寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

~.~潘記~.~

日記

日記主簡介

<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

2005 年 8 月 31 日 星期三 【晴】


暑假咁就過左.........
呢個暑假好似唔係好關我地事咁,
因為對我地根本無乜影響=.="

今朝跛下跛下咁番工.......
mau唔到呀!因為真係好痛><"

晏晝收到三個令我非常感動既電話,
分別係綿羊、傻仔同賴茄既問候來電,
問我隻腳點........
好開心^^
比阿嬋超大力咁捽完跌打酒鬆左好多喇!
不過佢真係唔留力咁捽落去=.="

當然!我都唔想人地擔心啦!
所以我o係佢面前係扮無野....... (00)"

今日落場,
同阿金、祖迪、彰 & Terry上左潮樓飲茶.........
講真的,
很耐都未試過咁低能同開懷,
仲要真係笑到肚痛果隻 XP
節錄:
"邊有人飲茶會叫湯飲架?"
"嘩!豬紅豆腐花!"
"對面班師奶d饅頭好似正d喎~~~"
爆左!!

夜晚臨收工Thomas黎左呀^^
跟住同佢、賴經理、阿金同祖迪去MK金太郎食d野..........
氣氛有少少怪啦.........

由於要趕番屋企同好累,
所以無同祖迪番海防搭車........


我開始發覺........
有"冰火"的地方,
我便會不自然........除左機鋪例外:P
因為只有呢度,我先可以融左冰、包住火...........

>>September 5, 2005 at 6:57:26 PM GMT+8


2005 年 8 月 30 日 星期二 【晴】


今日放假,周圍搵雙頭電話線,
點知最長都係得40呎=.="
晏晝就打WE9........

8點約左爆耐無見o既傻仔,
仲有綿羊同今日運輸署Last day o既碌柚去聯合打波.......
又見到上次果位茅蠆阿叔=.="
不過今次同佢嘈果個係綿羊!
算吧!難道你認為會朝令夕改咩?

之後無打,買完野飲上曉X園再打過(唔記得咩地方,第一次去...),
哈!買野飲果陣........
其實........我朝朝都去九龍灣地鐵站搭車、
收工搭巴士o係九龍灣落車...........
算吧........

之後........
九唔搭八→進化→狗拖住人!?
碌柚好o野~~~~~~
你o岩!你o岩!你o岩!
:P

坐低圍住傾偈........
傾完就開波!
我同傻仔一隊........
本來都無事,
點知球場一熄燈無耐就出事........
正當我諗住救波果陣就出事喇!
我諗住條支架柱離我有番咁上下距離,
點知救完個波我o既左邊菠蘿蓋成個飛埋去.........
之後發出好大聲"punk"我就反彈左落地再側滾翻一周半就停左落黎.........
勁爆痛\ _ /
打波咁耐都未試過咁..........
之後亦因為咁無打lu.........
坐低睇住綿羊示範三千幾銀o既PSP之後就走喇-------當然我係拐住行的..........

碌柚走先,
跟住去左郵局果邊打左陣機.........
贏輸參半=.="

番到屋企而家仲要扮無o野,
但係個菠蘿好似要生蛋咁喇>.<"

好驚聽日番唔到工.........

>>August 31, 2005 at 6:55:43 PM GMT+8


2005 年 8 月 29 日 星期一 【晴】

我相信隻龜係有靈性架!
李經理請你小心點!





愈來愈不想待在這裡了.........

>>August 31, 2005 at 6:57:08 PM GMT+8


2005 年 8 月 28 日 星期日 【晴】


連日來(尤其經過尋晚)我腦海裡又不斷想著想著..........
始終..........
我不想變成下一個他.............

>>August 29, 2005 at 7:12:20 PM GMT+8


2005 年 8 月 27 日 星期六 【晴】


今日番6點,
因為今晚要等清潔公司洗完廚房先走得=.="
同阿爸阿媽飲茶..........
又發生一些不愉快事件...........
今次老竇忍唔住爆了一下子..........
打後就係沉默...........
埋單之後老竇番屋企先,
我同阿媽行左陣..........
o係呢接近半個鐘入面我將咁耐以來我見到既事講了一大半給媽聽.........
亦將我既感覺------------第一次講左出黎..........
我真係唔想見到咁、
家不成家、
我唔想朝朝唔係比你地嘈醒,而係比鬧鐘嘈醒!
仲有........我真係唔想行到果一步..........
你的回應一次比一次細聲、一次比一次少,
雖然你嘴裡還是些難聽的話,
但有一樣野我感動的是..........妳的眼眶紅了.........
我知我要比你的........是時間..........

我要多謝Thomas比我o既勇氣!


今晚接近十點半........又見到了.........
每見一次,我的心便會沉一次.........


大圍收工之後,
雲姨請我同阿Kim去"澳門"食野,
哈哈!番到去都1點半,
之後同阿Sam吹下水、睇下d"機密"(意指無人留意既野=.=")野..........
咁就3點半喎!
一d倦意都無,
係後尾真正自己一個鎖門先唔慣-.<"
番到屋企........5點鐘訓覺 (00)


望著舊日玩具你說你已太累
你說愛已遠去根本不必追

你看見我眼角洶湧翻飛的淚
再也沒有心碎

想起舊日滑浪 我借意去發問
若是掉入大海可否都捉緊

你說永遠與我一起抵擋風浪
那怕為我犧牲

原來承諾 一早 消散 不可兌現
忠誠 變做 感情裡的弱點
從前 童話 終於 給你親手破滅

說穿了 你只當我救生圈
就拋出海再算

願望並未實現 你已對我倦厭
現在就剩下一堆可悲畫面

我每秒也冀盼可將光陰倒流
到你愛我當天

看見以往照片 痛愛全程浮現
傷口該怎麼復原 我不能倖免
你只冷眼看我變作碎片

當天所有承諾 一早 消散 不可兌現
忠誠 變做 感情裡的弱點
從前 童話 終於 給你親手破滅
說穿了 你只當我救生圈
就拋出海再算

>>August 29, 2005 at 7:16:00 PM GMT+8


2005 年 8 月 26 日 星期五 【晴】

我好唔鍾意呢種感覺...........
點解唔可以好似對以前d人咁對佢呀?
點解好似唔同人咁看待?
點解要咁冷漠對待佢?
咩野先叫公私分明你地知唔知呀?
點解你地做得既野第二個就唔得?
成日話無大無細,年紀身高定血壓呀?
職位高唔代表你地可以為所欲為!
渣流亦唔係你地專利!
唔該你地積番d口德啦!


其實我唔係偏心!
只係太多野其實睇唔過眼,
但為左顧全大局先唔出聲...........


呢排我真係好辛苦,
但比起我老竇............
我又算得乜野丫............


今晚..........我地o既距離好似遠左..........
定係根本就係咁呢?



好touching.........真係好touching!
今晚"別離的儀式"真係好好睇,
好感動!
修玆准將!敬禮!


今晚同大佬傾偈傾到好夜啊*.*
不過好開心^^

>>August 27, 2005 at 7:49:27 PM GMT+8


2005 年 8 月 24 日 星期三 【晴】

本以為今日可以訓到日上三竿.........
點知........
十點果陣比熱鬧既麥當勞嘈醒左*_*
之後再比老爹同老媽既對話搞到訓唔番.........

成個晏晝o係屋企打《WE 9》........

夜晚再打《Heat Project》.........

咁就過左一日假期 lu~~~~~~~



而家d人仲有無血性架?
有無聽過禍不及妻兒呀?
連個手無寸鐵7歲既細路哥都可以用刀斬佢?
希望果兩條"攔藤"好好咁過埋呢兩年!!

令我諗番起公司另一位無血性既人添=.="



今晚從另"兩"個途徑得知尋晚既事.........
我既決定係無錯既!

>>August 26, 2005 at 5:27:53 PM GMT+8


2005 年 8 月 24 日 星期三 【晴】


<<女人,男人變壞了,妳們就沒有責任嗎?>>


男人本不壞,不是嗎?

十歲以前,他什麼都不懂,就不說了。

十三、四歲的時候,開始對女孩有好感,但是那時候他離女孩遠遠的,並且以討厭女孩自居,生怕被同伴嘲笑。

十五歲的時候,聽到大人們說某某男人好花,把女朋友甩了,女孩自殺了。他覺得這人真狠毒,自己將來一定要做個癡情的男人,一定要一生只愛一個人。

十六歲的時候,他喜歡上了一個女孩,但是他不敢和她說。仍然和往常一樣,臟兮兮的在灰土飛揚的操場上踢球。只在女孩走出校門的時候,躲在二層的窗戶上看她的背影,他覺得她一定是個天使。

十七歲的時候,有個女孩喜歡上了他,但是他離她很遠,心裏面只有自己那個女孩,他覺得看別的女孩都是對她的不忠。

十八歲的時候,看了一個MTV,感動得想哭;他想,如果自己的女孩失去了雙眼,他一定會像男主角會毫不猶豫的把自己的眼睛給她,讓她能看到光明。

十九歲的時候,高考了。終於和自己暗戀的女孩分別,坐火車去學校的時候,感覺自己離她越來越遠,心像被掏空了一樣。還在想自己一定不會忘記她,等到自己成功以後一定要去找她。

二十歲的時候,聽到有人講黃色笑話,覺得這人真可恥。

二十一歲的時候,她的回信中告訴他,自己有了男朋友。他為此偷偷的哭了一個晚上。 

二十二歲的時候,他向一個女孩表白,女孩說:「你是個好人,可是我還小。」他想,我的確是個好人,然後他說:「沒關係,我可以等妳。」心想,我不會像那些花心的人一樣,三年五年我也能等。
二十三歲的時候,說自己還小的女孩跟一個帥哥戀愛了。他很納悶,長大原來可以這樣快。

二十四歲的時候,他又向一個女孩表白,女孩說:「你是個好人,可是我並不適合你。」他納悶很久,我是好人,妳怎麼還不適合我呢?

二十五歲的時候,他又追求一個女孩,女孩接受了他。他開始很幸福的為未來拼搏,他想,一時的開心只是暫時的,只有努力拼搏,他和她才能有快樂的未來,但是,半年以後,女孩和他分手了,只是因為另外一個男孩會說讓她開心的話。女孩說:「你是個好人,是我對不起你。」 至此,他似乎明白了問題所在--他是個好人!

二十六歲的時候,他開始墮落。打扮得時尚而酷,而且漸漸的學習著討好女孩的話。不久,他有了個女朋友,雖然他對她也很好,可是,他心裏知道,自己並不愛。

二十七歲的時候,他和女孩分手了。他對女孩說:「妳是個好女孩,是我對不起妳。」 

二十八歲的時候,他嘗試了一夜情,發現別人能做的,自己也一樣。

二十九歲的時候,他學會了講黃色笑話,並且以看旁邊的女孩子臉紅為樂趣。

三十歲的時候,他忽然發現自己變得很有能力追求到女孩,但是卻沒有了愛的能力。 其實每個男孩,本來都是想做一個感情專一的好男人的。


其實每個男人,本來看女孩子都是看臉而不是身材。
其實每個男人,本來都是不會講黃色笑話的。
其實每個男孩,本來都是渴望愛一個人直到永遠的。   
只是,沒有任何女孩愛這樣的男孩,她們覺得這樣的男孩太幼稚,太古板,沒有情趣。  
於是男孩開始改變,變成女孩喜歡的那種 嘴角掛著壞壞。
開始學會說甜言蜜語而不是心裏想說的話。
開始學會假裝關心,學會給女孩送小飾物討好她,學會如何追求,如何把握愛情。
或者看破紅塵,遊戲情場,成為女人恨恨的那種男人。
他們可以很容易俘獲女孩子的心,但是他們也會在黑的夜裏叼著煙流淚。
心裏有愛的時候,沒有女孩;有了女孩,卻永遠沒有了愛的感覺!
當男人聽到女人抱怨世上沒有一個好男人時候,他們不會再去努力做個好男人,只是微笑著擦肩而過。

女人,男人變壞了,妳們就沒有責任嗎?



Copyright by Hugo Siu@miniforum

>>August 25, 2005 at 6:58:57 PM GMT+8


2005 年 8 月 23 日 星期二 【晴】

第一次真係見到有人比"不明物體"嚇到咁.........
一時間我都唔知點先好.........
我淨係諗到"花容失色"四隻字..........
走左就無事架喇^^


今晚去唱K!
雖然要黎既人無黎,
但係我反而覺得會好d-------如果唔係比我知道左你地既目的的話!

惟一想講既係我對唔住Thomas!
同埋我都好想多謝佢同我一齊做戲(-_+)"
仲有又係佢對我所講既說話...........

[死佬]!!!

哈哈~~~~~~~

>>August 25, 2005 at 7:30:16 PM GMT+8


2005 年 8 月 21 日 星期日 【晴】

今日番4點..........
因為收工要殺蟲.......
有阿賢陪我(實際係驚佢d寶貝).........
佢地d人放毒氣果陣我地就出左去[灣岸].........
o係機鋪入面..........
哈!估唔到呢d事都會發生o係我身上,
我有諗過起身"回敬"佢,
只係........阿賢已經幫左我~~
而且,跟本係佢技不如人罷了!
下次我再見到佢我都會同樣打敗佢!

>>August 25, 2005 at 7:22:25 PM GMT+8


<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

 


鐘意就寫,唔鐘意都盡量寫^^

廣告

讀者留言

路人留言   |

heeheee... <br>i
>>February 9, 2007 at 12:41:59 PM GMT+8

你呢度未荒廢wo~ <br>仲有
>>January 18, 2007 at 5:24:29 PM GMT+8

hahaha~~ <br>hal
>>October 8, 2006 at 10:49:13 AM GMT+8

i will look thro
>>October 18, 2005 at 3:44:50 AM GMT+8

生日快樂生日快樂!!生日快樂!
>>September 16, 2005 at 3:02:26 PM GMT+8

有幾耐無同你講過野呢?? <br
>>December 14, 2004 at 4:55:14 PM GMT+8

Penny.......don'
>>October 26, 2004 at 5:40:05 PM GMT+8

哈哈哈..數數手指我都有勁勁勁勁
>>September 22, 2004 at 4:46:40 PM GMT+8

你點呀??
>>July 25, 2004 at 4:13:45 PM GMT+8

PENNY, <br>你唔開心,
>>May 31, 2004 at 4:29:44 AM GMT+8

巧耐矛上黎添!^^
>>April 26, 2004 at 5:21:47 AM GMT+8

好掛住你呀 <br>你知唔知呢
>>March 13, 2004 at 3:49:21 PM GMT+8

我覺這個日記介紹網,講得幾好<b
>>March 12, 2004 at 11:37:54 AM GMT+8

嘩!你好耐無寫過日記啦! <br
>>February 26, 2004 at 7:30:22 AM GMT+8

今日好唔開心,好煩....
>>February 25, 2004 at 4:54:53 PM GMT+8

你點呀,知道你好多野發生,我又幫
>>February 25, 2004 at 4:53:14 PM GMT+8

我玩worldcombat都可以
>>February 12, 2004 at 6:51:14 PM GMT+8

可人~~~~ <br>唔緊要啦~
>>January 5, 2004 at 2:05:46 PM GMT+8

點解次次話出黎見下既時間都無架>
>>December 29, 2003 at 4:28:40 PM GMT+8

咁耐無來.... <br>竟然竟
>>December 27, 2003 at 4:05:56 PM GMT+8

我唔開心,你都唔開心,我唔係為之
>>November 26, 2003 at 5:10:17 PM GMT+8

拿拿~~~ <br>我琴晚都問你
>>October 15, 2003 at 3:26:43 PM GMT+8

我是一個被你遺忘的一個人 <br
>>October 13, 2003 at 5:13:05 PM GMT+8

係啦..... <br>我下次經
>>October 13, 2003 at 9:56:43 AM GMT+8

嘩~~有幸同我講到野, <br>
>>September 4, 2003 at 3:51:03 PM GMT+8

拜託快d寫番晒D日記~>..<
>>September 3, 2003 at 5:28:35 PM GMT+8

做咩事半個月你都唔寫日記ka~~
>>September 1, 2003 at 6:43:16 PM GMT+8

張話下星期五食飯喎! <br>去
>>August 24, 2003 at 5:23:06 AM GMT+8

嘩~做咩個個都搞到咁靚靚a?~
>>August 18, 2003 at 3:53:37 AM GMT+8

SORRY~ <br>係日記先岩
>>August 15, 2003 at 5:04:59 PM GMT+8

靚左呀~~ <br>個留言~
>>August 15, 2003 at 5:04:23 PM GMT+8

你的od....好簡呀!!! <
>>July 27, 2003 at 12:32:28 PM GMT+8

等左咁耐~終於有日記睇la~~
>>July 18, 2003 at 12:50:48 AM GMT+8

默默支持你!!! <br>考試努
>>June 28, 2003 at 2:56:44 AM GMT+8

嘩~~ 太好了~~~'^=^ <
>>June 10, 2003 at 9:54:26 AM GMT+8

你好~~~~呵呵呵呵呵呵呵呵呵^
>>May 28, 2003 at 4:03:45 PM GMT+8

我唔要做叻哥..........
>>May 26, 2003 at 3:22:44 PM GMT+8

Me too ar.......
>>May 23, 2003 at 5:04:58 AM GMT+8

有咩工好介紹呀?????????
>>May 20, 2003 at 1:34:27 PM GMT+8

係我表姐前男朋友呀!! <br>
>>May 16, 2003 at 4:15:59 PM GMT+8

超!你而家算係潤我呀! <br>
>>May 12, 2003 at 10:29:12 AM GMT+8

哈哈~~~終於到你領教佢 D '
>>April 28, 2003 at 1:25:50 PM GMT+8

你o個三個原則我都好認同ar..
>>April 28, 2003 at 4:31:18 AM GMT+8

^^經一事,長一智
>>April 26, 2003 at 3:42:41 AM GMT+8

哈哈你個三個原則......
>>April 25, 2003 at 4:23:49 PM GMT+8

嘿! <br>你家下算係幸災樂禍
>>April 21, 2003 at 10:10:54 AM GMT+8

Yeah...
>>April 20, 2003 at 11:40:17 AM GMT+8

To 羊: <br>哈哈~因為我
>>April 20, 2003 at 10:12:38 AM GMT+8

To Monkey: <br>嘩
>>April 20, 2003 at 10:11:13 AM GMT+8

To Christina: <b
>>April 20, 2003 at 10:09:36 AM GMT+8

人氣: 17664

Design & Scripting by ShowHappy.Net