寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  >>

2005 年 6 月 6 日 星期一 【晴】

when pan tell me i have created sth, i am happy

>>June 7, 2005 at 3:36:41 PM GMT+8


2005 年 6 月 6 日 星期一 【晴】

sony 21吋電視

>>June 7, 2005 at 3:27:29 PM GMT+8


2005 年 6 月 5 日 星期日 【晴】

電視去了, 去了天堂.

之前 last一叮與掌門人都冇得欣賞, 好彩有樣野叫bt
bt左佢地返屋企

前幾日阿媽返左大陸, 幾日都冇啖好食! 我要食菜呀!!! 我要一條條既屎呀!!!!

>>June 6, 2005 at 12:57:45 PM GMT+8


2005 年 6 月 3 日 星期五 【晴】

想不到ggyy8要比婪大和jojohot更新火影更新得還要快

>>June 4, 2005 at 2:33:09 AM GMT+8


2005 年 6 月 1 日 星期三 【晴】

upload 了一些舊game
要點擊下載.

Command and Conquer - Red Alert听過嗎, 是超舊的一隻game


star wars race听過未, 星戰前一中的賽車



試左成功下載左話我听

>>June 4, 2005 at 6:14:44 AM GMT+8


2005 年 5 月 24 日 星期二 【晴】

搵到個ftp有file size limite and transter rate limit

>>May 25, 2005 at 12:03:02 PM GMT+8


2005 年 5 月 24 日 星期二 【晴】

ALex happy birthday,
may the force be with you

>>May 25, 2005 at 8:38:52 AM GMT+8


2005 年 5 月 22 日 星期日 【晴】

OH MY GOD
阿貓阿狗2 !! 預定暑假上市嚕
http://www.softstar.sh.cn/cd2/

我隻一係咪借左比timo??

>>May 23, 2005 at 7:04:36 AM GMT+8


2005 年 5 月 21 日 星期六 【晴】

我係一個冇計劃既人黎, 有諗都即係冇
講即興

>>May 22, 2005 at 10:26:04 AM GMT+8


2005 年 5 月 20 日 星期五 【晴】

人總是喜歡show off的. 無論你多謙虛, 唔覺意show左野, 你都
會沾沾自喜.

>>May 21, 2005 at 3:38:17 AM GMT+8


<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

那太美好了
>>September 26, 2005 at 4:36:11 PM GMT+8

明 <br> <br> <br>
>>September 25, 2005 at 2:41:52 PM GMT+8

there is good
>>September 20, 2005 at 4:12:51 PM GMT+8

I laught bird
>>September 19, 2005 at 5:55:23 PM GMT+8

Sorry 語氣重左d
>>September 9, 2005 at 1:36:30 PM GMT+8

你鹵味 <br>放工記住開電話啦
>>September 8, 2005 at 4:56:27 PM GMT+8

timo話隻狗係邊
>>July 29, 2005 at 1:34:32 PM GMT+8

里d野我渣唔到fit個喎 <br
>>July 14, 2005 at 2:50:59 PM GMT+8

去沙田in嘛 <br>九成有得比
>>July 14, 2005 at 1:02:34 PM GMT+8

ball <br> <br>wh
>>July 13, 2005 at 1:35:08 PM GMT+8

<br>風趣
>>June 9, 2005 at 3:09:18 PM GMT+8

timo:[大佬,我作左首歌比你
>>June 9, 2005 at 3:04:31 PM GMT+8

<br> <br>好像是...
>>June 4, 2005 at 6:16:16 AM GMT+8

太深了 <br>唔識dl
>>June 3, 2005 at 4:20:45 PM GMT+8

喂~! 路過 <br>上次叫你收
>>June 2, 2005 at 3:36:19 PM GMT+8

力仔都唔識? <br>佢係屯門區
>>June 2, 2005 at 2:39:25 AM GMT+8

好明顯... <br>係
>>May 29, 2005 at 3:35:17 PM GMT+8

你是路過的嗎 <br>
>>May 29, 2005 at 9:18:08 AM GMT+8

大能 ?
>>May 25, 2005 at 3:33:35 PM GMT+8


>>May 22, 2005 at 4:45:33 PM GMT+8

都有好多人求 <br>但係冇人有
>>May 18, 2005 at 3:06:38 PM GMT+8

無喎,我即刻去bt看看先。 <b
>>May 17, 2005 at 5:12:34 PM GMT+8

最後個咩=洩? <br>又要再儲
>>May 8, 2005 at 7:21:02 PM GMT+8

真的嗎??
>>May 1, 2005 at 6:49:23 AM GMT+8

爆在口裡甜在心@_@?
>>April 30, 2005 at 7:06:37 PM GMT+8

波的口爆是什麼定義
>>April 30, 2005 at 3:02:12 PM GMT+8

樓下咪低能啦 <br>(sorr
>>April 22, 2005 at 6:11:00 PM GMT+8

輸條馬撚,哈哈
>>April 22, 2005 at 12:25:32 PM GMT+8

輸幾多個馬位??
>>April 22, 2005 at 11:56:22 AM GMT+8

不如做份mp3市場研究先買啦 <
>>March 18, 2005 at 4:37:45 AM GMT+8

真光豬,嶺南牛,培正馬騮頭,培
>>March 14, 2005 at 8:27:19 AM GMT+8

你受左d咩打擊呀=.= <br>
>>February 28, 2005 at 4:06:14 PM GMT+8

食左藥之後, 好清醒 <br>
>>February 19, 2005 at 11:55:20 AM GMT+8

你寫多d野我可以了解你多d丫嘛,
>>February 8, 2005 at 6:53:54 AM GMT+8

風裏密碼 <br> <br>
>>January 26, 2005 at 3:20:26 PM GMT+8

我初頭仲以為係檸樂tim <br
>>January 14, 2005 at 10:32:57 AM GMT+8

係岩岩好 <br> <br>男人
>>December 9, 2004 at 11:21:28 AM GMT+8

ball <br>你train下
>>November 29, 2004 at 5:08:29 PM GMT+8

係邊到搵架
>>November 15, 2004 at 11:25:13 AM GMT+8

BALL <br>你的日記很有風
>>November 2, 2004 at 9:41:10 AM GMT+8

收皮啦你 <br>
>>October 23, 2004 at 4:58:01 PM GMT+8

係ar, 放你飛機真係好唔責任
>>October 18, 2004 at 1:54:03 AM GMT+8

你唔做,我係有點點無奈 <br>
>>October 16, 2004 at 4:52:54 PM GMT+8

一齊打羽毛球咯
>>September 25, 2004 at 1:00:39 AM GMT+8

我尊敬她
>>September 24, 2004 at 2:50:40 PM GMT+8

有冇搞錯呀你 <br>咁純 <b
>>September 24, 2004 at 1:23:31 PM GMT+8

男人係講內涵同銀行存款既
>>September 23, 2004 at 2:14:31 PM GMT+8

可惜可惜
>>September 16, 2004 at 11:54:30 AM GMT+8

波哥好野
>>September 14, 2004 at 11:25:53 AM GMT+8

ball <br>你好似同ale
>>September 13, 2004 at 5:04:04 PM GMT+8

人氣: 7573

Design & Scripting by ShowHappy.Net