寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

餅乾碎牛奶布甸 の 秘密花園

日記

日記主簡介

<< 176  177  178  179  180  181  182  183  184  185  186  187  188  >>

2002 年 8 月 21 日 星期三 【晴】

死火la...我又大食左la.. 我頭先tea食左BB乳鴿ar..半個鐘頭前屈左同事C.K何請食tea..我豪不客氣地叫左chicken wings n 油占多...好飽ar~~~ @.@ ~~~~~ ))) hahaha...hahahah.....頭先lunch仲無柳..走左去人地公司lunch..hahahah.......

>>August 22, 2002 at 8:59:40 AM GMT+8


2002 年 8 月 20 日 星期二 【晴】

都話ga la...咁多好野湧埋身..一定有d野....!! HelloKitty 佢撘車la.......佢今朝一早話比我知佢呢個囍訊!!! 但我竟然..有d唔開心...突然地好失落~!! ai......都唔知仲咩~!!!!!
今日成日不停係咁食....同老細..dept. head 一齊開會食飯...我要present my drawingsss....我一坐就不停夾野食...even佢地開緊會..又未到我出場present wor..so不停咁食lor...hahah...有乳鴿...臨尾仲有糖水送...真飽,飽到碌返公司ja....hahahah )))))))))))))))))) 點知..3點鐘公司拜神..又食燒肉..乳豬...雞...!! 真係食到暈jor...hahaahh...heheehe.e..hoohoho )))))))
賤人~!!!!!!!!..咩黎ga??..................... Laic...Tazd..i did it la..........我又缺堤la........點解會咁ga....!! 迴旋木馬的終點 如何講一句再見
願世界切勿停電
都只怪越是愛你 越怕愛你不起
害怕空歡喜 耗盡無窮力氣
仍難安心抱著你.........................

>>August 21, 2002 at 3:50:08 PM GMT+8


2002 年 8 月 20 日 星期二 【晴】

wah..hahaa..."絕世好B"笑到我呢..個口足足大左一寸咁多ar~~~hahahah)))))) wah hahahahah )))))))))) 劉青雲好挍笑..好抵死.!! 古天樂好型aR~~!!! 好滑稽aR~!!!!!! =) 好憎 GiGi Leung ar...... >_< @@!!!
我好耐未試過連續咁多日咁開心,又可以食得咁飽lu....
我老細又讚我la...hoho...有d飄飄下tim...=) 死la..咁多如意事一野湧埋黎...有d....驚...

>>August 20, 2002 at 5:02:21 PM GMT+8


2002 年 8 月 19 日 星期一 【晴】

wah,,,...死人頭.."tum"死我la.....hoho)))hahah))心臟病發..我第一次聽,係要人工呼吸ga lor....no common sense ga....haha)))))琴晚辛苦佢lor..打通宵痳雀..頭先講起佢..隔冇耐就打黎...hahha...佢咁"支力"都打比我..hahahah/....wah...hahahah...好突然..好驚喜ar....~!!!!! =) 好~!繼續諗佢...等佢繼續打比我...hohoohoh..... =)

>>August 20, 2002 at 4:10:09 AM GMT+8


2002 年 8 月 19 日 星期一 【晴】

好~!繼續...哈,..好彩d興奮未減退..由排講ar…hohohoho`!!!am…佢有一短片,令我諗得好多好多野….好TouchinG~~am….我諗到自己應搵返我自己..好似以前咁heeheehaha..好開心..成日都好滿足..~!!至從2000年已經失左蹤2年lu..我係時候搵返佢la..楊千嬅著住對point shoes..挍到我又好想跳ballet tim…1996-1999我係最最開心時候..成日去camp..成日去玩…好幸福..!!仲有吹番簡泡…諗起細個時成日去宋皇台玩..荔園..尖沙咀個已拆左既兒童遊樂場玩..!!! =) @@@@@@@ am…我要以前的我…hahaha…我要脫苦海..hahha..ok…拜拜危險人物..拜拜恐怖份子..拜拜!! LaiC..Jannie…Karen…Kenix..Ying….我會做得到ga…!! Huh~!!!Ash~!!! 拜拜魔鬼世界……………………………….(kidding) … . ….. =) 點解睇一個楊千嬅就可諗咁多野??一個警報器..?!?!?! =)

>>August 20, 2002 at 1:31:47 AM GMT+8


2002 年 8 月 19 日 星期一 【陰】

好開心ar...V..v...yeah....!!!!都唔知由邊度講起好tim.. =) 我呢排食左好多餐日本野..好多魚生同埋刺身..好開心..好好食..yummy~~~!!! hahahaha ))))))))))
tonite 楊千嬅concert...正~!!! 有(B+)la....好多野想講ar..第一次睇演唱會我竟然brainstorm..真挍笑!!
首先..講下個stage design先la...冇驚喜.冇特別..台一個..!!無厘頭地有一個跑道...完全格格不入..吹脹!! 睇耐d..有好多lighting effect..好似萬花筒...!!仲有金色既雨..其實係煙花..好靚~!!
Fashion??? no fashion on her..I like the hat only..a bird on it.......am...唯一一件較好既衫..係會吹脹左..白色個件...gd design...!!
好多舊歌..使我諗好多野.....冰點..99年..46X..愛巴.!!
愛人..危險人物..Eason..!! 最後的歌..99年..Eason..!!
數你..曾經有人講過這首歌的旋律好好,..!!.........明天再寫....so sleepy.ZZZZzzzzzzzzzzzzzzz.....really happy~~~yeah~!!!!

>>August 19, 2002 at 6:10:59 PM GMT+8


2002 年 8 月 17 日 星期六 【晴】


點解當你真心去愛一個人的時候....就永遠失望而回.......你不真心的時候就大把......愛一個人真係唔係咁簡單其實我真的愛你....但點解�個都講大話?我真的怕了愛情.....真係冇信心再去愛一個人............!

>>August 18, 2002 at 9:18:43 AM GMT+8


2002 年 8 月 17 日 星期六 【晴】

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!有冇挍錯.....好嬲~!!真係好嬲~!!!..等.......結果..~!!!!!!算~!!!!!!!今日唔開心...狂買野..狂洗$$....今次失晒預算tim.... hahahaha....今日由頭再黎過~!!!!!

>>August 17, 2002 at 4:29:48 PM GMT+8


2002 年 8 月 16 日 星期五 【晴】

今朝一路行返公司..一路諗左好多野…我成22歲人la…仲係好似唔知點咁…~!!! Baby之前寄過封信比我..同我講番我地十年前既抱負….hahahah.,,,,竟然係話希望係23-24歲時結婚…….ai…..照依家既情況黎睇……可能有變…..!!個時我仲諗埋d仔仔女女叫咩名ga…仔就叫柏濤….多麼的cool名…~!!!女就叫Rosalia….hahah…..但唔知幾時用得著呢????快d…快d…….快d…….!!!! ho`! 根住又諗起以前同蚊蝦,Teresa一齊學柔道…hahah…阿sir成日要我同男仔對打..鬼死咁尷尬…哈..我仲記得佢叫ZIQ….hahha…好似蚊蝦改既…~!! 諗起蚊蝦…知道佢又係做左盜墓者…..但佢既對象係我既好朋友…!! 當我第一次聽到呢個消息…我好好好唔開心…喊!! 三歲定八十….ai…..好嬲~!!!!!
琴晚有人去睇楊千嬅wor…好彩我都唔執輸…Monday去睇,…..wah..hahaha….wah…hahahah……!謝霆峰摺埋la….~!!!!!!以為自己好很型…..嘔x1000000000000000000000000000000000000000 ar...
Eason最好…..Eason最挍笑….Eason最可愛~!!!! Hahahahah……..Eason d性格同危險人物差唔多…又係迷偶像…..大細路….又係愛鉋漫畫..打機….仲要係煙霧灕漫既機舖wor….!! Hahah….
又諗lee首歌………………
#迴旋木馬的起點 每步那麼驚險
未結尾已在懷念
迴旋木馬的終點 如何講一句再見
願世界切勿停電
都只怪越是愛你 越怕愛你不起
害怕空歡喜 耗盡無窮力氣
仍難安心抱著你#……………………………………………………….



>>August 17, 2002 at 2:26:32 AM GMT+8


2002 年 8 月 15 日 星期四 【晴】

又食完柸麵lu...全公司d人都知我食左個幾月la...佢地好好ga..有時佢地同老細係酒樓邊食飯邊開會...食唔晒d野都打包比我既...=) 食柸麵其實有時真係食到想嘔ga...根本個個PK唔知我崖la...佢可能好食好住...算~!!鬼叫我蠢~!!我依家咪學精lor..唔可以再比人呃~!!!..但我屋企人都唔生性..得我一個做野,..我比mum既$唔多..但都有..佢竟同婆婆講冇wor...shit~!!!!我好嬲..`!!個個都要屈我???我可以連一千幾百都唔比佢...我留返比自己還$唔好?!!!! 有人仲離譜........唔講la...好激氣..

>>August 16, 2002 at 6:10:18 AM GMT+8


<< 176  177  178  179  180  181  182  183  184  185  186  187  188  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

Waiting for my c
>>March 2, 2011 at 8:16:35 PM GMT+8

你家人冇事嗎??? 有點&#25
>>January 28, 2011 at 5:56:41 PM GMT+8

你也是我的小天使呀!
>>December 6, 2010 at 8:24:09 PM GMT+8

你都要加油! <br> <br>
>>December 2, 2010 at 3:56:20 PM GMT+8

快D好番! <br> <br>認
>>August 6, 2010 at 1:33:12 PM GMT+8

Belated birthday
>>July 19, 2010 at 12:55:55 PM GMT+8

朋友老四多謝見諒!!! <br>
>>July 2, 2010 at 7:57:29 PM GMT+8

最衰冇$, 好希望可以同你&#2
>>June 30, 2010 at 3:18:05 PM GMT+8

已經轉左場??? <br>轉左場
>>May 5, 2010 at 3:49:24 PM GMT+8

傻妹,真愛與時下的愛分別就在於此
>>February 19, 2010 at 2:34:21 AM GMT+8

What'd happened
>>February 5, 2010 at 5:49:53 PM GMT+8

無一個男人是好人. <br>打死
>>January 15, 2010 at 7:35:45 PM GMT+8

Between sisters
>>December 17, 2009 at 3:59:45 PM GMT+8

一事冇成?! No la! <b
>>December 11, 2009 at 3:14:17 PM GMT+8

先進科技去輔助你並不代表你既身體
>>October 12, 2009 at 1:54:48 AM GMT+8

有空可讀讀這本書 <br> <b
>>September 24, 2009 at 5:24:49 PM GMT+8

Of course Union'
>>September 14, 2009 at 1:32:09 PM GMT+8

cont'd with my p
>>September 1, 2009 at 12:52:40 PM GMT+8

Super funny! Any
>>September 1, 2009 at 12:50:59 PM GMT+8

本星期日23/8我們會去長洲一遊
>>August 18, 2009 at 5:01:26 PM GMT+8

多謝Terris既關心,但用「無
>>August 18, 2009 at 2:27:29 AM GMT+8

醒啦醒啦,清醒d啦 朋友快快遠離
>>August 17, 2009 at 2:31:25 PM GMT+8

對不起,我真的沒有騙你。只是一個
>>August 16, 2009 at 11:10:46 AM GMT+8

Don't cry! This
>>June 5, 2009 at 3:28:08 PM GMT+8

Yes,True!!! <br>
>>June 2, 2009 at 5:04:31 PM GMT+8

究竟地球係唔係地獄黎架?!!
>>March 30, 2009 at 4:46:48 PM GMT+8

假如不是你心所想就別勉強 <br
>>March 30, 2009 at 4:39:17 AM GMT+8

為什麼又搬?? 搬去邊??? <
>>February 27, 2009 at 6:45:18 PM GMT+8

不放手, 是不快樂的原因, 你幾
>>October 21, 2008 at 4:51:26 PM GMT+8

I know it is sad
>>September 15, 2008 at 1:57:28 PM GMT+8

What'd happened?
>>September 11, 2008 at 7:18:31 PM GMT+8

拎m記既茄汁?拎美心既糖?拎De
>>March 26, 2008 at 5:57:29 PM GMT+8

過左去既就有得佢過去啦. . 唔
>>March 2, 2008 at 3:11:53 PM GMT+8

Wai wai...did yo
>>December 24, 2007 at 5:27:19 PM GMT+8

你知道為什麼現在朋友不多. <b
>>July 31, 2007 at 5:00:02 PM GMT+8

你喜歡個尿壺就好...haha
>>July 31, 2007 at 12:52:21 PM GMT+8

"你唔好再睇戲睇上腦" - yo
>>May 29, 2007 at 4:13:08 PM GMT+8

Congraulation!!終
>>April 14, 2007 at 6:42:27 PM GMT+8

在你這段開心的日子裡,還是要給你
>>December 18, 2006 at 9:13:16 AM GMT+8

係男仔都係咁. 只會打機和看電視
>>November 29, 2006 at 2:42:49 PM GMT+8

你想知果首歌叫咩名我搵到喇, 叫
>>October 30, 2006 at 3:03:33 PM GMT+8

我都很喜歡這首歌, 每一次聽到都
>>September 8, 2006 at 12:38:14 PM GMT+8

有. 當暗戀的時候, 就是愛得太
>>September 8, 2006 at 12:34:22 PM GMT+8

很久沒有跟你連絡. 我打中文真的
>>July 19, 2006 at 7:37:04 PM GMT+8

cc,真係唔好意思!近期好忙,都
>>June 17, 2006 at 7:28:55 PM GMT+8

俾呢個網址你睇睇 <br>htt
>>May 24, 2006 at 1:54:27 AM GMT+8

小心!如果你真係無啦啦個腦入面無
>>May 23, 2006 at 7:07:23 PM GMT+8

hahaha...my love
>>June 17, 2003 at 11:07:19 AM GMT+8

i just came back
>>January 23, 2003 at 12:01:50 PM GMT+8

OnOn is here!!!
>>November 24, 2002 at 7:45:49 PM GMT+8

人氣: 77940

Design & Scripting by ShowHappy.Net