寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

☆Ah KwAn☆心跳回憶☆

日記

日記主簡介

<< 51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >>

2002 年 3 月 22 日 星期五 【晴】

關上燈 明天這麼近
等眼睫毛 如麈埃 向下沉
從白晝 到天黑 撫心細問
甚麼人 曾令過我開心

講我知 夢中的姿態
彷似散步 還是跨過懸崖
忘掉了 到天一光 有多少挫敗
**能被你抱著 似幸運兒愉快**

想跟你笑著睡 像千千萬人 糊塗地老去
被單蓋著幸福的一對對
暗中攝錄 神情亦像愛侶 會有多麼有趣
想跟你笑著睡 像在夢中參加精彩派對

讓我可 為每天搜集 快樂的證據

讓我可 在這種心情 用這種表情 看日子過去

好開心X1000次

>>March 31, 2002 at 5:53:02 AM GMT+8


2002 年 3 月 21 日 星期四 【晴】

我...
泡泡糖女:面冷情深耐人尋味

--------------------------------------------------------------------------------
記得第一次吃泡泡糖的經驗嗎?一塊糖在咀嚼後可以吹出泡泡,似乎就跟泡泡糖女外硬內軟、表裡迥異的特質十分相近。外表冷豔的泡泡糖女,通常給人的感覺都是不好接近,性格冷峻。但事實上,她們的冷淡來自謹慎,而距離感也只是保護色。當泡泡糖女遇見自己喜歡的人以後,會十分願意為他當個小女人,對感情也十分的忠實執著。



代表人物

--------------------------------------------------------------------------------
小龍女(【神鵰俠侶】)、王熙鳳(【紅樓夢】)



優點:禁得起細細咀嚼

--------------------------------------------------------------------------------
泡泡糖女在談戀愛時,屬於細火慢燉型。常把理智擺在前面的她們,對於感情十分謹慎,但只要決定投入感情,認真的程度也會跟她謹慎的程度形成正比,她們的愛情,是屬於值得耐心等待、細細咀嚼的類型。



缺點:信任總在分手後

--------------------------------------------------------------------------------
過度謹慎的性格,讓她們不是那麼容易信任感情、對象或是承諾。因此,距離感談戀愛是泡泡糖女最需要克服的一件事。可惜這種自我保護源自於天性,就算是二人已經在一起,也無法讓她完全安心。所以,泡泡糖女常在分手後,才會發現其實對方並沒有她想得那麼不可信任。



泡泡糖女的夢中情人

--------------------------------------------------------------------------------
處事成熟的泡泡糖女欣賞成熟穩重的異性,尤其是對世事幹練通透,能給她建議,讓二人在感情關係中一同成長。



吃糖秘訣

--------------------------------------------------------------------------------
外冷內熱的泡泡糖女,雖然看起來高不可攀,但事實上,她們的內心十分感性。一旦喜歡上泡泡糖女,不妨大膽的表達你的愛意,她的反應保證會讓你大吃一驚。

你...
麥芽糖男:千絲萬縷不可自拔

--------------------------------------------------------------------------------
一旦發現愛上一個人,就會馬上陷入愛河,無法自拔。矛盾的是,對於愛情可以狂熱到奮不顧身的他們,卻又害怕被感情牽絆,嚮往無憂無慮、體驗人生的自由生活。



代表人物

--------------------------------------------------------------------------------
楊過(【神鵰俠侶】)、三上博史(【東京愛情故事】)



優點:單一標準的戀愛專家

--------------------------------------------------------------------------------
在麥芽糖男的人生哲學中,愛情未必是全部,但是如果決定愛了,自當全力以赴。在他們看來開放的外表下,有著一顆細膩多情的心,一旦發現愛上一個人,就會馬上陷入愛河,無法自拔。矛盾的是,對於愛情可以狂熱到奮不顧身的他們,卻又害怕被感情牽絆,嚮往無憂無慮、體驗人生的自由生活。唯一可以解釋的是,愛對他們來說,無關對象、時間、地點、情節,而像是種藝術品,全力追求美麗的愛情,則是這些愛情專家所抱持的單一標準。



缺點:雙重標準的愛情規則

--------------------------------------------------------------------------------
還記得王熙鳳在【紅樓夢】中曾說過的一句話嗎?「寧我負人,毋人負我。」,對於麥芽糖男來說,愛上對方就希望對方和自己一樣沈迷,但是當不愛的時候,就像變了個人一樣,希望對方儘速消失,不要阻擋他追尋更美好的明天。而愛不愛,其實都在他一念間,旁人無從得知。這種雙重標準的愛情規則,大概也只有麥芽糖男能夠完全懂得吧?



麥芽糖男的夢中情人

--------------------------------------------------------------------------------
擅長遊戲愛情的麥芽糖男,對於有魅力的異性通常來者不拒。當然,「愛你沒著,潑你硫酸」的”蛇蠍辣妹”,則是他們敬而遠之的對象。

小龍女同楊過?
小龍女野唔野蠻架?




>>March 22, 2002 at 1:03:10 PM GMT+8


2002 年 3 月 21 日 星期四 【晴】

發誓 太喜歡你不會自制
自我庇護 暗地躲起醫療傷勢
這是沉迷 沒有攻於心計

85C
680
682
85M
K12
271
87D
281A
N281
86K

>>March 22, 2002 at 12:57:01 PM GMT+8


2002 年 3 月 20 日 星期三 【晴】

窗外陰天了 音樂低聲了 
我的心開始想你了

燈光也暗了 音樂低聲了 
口中的棉花糖也融化了
窗外陰天了 人是無聊了 
我的心開始想你了

電話響起了 你要說話了 
還以為你心裡對我又想念了
怎麼你聲音變得冷淡了 
是你變了 是你變了

燈光熄滅了 音樂靜止了 
滴下的眼淚已停不住了
天下起雨了 人是不快樂 
我的心真的受傷了

8/3-今日都係咁

>>March 21, 2002 at 1:13:03 PM GMT+8


2002 年 3 月 19 日 星期二 【晴】

今朝起身...
計下accounts,睇下business就一日啦
都唔知自己做緊乜~
個身溫書個心唔知去左邊~
再咁落去我一定走硬啦~

我控制唔到呀
這幾天沒法平靜
見一次感覺更強烈
我真係好想好想知你點諗

仍舊魂不附體~


>>March 21, 2002 at 6:25:20 AM GMT+8


2002 年 3 月 18 日 星期一 【晴】

我終於感受到有口難言既滋味啦~
今日同左阿斌,大威,cockarach 去睇<男人四十>
套戲ok ga~好多詩詞歌賦lor~令我有d眼訓~
之後去食日本野,四條友o係街遊蕩
行聯合(11pm)

>>March 20, 2002 at 5:39:21 AM GMT+8


2002 年 3 月 17 日 星期日 【晴】

今日考oral~又係最後果組同最後果個.
可唔可以早d呀,次次係咁都好灰
我果組得三個人ja,仲講乜"賭波合法化~shit~
同我一齊考試既人都同我有d間接關係~
個男仔係toby中學同學
個女仔係brian(TIC)既小學同學
係咪好搞笑呢~

好野,聽日可以去散心

>>March 21, 2002 at 6:30:35 AM GMT+8


2002 年 3 月 16 日 星期六 【雨】

如果我唔能夠俾幸福/快樂俾我最愛既人,
我係咪應該放手?等佢可以擁有快樂呢?

我只懂傷害我身邊的人,對不起...
一直以來你對我不捨不棄,我卻只懂令你難受...
真的對不起...

我覺得自己冇資格搵你...


>>March 17, 2002 at 2:28:19 PM GMT+8


2002 年 3 月 15 日 星期五 【晴】

今天好無聊,去左灣仔幫計算機打印...
之後同家傑,阿neth去睇"我的野蠻女友"
本來打算同我個fd去睇,不過是但啦
俾$50睇可以用$25睇既戲~
好好睇呀,好有感觸,果然係為我而拍呀
個個都話我係主角,我真係睇到喊呀!~
一定買VCD~睇果時仲有意外發生...
我差d命喪GV旺角呀~
睇睇下我不停咁咳,喘氣,完全透唔到氣呀
我以為我係咁先啦,勁辛苦~嚇鬼死!
之後去左pizza hut食dinner
就返屋企.

今日撞到兩個舊同學~
仲好掛住你~~~~~

>>March 17, 2002 at 11:35:43 AM GMT+8


2002 年 3 月 14 日 星期四 【晴】

今日係學校sports day~亦都係我中學生涯最後一個sports day~
結果抱住玩既心態拎左一金,兩銀~
4X400m~金,:多謝alva,rudy,仲有客串既irene,同差d要客串既tricia,我第一面接力獎牌

Javelin~銀:破大會紀錄,有返f.3水準已經好滿意

100m hurdles~銀:咁耐以來既最佳時間:20'01
上"難"上得好靚,不就係差dd...
開頭我一d信心都冇
不過我o係人群中搵到我既信心
我跑得好搏命,我好想你睇到我贏
我眼中只有你~不過都係輸左...

今日驗證左宿命論:
亞軍(阿君)
跑完400m會嘔+暈
(返到屋企先黎料)

多謝你俾信心我~

我條腰同隻腳都好差痛~~~~~!



>>March 17, 2002 at 2:56:51 PM GMT+8


<< 51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >>

 


☆人越成長,反而有一種被抽空的感覺☆ 重複的生活,被各種莫名其妙的情緒佔據 ☆

廣告

讀者留言

路人留言   |

君~ <br>下星期六晚出黎玩丫
>>March 12, 2004 at 5:06:46 PM GMT+8

我覺這個日記介紹網,講得幾好<b
>>March 12, 2004 at 10:45:19 AM GMT+8

返mtr? <br>好辛苦o架喎
>>February 20, 2004 at 2:57:43 AM GMT+8

你下個sem過3我請你食飯!!一
>>January 17, 2004 at 12:17:51 AM GMT+8

Happy birthday!
>>January 8, 2004 at 3:46:03 AM GMT+8

happy birthday~~
>>January 8, 2004 at 3:03:01 AM GMT+8

新年快樂!!! <br>新一年~
>>January 1, 2004 at 9:11:10 AM GMT+8

<西關大少>好睇咩?都唔知個雙喜
>>December 13, 2003 at 1:10:31 PM GMT+8

我噚日都買左70蚊snacks.
>>December 11, 2003 at 12:40:26 AM GMT+8

駛唔駛咁強調呀?? <br>我同
>>November 9, 2003 at 6:49:32 PM GMT+8

呢排我比較忙,你一個人睇住先.
>>October 6, 2003 at 11:56:39 AM GMT+8

去啦,suji都去.
>>October 1, 2003 at 11:59:06 PM GMT+8

我地雙依為命都雙依為命得慘過人架
>>September 27, 2003 at 2:38:34 AM GMT+8

星期一唔使返學咩? <br>唔知
>>August 27, 2003 at 2:06:08 PM GMT+8

君媽...多謝妳呀~我會早d好番
>>August 26, 2003 at 7:04:45 PM GMT+8

你都china呀?呵呵....
>>August 26, 2003 at 4:05:50 AM GMT+8

謝謝我的好媽媽~ <br>好多謝
>>August 25, 2003 at 4:07:56 PM GMT+8

阿媽, 多謝你的留言哦~~~~~
>>August 23, 2003 at 4:22:58 AM GMT+8

哈哈...好感動~ <br>我地
>>August 21, 2003 at 2:36:19 PM GMT+8

唔使客氣呀.... <br>大家
>>August 21, 2003 at 12:58:16 PM GMT+8

<font color=deep
>>August 20, 2003 at 12:16:46 PM GMT+8

dear mt fds~ <br
>>May 7, 2003 at 5:18:36 PM GMT+8

小咩素兒呀??? <br>好嘔心
>>May 7, 2003 at 1:56:46 AM GMT+8

<font color=#1E9
>>May 2, 2003 at 5:17:45 PM GMT+8

你log in入討論區就知點整架
>>April 21, 2003 at 5:10:11 PM GMT+8

may i ask how ca
>>April 21, 2003 at 11:56:45 AM GMT+8

des, <br>我知la~ <
>>April 20, 2003 at 6:10:22 PM GMT+8

佢芧你就更加唔好嬲~ <br>咁
>>April 20, 2003 at 3:07:34 PM GMT+8

好耐冇上過黎lu <br>你個日
>>April 12, 2003 at 6:57:17 PM GMT+8

\"/....... <br>乜
>>April 10, 2003 at 4:37:31 PM GMT+8

多謝ar.家姐 <br> <br
>>April 8, 2003 at 2:10:04 PM GMT+8

不如上黎我個hall玩
>>April 2, 2003 at 4:29:56 PM GMT+8

喂喂~~ <br>真係好悶呀~~
>>April 2, 2003 at 2:56:54 PM GMT+8

都唔係講何先生壞話~ <br>讚
>>March 31, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8

咳咳... <br>到此一遊~
>>March 31, 2003 at 3:42:38 PM GMT+8

哈哈 <br>勁咪得囉
>>March 16, 2003 at 1:45:57 PM GMT+8

點解d人可以幾日唔寫日記~ <b
>>March 14, 2003 at 11:05:33 AM GMT+8

係咪"想"下都唔得先? <br>
>>March 7, 2003 at 9:57:12 AM GMT+8

唔好傻啦~ <br>我而家每日都
>>March 7, 2003 at 8:01:55 AM GMT+8

我份b law功課...死梗..
>>March 5, 2003 at 10:35:25 AM GMT+8

係呀~ <br>一定要頂!!!!
>>March 3, 2003 at 5:15:06 PM GMT+8

呵呵 <br>我講事實ja ma
>>March 2, 2003 at 4:36:59 PM GMT+8

<<唔係靠身型死衝就有用架>>
>>March 2, 2003 at 3:53:49 PM GMT+8

我係靚女! <br>哈哈
>>February 23, 2003 at 4:23:18 PM GMT+8

你就禽獸^_^"
>>February 23, 2003 at 6:31:24 AM GMT+8

我幾時都得啦~ <br>星期四o
>>February 21, 2003 at 9:45:44 AM GMT+8

點解個個都咁忙0既? <br>我
>>February 20, 2003 at 5:43:21 PM GMT+8

好呀,你幾時得閒呀
>>October 29, 2002 at 5:53:58 PM GMT+8

得閒帶我去你個hall度參觀0下
>>October 28, 2002 at 6:14:37 PM GMT+8

立妹: <br>妳都打得好好呀~
>>September 30, 2002 at 11:43:34 AM GMT+8

人氣: 35353

Design & Scripting by ShowHappy.Net