|
2007 年 7 月 16 日 星期一 【晴】
從馬來西亞返黎啦
詳情打緊...
7月11日 晴
今日係出發既日子啦
約左sunny係尖沙咀搵d貨入先
然後就行去中港城
中港城進餐後 我們就出發去澳門了
由碼頭到那個小小的澳門機場 也只是五十元車費
在澳門等上機 機場好細好熱...
遲左幾個字 班機先到
上得機既時候 條張張人龍係度排緊隊
哈 我地就掂行掂過 因為我地係xpress boarding
依一百蚊都幾抵
上機啦 b737-300好少見 因為好舊啦架機種
三四個鐘之後
我地就到左沙巴啦!
出左沙巴機場 機場外有些出租車
先在機場買飛然後再上車
到左酒店 原來阿嘉既親戚係度等緊佢
我地拿拿臨搞好酒店d野同埋擺低d行李就跟住親戚去食肉骨茶晚餐啦
未入到肉骨茶鋪頭 己經聞到好大陣肉骨茶開味
然後大夥兒開始叫野食啦
一人一碗飯 一人一碗湯 然後一堆餸
我唔客氣啦 碟仔細細 比我地六位男士一陣風似的掃清光
然後又不繼叫餸 又不繼食...又不繼叫 又不繼食...
這是馬拉的第一餐
吃飽後
因為之前乘出租車時看到還有堆人在海邊的街市做買賣
所以大夥兒去了海邊逛
到海邊 那裡原來是生果市場
但由於已是較夜的時間了 很多當都收左
最後我地買左芒果 柑 同西瓜上酒店食
BAR & CAFE
有老虎在
點都要去見識見識
daniel一句頂 就令佢成為了此旅行團的主角
眾:daniel頂 yeah
daniel:又係我頂!!??
7月12日 微雨
今日是上神山的一天
很早就要起床
七點幾就係大堂度等
認識左今日帶我們的導遊 張仔
坐車途中 我地第一次食到daniel媽打叫佢一定要買返香港既雪條
幾好味喎真係!
上車繼續出發 因為今日都幾多雲
所以都不可以遠瞧神山
過多兩小時的車程
我地就到左山腳 開始我地行山之旅
由海拔千幾米開始行
行到二千三百五十米
sunny沿途都在說 這條路很好行 那些人建路建得很不錯
我們目標是上三個亭
係第三個亭 遇到香港既新假期記者 哈 叫佢地幫我地影左張相
唔知下期有無機會上鏡呢
因為時間關係 我地上到第三上第四亭既中途就開始折返了
最美的景色 還是屬於出發點那處
乘車吃飽個lunch之後(小插曲:問張仔 我地晏就會食咩 張仔答:哦~你地晏就會食lunch既)
就回去酒店了
洗澡後 與sunny去酒店隔壁的商場逛 聞說是很聞名的
那個商場的感覺就是...香港的一間屋村商場
晚上張仔帶我們去食海鮮
成呎長瀨尿蝦 白灼東風螺 馬介休炒菜
好美味既晚餐 12個人埋單都唔過一千ringgits
食飽我地跟張仔逛海邊 那裡有bar 有卡拉ok等等
在海邊bar 一邊嘆著海風 一邊玩非洲話事啤
好正 先係張仔問左個肥姐姐攞電話
然後到老虎連乃兩次撻
第一次只係需要講沙巴我愛仔
第二次竟然要去嘆daniel既狐
haha
最後比個機會老虎覆桌 與daniel私片
daniel輸左 要嘆返老虎狐XD
聞說睡前喝過酒 鼻鼾嘈過狗
果然無錯 今晚的老虎好似鋸樹咁...
7月13日 多雲
今日又係張仔呀
佢帶我地去玩水
趁有時間我麥基老虎與釘鈕去左間似印巴餐廳嘆早餐啦
叫左幾個牛肉/雞肉pizza(bread) 同拉茶
等好耐...七點半等到八點都仲係等杯拉茶同碟點pizza(bread)用既咖哩
同場體驗了沙巴人的"閒"
八點一兩個字 到大堂集合後
我們先搭車去碼頭 點知上左黑車
載左我地去第二個碼頭仲想收多一倍錢
幾經波折之下 終於到左目的地
係果度買左條游水褲去(55ringgits)
換埋就出發
坐船去沙皮島
船長玩水玩得好厲害 將肽盤左扭右扭
扭到隻船曉飛咁 好過癮 哈
扭完之後到左沙皮島 安放好包袱後就開始我地既浮潛活動啦
為完全計 我們將所有貴重財物安放在阿嘉的"防水袋"內
帶埋去潛
好多魚好多魚
d魚唔怕人 爭住食我地手上既糧
比魚你啄既感覺好過癮 哈哈哈
浮潛過後 上水嚕
去過廁所返黎之後 sunny講左個壞消息
"防水袋"入水呀
下!咁大獲 好彩我地袋財物入左個保鮮袋入面避過一刧
可憐阿嘉佢相機同電話都入左水
擺低d傷心事 我地繼續咁開心嚕
浮潛完 我地去玩香蕉船及飛魚
片後補啦
玩飛魚係與體力既角力之戰 玩到好攰咁上返水 但又好好玩
人生總是充滿矛盾!
回島想玩水既時候
點知又話要走啦
因為尾班船係四點
沙巴人真係早收工呀
回去張仔帶我地食返今早那類印巴人士餐廳
食左椰漿飯 甜的 咸的 原味的薄餅 好味道
好滿足咁離開
上超市入些水與糧
張仔知我地聽日玩激流 就教我地
聽日要反船就同船夫講 miss li the bar leak
一定要反船!!
告別張仔
乘的士往郊區的酒店過第三四晚夜
的士佬又行錯路!!?!
行多左三四個字先去到酒店
間酒店身旁是個一望無際的海灘
晚上都能夠聽到 很大浪 是爽的感覺
7月14日 晴
晚上放過大雨
早上是晴天 是天公造美吧
知我們要玩這個激流
9點上車出發了
先坐個多鐘頭的車然後坐了兩小時左右的火車
終於到了我們出發的上游了
聽過當地人員風趣幽默的briefing之後
我們就開始激流之旅了
雖說是激流 但都唔係段段激既
激一段 抖一段
也不會太辛苦
一段body rafting 讓我感覺到人在洶湧水域中被技術擊倒的無奈
無可能鬥得過 幸好 過了幾個浪就回到平靜的水面上
執返條命乎?
水飲左好多 但感覺很好 很刺激 很好玩
食個午飯 就搭返火車同旅遊巴返酒店
返到酒店 天未黑 就在沙灘玩一陣啦
見到老虎在沙灘上狂奔 我都忍唔住
我黎啦!!!!沙灘很長 給我一個很爽的感覺
一口氣跑到老虎身邊 都係多謝佢等埋我啦
見到個當地本地人 同佢吹左兩句水
然後又返去一齊扔人落海啦
係酒店既草地上 多左兩個龍門仔
開波囉 呵呵呵
我加sunny最後贏左麥基加阿林!!
係酒店上食個set dinner
等好耐好耐好耐 終於先出個湯
又等左好耐好耐好耐先出杯野飲
再等好耐好耐好耐 出埋個飯
唔好食 不過杯pineapple juice好正 好好飲
7月15日 晴
離開了郊區酒店
我們乘車往sunday market出發呀
一檔一檔咁 一睇就知專為我地依d遊客而設(專為坤我地依d遊客而設)
最開心 買手信買手信
一堆二堆但咁唔知有咩野買好
是但執d啦 哈 黎到依d咁既地方 又點可以唔講下價呢
講價真係幾有樂趣架喎
十二點到 一點收工
逛完就返返去香格里拉大酒店
隔離個碼頭出發去島酒店啦
聽麥基講 島上間酒店係最難book房
咁所以我都特別期待
到埗
一個木板搭建的大堂
幾長小凳
然後職員將一盆飲料遞給我們
真係好服務喎
咁好死 原來只因一個問題 小島半停電狀態
可以住 不過無冷氣
可以唔住 會幫我地transfer去其他酒店
最後決定
住!
半停電姐 咁我地就upgrade入house住
晚餐半價
未入到屋已經聽到d人興奮既大叫聲
放好行李之後
我地又落水玩啦
又係 好多魚
多過沙皮島
不過成灘海刺
好彩有隻蛙鞋仔
唔怕吉親
嘩咁快又到晚飯既時間啦
半價晚餐 當然要好好享用
但係又無人有帶相機喎
咁又係...daniel頂啦
仁慈既我陪佢行返去攞相機
仲扮老虎用盧基mode拍左段暗黑摸路片 幾頂癮
晚餐也頗豐富 有魚有牛有菜有雞
味道也不差 感覺很好
因為整個小島只有三戶人家(租客)
晚餐後 sunny小隊長帶我們唱些營火會會唱的那些
真係依句先貼切:超低能 勁搞笑
走上沙灘 將大家的電筒插上沙堆上
假.營火會現在開始
當大家玩到顛顛地既時候
見到遠處有火光喎
嘩 咁我地緊係唔執書 去執柴枝返黎燒
sunny小隊長想話用佢芝心同轟既透火技術黎整返個營火啦
點知被好心的路人甲狠狠地用幾滴汽油擊敗!
好啦有營火啦
真.營火會開始了
唱歌跳舞玩遊戲
乜都玩齊
聽到隔離有個結他一齊唱歌
搞到我都有點技癢 可惜手上無結他啦
玩到差唔多 就返我地間house
夜深的七級豬
daniel無緣坐上第一位靚豬依個寶座
主要係因為sunny與kelly成為了頂級靚豬 佢地實在太豬啦XD
攰左 kelly施展佢謎女郎的本色
係咁要我猜謎 猜完 當然要還以顏色啦
3點3 同sunny各食左個杯麵 就去訓啦
點知係3點幾4點既時候就要受啦
全停電 無風扇
好熱 熱到我由床走出露台再返床訓
依一個多小時好難捱 這是upgrade加晚餐半價的代價
7月16日 又係晴
到最後一日嚕 一早比kelly等人嘈醒
因為訓得唔好 成九點幾十點鐘先慢慢躝起身
執完行李 kelly都仲要繼續謎 我暈啦
帶齊行裝回家 在沙巴機場一波三折
海關話雪條唔帶得上機 灰
整盒送左比路人甲 然後跟沙巴說聲bye
雖然唔捨得 但
bye 沙巴
>>July 25, 2007 at 12:25:35 PM GMT+8
2007 年 7 月 7 日 星期六 【晴】
狂賀阿力士仔上電視啦
仲要上無線喎 恭喜曬
夜晚文爺回歸比手信
是福佳啊
即時把它穿上抽鑰匙處
很可惜 不消一會部份字已經褪去了><
made in china係咁款架啦?
狂推大佬斌
推波助瀾 是我們的工作
雖然....
回到樓下繼續與阿力士仔吹吹水
簡直 熱呀!
>>July 8, 2007 at 5:22:58 PM GMT+8
2007 年 7 月 6 日 星期五 【晴】
看過了父子
以單車作開首
又以單車作一個結尾
令腦海浮上了一句又一句單車的歌詞
單車 就是唱出了 甚麼是父子
父愛 不如母愛般表裡皆流露著溫馨之情
深藏不露 或許那是表達不出來 才算父愛
郭逼城演繹著一個劣級的父親
可是他的兒子 還是要跟著他
每個人也渴望父愛 也許是最後導演想表達的意思吧
>>July 8, 2007 at 5:49:45 PM GMT+8
2007 年 7 月 3 日 星期二 【晴】
心煩氣燥!
想留在家 偏偏總有事要出行
這幾天 其實都幾矛盾!
同埋 我個msn唔係咁用架
用錯曬啦
>>July 4, 2007 at 5:11:55 PM GMT+8
2007 年 7 月 1 日 星期日 【晴】
馬季最後一日
跑完散band
放工等斌
點知佢卻一面輕挑咁走左唔理我
咁我都走囉
到地鐵站找埋martin, alex與06
回屯門 同時質問斌
到屯門 吃個大快活
然後衝上我家玩
4個手制呀 的確唔同d
不過佢地玩既同時 我在為明天而努力>.<
>>July 4, 2007 at 4:46:53 AM GMT+8
2007 年 6 月 30 日 星期六 【晴】
今天是睇波日
回歸盃呀
不過琴晚通宵作戰的關係
差點頂佢唔住
係睇緊中國隊果時
真係訓著左喎 haha
仲要訓著佢先黎入波
到最後比博女朋友叫我返屋企bt dl返黎睇...!
睇完波 睇完d人點嚧董方卓
就早左少少走去食車仔麵啦
幾好味 不過幾貴...
食飽去睇煙花
上左人地屋企平台睇 好正呀個view...
睇完返屋企 962上面迷左
>>July 4, 2007 at 4:43:11 AM GMT+8
2007 年 6 月 29 日 星期五 【晴】
為什麼可以在這麼緊張的時間打依個通宵牌呢?
或許我不緊張
通宵牌 除了通宵那一段較沮喪之外
其餘時間也很棒
包括飲早茶的時間啦
>>July 1, 2007 at 1:39:21 AM GMT+8
2007 年 6 月 28 日 星期四 【雨】
CAD exam@TKO haeco第八回
肥晒 我已經忘記了那天合格的歡呼聲
只記得每次tracy給我的紙是用身份証掩住最重要的一行字矣
同日是haeco實習最後一天
塵埃落定了 唉 為什麼 要搞分化
haeco你真衰格
佢地去沙田打邊邊
我去同阿媽慶祝生日
尖沙咀outback! 我來也
>>July 1, 2007 at 1:37:30 AM GMT+8
2007 年 6 月 26 日 星期二 【雨】
今早assessment 之前真係緊張到標c呀
幸好四哥都將我想講錯的事變成啱
例如:
四:filter應該點裝呀
我:er(諗緊)...er(想象中)...er(講得出聲)...將個filter先裝落個....(想講"裝入cover到再推入去)
四:無錯啦 將個filter裝入個housing到 然後先裝返個cover
我:係囉係囉(多謝四哥)
一個字:正
四哥講野多過我...assessment?似教書多d!
真係要恭喜曬汁汁
不過對於自己黎講
羡慕係無用架
自己努力 自求多福啦
>>July 1, 2007 at 1:45:33 AM GMT+8
2007 年 6 月 21 日 星期四 【晴】
原來今日返半日就有得走
無帶電袋charge機真失策
係葵芳打到無電之後竟然去左北角食野
博帶佢差機 joe帶佢差機
然後去銅鑼灣一間cafe打到一點鐘
joe同佢朋友去督波 我同阿博就轉場繼續打
打到四點 阿joe走左
我竟然去撩阿博督返幾板
正呀!督到六點去食m記然後回家zzz
>>June 23, 2007 at 3:28:34 PM GMT+8
|

閉上眼晴
是您
張開眼晴
都是你
您出現在我的黃金時代
卻匆匆地離開了我
我會想念您
直到有一天在天堂上遇見您
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
共你同行,踏著牛屎都是開心的:P
>>May 14, 2011 at 1:13:30 PM GMT+8
咁就五喇...
<br>連我都
>>November 26, 2010 at 3:01:38 PM GMT+8
藉口,即係理由啦,
<br>做
>>July 25, 2010 at 8:45:19 AM GMT+8
"阿博本身已經賊眉賊眼,
<b
>>November 28, 2009 at 9:41:54 AM GMT+8
he is just a che
>>May 10, 2009 at 8:37:08 AM GMT+8
我只係想問你是誰,從yahoo看
>>May 8, 2009 at 10:25:59 AM GMT+8
你死掉了嗎!?
>>February 14, 2009 at 9:28:29 AM GMT+8
我係你師弟黎架
<br>想問你拎
>>September 24, 2008 at 3:03:29 PM GMT+8
你意思下年捱多陣就中到六合彩?
>>July 19, 2008 at 4:17:41 PM GMT+8
你俾人迷左喇.....
>>June 19, 2008 at 3:50:49 PM GMT+8
寶寶...你快d介紹男仔我識>.
>>January 10, 2008 at 3:40:24 PM GMT+8
哈哈...我昨天都去了波鞋街買鞋
>>February 17, 2007 at 10:17:49 AM GMT+8
係'露絲瑪莉'先到'勞斯萊斯'呀
>>October 28, 2006 at 2:04:46 PM GMT+8
段片
<br>觸動人心
>>October 9, 2006 at 6:46:20 PM GMT+8
咩吹水王ar, 你地都無野講,
>>August 20, 2006 at 4:16:17 AM GMT+8
越南難民......
<br>
>>May 28, 2006 at 8:10:40 PM GMT+8
感謝再次鉤起我的記憶,
<br>
>>April 30, 2006 at 9:02:29 AM GMT+8
msn邊有玩你ar...我要溫書
>>April 30, 2006 at 2:20:09 AM GMT+8
多謝!
<br>雖然我的e-ma
>>March 4, 2006 at 10:29:32 PM GMT+8
阿力士......
<br>天毛
>>March 4, 2006 at 4:55:40 PM GMT+8
你隻眼都唔知睇乜輪野呀
<br>
>>February 15, 2006 at 4:15:19 PM GMT+8
情人節快樂啊天毛~~~
<br>
>>February 14, 2006 at 12:41:02 PM GMT+8
恭賀新禧,祝大家心想事成
<br
>>January 28, 2006 at 4:19:55 PM GMT+8
你阿媽好好運
>>January 21, 2006 at 3:56:32 PM GMT+8
天毛,終於輪到你啦,唔錯
>>January 21, 2006 at 1:58:56 PM GMT+8
ipod nano
<br>令我
>>January 20, 2006 at 3:06:35 PM GMT+8
依家可以預埋你o既
<br>就只
>>January 16, 2006 at 3:34:50 AM GMT+8
點解唔預埋我呀,阿力士!!!!
>>January 15, 2006 at 12:43:52 AM GMT+8
的確
<br>有好多事我都唔係好
>>January 13, 2006 at 2:51:31 AM GMT+8
28-12,thanks for
>>December 30, 2005 at 8:56:08 AM GMT+8
'技驚四座'
<br>哈,多謝誇
>>December 20, 2005 at 12:05:29 PM GMT+8
生日快樂
<br>雖然沒跟你慶祝
>>November 28, 2005 at 4:46:53 PM GMT+8
=3="
<br>唔好咁懶啦..
>>November 7, 2005 at 4:21:26 PM GMT+8
開心點吧!你知道bube 和dd
>>October 24, 2005 at 2:47:33 PM GMT+8
timo
<br>
<br>看了
>>October 22, 2005 at 1:15:12 PM GMT+8
TIMO好懶啊唔寫日記....變
>>October 9, 2005 at 5:55:34 AM GMT+8
打錯字添...係媽媽先岩=.="
>>September 29, 2005 at 3:23:23 PM GMT+8
都話我個又可愛又親切既偉大鎷鎷好
>>September 29, 2005 at 3:21:03 PM GMT+8
煮梨,鹵味好唔好?
<br>
<
>>September 28, 2005 at 5:18:49 PM GMT+8
得閒食你煮個幾味
>>September 28, 2005 at 4:39:24 PM GMT+8
好有同感
<br>如果遲係有原因
>>August 17, 2005 at 2:01:56 PM GMT+8
你快d 買返部 nds 啦
<b
>>August 8, 2005 at 5:49:52 AM GMT+8
sorry,負了你多次,今次多得
>>August 7, 2005 at 3:14:32 PM GMT+8
Sorry, 樓下個個係我
>>August 3, 2005 at 4:00:02 PM GMT+8
種善因得善果, 天理循環天公地道
>>August 3, 2005 at 3:59:17 PM GMT+8
74分...心口鬱住鬱住...
>>July 23, 2005 at 4:23:20 PM GMT+8
對唔住
>>July 23, 2005 at 3:41:52 PM GMT+8
你的大便將會不是條的
>>July 20, 2005 at 2:34:35 PM GMT+8
唔好出禁多街食飯 同埋食禁多快餐
>>July 17, 2005 at 3:48:17 PM GMT+8
多謝
>>July 9, 2005 at 7:14:30 AM GMT+8
|
|