|
2004 年 10 月 25 日 星期一 【晴】
煙霧彌漫 Eric Kwok
曲編監唱: Eric Kwok 詞:林寶
(One Two Three)
其實我 毋庸中高雅
明白到 何謂傷身到
連受保 全部加費用
全做到 唯獨不保肺癆
*曾說過我明 曾說過會停
還講得非常肯定
情侶最贊成 朋友也證明
曾有過這場革命
**為何愈戒才愈覺煙霧彌漫
而我堅持到失儀就更煙霧彌漫
而我心煩我多疑 在我剛食完飯
才更加才更加想嘆
來半枝來半枝好嗎
為何會 被社會拋棄
淪落到 愛犬都生氣
嫌自己 全是煙臭味
唔服氣 還是必須隔離
repeat * **
來半枝來五枝
然後再煙霧彌漫
而作曲時與寫詞就更煙霧彌漫
脣也乾牙也黑 連個米缸就黎爛
還要抽還要抽多下
誰夠他誰夠他可怕
(煙霧彌漫...)
>>October 26, 2004 at 12:49:36 PM GMT+8
2004 年 10 月 25 日 星期一 【晴】
to christy:
^3^
shan~
>>October 26, 2004 at 9:48:50 AM GMT+8
2004 年 10 月 25 日 星期一 【晴】
幸福定律 !!!
>
>
>
>
>我看了這麼多幸與不幸的人,發覺了一個定律,我稱為幸福定律:
>幸福與抱怨成正比。越幸福的人越會抱怨,越認為自己不幸福。
>人生就好像一個圓,沒有人能百分之百圓滿。但是對於幸福度到達99%的人,那1%的不
完美就像一根尖刺,刺的人渾身難過,痛澈心扉。讓人以為,人生就只是為了解決這百
分之一的不幸而活,對99%的幸福視而不見。
>
>相反的,只擁有1%幸福的人,他不知道圓滿是什麼,所以其它99%長什麼樣子他根本無
法想像,他只能看到他所掌握的這一點幸福,1%就是他的全部!他會盡一切努力以保有
它。他不但不抱怨,而且衷心感謝上蒼,讓他擁有這麼多幸福!
>
>但是,等到他的幸福越來越多,多到超過50%時,他的眼光開始停留在那不足的部份了
。他不再為了增加幸福而努力,而是為了減少不幸而拼命。於是,越幸福,越痛苦,抱
怨越多。這是幸福的第二個定律,我稱為贏家定律:
>身為贏家,註定要比輸家更為痛苦,因為贏家的詛咒如影隨形。
>何謂贏家的詛咒?
>你用什麼優勢贏得人生,就會用同樣的原因輸掉人生。
>這就是宿命的由來。固定思維的生活方式已經變成一種習慣,這個習慣曾經幫助你成
功,但它在幸福超過50%的臨界點時已悄悄改變,開始無情的摧毀一切,直到你哪一天
頓然醒悟,驀然回首,但已景物全非。
>在台灣,每一個人都比生在非洲難民營的人幸福。
>能看到這篇文章的人,又遠比世界上30%的文盲幸福。
>能上網看到這篇文章的人,又比60%不會上網的人幸福。
>幸福到底是什麼?正在認為自己不幸福的你,能告訴我嗎?
>>October 26, 2004 at 9:30:51 AM GMT+8
2004 年 10 月 25 日 星期一 【晴】
香港公開大學某位講師的說話 - 壓力
> >
> > 一位講師於壓力管理的課堂上拿起一杯水,
> > 然後問聽眾說:「各位認為這杯水有多重?」
> > 聽眾有的說20公克,有的說500公克不等。
> > 講師則說:「這杯水的重量並不重要,
> > 重要的是你能拿多久?
> > 拿一分鐘,各位一定覺得沒問題;
> > 拿一個小時,可能覺得手酸;
> > 拿一天,可能得叫救護車了。
> > 其實這杯水的重量是一樣的,
> > 但是你若拿越久,就覺得越沉重。
> > 這就像我們承擔著壓力一樣,
> > 如果我們一直把壓力放在身上,
> > 不管時間長短,到最後我們就覺得
> > 壓力越來越沉重而無法承擔。我們
> > 必須做的是,放下這杯水休息一下
> > 後再拿起這杯水,如此我們才能夠
> > 拿的更久。所以,各位應該將承擔
> > 的壓力於一段時間後適時的放下並
> > 好好的休息一下,然後再重新拿起
> > 來,如此才可承擔久遠。」這就像
> > 我們於職場上一樣,我們應該將工
> > 作上的壓力於下班時放下而別帶回
> > 家了,回家後是應該好好的休息,
> > 明天再重新拿起這壓力,如此我們
> > 就不會覺得壓力的沉重了。
>>October 26, 2004 at 9:12:10 AM GMT+8
2004 年 10 月 24 日 星期日 【晴】
今日返工,唉,kathy今日竟然sick leave?!
整到得我一個對住我department既男人.....
不過kathy都有打黎俾我,佢驚我冇野做,驚我悶,所以打俾我幫我諗做咩。
唉.....................................................................................................
lunch前,竟然有件坎坷事............................................................
話說我file緊文件既時候,見到疊文件側面有........"甲由"蛋.........(嘔......)
令我回想起頭先有冇"碰"過隻蛋.........
然後好啦,處理左之後諗住繼續去個櫃度拎第二疊啦.......
(嘔..........................!!)
今次見到既係"甲由屍"!!!
仲要係肢離破碎o個隻.....................
then我即刻埋返位打俾斌呻嘔心.......
然後坐左好耐,唔敢郁o個個櫃.....
到最後無奈地都要向後面既ken求助..........
然後佢搞掂之後,我到下晝先夠膽掂o個個櫃!
真係好嘔心呀.....整到我lunch都冇胃口....
今日同肥仔peter食,佢帶我去一間出名既粉面鋪食,
食完都覺得幾好食,不過行行下開始覺得氣喘...心跳...好似唔係自己咁....
要飲大量既水再抖一陣先冇事....嚇得我....
我知自己係對某一種食物係有敏感反應,
不過到宜家都研究唔到,因為次次食既野都唔同,
我估係一種香料....
因為今日食既野都好清...我覺得係個湯底...
我真係好想o係有生之年搵到呢一種令我敏感既食物,
如果唔係可能有一日大吉利是講句..........
今日又係我自己食自己,
因為媽返工,爸同同事食飯,
哈,我買左一個半磅既蛋糕返屋企食,
因為好想食,結果食左一半,然後煲左粥食。
>>October 26, 2004 at 9:28:46 AM GMT+8
2004 年 10 月 23 日 星期六 【晴】
如果有一天 汽車與飛機轉眼再不足夠
別害怕 你擁有的 天賦的 一對雙腳 伴你可漫遊
如果有一天 你屋裡家俬一旦再不擁有
別害怕 那溫暖的 家裡的 成員歡笑
伴你於床頭 心樂透
人的快樂 在乎學曉等候
命裡不歸於你 你便毅然地放開手
越抱著只會越嬲 知足一世你便富有
人善天不欺 簡單一個道理 怎麼(竟)不看透
任君多美麗富裕 在最後平頭
每種因果是有天修 人善天不欺 你懂得以後
掌握心中節奏 只要食得落 睡得好
天天裡笑得開口 便(就)已足夠
如果有一天 戰爭與饑荒 充斥全個地球
別害怕 你心我心 手與手 連成一線
為你可分憂 好朋友
>>October 24, 2004 at 3:21:39 PM GMT+8
2004 年 10 月 23 日 星期六 【晴】
噢~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~NO!!
我呢掛真係皮質醇偏高啦!
日日都有唔同既癲倒事發生o係我身上!
拎住個水樽向住抹手紙機,想x恕�?! (我醒覺後先覺得白痴,自己都笑左好耐)
左手拎住垃圾,右手拎住文件,竟然想將份文件放落垃圾桶?! (但我係想丟左手既野)
想將件衫放入屎坑?!(我以為係洗衣桶)
戴左一隻耳環後,去聽電話,然後轉頭唔記得左另一隻耳環放左O係邊?!
明明去緊做某一樣野,去度就唔記得左自己要做D乜?! 要自己幫自己倒帶慢慢諗先記得!
好在次次都剛剛醒覺....
不過,今日我竟然.......完全唔記得考PIANO MOCK EXAM?????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
琴行打黎我先知?!
唉............我覺得自己好有問題喇!
真係要休息返多D....
因為成個禮拜都夜訓左....
多野做左...
琴晚都2:30AM先訓....
不過日日起身都係好早....
根本都精神不好....
作死我!
好彩琴行D人都好好,有得俾我補考.....7/11呀!記得喇!珊!
今日返CHURCH,仲要火警演習,然後就走LU。
初初都想返完CHURCH返屋企訓覺,不過俾斌「迫」出街!
SO返完CHURCH就企O係度等埋佢,然後我地就去尖咀,
因為我要去HMV揀CD,我地先食飯,
O個間"澳門茶餐廳"既"芝士豬扒三文治"好好味!
食完之後,揀左幾隻CD同VCD後,
輪到斌「迫」我走喇.....因為我實在精神欠佳.....佢趕我返屋企訓覺...
然後訓到5點幾,就起身食雪糕、睇報紙,然後....琴行就打黎喇........
好彩琴行O個度D人一向都好好人......
當然我都加一句︰唔該晒呀!
我諗緊...死啦.....
黎緊O個三個WEEKS又忙過,
最PK係....11月既頭2 WEEKS.....
一諗起就頭痛....
我要重整旗鼓呀!
唔可以再咁落去!
呢排有時因為做功課搞到我10點先食LUNCH,
又頭痛,又冇胃口,又想嘔....
唔想又食返胃藥喇!
我要...精神、健康、同埋......ENERGY!
>>October 24, 2004 at 11:37:22 AM GMT+8
2004 年 10 月 23 日 星期六 【晴】
琴晚臨訓前都同joyce & 奕倫傾左陣,又同oyan傾左陣,1:30am先訓...
今日一早都好擔心....
我寧願自己有事都唔想屋企人有事。
直至返到公司就即刻打電話....
oh..抽血o個度驗到有些問題.....最緊要唔係大病....
不過爸的確要注意一下身體、血壓、鉀.....
收線後第一句︰感謝主....!!
不過今日我有點不適....
頭痛得很....
不過仍要上班、返學....
因為上contract,更加要努力。
放學後就去荔枝角等家姐,
然後再去旺角食飯....
好累,不過好耐冇陪佢行街睇野....唯有頂住....
收獲就係同佢一齊揀左兩件西裝褸。
搭車返屋企時,都諗左好多野,都係要諗下老豆既健康餐單了。
我希望屋企人身體健康。
>>October 24, 2004 at 2:13:27 AM GMT+8
2004 年 10 月 23 日 星期六 【晴】
carol,thank you。i'm fine!
cos i have u, ben and friends.
>>October 23, 2004 at 5:19:47 PM GMT+8
2004 年 10 月 21 日 星期四 【晴】
今日斌打黎我先醒。
然後佢叫我慢慢黎,整晒野先打俾佢。
然後我訓多陣,整埋d野,一個鐘後,
再打俾佢,原來佢已經去左黃人仙等緊位,
傻,整到我都急急腳出門口。
不過出門前都係打俾家姐同佢講o個件事,然後再打去醫院問,
不過佢都係話叫我聽日先打去問..
一去到酒樓,斌好好,
已經一早點晒野食,
仲有我最喜歡既小籠飽...
食完我地就去左荃灣行,
然後食糖水,繼而佢想剪hair,我就陪佢去剪,
我坐o係到聽歌、睇magazine。
then我地搭mtr返diamond hill,
我地去左買藥、零食(for頭痛&今晚做功課之用),
然後我就屋企。
好彩今日做contract功課唔使好耐,
不過都做左兩個鐘...
今日不時都驚緊...
唉..
(都要多謝斌今日陪我,
我今日都覺得自己精神不好)
>>October 22, 2004 at 3:24:36 PM GMT+8
|
![]()
HOROSCOPE---VIRGO
「要求自己活得別人好,
是沉重的心理負擔,
因為你必須時刻與人比較。
你的快樂從比較得來,
而非來自真實生活的滿足。
比上不足,比下有餘,
這種安分的滿足也非真正的好。
要比較,就要求今天活得比昨天好吧!」
--------阿寬,摘自《明報》
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
HAppy New Year!
>>February 16, 2007 at 1:49:01 AM GMT+8
Happy new year!!
>>January 1, 2007 at 8:05:55 AM GMT+8
Merry Christmas!
>>December 25, 2006 at 1:48:16 AM GMT+8
我還以為你忘記啦, 害我不知多傷
>>October 15, 2006 at 9:34:26 AM GMT+8
..生日快樂!!!!!!
<br
>>September 16, 2006 at 3:51:59 PM GMT+8
HAPPY BIRTHDAY!!
>>September 16, 2006 at 1:55:47 PM GMT+8
之前我用既msn 請你del 佢
>>June 6, 2006 at 12:21:31 AM GMT+8
I like Cheese焗扇貝
>>May 17, 2006 at 4:42:09 AM GMT+8
=0=
<br>
<br>...
>>May 14, 2006 at 10:16:25 AM GMT+8
Shan Shan, I mis
>>May 9, 2006 at 12:43:36 AM GMT+8
^^
<br>寫左出黎發洩左d情
>>April 16, 2006 at 4:02:37 AM GMT+8
恭喜你!
<br>
<br>俾
>>February 5, 2006 at 9:30:20 AM GMT+8
HAPPY NEW YEAR!!
>>January 27, 2006 at 9:57:21 PM GMT+8
<br>...你啊~傻瓜黎架.
>>January 12, 2006 at 3:16:04 PM GMT+8
無論發生咩事, 你都要記住我和c
>>December 11, 2005 at 8:34:34 AM GMT+8
Our eyes are pla
>>December 9, 2005 at 3:03:34 PM GMT+8
U hv copied my c
>>November 7, 2005 at 12:36:03 PM GMT+8
雖然唔知你咩事,不過都希望你開開
>>November 7, 2005 at 10:47:31 AM GMT+8
^^
<br>i think i
>>November 4, 2005 at 8:39:16 AM GMT+8
多謝你張咭!!!!!
>>October 14, 2005 at 5:30:27 AM GMT+8
<br>凡事要看開一點,別太悲
>>October 9, 2005 at 1:27:07 AM GMT+8
我借你個心測玩呀^^
>>September 27, 2005 at 10:51:41 AM GMT+8
have you seen my
>>September 24, 2005 at 1:32:37 PM GMT+8
sorry!
<br>生日冇同你
>>September 22, 2005 at 7:50:56 AM GMT+8
stupid shan~~~~~
>>September 17, 2005 at 12:00:35 AM GMT+8
生日快樂.中秋節快樂
>>September 16, 2005 at 8:36:14 PM GMT+8
傻婆:
<br>HAPPY BI
>>September 16, 2005 at 10:50:54 AM GMT+8
哈哈..
<br>唔好玩啦~我同
>>September 15, 2005 at 10:47:12 PM GMT+8
吼\ˍ/
<br>我save左你
>>September 13, 2005 at 11:55:00 AM GMT+8
咁橋??!
<br>我記得果條友
>>September 12, 2005 at 3:18:00 PM GMT+8
豬頭>o<v
>>September 12, 2005 at 2:28:31 PM GMT+8
咩男人黎架? 咁x 煩既?
<b
>>September 6, 2005 at 12:12:16 PM GMT+8
你没事吧!!
<b
>>September 6, 2005 at 6:34:01 AM GMT+8
唔該晒呀...
<br>好令呀衣
>>September 5, 2005 at 4:12:14 PM GMT+8
shan
<br>我預計11月返
>>August 29, 2005 at 3:59:55 AM GMT+8
好喜歡你寫既30問, 所以我又去
>>August 20, 2005 at 3:43:07 AM GMT+8
shan你睇下~~~
<br>連
>>August 14, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8
你們两個吃了六樣&
>>August 13, 2005 at 10:46:21 AM GMT+8
shan~
<br>
<br>你
>>August 3, 2005 at 12:01:23 AM GMT+8
肥美肥美肥美....
<br>肥
>>July 8, 2005 at 1:49:22 AM GMT+8
傻婆!傻婆!傻婆!
<br>謝謝
>>July 3, 2005 at 11:07:32 AM GMT+8
哎呀~拿多個俾我嘛~~~
<br
>>June 15, 2005 at 12:12:19 AM GMT+8
一直都想問下你
<br>你同b哥
>>May 31, 2005 at 12:19:28 PM GMT+8
唔好再唔開心喇...
<br>既
>>May 24, 2005 at 2:47:41 AM GMT+8
...D咩細路黎架~簡直影響市容
>>May 10, 2005 at 6:33:49 AM GMT+8
黎~乖~開心番^^
<br>ch
>>April 28, 2005 at 9:46:50 AM GMT+8
嘩~一黎就俾你張相赫親> <
<
>>April 22, 2005 at 9:32:42 PM GMT+8
Shan你的相冊網址多少
>>April 18, 2005 at 9:14:51 AM GMT+8
嘩~好耐都無見過macleod啦
>>April 17, 2005 at 3:23:03 AM GMT+8
>__<
<br>
<br>謝謝
>>April 13, 2005 at 12:47:26 PM GMT+8
|
|