|
2013 年 9 月 11 日 星期三 【晴】
moon moon你又出黎喇~*v*~
呢兩日都見到你最溫柔既蛾眉moon~搞到我心情也大開~
先係上星期去咗yoyo,心情大爆high同大爆吉!
食物水準高!環境格局型!呀吓喔噢多~!!!!!
仲spent 咗四個半鐘!太enjoy了!!!必定再encore!!!
原來N剪仔都有好好架~只係cc之前遇果兩件係人渣賤人姐~
哈哈哈哈哈....Struc 咩e丫,一早簡單d同我講即係砌Lego....叫LEGO e我會明好多囉~
BTW.....真係很勁!很架世~!!!!嚇呆了*.*"""
另類的東西,是需要時間及耐性去了解去認識
非一朝一直能改變
我替自己感到啦啦啦,是未至於非常極度抗拒
但我對一d價值觀,我絕對抱有堅持!因為我非常有信心一直既價值觀是正確的
L媽媽絕對係我第二個媽媽
我好想講佢比我自己媽咪更為了解及欣賞我
我既性格完全給他看透
「你對人會好坦白好真誠」
「你唔喜歡爭執,你會縮;但縮到一個底線時,你不會再吵下去而係選擇一刀切;係好事,呢個係你自己保護自己既自動程式」
「人地對你好,你會對人好十倍」
「你不自覺追求完美主義,做事有規矩而細心又要求高,唔守規矩既人令你好憫,所以你要學自己管到既野才去管,任何事也需有buffer位」
有skills又有智慧又得體既L媽媽~可以收我做契女嗎......?
呢一星期過得非常開心,只是累一點,但仍然感恩~
>>September 12, 2013 at 4:21:18 PM GMT+8
2013 年 8 月 31 日 星期六 【晴】
家族通病.....極度自大、說話涼薄、學歷低、見識少、見$開眼、老馮.............
我明白我不能因為一個失婚婦人既說話而感到嬲惱.....
但最少自己的母親也不應搞屎搞棍或對那女人的說話沒有反應吧~?!
討厭~!!!!!質素低~!!!
呀))))我不要亦不能像他們啊~!!!!!
可是....我已經有呢個解不開的DNA了 =(
從前只會覺得老豆果面既人奇奇怪怪,開口埋開只會講$或講埋d無呢頭野
依家都感覺到老媽子呢面既人一樣奇奇怪怪,每人有自己一套理論,說話內容總是只為自己
我成日都想像出一幅圖畫,就是他們一隻二隻在井底裡不停哇哇哇咁叫嚷~
呢排給了我兩個希望...
但我知道....應該...不會實現得到
很強烈的感覺~~~~
>>September 1, 2013 at 12:24:10 PM GMT+8
2013 年 8 月 24 日 星期六 【晴】
情緒又來找我了.............
難道....要睇多一次狂舞派~?!
>>August 25, 2013 at 2:06:27 PM GMT+8
2013 年 8 月 23 日 星期五 【乍寒還暖】
太HIGH了!今晚突然全身發力!!朝氣勃勃!!!
全因為 狂!!舞! 派!!!
要睇!!必睇!!!!再睇!!!!
令我返返去19 20歲....很回味......
POLY dan so好出名......還記得"少爺占"......真係好玩到震!型到暈!
我曾幾何時米又想做dancer....不過......自己身子唔好,跳幾跳便暈呢~~~~
講開"少爺占".......呢排播衝上雲霄2,好似當年播第1集咁亦令我諗起佢....
好了準備訓了~明早又出發~
為香港禱告、為無知的人禱告、為朋友生bb禱告、為朋友既病可能影響腹中bb禱告、為自己禱告
感恩睇咗出好戲~有得著....
為了______你可以去到幾盡?
>>August 23, 2013 at 5:43:52 PM GMT+8
2013 年 8 月 17 日 星期六 【晴】
真係畀佢激到我扎扎跳!!!雙眼已經開始出現毛病,e+仲學人機不離手!!!
三更半夜仲唔去沖涼!!!!係梳化訓著咗時仲攬住部機!!!!
應該做既家務完全閒置了最少三個月!!!!!
頭先見佢wu住身check facebook (唔知佢幾時開始學人玩).......好心提醒佢要讓雙眼休息及別wu身玩平板手機.......佢竟反惡我仲理所當然的說:「你咪嘈啦!我今日好忙!!e+先有時間check野!」
好憎呢d嘢!!!!簡直係魔鬼!!!
只有為佢既健康及自律禱告
但佢究竟出世到e+有冇生性過??有冇成熟過架?!!!!
>>August 17, 2013 at 4:23:10 PM GMT+8
2013 年 8 月 11 日 星期日 【清涼】
真係荷蘭火!又搞屎棍!又扮可憐!
周街話畀人知d女唔理佢!福街丫!我幾時有睇都唔睇,望都唔望然後答你唔識呀?!!
不嬲從小開始對d電器野電腦野電話野我都係唔識ga la!!!!
乜蘭野叫問乜都唔識呀?!!!乜蘭野叫我後生d點會唔識呀?!!!!
火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火
火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火
火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火
妖!十年前叫你去學完電腦去搵工作方便d,你答我乜蘭野呀?!你答我唔識呀!
今時今日你要求乜呀?!你要求一部最新最快最貴既電腦畀你!!!話唔可以同時代脫節!!!乜蘭野邏輯呀?!!!!
由婆婆在世到e+ 我未死,都係荷蘭火你地一有$係身就亂fing!
一冇$唔係諗方法去生活!而係周街問人拎$,唔還果d叫拎唔係借呀!!!再唔係周圍唱個女冇畀$你!
你地既福街生活態度,就算兩個女畀晒份人工你,你地兩個都唔蘭夠啦!!!!
成日嗌忙忙忙忙!忙自己玩樂!搞到間屋狗竇咁!
廿年前互委會既野仲係度!都痴線架)))))))))))))))))))
買過千呎屋畀你都冇用啦!!!!!
痴蘭線架)))))))))))))))))))
激到荷蘭頭痛呀))))))))))))))))))))))
我知我冇用丫麻!仲要死係度!
.\#/. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>>August 12, 2013 at 2:28:11 PM GMT+8
2013 年 7 月 21 日 星期日 【晴】
今晚阿moon好靚......定係我太耐冇見你呢~! ?
感恩~又過咗一年開開心心超級開心無敵開心又難忘既生日~
今次亦係第一次長征旅行,而且去咗兩個相比極端既國家,亦係我喜歡的兩齣電影地方....從來無想過自己會去SR囉~!
不嬲喜歡陽光與海灘.......今次......係.......陽光與沙漠般拚命、流出兩年來既汗水、吸收了夠用一世既維他命丁、親眼目睹近千年既古蹟.........
總結係....值!興奮!!一世人一定要去一次 (襯後生.....)
根本靚到唔捨得離開,其實非常之危險,一來可能太餓唔知道、二來水源就快冇、三來已經烈日當空了,有中暑危機.....
一早plan好既行程....=.=" 完全over run.........我太愛影影影影、又太喜歡那歷史、更太鍾情那建築藝術及浮雕.....完全忘我
真的完全忘我~ 如果他日你喜歡....我願意encore多一次~
最後一日,差點兒中暑......頭痛爆.....忽冷.......幸好有退熱貼......
貼上後繼續影影影影、睇睇睇、走走走....
身體透支也因為古蹟既宏偉而忘記~
氣也未回,便衝去第二個國家~kakakakakakkaaaa....
movin movin movin~movin movin movin~
大愛!!!!!!狂奔))))尖叫))))))喪嗌))))))))))))
生日正日有你,我簡直忘晒型....呵呵呵~多謝CHI LAM專登飛過黎陪我過正日*v* kakkakakakak wawakakakkakakakakkakakaaa
好玩....好玩.....好好玩到我嘔呀)))))
嘔也值!真係好好玩~!!!一流~!!!!
回港後....三日也未能回魂@﹏@"""
第一晚E神....睇到我睡了....
第二晚放題....大笑到累了.....
感恩~雖然係SR有靈異事件發生,因為有天父保護,才睡得好~
感恩~有晚係SR我微燒,翌日已好轉,還能準時0330起身去睇日出~
感恩~雖然有一日連搭三次飛機,升降六次,嚇了六次,但總有平安腳步麻~
感恩~我已經有六次又開心又難忘的生日
>>July 22, 2013 at 3:35:51 PM GMT+8
2013 年 6 月 27 日 星期四 【酷熱】
呢個星期其實有好多開心事發生過.....
睇咗場不錯既電影.....開咗個非常有料到既茶會....見識咗個新朋友............
無奈................
e+才醒覺"你"一直沒有好好的保護我
亦e+才醒覺你不會撐我及為我講好說話
原來"你"只為自己而做.....一直要擺出一副"你"係無奈或者要做好人角色
我長大了.......我已看透"你"的心思......我好唔開心:T﹏T:
衰d講為何要在搞屎棍?!
破壞是你的興趣?
明明在我面前說東,卻做西
見人講人話,見鬼講鬼話....教我如何繼續相處下去:T﹏T:
CC,記住$$$$$$$$$$$$$$$$$~加油~!
>>June 27, 2013 at 4:23:20 PM GMT+8
2013 年 6 月 16 日 星期日 【晴】
火......沿沿不絕的噴出來 .\#/. @
環境!人物!氣味!視野!聽覺!全都能誘發我既爆炸力!
火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火
火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火
火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火
火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火
火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火
火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火
火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火
火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火
火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火火
想點呀?!!!!?!?!?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
讚下自己先.....已經少咗回應及搭咀!
我要做到完全唔回應!!!
我要做到連內心都唔會暗燥!!!!
你條死魔鬼!不停挑x戰我!!!!!
(((((呀)))))))))))))
>>June 17, 2013 at 1:54:04 PM GMT+8
2013 年 6 月 12 日 星期三 【乍寒還暖】
呢度好方便......最平既野....最貴既野....完全係隨時可以買得到.....
就算悶到唔想睇電視.....係咁二落去打個轉....都掃到百零蚊野返上黎
可是....太嘈雜了.........
希望明日全日順利~阿們~
>>June 13, 2013 at 3:59:24 PM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Waiting for my c
>>March 2, 2011 at 8:16:35 PM GMT+8
你家人冇事嗎??? 有點
>>January 28, 2011 at 5:56:41 PM GMT+8
你也是我的小天使呀!
>>December 6, 2010 at 8:24:09 PM GMT+8
你都要加油!
<br>
<br>
>>December 2, 2010 at 3:56:20 PM GMT+8
快D好番!
<br>
<br>認
>>August 6, 2010 at 1:33:12 PM GMT+8
Belated birthday
>>July 19, 2010 at 12:55:55 PM GMT+8
朋友老四多謝見諒!!!
<br>
>>July 2, 2010 at 7:57:29 PM GMT+8
最衰冇$, 好希望可以同你
>>June 30, 2010 at 3:18:05 PM GMT+8
已經轉左場???
<br>轉左場
>>May 5, 2010 at 3:49:24 PM GMT+8
傻妹,真愛與時下的愛分別就在於此
>>February 19, 2010 at 2:34:21 AM GMT+8
What'd happened
>>February 5, 2010 at 5:49:53 PM GMT+8
無一個男人是好人.
<br>打死
>>January 15, 2010 at 7:35:45 PM GMT+8
Between sisters
>>December 17, 2009 at 3:59:45 PM GMT+8
一事冇成?! No la!
<b
>>December 11, 2009 at 3:14:17 PM GMT+8
先進科技去輔助你並不代表你既身體
>>October 12, 2009 at 1:54:48 AM GMT+8
有空可讀讀這本書
<br>
<b
>>September 24, 2009 at 5:24:49 PM GMT+8
Of course Union'
>>September 14, 2009 at 1:32:09 PM GMT+8
cont'd with my p
>>September 1, 2009 at 12:52:40 PM GMT+8
Super funny! Any
>>September 1, 2009 at 12:50:59 PM GMT+8
本星期日23/8我們會去長洲一遊
>>August 18, 2009 at 5:01:26 PM GMT+8
多謝Terris既關心,但用「無
>>August 18, 2009 at 2:27:29 AM GMT+8
醒啦醒啦,清醒d啦 朋友快快遠離
>>August 17, 2009 at 2:31:25 PM GMT+8
對不起,我真的沒有騙你。只是一個
>>August 16, 2009 at 11:10:46 AM GMT+8
Don't cry! This
>>June 5, 2009 at 3:28:08 PM GMT+8
Yes,True!!!
<br>
>>June 2, 2009 at 5:04:31 PM GMT+8
究竟地球係唔係地獄黎架?!!
>>March 30, 2009 at 4:46:48 PM GMT+8
假如不是你心所想就別勉強
<br
>>March 30, 2009 at 4:39:17 AM GMT+8
為什麼又搬?? 搬去邊???
<
>>February 27, 2009 at 6:45:18 PM GMT+8
不放手, 是不快樂的原因, 你幾
>>October 21, 2008 at 4:51:26 PM GMT+8
I know it is sad
>>September 15, 2008 at 1:57:28 PM GMT+8
What'd happened?
>>September 11, 2008 at 7:18:31 PM GMT+8
拎m記既茄汁?拎美心既糖?拎De
>>March 26, 2008 at 5:57:29 PM GMT+8
過左去既就有得佢過去啦. . 唔
>>March 2, 2008 at 3:11:53 PM GMT+8
Wai wai...did yo
>>December 24, 2007 at 5:27:19 PM GMT+8
你知道為什麼現在朋友不多.
<b
>>July 31, 2007 at 5:00:02 PM GMT+8
你喜歡個尿壺就好...haha
>>July 31, 2007 at 12:52:21 PM GMT+8
"你唔好再睇戲睇上腦" - yo
>>May 29, 2007 at 4:13:08 PM GMT+8
Congraulation!!終
>>April 14, 2007 at 6:42:27 PM GMT+8
在你這段開心的日子裡,還是要給你
>>December 18, 2006 at 9:13:16 AM GMT+8
係男仔都係咁. 只會打機和看電視
>>November 29, 2006 at 2:42:49 PM GMT+8
你想知果首歌叫咩名我搵到喇, 叫
>>October 30, 2006 at 3:03:33 PM GMT+8
我都很喜歡這首歌, 每一次聽到都
>>September 8, 2006 at 12:38:14 PM GMT+8
有. 當暗戀的時候, 就是愛得太
>>September 8, 2006 at 12:34:22 PM GMT+8
很久沒有跟你連絡. 我打中文真的
>>July 19, 2006 at 7:37:04 PM GMT+8
cc,真係唔好意思!近期好忙,都
>>June 17, 2006 at 7:28:55 PM GMT+8
俾呢個網址你睇睇
<br>htt
>>May 24, 2006 at 1:54:27 AM GMT+8
小心!如果你真係無啦啦個腦入面無
>>May 23, 2006 at 7:07:23 PM GMT+8
hahaha...my love
>>June 17, 2003 at 11:07:19 AM GMT+8
i just came back
>>January 23, 2003 at 12:01:50 PM GMT+8
OnOn is here!!!
>>November 24, 2002 at 7:45:49 PM GMT+8
|
|