寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

すべてはお前のごとく

日記

日記主簡介

<< 51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  >>

2004 年 11 月 16 日 星期二 【晴】

呢幾日悶死左= =""..
不過嘛...我今日好似有d...無耐..
有人..嬲...
因為囉!!後面兩個八婆囉!!!!
佢地畫去佢畫既畫度...
...仲勁過我..
我當時只係想講"響我發脾氣之前擦左佢!"..
不過佢已經發緊啦= =""..
勁過我咁多既= ="..
真係睇唔出佢係個同人...= =

今日down左艾倫既歌..@@""
可愛到爆!!!!

>>November 17, 2004 at 1:21:01 PM GMT+8


2004 年 11 月 12 日 星期五 【晴】

又係o個句..好似好耐都無打日記囉.."
星期三夜晚...我都係忍唔住..
過左大人房搵返隻羅德...
點先比我搵返隻唔見左十年既cd!!!!(一兩年者..)
o個陣真係差d感動到喊..
之後當然立即死返房聽啦~~..
但..聽聽下都係好似想聽羅德多d..
諗住再搵..
點知原來就響我其中一個袋裏面..安安全全....
=口=""..
之後就有你無你聽左o個隻先!!
再刨隻無見十年(一兩年咋!!)既碟..
係就係有d花..但..都無乜問題呀...
咁一點幾聽到五點十一分....
好眼訓...之後就播住z...
無幾耐就..."""
不過一z就一~~~直到第二日(星期四)夜晚九點廿八分...XDDDD"""
至於呢幾日就抄歌詞...
呀!!仲有!!星期三o個日晚上兩點幾搵埋少爺第三隻同隻yuyu金碟..>V<

>>November 13, 2004 at 6:56:30 AM GMT+8


2004 年 11 月 9 日 星期二 【晴】

呢排又上返韓網...
搵歌..都係得幾首...
不過..又真係幾正~..

>>November 10, 2004 at 3:03:36 AM GMT+8


2004 年 11 月 7 日 星期日 【晴】

呢兩日又睇yuyu...
之後又搵歌...
都幾滿意~^V^
有唔少呀..
第四主題..第一片尾..第四片尾..
柯南都比我搵到!!
但..原來都係咁少= =""..
之後今日凌晨抄左陣(>///<)歌詞..
草尾,山口同折笠既..
之後比家姐"搶"左部腦就入返房...
(佢係首先話要搵網..我就借比佢..
以防萬一我無離開過個位...
跟住佢又諗住開另一部機..
點知禁制時比佢禁左部主機...
佢已經發晒脾氣..所以我咪話入房囉...
都唔算搶既..)
入左房就抄yuyu歌詞...
又聽又抄..之後就睇yuyu...
睇到無帶就zz..(當時5:11)
但都係z唔到就出黎抄假名囉~~~....
報告完畢!

>>November 7, 2004 at 10:14:58 PM GMT+8


2004 年 11 月 5 日 星期五 【晴】

10月28nu-be-tachi到..

星期四就買到啦~~..但到今日朝早凌晨先睇完..
好悶囉= ="..
戀母都唔好睇既@@><
教主又唔係咁正喎= =""..

不過..尋日晚...
睇返yuyu...又搵佢地d野...
又down集數..又搵歌歌..
搵到kurama同光之中...
太開心啦!!><
尋日凌晨睇左好多..少爺..yuyu..仲有久違既魯冰花XDDDDD
不過..其實我呢兩日做乜嫁= =""...
妹響房同我一齊既時間..好似完全唔記得晒咁喎!!!!!XDDDD@@""

>>November 5, 2004 at 10:52:38 PM GMT+8


2004 年 11 月 3 日 星期三 【晴】

看了那麼多人說怎好怎好..
看了那麼多廣告說怎刺激..
今日終於看了第八輯電影啦!!!!
很好呀!!!
基德和柯南做的事好像越來越大膽@@""
但..我就覺得奇怪..
英理今次出場做什麼的呢??= ="
推理..小五郎也可啦...
還有一個問題..
究竟..一開始請小五郎他們的入場票..
為什麼會足夠他們那麼多人??@@""
最後的是..機長和副機長為什麼會吃到毒??
真的只是純粹不幸??

>>November 3, 2004 at 5:03:32 PM GMT+8


2004 年 10 月 31 日 星期日 【晴】

尋日...一早就去左旺角捧佢地場...
好可惜..都睇唔清楚..
而且..d位又比d無聊(有d仲無收養添!!)既fans霸住!!
到最後先出場喎!!
又少..又唔清楚..
但..都可以證明..
我地見過佢地嘛~=V=""

到佢地o個陣...全班(其實得幾個)都係唔同造形...(邊似得d歌手求求其其..妝都唔化..)
但..咁多個只記得蚊蚊大姐姐既造形..(最清楚既造形..蛛蛛女)
遊戲..玩拋糖糖..
ken大哥哥都唔係玩嫁!!XDDD佢做站長..一直睇佢地玩..
都有10粒糖...
之後到蚊蚊姐姐..佢做接o個個..
但..拋o個個都拋到鬼死咁遠!!!@@""
搞到佢地完左都得5粒糖...
最無奈係蚊蚊姐姐佢自己都食左粒XDDDDDD""""....
之後就完左= =""..
跟住就唱主題曲..ken哥哥好似都唔係好慣..
中間有地方係純音樂..
但佢就好似..= =""唔清楚邊度入...
...但係嘛..始終都好少哦~=0=""

睇完就去左信和..買左隻柯南..
就去左搭車車..
返到黎dad又話去頌富食...搞到響車度都z得著既我又要行....
點知行行下就連mom都黎埋..
全家一齊食飯..好耐都無試過啦~(dad仲話"mom因為知耐無食咪試下囉...")
但係"大家慘"o個度又多人..等左好耐先有位..
食完去左商務行..又買左本書書..
之後就返左屋企睇柯南...
睇完就z囉~~
鬼咩...星期六晚去到六點先z到...八點九又要起身...
去到星期日晚十點幾都無z過(車上唔計..因為z得唔係太好)

好開心囉!!吸血鬼響4號會出新一本!!!!
第七本呀!!!!好期待!!!!!
而且+多$20就可以買多一本精選既..(但..戀母系列唔係太有興趣..)
我一定要買到!!!!!燚︿燚!!!!

>>November 1, 2004 at 9:40:45 AM GMT+8


2004 年 10 月 29 日 星期五 【晴】

最後一日15歲..- -"
好唔捨得個"15"呀~><
佢地都只係"15"之嘛~~!!!!><
...話咁快就同新一差唔多大..><...

>>October 30, 2004 at 7:50:33 AM GMT+8


2004 年 10 月 28 日 星期四 【晴】

~ ~悶中~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
呢幾日down野..
48集..= =""
尋日睇完少爺既完結篇(我唔信="=)
好擔心佢囉..><""
死人頭!!!乞人憎!!!
咁想去o個個世界既交界咪自殺囉!!!!
無人會阻止你嫁!!!!
有咩就自己做!!
唔好成日靠人地既手!!!!
驚人報復咩!!!!
全力支持少爺等人!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
加油呀!!!!大家!!!!

>>October 29, 2004 at 4:04:03 PM GMT+8


2004 年 10 月 22 日 星期五 【晴】

睇怪獸公司中= ="..

>>October 23, 2004 at 2:52:54 PM GMT+8


<< 51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

我是仙境防禦的斌哥,特來留個言。
>>October 19, 2008 at 10:41:07 AM GMT+8

della佢地30日都有去漫節,
>>August 1, 2005 at 3:56:05 AM GMT+8

翠=v=
>>June 7, 2005 at 5:13:44 AM GMT+8

我打錯字~哈哈~~
>>November 24, 2004 at 10:04:20 AM GMT+8

你想咩堂呀@@?
>>November 22, 2004 at 11:32:00 AM GMT+8

=陳呂重德=無天理,無左去旅行日
>>November 2, 2004 at 1:53:34 PM GMT+8

生日@@? <br>係既話~ <
>>October 30, 2004 at 1:40:56 PM GMT+8

點解呀柯南兄變左哈利波特-.-"
>>October 11, 2004 at 11:43:05 AM GMT+8

我尋日去會場,你唔去=.=""
>>August 2, 2004 at 7:12:56 AM GMT+8

個日記早幾日黎唔到= ="
>>July 19, 2004 at 6:30:04 AM GMT+8

http://cgi.educi
>>April 24, 2004 at 6:43:04 AM GMT+8

我好想去你畫板留言--" <br
>>April 12, 2004 at 5:39:29 AM GMT+8

你放左好多野係電腦度咩? <br
>>March 27, 2004 at 10:40:11 AM GMT+8

無左多啦a夢睇呀><" <br>
>>March 16, 2004 at 2:06:02 PM GMT+8

哈哈~ <br>你知我係冰個架啦
>>March 13, 2004 at 5:55:55 AM GMT+8

心情好差...講完...
>>September 27, 2003 at 5:42:36 PM GMT+8

8月12日的日記 <br> <b
>>August 12, 2003 at 7:31:30 AM GMT+8

8月9日的日記 <br>好hap
>>August 10, 2003 at 2:32:27 AM GMT+8

................
>>August 7, 2003 at 2:10:20 AM GMT+8

呀...我睇到喇...好似係個日
>>June 18, 2003 at 2:54:54 PM GMT+8

咦咦??妳delete晒d日記咩
>>June 18, 2003 at 2:51:48 PM GMT+8

又頂妳吾順.... <br>喂喂
>>June 14, 2003 at 5:36:13 PM GMT+8

哈哈....行到...bb呀~!
>>June 13, 2003 at 3:26:32 PM GMT+8

今日既留言......... <
>>June 12, 2003 at 1:56:15 PM GMT+8

哇.....頂妳吾順....=
>>June 6, 2003 at 12:08:05 PM GMT+8

吾知妳有冇興趣玩"交換日記"呢?
>>June 5, 2003 at 9:57:39 AM GMT+8

呀呀~~我黎左喇~~^0^ <b
>>June 2, 2003 at 2:26:02 PM GMT+8

人氣: 43388

Design & Scripting by ShowHappy.Net