, 2006 at 10:29:32 PM GMT+8
阿力士......
<br>天毛
>>March 4, 2006 at 4:55:40 PM GMT+8
你隻眼都唔知睇乜輪野呀
<br>
>>February 15, 2006 at 4:15:19 PM GMT+8
情人節快樂啊天毛~~~
<br>
>>February 14, 2006 at 12:41:02 PM GMT+8
恭賀新禧,祝大家心想事成
<br
>>January 28, 2006 at 4:19:55 PM GMT+8
你阿媽好好運
>>January 21, 2006 at 3:56:32 PM GMT+8
天毛,終於輪到你啦,唔錯
>>January 21, 2006 at 1:58:56 PM GMT+8
ipod nano
<br>令我
>>January 20, 2006 at 3:06:35 PM GMT+8
依家可以預埋你o既
<br>就只
>>January 16, 2006 at 3:34:50 AM GMT+8
點解唔預埋我呀,阿力士!!!!
>>January 15, 2006 at 12:43:52 AM GMT+8
的確
<br>有好多事我都唔係好
>>January 13, 2006 at 2:51:31 AM GMT+8
28-12,thanks for
>>December 30, 2005 at 8:56:08 AM GMT+8
'技驚四座'
<br>哈,多謝誇
>>December 20, 2005 at 12:05:29 PM GMT+8
生日快樂
<br>雖然沒跟你慶祝
>>November 28, 2005 at 4:46:53 PM GMT+8
=3="
<br>唔好咁懶啦..
>>November 7, 2005 at 4:21:26 PM GMT+8
開心點吧!你知道bube 和dd
>>October 24, 2005 at 2:47:33 PM GMT+8
timo
<br>
<br>看了
>>October 22, 2005 at 1:15:12 PM GMT+8
TIMO好懶啊唔寫日記....變
>>October 9, 2005 at 5:55:34 AM GMT+8
打錯字添...係媽媽先岩=.="
>>September 29, 2005 at 3:23:23 PM GMT+8
都話我個又可愛又親切既偉大鎷鎷好
>>September 29, 2005 at 3:21:03 PM GMT+8
煮梨,鹵味好唔好?
<br>
<
>>September 28, 2005 at 5:18:49 PM GMT+8
得閒食你煮個幾味
>>September 28, 2005 at 4:39:24 PM GMT+8
好有同感
<br>如果遲係有原因
>>August 17, 2005 at 2:01:56 PM GMT+8
你快d 買返部 nds 啦
<b
>>August 8, 2005 at 5:49:52 AM GMT+8
sorry,負了你多次,今次多得
>>August 7, 2005 at 3:14:32 PM GMT+8
Sorry, 樓下個個係我
>>August 3, 2005 at 4:00:02 PM GMT+8
種善因得善果, 天理循環天公地道
>>August 3, 2005 at 3:59:17 PM GMT+8
74分...心口鬱住鬱住...
>>July 23, 2005 at 4:23:20 PM GMT+8
對唔住
>>July 23, 2005 at 3:41:52 PM GMT+8
你的大便將會不是條的
>>July 20, 2005 at 2:34:35 PM GMT+8
唔好出禁多街食飯 同埋食禁多快餐
>>July 17, 2005 at 3:48:17 PM GMT+8
多謝
>>July 9, 2005 at 7:14:30 AM GMT+8
|
|