|
2003 年 10 月 17 日 星期五 【晴】
同綿羊&傻仔去睇"無間2"
故仔夠堅,兩個鐘好快就過左
都係要用腦去諗去思考
去好好食野
放工同Step、吉、肥眉、肥b去旺角食"好到極"..........
>>October 23, 2003 at 6:50:25 PM GMT+8
2003 年 10 月 16 日 星期四 【晴】
本來諗住去"竹園"飲下午茶
去星加坡餐廳
同gally、jodie、肥b、大超
>>October 23, 2003 at 6:47:02 PM GMT+8
2003 年 10 月 15 日 星期三 【微冷】
To 狒狒:
我唔想同你講係驚你唔明姐~~~~
呢個世界係咪公平嘛........算啦~~~~我都睇化咯~.~
點都好~~~~多謝你關心^.^
經過尋晚既大穫野、再加上我今日番A,
本來都諗住有一排唔駛再係我打河.......
點知........Lunch都唔放過我........
都唔知好定唔好.........
拍amy~~理應幾好玩!
但係我都無乜點入廚房,
成日叫我整呢樣整果樣........
名存實亡~~~~~~~~
哈!7點未夠就放我同肥多,edgar走lu~~~~~
之後約左阿妹出黎補送番份禮物比佢(我擺左o係Locker好多日架喇>.<")~~~
希望佢會鍾意啦~~~~~~
好野~~~~禮拜六去睇無間2~~~~~~~~~
>>October 16, 2003 at 5:44:21 PM GMT+8
2003 年 10 月 14 日 星期二 【微冷】
本來今日諗住番C,好難會遍我打河........
點知........咁都有???????
拍史達芬尼呀~~~~
都ok既.........
但係我一開始就落錯單(Set D打左Set B......),
成晚最大穫.........就係將T.55既maincouse........
比mark哥落左去廖小姐(老闆)果抬.........
比人插到暈..........
好在最後都無事(佢地試餐一早試到飽,即刻咋咋林換番).........
唉........呢幾日都唔知仲乜鬼~~~~~
成日都迷下迷下咁.......
shit~~~~~~~~
今晚真係凳肥多同Gally慘............
兩邊都係一人section咁滯.......
>>October 16, 2003 at 5:10:17 PM GMT+8
2003 年 10 月 13 日 星期一 【微冷】
To Jenny:哈哈!我都想做肥Pen呀~~~~你下次記住落黎呀!講真架!
我會小心我既身體架喇!你都係啦~~~~轉涼喇~~~~~~
To 傻仔:哈!你數手指、我都數腳趾咯~o~
鬼咩!你地放假我就番工、我放假你地又要番工番學.......
時間都好難夾到........我都成兩個幾月無打波喇~~~~
變左餓波怪喇就黎!!
今日放假~~~~
阿媽去左飲茶~~~
成個晏晝得我自己一個o係屋企、食合味道.........
好free~~~~~~~
之後夜晚去左接Neko放工 & 同佢食"大滿貫"~~~~~
哈哈!我都係呀~~~~~每個禮拜二晚都係開心既^^
今晚上第4堂,開始有d頭昏腦脹喇*.*
今晚.........個心好痛..........
>>October 15, 2003 at 4:39:25 AM GMT+8
2003 年 10 月 12 日 星期日 【陰】
今朝去左拎行街紙呀~~~~
不過影得我好樣衰>.<"
個姐姐好搞野呀!我以為我漏寫左個公司地址~~~
哈!點知原來佢係好想問我間野既位置o係邊呀!!
今日番兩點半.........
番到去差5分鐘就遲到~~~
哈哈~~~臭Law叫我寫定遲到紙喎~o~
但係我趕到呀!唔駛寫喎~~~~~~~~~
本來今日part Gally打河係好開心架!
但係........我覺得今日有d唔係咁開心.......
無錯!同Gally part一樣好似上次咁好笑~~~~~
但係........今晚我覺得廚房既師父實在有d不可理喻喇!!
你地平時個"心心相印"邊有整得咁靚????
況且!我唔覺得如果忙果陣你地仲要晒時間去整靚個心囉!!!
仲有!我地呢d叫苦中作樂!你地都會啦!只係方法唔同!
我地係講笑、玩無聊野~~~~
你地就係睇漫畫、煲煙、吹水同爆粗!!!!!
遊樂場??呃人工??咪玩啦~~亮哥!!呢兩個名詞o岩你同你班o靚多好多~~~~~~
我同Gally一路都無乜點理佢地,但係佢地就食住上~~
猛咁踩我地d做出面o既~~~~
係咪要我地黑口黑面對住你地先等於話比你地d人知係認真???
膚淺~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今日有新人黎~~叫"Edgar",係貓王個fd........
另外既係,出現左好多唔公平........
以下呢幾句歌詞好o岩某"ke"人.........
"有野唔駛做 老細又吹我唔漲
日日等出糧 無乜野需要緊張
就係咁o既樣 乜都唔駛撈就至理想"
面對住咁多既不公平..........
再加上成晚屆o係廚房........
無疑,我今晚其實係好火!只係一直咁谷住谷住........
本來Gally諗住同我同另外一個番早既黎個三角調更.........
講真!我都無所謂既!番A又好、放假亦好~~~~~
只係.......就差一個番A既首肯........
最後都無得調........
算~~~~~~~~
嬲!係因為d人做野唔識分輕重!!!
幾時玩、幾時講笑、幾時要認真做野~~~~~~
都唔識分既!
我拎住兩碟野出黎!叫下你個名姐~~~~~
你竟然以為我黎煩你、想走左去!!!
好炆好炆!!
我同丹尼士收尾,聽朝番A同今晚番B既都走晒........
走晒入廚房食野........
之後食完晒、換晒衫,我地兩個先放工.........
咁我信!你地真係想等埋我一齊搭車放工........
但係.......我今晚已經忍得好辛苦~~~~~
平時你地向我咋既我都無所謂~~~~~
今晚例外!你地要咋我我都無野好講!
叫一、兩聲你地都唔啾唔啋,咁我再洒"林"都無謂......
今晚好多謝Neko~~~~~
聽我猛呻........
真係多謝,舒服好多了~~~~~
>>October 15, 2003 at 4:34:29 AM GMT+8
2003 年 10 月 11 日 星期六 【陰】
靚可人生日快樂^o^
希望你樣樣野都可以順順利利啦~~~~~~~~
今日番B呀~~~~~
不過遲到5分鐘........
Briefing話聽日開始要填form報遲到喎~~~~~~
有鬼用!!!
........嘩!都ok多人架今日!晏晝d人走完又有喎.........
4點零先有得落場呀~~~~
之後o係Locker.......哈哈!肥眉仲唔比我、肥多同2家姐玩死~~~~~~~
禮拜二你就知:P
之後就去左M記食d野囉~~~
今晚放煙花呀~~~~
肥眉去派flyer,所以可以睇到,
佢話日本好正喎~o~
前後炒左兩場呀*.*
又猛咁要我吹波喎(仲叫埋個死人名.......)~~~~
不過今日都ok開心架!!
收工同阿吉、肥眉去麥記食野(又麥記.....)~~~
之後就一齊去旺角搭車走lu~~~~~~
原來Jenny有黎過附近呀~~~~
下次點都落左黎先嘛^^
同小叻傾左陣電話........
好野~~~~~~~~~~聽日有糖水食~.~
>>October 13, 2003 at 5:32:57 AM GMT+8
2003 年 9 月 22 日 星期一 【晴】
阿峰!生日快樂~~~~
唉.......本來諗住以後逢禮拜二都可以番A既.......
以後我諗都係off多架喇........
今朝請阿婆同阿媽去觀塘麗都飲茶(婆婆媽媽??)~~~~~
飲左百五蚊呀~~~~不過算啦!有幾可.......
今晚上第一堂既日文班呀!都幾好玩丫~~~~~
今晚煲粥........哈哈!!
唔知點解..........越黎越無心機打日記喇........
>>September 23, 2003 at 5:47:00 PM GMT+8
2003 年 9 月 21 日 星期日 【晴】
哈哈!今日超正呀~~~~~~
同丹尼士、吉吉、多拿肥、肥眉同一section呀~~~~
真係好開心^^
我同阿吉都有咁既感覺:未試過收close收得咁開心架~~~~~
講番轉頭,今日同史達芬尼、美娜一齊落場去"仙蹤林"(絕對唔係"仙跡林"or"仙蹤岩")食野呀~~~~
當我地三個行去既時候.......我同美娜都呆左一呆........因為........吳彥祖同佢個fd迎面行過黎.......開頭史達芬尼好似傻左咁唔知咩事........哈哈!佢後尾走左入H.C.食野呀~~~
我同美娜都覺得有少少失望呀~~~拍戲型好多!!
哈哈!今日肥仔學成歸來~~~~~~
希望佢所學既野真係有所得著啦~~~~~
唉........美娜同雲迪都要走喇.........
越做越灰.........
>>September 23, 2003 at 5:51:02 PM GMT+8
2003 年 9 月 14 日 星期日 【乍寒還暖】
哈哈!12點.........估唔到要o係架的士上面渡過.........
算啦^^
收到好多既電話同墨西豬呀~~~~~
多謝你地^.^
祝福!幾時都係最好既禮物~~~~
哈哈!叫左好多小食、唱左好多好多歌(佢地、同埋gally把聲都幾入咪架!)、玩左好多我以前無機會接觸既野..........
後尾我同ricky都比巴塞吸引左出去睇lu~~~~~
都ok好玩架!
印象最最深刻係...........
哈哈!同肥仔、肥妹同gally企o係匯豐出面傾左接近成粒鐘(雖然要食風同擋雨=.=")~~
之後就同gally一齊坐頭班地鐵番屋企喇~~~~~(第一次坐頭班車咋!原來都幾多人坐架喎^o^)
番到屋企,沖埋涼睇埋報紙,8點幾先訓啊*.*
大昏睡~~~~~
訓到3點幾先起身呀~~~~~
夜晚有好多蝦食呀^o^
多謝傻仔(你係第一個打比我既人^^)、小叻(你係第一個send sms比我架^.^)、仲有dinner姐、阿妹、天、狒狒等等祝福過我既人^^
我會大個架喇~~~~~~~~~~~~~~~~~
P.S.特別鳴謝:真正陪我踏入18歲既人............妳^.^
>>October 13, 2003 at 5:13:04 AM GMT+8
|
![]()
鐘意就寫,唔鐘意都盡量寫^^
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
heeheee...
<br>i
>>February 9, 2007 at 12:41:59 PM GMT+8
你呢度未荒廢wo~
<br>仲有
>>January 18, 2007 at 5:24:29 PM GMT+8
hahaha~~
<br>hal
>>October 8, 2006 at 10:49:13 AM GMT+8
i will look thro
>>October 18, 2005 at 3:44:50 AM GMT+8
生日快樂生日快樂!!生日快樂!
>>September 16, 2005 at 3:02:26 PM GMT+8
有幾耐無同你講過野呢??
<br
>>December 14, 2004 at 4:55:14 PM GMT+8
Penny.......don'
>>October 26, 2004 at 5:40:05 PM GMT+8
哈哈哈..數數手指我都有勁勁勁勁
>>September 22, 2004 at 4:46:40 PM GMT+8
你點呀??
>>July 25, 2004 at 4:13:45 PM GMT+8
PENNY,
<br>你唔開心,
>>May 31, 2004 at 4:29:44 AM GMT+8
巧耐矛上黎添!^^
>>April 26, 2004 at 5:21:47 AM GMT+8
好掛住你呀
<br>你知唔知呢
>>March 13, 2004 at 3:49:21 PM GMT+8
我覺這個日記介紹網,講得幾好<b
>>March 12, 2004 at 11:37:54 AM GMT+8
嘩!你好耐無寫過日記啦!
<br
>>February 26, 2004 at 7:30:22 AM GMT+8
今日好唔開心,好煩....
>>February 25, 2004 at 4:54:53 PM GMT+8
你點呀,知道你好多野發生,我又幫
>>February 25, 2004 at 4:53:14 PM GMT+8
我玩worldcombat都可以
>>February 12, 2004 at 6:51:14 PM GMT+8
可人~~~~
<br>唔緊要啦~
>>January 5, 2004 at 2:05:46 PM GMT+8
點解次次話出黎見下既時間都無架>
>>December 29, 2003 at 4:28:40 PM GMT+8
咁耐無來....
<br>竟然竟
>>December 27, 2003 at 4:05:56 PM GMT+8
我唔開心,你都唔開心,我唔係為之
>>November 26, 2003 at 5:10:17 PM GMT+8
拿拿~~~
<br>我琴晚都問你
>>October 15, 2003 at 3:26:43 PM GMT+8
我是一個被你遺忘的一個人
<br
>>October 13, 2003 at 5:13:05 PM GMT+8
係啦.....
<br>我下次經
>>October 13, 2003 at 9:56:43 AM GMT+8
嘩~~有幸同我講到野,
<br>
>>September 4, 2003 at 3:51:03 PM GMT+8
拜託快d寫番晒D日記~>..<
>>September 3, 2003 at 5:28:35 PM GMT+8
做咩事半個月你都唔寫日記ka~~
>>September 1, 2003 at 6:43:16 PM GMT+8
張話下星期五食飯喎!
<br>去
>>August 24, 2003 at 5:23:06 AM GMT+8
嘩~做咩個個都搞到咁靚靚a?~
>>August 18, 2003 at 3:53:37 AM GMT+8
SORRY~
<br>係日記先岩
>>August 15, 2003 at 5:04:59 PM GMT+8
靚左呀~~
<br>個留言~
>>August 15, 2003 at 5:04:23 PM GMT+8
你的od....好簡呀!!!
<
>>July 27, 2003 at 12:32:28 PM GMT+8
等左咁耐~終於有日記睇la~~
>>July 18, 2003 at 12:50:48 AM GMT+8
默默支持你!!!
<br>考試努
>>June 28, 2003 at 2:56:44 AM GMT+8
嘩~~ 太好了~~~'^=^
<
>>June 10, 2003 at 9:54:26 AM GMT+8
你好~~~~呵呵呵呵呵呵呵呵呵^
>>May 28, 2003 at 4:03:45 PM GMT+8
我唔要做叻哥..........
>>May 26, 2003 at 3:22:44 PM GMT+8
Me too ar.......
>>May 23, 2003 at 5:04:58 AM GMT+8
有咩工好介紹呀?????????
>>May 20, 2003 at 1:34:27 PM GMT+8
係我表姐前男朋友呀!!
<br>
>>May 16, 2003 at 4:15:59 PM GMT+8
超!你而家算係潤我呀!
<br>
>>May 12, 2003 at 10:29:12 AM GMT+8
哈哈~~~終於到你領教佢 D '
>>April 28, 2003 at 1:25:50 PM GMT+8
你o個三個原則我都好認同ar..
>>April 28, 2003 at 4:31:18 AM GMT+8
^^經一事,長一智
>>April 26, 2003 at 3:42:41 AM GMT+8
哈哈你個三個原則......
>>April 25, 2003 at 4:23:49 PM GMT+8
嘿!
<br>你家下算係幸災樂禍
>>April 21, 2003 at 10:10:54 AM GMT+8
Yeah...
>>April 20, 2003 at 11:40:17 AM GMT+8
To 羊:
<br>哈哈~因為我
>>April 20, 2003 at 10:12:38 AM GMT+8
To Monkey:
<br>嘩
>>April 20, 2003 at 10:11:13 AM GMT+8
To Christina:
<b
>>April 20, 2003 at 10:09:36 AM GMT+8
|
|