|
2005 年 10 月 19 日 星期三 【晴】
太長的日記 不看為妙
十月十八日
明天就是三科CAD考試既日子
準備還未算足夠
CAD試的成功與否與未來工作前景有很大影響
所以 壓力 很大……
放學與會長去了荃灣吉野家
吃飽就回家
BUBE又黎
賴尿,偷了個硬豬仔包食
溫柔的告誡左佢一陣就放過佢了
可能慣了
憤怒也沒用
今日BUBE身體好像有點問題
呼吸不順,神情呆滯
看到了牠這樣,我也不禁想著『是否大限已到?』
我撥了些溫書的時間
撫摸牠,跟牠玩
另一邊卻在想『沒有事的,是我多心罷了』
氣喘的這麼厲害
還是第一次
我看著牠也沒了辦法
只記得白先勇講過
人在死神面前
總顯得無能為力
同時我亦對著自己說
只要我在你身邊
我不會讓閻羅帶走你的
只我一個在家
對著病重的BUBE
真的有點不知所惜
………………………………………………………
十月十九日
凌晨一點多
爸媽回來了
心裡定了下來,起馬BUBE有事時都不用我獨自面對
看過了歐聯
BUBE都在爸媽的房中伏著睡了
我...也趴床去
鬧鐘,是六時半
睡...
過了半晌
一喘一喘的呼吸聲嚇醒了我
而BUBE就伏在床邊的地上
『BUBE,做咩野丫?』
開了燈,抱起了牠,掃了牠幾下背
然後跟牠一起趴在床
睡著,又醒
再睡,再醒
怕聽不見BUBE的呼吸聲
怕BUBE一睡不起
怕...
斷斷續續的到了六時半
(正式)起身,梳洗,換衫
拿起麵包 搣了一小塊給牠
牠竟然擰頭不吃
我看著BUBE
BUBE卻抬不起頭望我
哀求媽唔好返工
帶佢睇醫生,可惜她今天有堂要上,非上班不可
『BUBE,你唔會有事架,乖乖地等我返黎啊』
從沒面對過這麼多的壓力
一起湧過來
一路上為BUBE祈禱
乘車時為BUBE祈禱
考試時為BUBE祈禱
試,考完了
第一時間開電話
BUBE有事的話
我相信爸媽會留個言黎掛
[你有一個新留言]
我開始慌了……
[十二點五十分]
[必瘦站為你介紹……]
屌…我真的是屌了出來
六時四十五分
是我返工的時間
電話又要關了
工作中 卻在想
小老狗 會過身
或是有 吉天相
想想想,是放工的時間了
又要再次拿起個電話
想著,如果沒有事的話
就買支奶給BUBE吧…因為這幾天都不見牠吃狗糧
[你有兩個新留言]
[醫療保健計劃……]
屌……
[訊息己經刪除]
[減肥真係話咁易……]
屌屌屌屌……操操操操!!!
[你有一個新訊息]
[Urgent call back home.bube pass away]
[姐 發送於20:11:31 2005.10.19 ]
鼻子酸了一酸
電話中聽到了媽早已哭成淚人
收線……往巴士站途中
強忍著淚水
不讓它們流出來
不讓自己在路上崩潰下來
可是鼻子的防守力較弱 鼻水不斷流…
好不容易捱到去巴士站了
上了車 找個後點的座位
終於忍不住 堤壩崩塌了
抽搐啜泣 完全不在我控制之中
每每想到BUBE 就哭得更加厲害
好不容易止住了眼淚
回到家
再沒有BUBE的吠聲
再沒有小老狗跑出來迎接我了
昨晚的散步成了最後一晚
:以後不用再拖狗
不用再著狗飯
不用再買狗糧
不用再為牠洗澡
不用再分半碗飯給牠
不用再執屎抹尿
不用再為牠操心
ALEX以後上我家不用再怕會被咬走腸腸了
SIMON以後上我家可以放底被狗追的陰影了
我也不用再三時放狗落街引體上升了
不會再和陌生的帶狗囡囡說話了
而且我永遠不會忘記牛丸生日這個日子 今天完全沒有能力在ICQ打句快樂給她
………………………………………………………
十月二十日
今天是BUBE火化的日子
五時四十五分到了那間善終公司
流淚
原來只要三秒的時間:
看見BUBE的遺體 我甚麼都說不出來了
如牠生前的為牠撫摸數下
為牠祈了禱 成為了我們的永訣
BUBE的骨灰 我們沒拿走 只托了那公司將牠安葬於山上
屋企有關BUBE的東西大多都丟了
爸媽的決定 很決絕嗎?
其實只要留下牠的相 牠跟我們的回憶
牠就永遠和我們在一起了
我們跟BUBE緣盡了: 這是事實
人總會死 何況是狗
跟我過了十個秋的您
陪伴我成長 大半生牠都在我身旁
您 快樂過 苦痛過 反叛過
您 也令我 開心過 難受過 討厭過 擔心過 喜歡過
我永遠不會忘記您
希望您活在天主的世界會過得開心
[再見]
我眼淚就掉下去
我會牢牢記住你的臉
我會珍惜你給的思念
這些日子在我心中永遠都不會抹去:
:我流淚了
晚上 聽不到嗄嗄呼吸聲
只聽見此起彼落的抽泣聲
>>October 20, 2005 at 4:56:59 PM GMT+8
2005 年 10 月 14 日 星期五 【晴】
ET II
又補考完畢
好彩的就一定會合格了...
又忍不住引誘去了去SEED
同SUNNY打左三鋪
終於爆左一次機...唔錯唔錯
自己都覺得自己有幾場打得幾好!
之後去左食和民
食裝潢、食服務態度
同食物質素都有返咁上下
埋單百二蚊@_@||
奢侈左少少TIM今日XD
柒晒啦今日
SUNNY比輝仔跣話圖書館開到六點
點知今日係開到一點咋
白白浪費了我們六元車費!!!
仲可惡既係可惡既輝仔竟然可惡地係佢起身後先斯斯然咁SEND SMS比我倆
電話都唔敢打黎
飛機仔放飛機蓋世神功
>>October 17, 2005 at 4:12:11 PM GMT+8
2005 年 10 月 13 日 星期四 【晴】
今天
無端端連英文堂都唔駛上
變相day off一日
犯賤的我
係day off依一日就走左去返學...
返學之前,剪了個頭髮
好q多人,整到我遲一遲先返到學~_~
食野時,對面果條友好搞笑
食食下野跑去羅個湯匙去飲兩啖湯又放低XDD
食飽去溫書了
溫左陣又頂唔住訓左陣
好在訓左唔係好耐姐
五點幾去吉野嚕
吉完野又去左打機-﹏-|||
打左陣就去踢波
嘩,咁厲害既
對面D人...
踢左陣,對腳腳掌甩晒皮/口\
強忍踢多一場就頂唔順啦
我仲想踢架....
返到屋企
朋友講先知原來對面隊人
有三個踢過甲組
一個現役乙組=.=||||(汗)...
>>October 15, 2005 at 3:44:55 PM GMT+8
2005 年 10 月 9 日 星期日 【晴】
消失中的day off
就黎無off晒啦
要珍惜!
整天呆在家
中午在找小(老)狗去洗澡
洗好晒我對著佢既第一句係
噢,你老味,我條腰骨呀...
真係好支力,唔係講笑
及後自己都沖埋涼先
話咁快到夜晚
又一番新景象,嘻嘻嘻
可惜時間太短/_\無咩得著
做緊刑事
正前往放狗途中
倉鼠群中看到了鍾無艷騎著了小惡霸大雄
我笑著說
大雄,你睡死了似的!
申手一摸..噢..好冷啊
大雄真是死了...心頭涼了一陣
是悲涼的感覺吧
>>October 10, 2005 at 5:35:59 PM GMT+8
2005 年 10 月 4 日 星期二 【晴】
琴晚有睇亞姐既人有福了
那些佳麗比港姐各方面都好得多
係d 司儀嘉賓gap左d
唉,亞姐搞到我無溫書/口\|||
今朝亞姐成為了我班上的熱門話題
嗯,的確是個很誘人的話題
一個小時的"補課"
竟遲了三個字到...個呀sir
哈
晏晝為了逃避joejoe
成個頭撞爆了
在全班面前糗了一次>_<
夜晚返工
好寒啊!~~~
>>October 5, 2005 at 5:26:00 PM GMT+8
2005 年 9 月 29 日 星期四 【晴】
不是明明說好不唱k的嗎?
為何突然收到個電話
"喂,我地十點三唱k喎"
我呆了兩秒
唱k?郭可盈都唔唱k啦?
"做咩唱k?"
"個個都話唱喎"
"er...咁我遲d到啦"
拿拿聲撥了個輪推了別人明天的約會
夜晚撐不到場,咁唯有通宵來撐啦
眼前的是久違了的阿力士山楂
從大不列顛回來還是這麼可愛XD
怕她認不到路
整個晏晝都做了她導遊
可惜這個導遊做得不好,害她白蝕了十元,且沒時間逛旺角
食過元綠,嘆過仙跡岩
我就出發去綠盒了
06都回來了,真難得
NDS了半晚,就是我起動的時候
跟波波雄霸了子夜場
未夠六時就要走了
然後兄弟們再次在506的上層稱霸
>>October 1, 2005 at 10:50:35 AM GMT+8
2005 年 9 月 25 日 星期日 【晴】
沒有網上的日子是……
有很多空閒時間
彈結他聽收音機溫書
甚麼都做齊了
啊~~我大叫了幾聲
太悶了
老母打來,叫我想幾味炒的order外賣
沒心機,發了老皮
『咁唔好食law』
然後繼續趴床
突然彈起
拿了幾廿蚊,行落街市
買了十蚊叉燒,一舊西蘭花,五舊雞脾
回家拿起令我沮喪過的鑊與鏟
下廚了
所有東西都是我一手包辦
好不好吃,不說啦
只要講的就是連我那本來說出街吃飯的家姐也留下食這餐
我很滿意!
p.s走上街市得到很強大的滿足感
走過每一當,他們的說話都非常中肯
『靚仔靚仔,睇下想要買d咩啦!』
>>September 26, 2005 at 4:38:49 PM GMT+8
2005 年 9 月 21 日 星期三 【晴】
時間表上830的第一天
令我領會到甚麼是
一架天堂一架地獄
830的第二天
想上到天堂就唯有走去蝴蝶站
早了還是遲了?我不知道...等多半分鐘,巴士來了
是有坐位的,我很開心,我上到了天堂
昨天就是因為走了這班天堂車
讓我撞見了helen...還一起上了地獄車站到去荃灣
...點解差一班車分別咁大架
葵芳小巴站
像昨日般人多
還是一樣在隊中踫見了同學
還是一樣沒插隊過去坐校巴
還是一樣比小巴站排隊中的同學早回到學校...
九點,上堂途中去了食早餐與博
博士叫了個早餐
因為懶型所以乃野
我目擊了整件事發生...XDDDDD
天地堂...NEWAY K lunch
開場
遙控多了個快回,play/pause同快去既制
個個拎上手就會禁左個pause
因為那個pause制出世在目錄的樓下...所以個個習慣手勢咁pause.pause
中場
門外經常有人
甚至有人企係我地門口出面站著...
但好衰唔衰手肘頂住我地道門
Sunny過去開門諗住啤爆佢,一見...係女仔黎架喎
未啤得切既時候
佢已經有一連串動作....雙手合十,口講數聲:對唔住對唔住對唔住.....雙腳以滑走型式走開
Sunny 閂門...房內笑聲停不了
或者果間房旺桃花,係咁有女仔入黎...
散場
等我試下狂禁個快回制
點知成功,可以唱多半首XD~
因為要回去上堂,所以無繼續禁,這是NEWAY的新bug..
或者係琴日知出左糧既關係
今日好似洗左唔少錢=.=+
無計啦,心情好^_^
>>September 22, 2005 at 4:34:44 PM GMT+8
2005 年 9 月 18 日 星期日 【晴】
我覺得自己是零.jpg
前幾日係日xanga留左個言
竟然得到個回應係
邊q個...心灰了-_-
今日有三個人去左踢波
昨日無出現既文爺出現了
見到佢興奮得濟
一射第一腳就整親啦=口=|||
係咁射多左幾腳就返家了~
>>September 19, 2005 at 11:03:08 AM GMT+8
2005 年 9 月 17 日 星期六 【晴】
是中秋的一天
沒甚麼好記的日子
唯一可寫的就是
天文台是傻的
今天的月唯一的不好就是不夠圓
仍然好光,好看
輝說得沒錯
史高斯真的走下坡了
惜日的百步穿楊
好耐都無見過啦
希望個中場打好d
比多d機會佢踢出以前既好波啦
>>September 19, 2005 at 11:35:37 AM GMT+8
|

閉上眼晴
是您
張開眼晴
都是你
您出現在我的黃金時代
卻匆匆地離開了我
我會想念您
直到有一天在天堂上遇見您
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
共你同行,踏著牛屎都是開心的:P
>>May 14, 2011 at 1:13:30 PM GMT+8
咁就五喇...
<br>連我都
>>November 26, 2010 at 3:01:38 PM GMT+8
藉口,即係理由啦,
<br>做
>>July 25, 2010 at 8:45:19 AM GMT+8
"阿博本身已經賊眉賊眼,
<b
>>November 28, 2009 at 9:41:54 AM GMT+8
he is just a che
>>May 10, 2009 at 8:37:08 AM GMT+8
我只係想問你是誰,從yahoo看
>>May 8, 2009 at 10:25:59 AM GMT+8
你死掉了嗎!?
>>February 14, 2009 at 9:28:29 AM GMT+8
我係你師弟黎架
<br>想問你拎
>>September 24, 2008 at 3:03:29 PM GMT+8
你意思下年捱多陣就中到六合彩?
>>July 19, 2008 at 4:17:41 PM GMT+8
你俾人迷左喇.....
>>June 19, 2008 at 3:50:49 PM GMT+8
寶寶...你快d介紹男仔我識>.
>>January 10, 2008 at 3:40:24 PM GMT+8
哈哈...我昨天都去了波鞋街買鞋
>>February 17, 2007 at 10:17:49 AM GMT+8
係'露絲瑪莉'先到'勞斯萊斯'呀
>>October 28, 2006 at 2:04:46 PM GMT+8
段片
<br>觸動人心
>>October 9, 2006 at 6:46:20 PM GMT+8
咩吹水王ar, 你地都無野講,
>>August 20, 2006 at 4:16:17 AM GMT+8
越南難民......
<br>
>>May 28, 2006 at 8:10:40 PM GMT+8
感謝再次鉤起我的記憶,
<br>
>>April 30, 2006 at 9:02:29 AM GMT+8
msn邊有玩你ar...我要溫書
>>April 30, 2006 at 2:20:09 AM GMT+8
多謝!
<br>雖然我的e-ma
>>March 4, 2006 at 10:29:32 PM GMT+8
阿力士......
<br>天毛
>>March 4, 2006 at 4:55:40 PM GMT+8
你隻眼都唔知睇乜輪野呀
<br>
>>February 15, 2006 at 4:15:19 PM GMT+8
情人節快樂啊天毛~~~
<br>
>>February 14, 2006 at 12:41:02 PM GMT+8
恭賀新禧,祝大家心想事成
<br
>>January 28, 2006 at 4:19:55 PM GMT+8
你阿媽好好運
>>January 21, 2006 at 3:56:32 PM GMT+8
天毛,終於輪到你啦,唔錯
>>January 21, 2006 at 1:58:56 PM GMT+8
ipod nano
<br>令我
>>January 20, 2006 at 3:06:35 PM GMT+8
依家可以預埋你o既
<br>就只
>>January 16, 2006 at 3:34:50 AM GMT+8
點解唔預埋我呀,阿力士!!!!
>>January 15, 2006 at 12:43:52 AM GMT+8
的確
<br>有好多事我都唔係好
>>January 13, 2006 at 2:51:31 AM GMT+8
28-12,thanks for
>>December 30, 2005 at 8:56:08 AM GMT+8
'技驚四座'
<br>哈,多謝誇
>>December 20, 2005 at 12:05:29 PM GMT+8
生日快樂
<br>雖然沒跟你慶祝
>>November 28, 2005 at 4:46:53 PM GMT+8
=3="
<br>唔好咁懶啦..
>>November 7, 2005 at 4:21:26 PM GMT+8
開心點吧!你知道bube 和dd
>>October 24, 2005 at 2:47:33 PM GMT+8
timo
<br>
<br>看了
>>October 22, 2005 at 1:15:12 PM GMT+8
TIMO好懶啊唔寫日記....變
>>October 9, 2005 at 5:55:34 AM GMT+8
打錯字添...係媽媽先岩=.="
>>September 29, 2005 at 3:23:23 PM GMT+8
都話我個又可愛又親切既偉大鎷鎷好
>>September 29, 2005 at 3:21:03 PM GMT+8
煮梨,鹵味好唔好?
<br>
<
>>September 28, 2005 at 5:18:49 PM GMT+8
得閒食你煮個幾味
>>September 28, 2005 at 4:39:24 PM GMT+8
好有同感
<br>如果遲係有原因
>>August 17, 2005 at 2:01:56 PM GMT+8
你快d 買返部 nds 啦
<b
>>August 8, 2005 at 5:49:52 AM GMT+8
sorry,負了你多次,今次多得
>>August 7, 2005 at 3:14:32 PM GMT+8
Sorry, 樓下個個係我
>>August 3, 2005 at 4:00:02 PM GMT+8
種善因得善果, 天理循環天公地道
>>August 3, 2005 at 3:59:17 PM GMT+8
74分...心口鬱住鬱住...
>>July 23, 2005 at 4:23:20 PM GMT+8
對唔住
>>July 23, 2005 at 3:41:52 PM GMT+8
你的大便將會不是條的
>>July 20, 2005 at 2:34:35 PM GMT+8
唔好出禁多街食飯 同埋食禁多快餐
>>July 17, 2005 at 3:48:17 PM GMT+8
多謝
>>July 9, 2005 at 7:14:30 AM GMT+8
|
|